Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Gesloten

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Totaal aantal stemmen: 111
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

John vd Brom stelt zich kandidaat. Alsjeblieft niet zeg .
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ik hoop dat de nieuwe coach snel bekend is, zodat ze ook genoeg tijd hebben om zowel de staf als selectie voor het nieuwe seizoen samen te stellen. Het zou mooi zijn als PSV weer verrast met een coach!
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ik hoop met je mee [mention]Robson de Souza[/mention]
Aangezien er nu ook dat potje is om sneller te kunnen handelen zou dat ook kunnen betekenen dat spelers die volgens de nieuwe (hopelijk moderne) coach nodig zijn ook vroeg vastgelegd kunnen worden, en er een volledige voorbereiding gedraaid kan worden.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Is Joachim Löw al helemaal rond met Fener? Wat zouden jullie daar van vinden?
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dat zou natuurlijk qua naam wel een stunt zijn. Vind ik een sympathieke man, die niet voor niets zo lang bij Duitsland heeft gezeten en heeft gepresteerd.

Ik heb alleen geen idee hoe die man zou functioneren in clubvoetbal, en buiten dat is werken met de crème de la crème toch ook wel iets anders dan werken met de groep die toch twee of drie categorieën daar onder zit. Kan ik niet inschatten.

Maar een spannend idee is het zeker!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik wil graag een trainer die op voorhand wel wat krediet heeft. Dat je niet direct weer een haatcampagne op gang krijgt. Wat zou er met deze kruisruikert gebeuren?

Verder al een jaar of 17 geen clubtrainer meer geweest toch?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Iemand die op voorhand wel wat krediet heeft? Hier? Gaat niet gebeuren
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Niemand heeft op voorhand krediet. Vooral na een paar sobere jaren bij PSV waarin er weinig was om te juichen. Toen we met 0-4 in de Arena wonnen op het begin van het seizoen dacht ik "Oh wow, het valt op z'n plek. Kijk ons gaan". Dat viel helaas tegen.

Ik hoop dat PSV de financiele slagkracht heeft om weer een uitgebalanceerd team neer te zetten dat keihard voor de trainer werkt. Een trainer die een raad weet met alle clubs die zich tegen ons ingraven. Die zorgt dat er weer creativiteit in het elftal komt.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 08 feb 2022, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik denk dat van Nistelrooij en Cocu de enigen zijn die op voorhand meer krediet hebben dan wie dan ook. Maar de Nist moet het uiteraard nog niet worden en wordt het ook niet. Cocu heeft als nadeel dat de verwachtingen meteen wel hoger zullen zijn gezien zijn prestaties in het verleden hier.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 08 feb 2022, 10:10 Is Joachim Löw al helemaal rond met Fener? Wat zouden jullie daar van vinden?
Volgens mij vooral een goede trainer gebaseerd op het hebben van een geweldig elftal. Denk dat het op clubnivea Lu niet bijster veel voorstelt. Overal een jaartje gebleven voor zijn avontuur als bondscoach. Persoonlijk zou ik liever inzetten op Peter Bosz.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Precies. Ik denk dat Ruud heel veel krediet heeft op voorhand.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Even los van mijn mening over Bosz: die zit toch nog 'gewoon' bij Lyon? Waarom zou die daar weg willen/gaan ten faveure van ons? Of is het al bekend dat hij daar stopt?
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Grasmat schreef: 08 feb 2022, 11:14 Even los van mijn mening over Bosz: die zit toch nog 'gewoon' bij Lyon? Waarom zou die daar weg willen/gaan ten faveure van ons? Of is het al bekend dat hij daar stopt?
Die draait niet geweldig. En dat is misschien ook wel een reden dat we hem niet moeten willen: hij heeft wel een duidelijke visie maar wint eigenlijk nooit prijzen. Aan de andere kant had hij wel de basis gelegd voor het Ajax van Ten Hag.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

De Realist schreef: 03 feb 2022, 21:38 Cocu onder voorwaarde dat hij de ingeslagen weg blijft volgen. Als hij dat niet kan beloven, dan niet.
Nog even hierop terugkomen. In eerste instantie reageerde ik hier vrij fel op, omdat ik vind dat Cocu wat te weinig waardering krijgt.

Met de manier waarop het hier staat omschreven ben ik het nog altijd niet eens, maar Cocu met een sterke assistent die een voorkeur assertievere speelstijl heeft lijkt me eigenlijk ideaal.

Onder Cocu waren er uiteindelijk een aantal 'problemen':
- wedstrijdinstelling tegen kleinere tegenstanders waardoor we (te) vaak onnodig afhankelijk waren van een late goal/tegengoal.
- dat we ons qua spel niet echt door leken te ontwikkelen waardoor je niet het gevoel had dat we Europees potten zouden kunnen breken. (In hoeverre had dit te maken met de kwaliteit van de selecties?)
- Daarnaast was zijn wisselbeleid voor mij een ergernis, maar dat is vooral persoonlijk.

Met name op die eerste twee punten hadden we natuurlijk gehoopt met Schmidt vooruit te gaan. Maar helaas zie ik daar nog niet heel veel van terug. Ja, je ziet er soms bepaalde elementen van, maar over de hele linie is het gewoon te weinig. Daarnaast heeft Schmidt nu zelf besloten de stekker eruit te trekken.

Als je nu weer gaat voor een coach vanwege zijn speelstijl vind ik eigenlijk dat die qua status minimaal in de buurt moet komen van Schmidt, dan blijven van de poll alleen Bosz en Marsch(?) over in mijn ogen. Van Bosz vraag ik me oviergens af of hij wel haalbaar is. Als je speelstijl niet voorop zet is er eigenlijk maar een optie in mijn ogen en dat is Cocu.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Kan ik me wel enigszins in vinden.
Het liefste heb ik gewoon een stoomwals die door blijft gaan als we 1-0 voorstaan. Dat was een van de grootste ergernissen onder Cocu meen ik me te herinneren.
Kijk, en dan wist je eigenlijk altijd bij een tegengoal toch wel dat je alsnog in de laatste 5 minuten wel de winnende maakte, maar toch...risico dat het niet gebeurt.
Dat is denk ik de grootste aanpassing die ik graag zou zien mocht Cocu terugkomen tov zijn eerste periode. Toch heeft Cocu wat mij betreft niet de voorkeur maar dat terzijde
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Iemand hier die Cocu in zijn tijd bij Derby gevolgd heeft? PSV was natuurlijk zijn eerste club als hoofdtrainer, bij Fenerbahce heeft hij maar kort gezeten maar in anderhalf jaar Derby, in een ander land, op een ander niveau, kan hij best ontwikkelingen hebben ondergaan door net ff anders te spelen. Qua formatie zie ik wel hetzelfde als bij PSV, uitgaan van 4-2-3-1 als basis maar als de wedstrijd/tegenstander daarom vraagt dit wijzigen naar een 3-5-2, 5-4-1, 3-4-3 of een enkele keer 4-4-2.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik zou zelf enthousiast worden van Bordalas maar ik heb geen idee hoe tevreden hij is bij Valencia en of die ook maar enigszins haalbaar is:

https://breakingthelines.com/tactical-a ... ss-getafe/
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Neem aan een grapje van jeroen;
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nou... hij lijkt er verdomd veel op.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Geen oorlel of kuiten zichtbaar dus ik ga hier geen uitspraken over doen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Misschien identificeren met een dickpic?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Vrouwtje onder op de foto zal een handtekening willen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als dat zo is, dan neem ik aan dat ie wel beter/vaker in beeld wordt gebracht? (Ik zit zelf niet te kijken)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

:alien:
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij dan zo open en bloot op de tribune gaat zitten, terwijl hij nog bij Lyon zit, en PSV ook de rust wil bewaren..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het is vooral opvallend dat een PSVTV host dit plaatst...

Opvolging Roger Schmidt