Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Kampioen van de smoesjes in Duivendrecht. Sportmedia hier is zo bevooroordeeld en probeert de doctrine in stond te houden dat Ajax het beste sinds gesneden brood is en PSV kut is en alleen maar countert. Buiten de randstad trapt er niemand meer in natuurlijk. Des te leuker dat een amateur als Valentijn op zijn plek gezet wordt door van Gaal. Er is geen enkel ander land waar de voorkeur van de media voor 1 club zo overduidelijk is als hier. Beschamend en diep triest tegelijkertijd.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Voor mij persoonlijk maakt het het juist leuker, maar voor die commentator van Jong tegen Jong Ajax zelf moet het gister verschrikkelijk geweest zijn. Bij elke PSV goal klinkt ie alsof hij zijn polsen wilt doorsnijden. Zo’n hele normale pass word eruit gelicht, terwijl die niet eens in de buurt komt van het lobje bij de 2-1. Maar dat is tegelijkertijd ook het mooie ervan. Zo’n Unuvar eindigt straks bij FK Qarabag, maar tot die tijd word ie vakkundig als altijd bedolven onder een ongezonde lading lof waar elke jeugdspeler volledig van in de war raakt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Revolinho schreef: 11 sep 2021, 13:31 Bij elke PSV goal klinkt ie alsof hij zijn polsen wilt doorsnijden.
Het was dan ook Leo 'ik ben echt geen Ajacied' Driessen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

ShovingNE2 schreef: 11 sep 2021, 13:35
Revolinho schreef: 11 sep 2021, 13:31 Bij elke PSV goal klinkt ie alsof hij zijn polsen wilt doorsnijden.
Het was dan ook Leo 'ik ben echt geen Ajacied' Driessen.
Hij is dan ook de Zonnekoning van Telstar ;-)
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DIe pass van Unuvar hé, die kan zelfs onze jorrit geven. Zonder druk een leuk boogballetje, die geef ik op zondagochtend ook 3 maar daar loopt geen hond op. zo'n bal. Die lob (al kwam daar ook ietwat geluk bij kijken door die slappe verdedigende actie) was 3x mooier, veel minder ruimte en tijd. Afijn, nederlandse voetbalmedia, waar maak ik me eigelijk druk om.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik ben onderweg terug van Engeland en Ajax is kut.

Einde van mijn report. Groetjes!
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 11 sep 2021, 14:24 Ik ben onderweg terug van Engeland en Ajax is kut.

Einde van mijn report. Groetjes!
Inspirerend, gepassioneerd gepresenteerd, keurig wetenschappelijk onderbouwd en een mooie poëtische ondertoon. 10 met n griffel.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ze zijn in Amsterdam een beetje boos dat het Bob Marley shirt daar haar debuut gaat beleven. Spreekt niet aan. Maar de KNVB verplicht Ajax:

https://www.ajaxlife.nl/articles/2021/9 ... rley-shirt
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ajax wil dit Ajax-shirt eigenlijk niet aantrekken. Je kan me opvegen, wat een meme :lol:
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Wat een jank club zeg, echt iedere week is er wel wat daar 🥲
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1722
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Elke keer als ik denk dat het niet vreemder kan met die club, hebben ze toch weer een of andere truc achter de hand
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

straks protesteren ze ook nog omdat het Zwolle-publiek opeens geluid gaan maken. Daar wordt van tevoren namelijk geen rekening mee gehouden.
En stel dat de spelers van PEC ook nog gaan voetballen (wat niet de verwachting is overigens) waardoor Ajacieden mogelijk iets te vermoeid raken voor de wedstrijd tegen Sporting dan worden represailles van de KNVB geëist.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Alleen maar mooi toch? Hoe klein een club kan zijn die zichzelf groter dan groot waant. Straks moet de koffiejuffrouw van de KNVB linksdraaiende koffiemelk gebruiken ipv de rechtsdraaiende die zij nu juist had ingekocht. De wereld zal te klein zijn. Want niet groot genoeg voor deze gigaclub. Niemand begrijpt ons...
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Woodenshoes schreef: 11 sep 2021, 16:10 straks protesteren ze ook nog omdat het Zwolle-publiek opeens geluid gaan maken. Daar wordt van tevoren namelijk geen rekening mee gehouden.
En stel dat de spelers van PEC ook nog gaan voetballen (wat niet de verwachting is overigens) waardoor Ajacieden mogelijk iets te vermoeid raken voor de wedstrijd tegen Sporting dan worden represailles van de KNVB geëist.
Niet zo heel lang geleden:

https://www.ajaxlife.nl/articles/2020/1 ... -willem-ii

:lol:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 11 sep 2021, 13:35
Revolinho schreef: 11 sep 2021, 13:31 Bij elke PSV goal klinkt ie alsof hij zijn polsen wilt doorsnijden.
Het was dan ook Leo 'ik ben echt geen Ajacied' Driessen.
We vinden het normaal. Maar het is best gek toch, dat de beeldvorming al decennia wordt gemanipuleerd?
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

mateja schreef: 11 sep 2021, 16:14
Woodenshoes schreef: 11 sep 2021, 16:10 straks protesteren ze ook nog omdat het Zwolle-publiek opeens geluid gaan maken. Daar wordt van tevoren namelijk geen rekening mee gehouden.
En stel dat de spelers van PEC ook nog gaan voetballen (wat niet de verwachting is overigens) waardoor Ajacieden mogelijk iets te vermoeid raken voor de wedstrijd tegen Sporting dan worden represailles van de KNVB geëist.
Niet zo heel lang geleden:

https://www.ajaxlife.nl/articles/2020/1 ... -willem-ii

:lol:
We hebben zelf natuurlijk precies hetzelfde heel kinderachtig geweigerd
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Inderdaad
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker schreef: 11 sep 2021, 17:26
mateja schreef: 11 sep 2021, 16:14

Niet zo heel lang geleden:

https://www.ajaxlife.nl/articles/2020/1 ... -willem-ii

:lol:
We hebben zelf natuurlijk precies hetzelfde heel kinderachtig geweigerd
Maar dit is het ajax topic ;)
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Spelen slecht. Als ze tegen een fatsoenlijke tegenstander zouden spelen hadden ze al achter gestaan. Dat Pec stelt ook geen reet meer voor.

Terwijl ik de post scoort die lange rookworst. Die Lamprou, hoe is het in godsnaam mogelijk dat die elk jaar weer een club heeft.
Laatst gewijzigd door Joenepsv op 11 sep 2021, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Dat is ook het jammere aan de eredivisie. De overige clubs worden zoveel minder waardoor het verschil zo enorm is geworden. Te veel clubs die nog niet misschien punten gaan afsnoepen.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Slecht spelen en winnen, teken ik vanavond voor bij AZ-PSV
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Met Lamprou in de goal ben je sowieso een degradatiekandidaat. PEC had vroeger wel leuke teams voor hun budget. De laatste jaren is het echt heel slecht geworden. Die gaan er op deze manier binnenkort uit. Is het niet dit seizoen dan is het wel ergens in de volgende twee seizoenen. Niet makkelijk om van die glijdende schaal weg te komen.

Er liggen echt wel mogelijkheden tegen dit Ajax als je zelf thuis speelt, maar inderdaad PEC is te zwak.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Wederom zijn de kwetsbaarheden van Ajax zichtbaar, maar helaas is PEC te zwak om daar iets mee te doen. Spitsie is een leuk aanspeelpunt en weet aanvallen op te zetten. Maar als dan Paal continu degene is die wat mensen moet dollen en binnenschieten, dan weet je dat dit niet gaat lukken.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Ajax is zo ontzettend zwak in de omschakeling zeg. Gaan nog wel een hoop punten verspelen zo.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats schreef: 11 sep 2021, 19:39 Ajax is zo ontzettend zwak in de omschakeling zeg. Gaan nog wel een hoop punten verspelen zo.
Probleem. Is dat het gros van de eredivisie uit prutsclubs bestaat, waarvan een deel Ajax sowieso laat winnen (lees je mee Heerenveen?) dus denk dat het punten verspelen helaas wel mee gaat vallen..
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Precies... we kunnen hoe dan ook niet rekenen op puntverlies van Ajax, we zullen zelf alles moeten pakken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Ajax