Forumonderdelen en suggesties

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Doe mij maar een lekkere portie poutine
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Friet? Patat? Doe mij maar gewoon een frikandel
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dan zijn er altijd weer mensen die het een frikadel noemen, krijg je dat weer..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Maakt voor Trouwe vast niets uit, zo lang het kreng maar niet ontdooid is.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Chips
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Afbeelding

Helaas hadden ze geen Michael met patates frites variant
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Magnus schreef: 04 sep 2021, 08:59
TomPSV schreef: 04 sep 2021, 08:56 Met alle respect hoor, maar waar gaat dit in godsnaam over? Lekker boeiend wat hij zegt. Als hij patat wil zeggen, zegt hij patat. Als jij friet wil zeggen, dan zeg jij friet..
Het is nog vroeg op de ochtend, dus ik zal het nog even voor de derde keer zeggen. Hierna stop ik wel.

Het gaat niet om het gebruik van friet of patat, het gaat om het gedrag daarna, constant terugkomen op je patat, in elk topic, omdat je weet dat je reactie krijgt. Overigens niet alleen Shoving, Dadofthree doet er vrolijk aan mee.
Volgensmij heeft Shoving gewoon een dolletje met andere forumleden gezien het overmatig gebruik van patat vs friet en de daaraangekoppelde reacties zoals; "als je patat zegt ben je voor Ajax". Good clean fun waarbij jij naar mijn inziens de intentie van Shoving interpreteert alszijnde iets dat er niet is.

Daarbij maakt het toch geen kut uit als iemand van boven de rivieren zichzelf voor lul wil zetten door het gebruik van het woord patat? Aardappel voor friet gebruiken is hetzelfde als naar de bakker gaan, meel bestellen en verwachten een brood te krijgen. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door TylerDurdn op 04 sep 2021, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

:lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wel vreemd dat het analyseren van Shoving’s intenties en gedachtes niet leidt tot diepgaande inzichten.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Grasmat schreef: 04 sep 2021, 09:13 Ja, maar Magnus heeft de pik op Shoving, dus ik gok dat het niet veel uitmaakt of ie patat of friet zegt, het zoeken gaat toch wel door.
Je kunt bijna niet verder van de waarheid zitten. Ik heb meermaals om manieren gevraagd hem te blokkeren of zijn reacties op de een of andere manier uit te schakelen. Daarna ben ik samen met Deninho naar een oplossing opzoek geweest om hem te blokkeren zodat ik zijn troep niet langer hoef te zien. Dat is ook gelukt (Dank Deninho) en tegenwoordig kán ik zijn reacties niet eens meer zien. Ook echt geen idee wat hij hier in het topic geplaatst heeft. Het ziet er voortaan zo uit voor mij:

Afbeelding

Ik doe er juist alles aan om hem niet op te zoeken, juist te ontwijken. Maar dit systeem is niet waterdicht. Als andere gaan quoten, dan krijg ik alsnog zijn reacties te zien. En wat krijg ik de afgelopen week te zien, de ene na de andere patatreactie van hem. Om strontziek van te worden. Alsof je met geen mogelijkheid onder hem uit mag komen of zo.

Trouwens, als één iemand de pik op iemand heeft, dan zal het zo zijn. Als een heleboel mensen de pik op iemand hebben, dan ligt de oorzaak misschien toch aan de andere kant. Zeker als je dan ook nog eens een voorbeeldfunctie draagt op het forum.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Doe gewoon normaal man. Kinderachtig gezeik.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Als je iemand laat blokkeren, dan neem je het forum toch wel iets te serieus hoor. Allemaal PSV’ers, oké bijna allemaal, die gewoon lekker over PSV komen ouwehoeren. Hoe kan je dan blijkbaar zo’n hekel aan iemand krijgen dat je zijn reacties niet meer wilt lezen?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Andersom hebben we vaak langdurige catfights gehad waarbij we mensen dat dan juist adviseerden: negéér die ander gewoon. Voor de sfeer op het forum soms wel aardig. Heb 't zelf ook wel eens ooit gedaan op een vorige incarnatie van 't forum... maar die persoon staat hier gelukkig op de collective negeerlijst (permban) :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

TomPSV schreef: 04 sep 2021, 18:04 Als je iemand laat blokkeren, dan neem je het forum toch wel iets te serieus hoor. Allemaal PSV’ers, oké bijna allemaal, die gewoon lekker over PSV komen ouwehoeren. Hoe kan je dan blijkbaar zo’n hekel aan iemand krijgen dat je zijn reacties niet meer wilt lezen?
Persoonlijk draai ik 'm liever om, waarom zou je iemand niet blokkeren als je zijn reacties niet graag leest? Jij zult ook heus niet geïnteresseerd zijn in elke mening. Ik heb een stuk of 6/7 mensen onder de negeerknop zitten. Dat is eigenlijk een ideaal systeem, dan worden reacties die ik niet wil lezen ook niet onder mijn ogen gebracht, en als ik denk dat ze in een specifiek topic wel een goede bijdrage hebben, dan kan ik alsnog de reacties zichtbaar maken. Dat heeft verder niet zoveel te maken met het forum te serieus nemen, althans, ik zie dat verband zelf eigenlijk niet.

Waarom zo'n hekel aan net hem en niet die andere 6 op de negeerlijst? Omdat ik veel langere tijd tegen zijn onzin aan heb zitten staren dan bij leden die ik wel kon negeren. Daarnaast butste hij de boel telkens op als ik het aankaartte, of ging hij het weglachen bijv. En dan is het irritantste dat hij zelf admin is waarmee hij legitimiteit aan zo'n gedrag geeft. De andere admins behandelen hem daardoor ook anders. En ten slotte heeft hij meermaals zitten modereren in discussies die hij zelf heeft met mij. Dan zitten we midden in een discussie, vind hij mijn reactie niet leuk en gaat hij ineens reacties lopen verwijderen. Dat soort machtsmisbruik houd ik ook niet van, laat die discussie dan gewoon door een andere mod modereren.

Til er niet te zwaar aan, het is niet dat ik me overdag druk zit te maken hierover. De momenten dat ik op het forum zit, wil ik hem gewoon niet onder ogen hebben. Zolang hij een voorbeeldfunctie heeft, zal ik het ook keer op keer aankaarten als het me toch weer onder ogen komt.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik denk dat je zéér serieus genomen gaat worden wanneer je gepassioneerd je beklag doet over het gebruiken van het woord 'patat', inderdaad.

Dictator Shoving. Veeg me op hoor. Enige dankbaarheid voor iemand die een hoofdrol heeft gespeeld in het opzetten van deze prachtige community zit er niet in, hè?
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Is dit echt?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Met het andere frituurproduct ([mention]GillesdelaCroquette[/mention] 😉) vraag ik mij serieus af of dit echt is... Volgens mij is negeren simpelweg een mentaal iets, niet digitaal. Doe het. Voor jezelf. Wij profiteren automatisch mee. Dank. P.s. hier in het westen vraag ik om een patatje, in Eindje om een frietje. When in Rome... En: Schluss bitte🙏🏻
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Wie zegt dat ik hem wil negeren? Ik wil zijn reacties niet zien. Zie ik ze wel, dan wil ik juist wel reageren.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt me overigens sterk dat iemand van het mod/admin team berichten verwijdert van een ander omdat die hem persoonlijk niet aanstaan.
Wat we wel doen is uit de hand gelopen off topic discussies verwijderen.


Maargoed, ik zie jullie volgende week wanneer er beklag wordt gedaan over het nieuwe kapsel van [mention]ShovingNE2[/mention] dat aanstootgevend is.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ik vind zo'n permanentje toch altijd gewaagd voor een man moet ik wel heel eerlijk zeggen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

De snor maakt het af. Netjes hoor [mention]ShovingNE2[/mention] !

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik meende echt dat het een grap was. Ik bleef scrollen en scrollen maar nee. Het is serieus. Holy fuck, wat een slechte grap. Droeftoeterij 😂
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 04 sep 2021, 19:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Magnus schreef: 04 sep 2021, 08:59
TomPSV schreef: 04 sep 2021, 08:56 Met alle respect hoor, maar waar gaat dit in godsnaam over? Lekker boeiend wat hij zegt. Als hij patat wil zeggen, zegt hij patat. Als jij friet wil zeggen, dan zeg jij friet..
Het is nog vroeg op de ochtend, dus ik zal het nog even voor de derde keer zeggen. Hierna stop ik wel.

Het gaat niet om het gebruik van friet of patat, het gaat om het gedrag daarna, constant terugkomen op je patat, in elk topic, omdat je weet dat je reactie krijgt. Overigens niet alleen Shoving, Dadofthree doet er vrolijk aan mee.
Zo, lekkere korte tenen..
Wat hierboven als wordt gezegd, stel je niet zo aan, en als m'n postgedtag je irriteert, toon dan ff je ballen ne stuur me een pm in plaats van het in een post te plempen, sonder zelfs een mention
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat laf..[mention]Magnus[/mention]
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Magnus, eerst dacht ik dat je openingspost een geintje was. Dat bleek niet het geval en vervolgens word je echt voor lul gezet in heel veel posts.

Ik dacht: een beetje persoon met hersens snapt de boodschap wel en houdt zich koest. Maar nee: schepje er bovenop.

Gozert: ik weet dat de wachtlijsten in de GGZ lang zijn maar zoek hulp. Of zoek een ander forum. Zijn er nog zeker 2.

Ik begin jouw rants spuugzat te worden. Je hebt geen idee hoeveel uren er achter de schermen in dit forum worden gestoken om de boel te laten draaien en continu te verbeteren. Echt geen idee. Het was een stap om over te stappen en alles zelf te doen, maar daarmee kwam er ook een enorme pens (pun intended) werk op met name Deninho af. Wat de admins die jij verketterd achter de schermen regelen, fixen en doen om de zaak draaiende te houden en hoeveel tijd dat kost: je hebt geen idee.

Afgelopen maandagochtend was het absolute record dat mensen aan het F5-en waren 223. Om 17 uur waren dat er 725.

Binnen een uur hebben Deninho (technisch) en ik (contacten) een nieuwe server gefixt met 12 CPU's erin. (deze blijft nu staan). Niemand wat gemerkt behalve de eerste twee uur heel soms even geen bereik.

We moeten misschien wel gaan nadenken over een nieuwe forumengine. Dit is leuk voor breiclubs maar dit forum misschien niet helemaal. En Timo 10 bier gegeven uiteraard.

En daarom mag ik patat zeggen. En als je daarvan ongesteld wordt dan is dat jouw probleem.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik heb vandaag frietat/fratat/patiet/frafrat/priet gegeten.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Wie wil er met mij naar de frietzaak van Chrisje? Het liefst om deze zeer vermakelijke discussie eens even lekker helemaal kapot te evalueren. Nodigen we Raf en Pierre er ook bij uit. Die vinden er vast ook wat van
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Forumonderdelen en suggesties