Centraal vrouwenvoetbal topic

Bespreek hier de verrichtingen van de PSV Vrouwen.
Plaats reactie
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ziege maar ook zagge schreef: 31 jul 2022, 19:29 Meen je toch niet he, dat Wiegman die Engelsen kampioen maakt. Nota bene @#$%& Engelsen, grmbl... Als er één land is wat je het niet gunt...

Gauw afschaffen, die regel dat coaches uit een ander land mogen komen.
Care to elaborate?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ziege maar ook zagge schreef: 31 jul 2022, 19:29 Meen je toch niet he, dat Wiegman die Engelsen kampioen maakt. Nota bene @#$%& Engelsen, grmbl... Als er één land is wat je het niet gunt...

Gauw afschaffen, die regel dat coaches uit een ander land mogen komen.
Wat is je probleem met Engelsen dan?
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Tis ook niet mijn favo land maar vind de mensen daar altijd erg vriendelijk en gezellig, vooral met een borrel op. Zitten wel veel idioten maar die hebben we hier ook, in iets mindere mate, dat wel.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Tovast schreef: 31 jul 2022, 22:59 Tis ook niet mijn favo land maar vind de mensen daar altijd erg vriendelijk en gezellig, vooral met een borrel op. Zitten wel veel idioten maar die hebben we hier ook, in iets mindere mate, dat wel.
Niks in mindere mate.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Engeland is een nep voetballand, ze vinden het allemaal een geweeeeeldige sport maar kunnen er zelf geen zak van. De PL is één grote kunstmatige kut poenbende die de sport vooral verziekt en om het dames WK binnen te slepen hebben ze Wiegman nodig. Op eigen kracht is het niks, zonder al die buitenlandse poen was de PL geen schim van zichzelf. Engelse supporters kennen we vooral als barbaarse, hersenloze zuipers van veel teveel en veel te smerig bier, de zogenaamde charme die eromheen hangt is m.i. exact die van de Feyenoordsupporter - geen wonder dat die laatsten ook zo graag YNWA blèren terwijl het voetbal om te janken is.

Sowieso kan ik me los daarvan ergeren aan supersuccesvolle Nederlandse coaches die naar het buitenland vertrekken waarna Nederland versukkelt en ze daaro grote successen boeken, bijv. Verhaeren vond ik ook zo'n verhaal. Paspoort inleveren en wegblijven zeg ik, overlopers!!! En die regels m.b.t. nationaliteit van coaches moeten aangepast, of gooi het helemaal open en vergeet dat hele vlaggen gezever.


NB: het is echt niet zo'n big deal voor me als nu misschien lijkt ;) Maar je moet toegeven: de argumenten zijn van zeldzaam hoog niveau. Paarlen voor de zwijnen :sneeze:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Lijkt wel alsof een Engelsman je vrouw heeft ingepikt :mrgreen:
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ardbeg schreef: 31 jul 2022, 23:28 Lijkt wel alsof een Engelsman je vrouw heeft ingepikt :mrgreen:
Jaja, en dat jij het concept 'vrouw' in deze discussie betrekt is zeker geen gevalletje projectie? :tear:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 31 jul 2022, 23:20 Engeland is een nep voetballand, ze vinden het allemaal een geweeeeeldige sport maar kunnen er zelf geen zak van. De PL is één grote kunstmatige kut poenbende die de sport vooral verziekt en om het dames WK binnen te slepen hebben ze Wiegman nodig. Op eigen kracht is het niks, zonder al die buitenlandse poen was de PL geen schim van zichzelf. Engelse supporters kennen we vooral als barbaarse, hersenloze zuipers van veel teveel en veel te smerig bier, de zogenaamde charme die eromheen hangt is m.i. exact die van de Feyenoordsupporter - geen wonder dat die laatsten ook zo graag YNWA blèren terwijl het voetbal om te janken is.

Sowieso kan ik me los daarvan ergeren aan supersuccesvolle Nederlandse coaches die naar het buitenland vertrekken waarna Nederland versukkelt en ze daaro grote successen boeken, bijv. Verhaeren vond ik ook zo'n verhaal. Paspoort inleveren en wegblijven zeg ik, overlopers!!! En die regels m.b.t. nationaliteit van coaches moeten aangepast, of gooi het helemaal open en vergeet dat hele vlaggen gezever.


NB: het is echt niet zo'n big deal voor me als nu misschien lijkt ;) Maar je moet toegeven: de argumenten zijn van zeldzaam hoog niveau. Paarlen voor de zwijnen :sneeze:
Alsof Wiegman de enige reden is dat ze dit WK winnen...
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Die eerste goal was wel een heerlijke goal. En ik gunde het die Engelse dames wel nadat een Duitse bewust de keeper nog behoorlijk raakte terwijl ze nooit meer die bal kon raken. Daar kan ik zo slecht tegen, behalve als het een (eerste) keeper van Ajax betreft..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 31 jul 2022, 20:43 Wiegman heeft een gouden gleuf, aldus een analiste in de studio.. :lol:
Een echte trukendoos.

Het hoogtepunt van het vrouwen EK begint trouwens pas vandaag: het is weer voorbij :pul:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Josef Dettelbacher schreef: 01 aug 2022, 02:49
Standbeeld schreef: 31 jul 2022, 20:43 Wiegman heeft een gouden gleuf, aldus een analiste in de studio.. :lol:
Een echte trukendoos.
:lol: (Y)
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

ziege maar ook zagge schreef: 31 jul 2022, 23:20 Engeland is een nep voetballand, ze vinden het allemaal een geweeeeeldige sport maar kunnen er zelf geen zak van. De PL is één grote kunstmatige kut poenbende die de sport vooral verziekt
Zo'n 30 jaar geleden had ik je uitgelachen hierom. En iets langer geleden (toen in 8 jaar 7x de Europa Cup I door een engels team werd gewonnen, in een tijd waarin engelse teams bestonden uit spelers uit het VK en N-Ierland) helemaal.
De beginjaren van de PL was ook niks mis mee maar daarna is het inderdaad hard gegaan en is het nu helemaal naar de vinkentering.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Mr. Spock schreef: 01 aug 2022, 10:04
ziege maar ook zagge schreef: 31 jul 2022, 23:20 Engeland is een nep voetballand, ze vinden het allemaal een geweeeeeldige sport maar kunnen er zelf geen zak van. De PL is één grote kunstmatige kut poenbende die de sport vooral verziekt
Zo'n 30 jaar geleden had ik je uitgelachen hierom. En iets langer geleden (toen in 8 jaar 7x de Europa Cup I door een engels team werd gewonnen, in een tijd waarin engelse teams bestonden uit spelers uit het VK en N-Ierland) helemaal.
De beginjaren van de PL was ook niks mis mee maar daarna is het inderdaad hard gegaan en is het nu helemaal naar de vinkentering.
Zo'n 30 jaar maakt helaas wel ietwat verschil idd... en 35 jaar helemaal, toen wonnen pas mooie clubs de EC ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

ziege maar ook zagge schreef: 01 aug 2022, 11:16
Mr. Spock schreef: 01 aug 2022, 10:04
Zo'n 30 jaar geleden had ik je uitgelachen hierom. En iets langer geleden (toen in 8 jaar 7x de Europa Cup I door een engels team werd gewonnen, in een tijd waarin engelse teams bestonden uit spelers uit het VK en N-Ierland) helemaal.
De beginjaren van de PL was ook niks mis mee maar daarna is het inderdaad hard gegaan en is het nu helemaal naar de vinkentering.
Zo'n 30 jaar maakt helaas wel ietwat verschil idd... en 35 jaar helemaal, toen wonnen pas mooie clubs de EC ;)
35 jaar geleden FC Porto. Met de hakbal van Madjer. Mooi idd.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Hightower
Regelmatige invaller
3
Berichten: 314
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hoe zou Sarina Wiegman, met haar gouden gleuf ;) , het doen mocht ze een mannenteam coachen?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Extra kloppen op de deur vd kleedkamer denk ik
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 01 aug 2022, 12:58 Extra kloppen op de deur vd kleedkamer denk ik
Lol, ik denk eigenlijk dat mannen er geen moeite mee zouden hebben als ze gewoon binnen zou lopen zonder kloppen.
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Berichten: 1681
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Hightower schreef: 01 aug 2022, 12:57 Hoe zou Sarina Wiegman, met haar gouden gleuf ;) , het doen mocht ze een mannenteam coachen?
Krijg je ook snel gouden pikken denk ik. Win-win.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Parsons en KNVB uit elkaar.

Ben benieuwd wanneer de KNVB een nieuwe bondscoach heeft voor de vrouwen. Vorige keer duurde het best lang.



sidenote: Dit topic staat nu bij PSV vrouwen, maar dit is toch een algemeen topic?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 10 aug 2022, 12:25 Parsons en KNVB uit elkaar.

Ben benieuwd wanneer de KNVB een nieuwe bondscoach heeft voor de vrouwen. Vorige keer duurde het best lang.



sidenote: Dit topic staat nu bij PSV vrouwen, maar dit is toch een algemeen topic?
Ik las het ook. Schijnt ook niet echt goed in de groep te hebben gelegen, Parsons. De speelsters zijn over het algemeen vrij nuchter hier en Parsons kwam uit het Amerikaanse voetbal waar ze juist heel voorzichtig in alles zijn (hoe je jezelf uit, voelt, feminisme, etc. zijn daar veel grotere thema's). Ik denk dat hij "te lief" was. Zo'n Wiegman is ook gewoon een Haags stoer wijf (in de goede zin). Dat is het tegenovergestelde. Als de resultaten dan op een EK ook nog eens tegenvallen, dan kan je de klok erop gelijkzetten.

Dit is eigenlijk een PSV vrouwen topic. Zie OP.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12458
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Godver, weer niet [mention]RIO[/mention] zijn topic dit...
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

LOL
Die van ajax staat letterlijk gewoon te janken van een duwtje.

Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Mr. Spock schreef: 16 okt 2022, 14:51 LOL
Die van ajax staat letterlijk gewoon te janken van een duwtje.

Tadic?
Hightower
Regelmatige invaller
3
Berichten: 314
Lid geworden op: 4 nov 2020

Het lijkt erop dat de PSV vrouwen het ook maar niet aan het draaien krijgen, terwijl er volgens mij best wel goed is ingekocht.

Op één jaar na, dat afgebroken werd i.v.m. corona is het nog niet veel soeps.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Op basis van gisteren kunnen ze nog wel bij Ajax heren 1 gaan scouten.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Centraal vrouwenvoetbal topic