Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bij AC Milan meer kans op succes in de CL maar geen coach die hem onvoorwaardelijk laat spelen. Bij Benfica zelfs de kans om CL mis te lopen omdat wij ze eruit knikkeren.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Robson de Souza schreef: 01 jun 2022, 12:54 Ik vind het juist mooi dat Götze bewust keuzes maakt in plaats van zijn zaakwaarnemer of het geld achterna te lopen.
Zie bijvoorbeeld hoe ongelukkig Brobbey of Wijnaldum nu zijn.
Daarom past Götze ook bij PSV.
En daarom past ie niet bij Benfica ;)
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

DeEintovenaar schreef: 01 jun 2022, 12:44 Waarom dan? Als hij zich goed en gewaardeerd voelt bij een trainer dan is het toch best slim om die achterna te gaan? Het is ook niet zo dat hij naar een club op het 4e niveau van Engeland gaat he...
Inderdaad, een beetje een domme post om hem dan gelijk een kutje te vinden.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza schreef: 01 jun 2022, 12:54 Ik vind het juist mooi dat Götze bewust keuzes maakt in plaats van zijn zaakwaarnemer of het geld achterna te lopen.
Helemaal mee eens (Y)

Typisch ook dat spelers wordt verweten voor het geld te gaan, maar als je dit niet doet en andere bewuste keuzes maakt dan ben je ineens een 'kutje' en niet geloofwaardig meer. Heel apart.
Ook omdat Schmidt de belangrijkste reden is dat Götze überhaupt PSV'er is (geweest?). En hij daarvoor bereid was om vele miljoenen in te leveren.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

11 Sir Tinus schreef: 01 jun 2022, 12:58 Bij AC Milan meer kans op succes in de CL maar geen coach die hem onvoorwaardelijk laat spelen. Bij Benfica zelfs de kans om CL mis te lopen omdat wij ze eruit knikkeren.
En kans dat ie tegen Kerstmis zonder Schmidt verder moet. :grin:
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 01 jun 2022, 12:58 Bij AC Milan meer kans op succes in de CL maar geen coach die hem onvoorwaardelijk laat spelen. Bij Benfica zelfs de kans om CL mis te lopen omdat wij ze eruit knikkeren.
Milan speelt gegarandeerd CL. Maar bij Gotze is de coach alles, dus in dat geval ligt Benfica in het voordeel. door Schmidt. Qua competitie en club is Milan natuurlijk groter dus als hij nog een keer de kans wil wagen in een dergelijke competitie moet hij daarvoor gaan. Niet eens zo'n makkelijke afweging. dit voor Mario. In Italie worden types met de status van Gotze wel erg gewaardeerd, veel meer als in Nederland. Lijkt me in ieder geval duidelijk dat hij volgend jaar helaas niet meer bij ons speelt.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Robson de Souza schreef: 01 jun 2022, 12:54 Ik vind het juist mooi dat Götze bewust keuzes maakt in plaats van zijn zaakwaarnemer of het geld achterna te lopen.
Zie bijvoorbeeld hoe ongelukkig Brobbey of Wijnaldum nu zijn.
Daarom past Götze ook bij PSV.
Sommige mensen grijpen gewoon allerlei zaken aan om Götze eens lekker naar beneden te praten. Eerst is het een kutje omdat hij een snotneus zou hebben, nu is het dan een slap kutje omdat hij de trainer achterna zou gaan. Tja, dan ben je gewoon aan het zoeken. Van je eigen achterban moet je het hebben.

Iemand als Götze kan overal heen, op misschien ManCity of Liverpool na. Een belletje volstaat. Dan siert het hem dat hij niet alleen voor PSV en het plan van de club kiest, maar dat hij daarna ook rustig zijn opties gaat afwegen. En inderdaad: we hebben het ook nu niet over FC Bal Op 't Dak, maar over Benfica. Dat is een enorme club met een enorme historie en een enorme achterban. Ook daar speelt hij om de prijzen, ook daar kiest hij voor plan Schmidt en uiteraard is het ook daar prima vertoeven. Lissabon is prachtig. Over AC Milan kun je ook genoeg zeggen, maar weinig negatiefs. Veel grotere clubs zijn er nauwelijks.

Maar goed, ik zal nu wel weer voor Götze-lover uitgemaakt worden. Hopelijk hebben die critici straks ook de ballen om hun smoel te houden als Götze eventueel wordt vervangen door een veel mindere speler.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

DonyellMalen schreef: 01 jun 2022, 13:05
11 Sir Tinus schreef: 01 jun 2022, 12:58 Bij AC Milan meer kans op succes in de CL maar geen coach die hem onvoorwaardelijk laat spelen. Bij Benfica zelfs de kans om CL mis te lopen omdat wij ze eruit knikkeren.
Milan speelt gegarandeerd CL. Maar bij Gotze is de coach alles, dus in dat geval ligt Benfica in het voordeel. door Schmidt. Qua competitie en club is Milan natuurlijk groter dus als hij nog een keer de kans wil wagen in een dergelijke competitie moet hij daarvoor gaan. Niet eens zo'n makkelijke afweging. dit voor Mario. In Italie worden types met de status van Gotze wel erg gewaardeerd, veel meer als in Nederland. Lijkt me in ieder geval duidelijk dat hij volgend jaar helaas niet meer bij ons speelt.
Inderdaad, als hij ambitie heeft kiest hij voor AC Milan.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het zou mij eigenlijk een zorg zijn waar hij heen gaat, zolang Mario PSV maar snel duidelijkheid geeft.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

guus schreef: 01 jun 2022, 12:43 Ik vind hem maar een kutje als hij voor Benfica kiest vanwege de trainer.
Eh… waarom denk je dat hij destijds voor PSV koos?
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Ykhim schreef: 01 jun 2022, 13:08
Robson de Souza schreef: 01 jun 2022, 12:54 Ik vind het juist mooi dat Götze bewust keuzes maakt in plaats van zijn zaakwaarnemer of het geld achterna te lopen.
Zie bijvoorbeeld hoe ongelukkig Brobbey of Wijnaldum nu zijn.
Daarom past Götze ook bij PSV.
Sommige mensen grijpen gewoon allerlei zaken aan om Götze eens lekker naar beneden te praten. Eerst is het een kutje omdat hij een snotneus zou hebben, nu is het dan een slap kutje omdat hij de trainer achterna zou gaan. Tja, dan ben je gewoon aan het zoeken. Van je eigen achterban moet je het hebben.

Iemand als Götze kan overal heen, op misschien ManCity of Liverpool na. Een belletje volstaat. Dan siert het hem dat hij niet alleen voor PSV en het plan van de club kiest, maar dat hij daarna ook rustig zijn opties gaat afwegen. En inderdaad: we hebben het ook nu niet over FC Bal Op 't Dak, maar over Benfica. Dat is een enorme club met een enorme historie en een enorme achterban. Ook daar speelt hij om de prijzen, ook daar kiest hij voor plan Schmidt en uiteraard is het ook daar prima vertoeven. Lissabon is prachtig. Over AC Milan kun je ook genoeg zeggen, maar weinig negatiefs. Veel grotere clubs zijn er nauwelijks.

Maar goed, ik zal nu wel weer voor Götze-lover uitgemaakt worden. Hopelijk hebben die critici straks ook de ballen om hun smoel te houden als Götze eventueel wordt vervangen door een veel mindere speler.
Ik baal dat Super Mario vertrekt en al helemaal als hij naar zo’n schijtluizen kutclub gaat als Benfica. Als hij gaat dan maar naar een echte grote club zoals AC Milan.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Benfica is uiteindelijk gewoon een grotere club dan PSV. Of je er tegenwoordig sneller CL speelt is nog afwachten. Het is prima mogelijk dat Schmidt en Götze worden uitgeschakeld door PSV. Zou een zeer interessant tweeluik kunnen worden, ook gezien de meest recente editie.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

11 Sir Tinus schreef: 01 jun 2022, 12:58 Bij AC Milan meer kans op succes in de CL maar geen coach die hem onvoorwaardelijk laat spelen. Bij Benfica zelfs de kans om CL mis te lopen omdat wij ze eruit knikkeren.
Götze heeft de ambitie om nog eens vol voor het winnen van de Champions League te gaan. Hij weet als geen ander wat er vereist wordt in de absolute top. Als hij in het voorbije jaar heeft gemerkt dat het voetbal fysiek goed is vol te houden dan snap ik heel goed dat hij de stap gaat zetten.

En kijkend naar zijn ambitie durf ik, inmiddels voor de 100e keer, wel te voorspellen dat hij niet naar Portugal gaat.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Ykhim schreef: 01 jun 2022, 13:33 Benfica is uiteindelijk gewoon een grotere club dan PSV. Of je er tegenwoordig sneller CL speelt is nog afwachten. Het is prima mogelijk dat Schmidt en Götze worden uitgeschakeld door PSV. Zou een zeer interessant tweeluik kunnen worden, ook gezien de meest recente editie.
En dus als Götze de ambitie heeft om CL te spelen dan gaat hij naar AC Milan en kiest hij niet voor een trainer.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Tenzij de speelstijl, trainer etc. bij Milan hem niet bevallen. Benfica heeft ook gewoon de laatste pak hem beet 10 jaar CL gespeeld.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik snap het probleem niet zo. Een goede manager is super belangrijk. In voetbal, maar ook in een normale baan. Ik heb geld laten liggen omdat ik mijn manager niet goed genoeg vond en er niks van leerde.

Volstrekt logisch dat Gotze, zeker met zijn specifieke spel, gaat naar een team met een coach die hem kent en vertrouwt.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Menno1 schreef: 01 jun 2022, 16:00 Ik snap het probleem niet zo. Een goede manager is super belangrijk. In voetbal, maar ook in een normale baan. Ik heb geld laten liggen omdat ik mijn manager niet goed genoeg vond en er niks van leerde.

Volstrekt logisch dat Gotze, zeker met zijn specifieke spel, gaat naar een team met een coach die hem kent en vertrouwt.
Inderdaad. Gotze kiest voor spelplezier en speelzekerheid en zoekt een coach die daarbij past. Dit na eerdere mindere ervaringen bij Munchen en Dortmund. Zo is hij ook bij PSV terechtgekomen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Zoals [mention]Juancho[/mention] al zei, ik reken er al lang niet meer op dus beter die pleister er snel en hard eraf trekken zodat mijn rouwproces kan beginnen voordat de vreugde zijn intrede doet met zijn vervanger.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Hopelijk kiest ie ook daadwerkelijk voor Milan: (4 a 5 miljoen roepen ze hier ineens)

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

DonyellMalen schreef: 02 jun 2022, 11:47 Hopelijk kiest ie ook daadwerkelijk voor Milan: (4 a 5 miljoen roepen ze hier ineens)

Recente foto hebben ze gebruikt zeg :tear:
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 02 jun 2022, 13:59
DonyellMalen schreef: 02 jun 2022, 11:47 Hopelijk kiest ie ook daadwerkelijk voor Milan: (4 a 5 miljoen roepen ze hier ineens)

Recente foto hebben ze gebruikt zeg :tear:
t was dit of zijn gecamoufleerde dickpic
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Waarom lijkt Gotze op die foto op Jamai?
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Omdat je een nieuwe bril nodig hebt denk ik
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Jamai zou die beker op een andere plek hebben.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

In een andere plek.

Weet niet of Mario past in een 532
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

https://www.record.pt/futebol/futebol-n ... lo-benfica

Daar gaat ie dan. Misschien morgen al officiële aankondiging.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze