Santiago Arias

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie

Santiago Arias naar PSV

Peiling eindigde op 18 aug 2022, 12:00

Prima toevoeging voor de selectie
54
74%
Niet meer aan beginnen
19
26%
 
Totaal aantal stemmen: 73
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ja, en Álvarez kost je ook meteen miljoenen. Dat geld is er misschien niet of kan beter gebruikt worden voor andere posities.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2167
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

En was bij Alvarez vooral niet het probleem dat de Mexicaanse club hem alleen wilt verkopen als ze hem meteen weer terug huren. Dus heb je pas volgende jaar iets aan hem
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ShovingNE2 schreef: 16 aug 2022, 12:21
11 Sir Tinus schreef: 16 aug 2022, 12:17 Ik vind wel de verdeeldheid heel groot. @ShovingNE2, kun je geen polletje toevoegen?
Done. Met eenvoudige keuzes.
Nou ja, eenvoudig. Kan nie kiezen nie :treurig:
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ykhim schreef: 16 aug 2022, 12:42 Ja, en Álvarez kost je ook meteen miljoenen. Dat geld is er misschien niet of kan beter gebruikt worden voor andere posities.
Maar die vertegenwoordigd dan ook waarde itt Mwene Hoever en Arias. Als je dan toch Max kunt verkopen dan zou het geld voor Alvarez er wel moeten zijn. Dat zou mijn persoonlijke voorkeur zijn qua profiel boven Arias met al de vraagtekens.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Álvarez heeft nog niet het niveau voor PSV, denk ik. Daar miljoenen voor betalen lijkt me zo mogelijk nog meer onverantwoord.

Ik begrijp de vraagtekens omtrent Arias, maar zie het probleem niet zo, zoals uitgelegd.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zou Arias altijd halen. Mwene is een geduchte concurrent voor hem én Max.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 652
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Zou me verbazen als PSV deze week iets doet op de transfermarkt. Maar als arias een weekje kan wachten dan staat hij donderdag weer in ons mooie shirt
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

De technisch directeuren hebben het altijd over buitenkansjes.
Alvarez is geen buitenkansje, want daar betaal je de hoofdprijs voor en je weet niet of hij nou echt beter is dan Mwene.
Arias daarentegen kost geen transferbudget en kan transfervrij worden overgenomen. Hij maakt indien fit de selectie sterker.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Het is voor een groot deel giswerk natuurlijk, wat betreft de financiële voorwaarden van een eventuele terugkeer.

Maar ik schat in dat Arias bij de grootverdieners in deze selectie gaat horen, en dat niveau tikt hij niet meer aan. Hij mag dan wel transfervrij zijn, voor zijn salaris moet je betere opties zoeken, geen twijfelgevallen.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Altijd terughalen.

Kent de club en de clubcultuur. Weet wat er gevraagd wordt hier.
Als ie 't niveau van z'n laatste seizoen ook maar enigszins kan benaderen heb je een buitencategorie rechtsback.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Zijn rugnummer in zijn eerste jaar (13) en zijn rugnummer van zijn jaren bij Sporting (19) zijn beide nog vrij dus waarschijnlijk wist PSV dit al maanden :)
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12458
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Rikkerts volgers zijn duidelijk

Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het vraagteken is vooral fitheid. Heb je een fitte Arias, dan is het een absolute meerwaarde. Heb je een niet fitte Arias of iig een speler die fysiek niet meer explosief, wendbaar, loopvermogen heeft, dan is het geen meerwaarde t.o.v. Mwene.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Nja het is ook niet zo dat hij bij Granada geweldig heeft gepresteerd natuurlijk, maar dat is ook gewoon een slechte keuze geweest.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Beledigen we hem heel erg als we hem eerst eens een week mee willen laten trainen?
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Raw85 schreef: 16 aug 2022, 14:27 Beledigen we hem heel erg als we hem eerst eens een week mee willen laten trainen?
En wat ga je na een week training zien denk je?
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

11 Sir Tinus schreef: 16 aug 2022, 14:28
Raw85 schreef: 16 aug 2022, 14:27 Beledigen we hem heel erg als we hem eerst eens een week mee willen laten trainen?
En wat ga je na een week training zien denk je?
Hij is zo goed als fit toch? Laat maar eens zien dan of ie de Gakpo's/Bakayoko's uit de selectie nog kan stoppen tijdens de partijtjes.
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Raw85 schreef: 16 aug 2022, 14:31
11 Sir Tinus schreef: 16 aug 2022, 14:28

En wat ga je na een week training zien denk je?
Hij is zo goed als fit toch? Laat maar eens zien dan of ie de Gakpo's/Bakayoko's uit de selectie nog kan stoppen tijdens de partijtjes.
Gewoon inderdaad mee laten trainen (kun je meteen zien hoe fit die is) wordt zo vaak gedaan dat een speler ergens mee traint om zijn conditie bij te houden
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

De grote vraag is hoe fit en goed hij op dit moment is. Wie weet dat hier, denk niet veel. Dan ga je dus af op allerlei factoren die niet relevant zijn, zoals zijn verleden bij ons, Karin, de matige bezetting.

PSV heeft een ervaren back nodig die met Mwene kan concurreren en een toegevoegde waarde voor de ploeg heeft. Zo simpel is het. Als Santi dat is, zou dat helemaal geweldig zijn en ik denk dat iedereen dan ook de warmte zal voelen van binnen. Maar het allerbelangrijkste is dat elke versterking iets toevoegt.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Zijn laatste seizoen waarin hij goed uit de verf kwam, was 2018-2019. Daarna is het alleen maar bergaf gegaan (met vanaf het seizoen 2019-2020 tot nu in totaal 16 basisplaatsen in de reguliere competitie), en speelt hij niet meer op een niveau waarvan je verwacht dat hij bij PSV een duidelijke meerwaarde zal zijn.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Revolinho schreef: 16 aug 2022, 14:40 Maar het allerbelangrijkste is dat elke versterking iets toevoegt.
Da's meestal zo bij een versterking.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 16 aug 2022, 15:28
Revolinho schreef: 16 aug 2022, 14:40 Maar het allerbelangrijkste is dat elke versterking iets toevoegt.
Da's meestal zo bij een versterking.
Behalve Malen hé.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Revolinho schreef: 16 aug 2022, 14:40 PSV heeft een ervaren back nodig die met Mwene kan concurreren
Ik dacht dat je een paar weken geleden nog je gal uitspuwde met dat de jeugd de toekomst had en dat de technische staf het allemaal beter zag met hun visie op jeugdspelers. Over hypocriet gesproken hé; jij bent ook een man van twee gezichten als het je uitkomt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Waar is mijn popcorn.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ShovingNE2 schreef: 16 aug 2022, 12:13
Chucky schreef: 16 aug 2022, 12:02 Misschien dat je je research even moet gaan doen, beste Shoving.
Arias heeft namelijk de laatste 2 seizoenen alleen al bijna 60 wedstrijden gemist (57 om precies te zijn).
Zoals ik zeg: een beenbreuk kan je niet onder blessuregevoelig scharen. Tenzij hij een ziekte heeft dat hij broze botten heeft of zo. Die zit er niet bij dus. Daarom ook de opmerking bij Veerman.

Daarnaast haal je hier een extra speler.

Als je je geen zorgen maakt om het salarishuis zie ik de problemen niet.
Tja, allemaal leuk die vergelijkingen met Veerman en consorten, maar feit blijft dat Arias in meer dan 3 jaar tijd praktisch evenveel minuten (2097) heeft gemaakt als Veerman (2040) in een half jaar PSV. De voornaamste oorzaken daarvan zijn een beenbreuk, een liesblessure, een hamstringblessure, niet fit zijn, of gewoon gepasseerd worden. Ik vind dat je daaruit mag concluderen dat Arias een vrij fragiele speler is geworden de afgelopen jaren. Dat hij 10 jaar geleden zo fit als een hoentje was is leuk, maar boeit me nu niets, even heel bot gezegd.

We moeten er gewoon voor waken dat we niet weer een vraagteken binnen halen. Mwene doet het nu goed, maar het is bidden dat hij fit blijft. Gezien zijn blessurehistorie hoop ik niet dat zijn pees weer ontstoken raakt als gevolg van het drukke programma / overbelasting, want dan is hij meteen weer een paar maanden weg. Hoever voldoet (nog) niet, en met Arias halen we dan weer een onzekere factor in huis.
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

RIO schreef: 16 aug 2022, 15:43 Waar is mijn popcorn.
Het begint inderdaad weer interessant te worden , gelukkig over 24 minuten klaar met werken , zal ik jou een zak meenemen van de Appie ? Zout of zoet? :neh:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Santiago Arias