Nieuwe jeugdspelers

Alles over de jeugd van PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik denk dat dit één van de beste investeringen zijn die je kan doen als opleidingsclub. Zorg ervoor dat je een paar succesverhalen hebt en verkoop die aan toekomstige toppers en als je zo'n strijd wint (bv Frenkie of Schuurs) dan is dat zeer rendabel. Ook met Gudmundsson werd de beurs getrokken en ondanks dat hij het niet kon maken bij ons hebben we er alsnog bescheiden op verdiend.
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Duc Gakpo (FC Eindhoven,17) is een weekje op proef. Iemand een idee wat voor type speler hij is?
Lichtstadd
Lid 2e elftal
1
Berichten: 185
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nou, dan wil je het zinkend schip wel erg graag verlaten als je de rest v.h. seizoen geen wedstrijden meer mag spelen.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Ik neem aan dat rest v.h. seizoen bij de jeugd ook tot komende zomer is? Of veranderd dat vanaf de winter met die kampioenspoules etc?
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Gerucht: PSV zou dicht bij het aantrekken van een Ajacied zijn. Offensief ingesteld. Wat betreft leeftijd, zou het kunnen zijn dat hij eigenlijk niet meer in dit topic genoemd zou moeten worden. Waarschijnlijker dat desbetreffende speler bij een overgang bij Jong aan zal sluiten.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

FritskePhilips schreef: 14 okt 2022, 21:46 Gerucht: PSV zou dicht bij het aantrekken van een Ajacied zijn. Offensief ingesteld. Wat betreft leeftijd, zou het kunnen zijn dat hij eigenlijk niet meer in dit topic genoemd zou moeten worden. Waarschijnlijker dat desbetreffende speler bij een overgang bij Jong aan zal sluiten.
#WelcomeBackFatMo
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

FritskePhilips schreef: 14 okt 2022, 21:46 Gerucht: PSV zou dicht bij het aantrekken van een Ajacied zijn. Offensief ingesteld. Wat betreft leeftijd, zou het kunnen zijn dat hij eigenlijk niet meer in dit topic genoemd zou moeten worden. Waarschijnlijker dat desbetreffende speler bij een overgang bij Jong aan zal sluiten.
Hansen?
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

FritskePhilips schreef: 14 okt 2022, 21:46 Gerucht: PSV zou dicht bij het aantrekken van een Ajacied zijn. Offensief ingesteld. Wat betreft leeftijd, zou het kunnen zijn dat hij eigenlijk niet meer in dit topic genoemd zou moeten worden. Waarschijnlijker dat desbetreffende speler bij een overgang bij Jong aan zal sluiten.
Brobbey?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ünüvär :whistle:
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Robson de Souza schreef: 14 okt 2022, 22:21
FritskePhilips schreef: 14 okt 2022, 21:46 Gerucht: PSV zou dicht bij het aantrekken van een Ajacied zijn. Offensief ingesteld. Wat betreft leeftijd, zou het kunnen zijn dat hij eigenlijk niet meer in dit topic genoemd zou moeten worden. Waarschijnlijker dat desbetreffende speler bij een overgang bij Jong aan zal sluiten.
Hansen?
Gezien zijn aflopende contact en nul uitzicht op speeltijd lijkt hij mij het meest voor de hand liggend ja. Geen idee of die ook wat kan.
Laatst gewijzigd door Mikelvb op 15 okt 2022, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Kik Pierie 🤢
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

DeBruyne schreef: 25 aug 2022, 21:52 Duc Gakpo (FC Eindhoven,17) is een weekje op proef. Iemand een idee wat voor type speler hij is?
Heb hem vorig seizoen meerdere malen bij de onder 17 van FC Eindhoven gezien..
Is net zoals een broer een aanvallende speler die op beide flanken kan spelen, bij Eindhoven meestal op de rechterflank..
Is wel heel blessuregevoelig..
Zelfde motoriek als zijn broer maar veel minder getalenteerd..
Ik vind het een luie speler die verdedigend eigenlijk niks doet en parasiteert op zijn overigens prima techniek..
Bijzonder eigenlijk dat hij nu bij PSV speelt..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

FritskePhilips schreef: 14 okt 2022, 21:46 Gerucht: PSV zou dicht bij het aantrekken van een Ajacied zijn. Offensief ingesteld. Wat betreft leeftijd, zou het kunnen zijn dat hij eigenlijk niet meer in dit topic genoemd zou moeten worden. Waarschijnlijker dat desbetreffende speler bij een overgang bij Jong aan zal sluiten.
Zakaria Labyad?
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Mikelvb schreef: 14 okt 2022, 23:00
Robson de Souza schreef: 14 okt 2022, 22:21

Hansen?
Gezien zijn afrondende contact en nul uitzicht op speeltijd lijkt hij mij het meest voor de hand liggend ja. Geen idee of die ook wat kan.
Schijnt een groter talent dan Brobbey te zijn, dus God weet hoeveel Ajax er volgend jaar voor over heeft om hem terug te halen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Voijke schreef: 14 okt 2022, 23:53
FritskePhilips schreef: 14 okt 2022, 21:46 Gerucht: PSV zou dicht bij het aantrekken van een Ajacied zijn. Offensief ingesteld. Wat betreft leeftijd, zou het kunnen zijn dat hij eigenlijk niet meer in dit topic genoemd zou moeten worden. Waarschijnlijker dat desbetreffende speler bij een overgang bij Jong aan zal sluiten.
Zakaria Labyad?
Mo Ihattaren…
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

[mention]FritskePhilips[/mention] jij weet ook om welke naam het zou gaan dan?

Amourricho van Axel Dongen zou ook een leuke optie zijn. Laatste jaar contract en een linkeraanvaller
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

milansandro schreef: 14 okt 2022, 23:07
DeBruyne schreef: 25 aug 2022, 21:52 Duc Gakpo (FC Eindhoven,17) is een weekje op proef. Iemand een idee wat voor type speler hij is?
Heb hem vorig seizoen meerdere malen bij de onder 17 van FC Eindhoven gezien..
Is net zoals een broer een aanvallende speler die op beide flanken kan spelen, bij Eindhoven meestal op de rechterflank..
Is wel heel blessuregevoelig..
Zelfde motoriek als zijn broer maar veel minder getalenteerd..
Ik vind het een luie speler die verdedigend eigenlijk niks doet en parasiteert op zijn overigens prima techniek..
Bijzonder eigenlijk dat hij nu bij PSV speelt..
Gakpo heeft toch recent verlengd nadat hij bleef? Heeft ie in de onderhandelingen meegenomen dat zijn broertje hier op proef mag komen? Sluit het niet uit.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Standbeeld schreef: 15 okt 2022, 10:01
milansandro schreef: 14 okt 2022, 23:07
Heb hem vorig seizoen meerdere malen bij de onder 17 van FC Eindhoven gezien..
Is net zoals een broer een aanvallende speler die op beide flanken kan spelen, bij Eindhoven meestal op de rechterflank..
Is wel heel blessuregevoelig..
Zelfde motoriek als zijn broer maar veel minder getalenteerd..
Ik vind het een luie speler die verdedigend eigenlijk niks doet en parasiteert op zijn overigens prima techniek..
Bijzonder eigenlijk dat hij nu bij PSV speelt..
Gakpo heeft toch recent verlengd nadat hij bleef? Heeft ie in de onderhandelingen meegenomen dat zijn broertje hier op proef mag komen? Sluit het niet uit.
Die gedachte kwam ook bij mij op, maar ik ga er van uit dat PSV en Gakpo boven zulke praktijken staan.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 15 okt 2022, 10:04
Standbeeld schreef: 15 okt 2022, 10:01
Gakpo heeft toch recent verlengd nadat hij bleef? Heeft ie in de onderhandelingen meegenomen dat zijn broertje hier op proef mag komen? Sluit het niet uit.
Die gedachte kwam ook bij mij op, maar ik ga er van uit dat PSV en Gakpo boven zulke praktijken staan.
Als je "het broertje van" bent dan sta je sowieso al meer in de picture dan andere spelers bij scouts. Speelt bij FCE dus PSV zal hem echt wel goed kennen. Cody was in de jeugd nooit echt de allerbeste en heeft later een gigantische spurt gemaakt waardoor hij nu de beste bij 1 is. Wellicht kan zijn broertje ook zo'n spurt maken.

Vroeger haalde PSV Stallone Limbombe binnen als broertje van Antony Limbombe. De laatste stond al heel lang bovenaan het lijstje van de scouting maar wilde niet komen. PSV besloot toen zijn broertje te halen (die niet goed genoeg was), in de hoop dat Antony ook deze kant op zou komen. Helaas liep het niet zoals gepland.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Standbeeld schreef: 15 okt 2022, 10:10
ruuddevil schreef: 15 okt 2022, 10:04

Die gedachte kwam ook bij mij op, maar ik ga er van uit dat PSV en Gakpo boven zulke praktijken staan.
Als je "het broertje van" bent dan sta je sowieso al meer in de picture dan andere spelers bij scouts. Speelt bij FCE dus PSV zal hem echt wel goed kennen. Cody was in de jeugd nooit echt de allerbeste en heeft later een gigantische spurt gemaakt waardoor hij nu de beste bij 1 is. Wellicht kan zijn broertje ook zo'n spurt maken.

Vroeger haalde PSV Stallone Limbombe binnen als broertje van Antony Limbombe. De laatste stond al heel lang bovenaan het lijstje van de scouting maar wilde niet komen. PSV besloot toen zijn broertje te halen (die niet goed genoeg was), in de hoop dat Antony ook deze kant op zou komen. Helaas liep het niet zoals gepland.
Op basis van wat ik gezien heb bij FC Eindhoven betwijfel ik zeer dat hij in de voetsporen van zijn broer gaat treden..
Ik vind hem een hele gemakzuchtige speler die zich alleen maar oriënteert bij balbezit en maar al te gemakkelijk zijn defensieve taken verwaarloosd..
Heb ook twijfels bij zijn mentaliteit..
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet..
Maar geloof me, hij is echt veel minder getalenteerd dan zijn broer..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ken die hele jongen niet. Wist überhaupt niet dat Gakpo een voetballend broertje heeft. Maar prima toch zo'n proefperiode? Kun je kijken wat voor vlees je in de kuip hebt en als het niks is heb je het in elk geval een kans gegeven. Als dat broertje echt talent had dan had hij al een PSV shirt aan gehad.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

DeBruyne schreef: 15 okt 2022, 09:05 @FritskePhilips jij weet ook om welke naam het zou gaan dan?

Amourricho van Axel Dongen zou ook een leuke optie zijn. Laatste jaar contract en een linkeraanvaller
Ja, dat weet ik. Maar ik maak de naam niet openbaar op dit forum, aangezien zaken nog niet rond zouden zijn.

Ajax beschikt over meerdere interessante namen, naast Hansen en van Axel Dongen. Spelers daar blijken steeds vaker een switch te overwegen door een gebrek aan toekomstperspectief, doordat de club vaker koopt dan jeugd door laat stromen.
Gebruikersavatar
Edison
Jeugdspeler
1
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 jun 2022
Oude naam: Supervennegoor
Clubvoorkeur: Pav

Joenepsv schreef: 15 okt 2022, 11:08 Ken die hele jongen niet. Wist überhaupt niet dat Gakpo een voetballend broertje heeft. Maar prima toch zo'n proefperiode? Kun je kijken wat voor vlees je in de kuip hebt en als het niks is heb je het in elk geval een kans gegeven. Als dat broertje echt talent had dan had hij al een PSV shirt aan gehad.

Gakpo heeft zelfs nog een voetballende broer in de 3e klasse spelen (dbs stratum ?)
Ik ben in vorm, dat buikje hoort bij die vorm
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

FritskePhilips schreef: 15 okt 2022, 11:43
DeBruyne schreef: 15 okt 2022, 09:05 @FritskePhilips jij weet ook om welke naam het zou gaan dan?

Amourricho van Axel Dongen zou ook een leuke optie zijn. Laatste jaar contract en een linkeraanvaller
Ja, dat weet ik. Maar ik maak de naam niet openbaar op dit forum, aangezien zaken nog niet rond zouden zijn.

Ajax beschikt over meerdere interessante namen, naast Hansen en van Axel Dongen. Spelers daar blijken steeds vaker een switch te overwegen door een gebrek aan toekomstperspectief, doordat de club vaker koopt dan jeugd door laat stromen.
Ben benieuwd. Vind die van Axel Dongen interessanter. Is ook twee jaar jonger.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Van Axel Dongen zou echt een absolute steal zijn. Das echt een toptalent. Hoop wel dat het geen afdankertje is die eigenlijk niet goed genoeg is. Dus geen Martha ofzo.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nieuwe jeugdspelers