PSV O18

Alles over de jeugd van PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als Mauro zich goed scheert die ochtend kan die ook hendig door voor 18. Gewoon meenemen en oppikken die titel.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik dacht dat 018 al kampioen was.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

AZ is denk ik wel favoriet, maar deze wedstrijd is extra belangrijk voor de Youth League / Next Gen League mocht PSV de CL niet halen. Helemaal nu de talentvolle O17 doorschuift naar de O18 komend seizoen.
Asjemenou
Bankzitter
5
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 jul 2018

Weet iemand of de wedstrijd wordt uitgezonden?
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Asjemenou schreef: 28 mei 2022, 14:42 Weet iemand of de wedstrijd wordt uitgezonden?
https://www.az.nl/nl/nieuws/kijk-live-n ... z-onder-18
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Iets versterkt vermoed ik. Seelt en Commenencia hoorde ik bij de opstelling.

Maar ook AZ met Fedde de Jong die hele seizoen in Jong AZ stond.

Ondertussen in minuut 13 in een minuutje 3 100% kansen voor AZ. Eerder ook al een goede kans. Wel enorme wind mee.

18' Fedde de Jong 1-0
47" Mex Meerdink (pen) 2-0. Doelman Schiks legt Meerdink neer met de armen als Meerdink er bijna voorbij gaat.

Algemeen is AZ veel gevaarlijker. PSV kwam wel meer in de wedstrijd tot de pingel, maar weinig kansen. Misschien 2e helft met wind mee dat het beter gaat.
Laatst gewijzigd door Woodenshoes op 28 mei 2022, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Kutkazen.
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

PSV moet aan de bak in 2e helft 2-0 achter. Delen wel wat speldenprikjes uit maar nog niet echt overtuigend. Vind Gonzaga en Houben tegenvallen, leuke techniek maar komt veel te weinig uit naar mijn mening. Jansen en Abes bevallen me wel, snap niet dat Jansen niet meer bij jong heeft gezeten na zijn 2 assists tegen Almere, leuke linksback. Abed technisch vaardig en doelgericht paar keer gevaarlijk maar niet kunnen scoren. PSV heeft het veldoverwicht maar mist de overtuiging tot nu toe, 2e helft wind volle bak mee en kijken of ze het om kunnen draaien.
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

3 wissels bij PSV Kwaaitaal, Lourens en Simons komen erin voor Arts, Abed en Houben ik vind Kwaaitaal het grootste talent van deze 3. Comenencia gaat naar rechtsback en Gonzage naar 10. Eerste vijf minuten enorm veel druk door PSV wat goed begint. Hopelijk kunnen ze dit volhouden.
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

2-0 gebleven, dat is wel een klein wonder te noemen. PSV heeft toch veel goede mogelijkheden gehad vooral uit standaardsituaties. Die Jimenez heeft toch wel een ongelooflijk goede trap zeg. Vooral keeper van AZ Owusu-Oduro was erg goed vandaag. Uiteindelijk heeft deze lichting toch te weinig stootkracht voorin. Dat is in de o17 met van Duiven, Simons en Kwaaitaal toch een stuk beter. Ook Babadi mis je in een wedstrijd als deze enorm en had veel kunnen creëren.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

PSV O18 gisteren met 3-0 van Ajax gewonnen voor de competitie. Bij Ajax was de basis allemaal uit 2005 op de keeper na uit 2006 en eentje uit 2004. Bij PSV in de basis wel 4 spelers uit 2004, maar ook 3 uit 2006.

loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Massimo schreef: 05 apr 2023, 10:25 PSV O18 gisteren met 3-0 van Ajax gewonnen voor de competitie. Bij Ajax was de basis allemaal uit 2005 op de keeper na uit 2006 en eentje uit 2004. Bij PSV in de basis wel 4 spelers uit 2004, maar ook 3 uit 2006.

Ik zie dat Sami Bouhoudane uit 2008 ook op de bank zat. Maakt die soms al minuten in O18?
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Volgens mij nog zelden, maar zitten hier forumleden die daar een stuk meer zicht op hebben dan ik.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Bouhoudane wordt al langzaam gebracht in O18 inderdaad. Heeft laatst meegedaan met een toernooi in Marokko en de laatste twee competitiewedstrijden (AZ & Ajax) ingevallen. Dat is enerzijds om hem weer wat extra uit te dagen en anderzijds omdat de O17 het 'probleem' heeft dat ze twee goede spitsen hebben. Robin van Duiven (broertje van) is namelijk behoorlijk on fire en loopt daar 1-op-1. Ze spelen vaak wel samen, maar 1 van de 2 wordt dan op 10 of linksbuiten gezet. In beide gevallen niet ideaal.

Knappe overwinning van O18 in ieder geval. Ze staan nu op doelsaldo bovenaan en van de toppers treffen ze enkel nog Feyenoord 1 keer. Maken dus serieus kans om voorjaarskampioen en daarmee ook algeheel kampioen te worden. Dat zou erg mooi zijn, want dan gaat de lichting van volgend seizoen de Youth League in.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 05 apr 2023, 12:07Dat zou erg mooi zijn, want dan gaat de lichting van volgend seizoen de Youth League in.
En dat is enorm essentieel voor prestige van je jeugdopleiding. Die Premier League international cup is leuk, maar je hebt liever dat jongens als Babadi, Geerts en V. Duiven in de Youth League kunnen spelen tegen de allergrootste talenten vanuit hun leeftijdscategorie.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Yup, de Youth League is om meerdere redenen enorm leerzaam. Prestige, spelen tegen teams met een andere speelstijl, wennen aan een dubbel programma inclusief reizen etc.
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Menig supporter was boos toen Theo Lucius een kans kreeg als coach in de opleiding (ik ook). Lijkt het toch bijzonder goed te doen tot nu toe!
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10000
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 05 apr 2023, 10:25 PSV O18 gisteren met 3-0 van Ajax gewonnen voor de competitie. Bij Ajax was de basis allemaal uit 2005 op de keeper na uit 2006 en eentje uit 2004. Bij PSV in de basis wel 4 spelers uit 2004, maar ook 3 uit 2006.
Hier de beelden:

rick_burgsteden
Talent
3
Berichten: 89
Lid geworden op: 4 nov 2020

Heruone schreef: 05 apr 2023, 12:14
nilssonH schreef: 05 apr 2023, 12:07Dat zou erg mooi zijn, want dan gaat de lichting van volgend seizoen de Youth League in.
En dat is enorm essentieel voor prestige van je jeugdopleiding. Die Premier League international cup is leuk, maar je hebt liever dat jongens als Babadi, Geerts en V. Duiven in de Youth League kunnen spelen tegen de allergrootste talenten vanuit hun leeftijdscategorie.
Je ziet wel bij Ajax in de Youth League dat wanneer ze de talenten terughalen uit Jong dat het team totaal niet op elkaar ingespeeld is. Benieuwd hoe PSV dat eventueel op zou lossen dan.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 05 apr 2023, 14:35
Massimo schreef: 05 apr 2023, 10:25 PSV O18 gisteren met 3-0 van Ajax gewonnen voor de competitie. Bij Ajax was de basis allemaal uit 2005 op de keeper na uit 2006 en eentje uit 2004. Bij PSV in de basis wel 4 spelers uit 2004, maar ook 3 uit 2006.
Hier de beelden:

Jammer dat PSV dit soort potjes niet live uitzend. Zowel Ajax als Feyenoord doen dat wel.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10000
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Soms doen ze dat wel, maar dat lijkt meer pure willekeur. Daar liggen mooie kansen voor het mediateam.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

DonyellMalen schreef: 05 apr 2023, 18:32 Soms doen ze dat wel, maar dat lijkt meer pure willekeur. Daar liggen mooie kansen voor het mediateam.
Idd, maar zou het de internationale scouts niet te makkelijk maken?
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het zou wat dat betreft ook vet zijn als de Otten Cup weer eens georganiseerd wordt. Goed voor de exposure van PSV ook.
Trixm schreef: 05 apr 2023, 19:04
DonyellMalen schreef: 05 apr 2023, 18:32 Soms doen ze dat wel, maar dat lijkt meer pure willekeur. Daar liggen mooie kansen voor het mediateam.
Idd, maar zou het de internationale scouts niet te makkelijk maken?
Denk dat dat wel meevalt. Toptalenten zijn toch bekend bij het grote publiek en bij vrijwel alle (grote) toernooien waar clubs aan deelnemen zullen ongetwijfeld ook scouts rondlopen. Het zou mij niets verbazen als met regelmaat ook scouts op de tribunes zitten bij PSV/Ajax/Feyenoord bij jeugdwedstrijden, puur als onderdeel van monitoring en scoutingverslagen bijhouden.

Het zou mij overigens ook niets verbazen als dit soort beelden ergens online staan in Wyscout oid.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Kampioen na strafschoppen maar wat een kleuters op dat veld. Beide kanten. Zou me kapot schamen als mijn teamgenoten zich zo gedroegen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Boeien
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Tomm schreef: 27 mei 2023, 16:43 Kampioen na strafschoppen maar wat een kleuters op dat veld. Beide kanten. Zou me kapot schamen als mijn teamgenoten zich zo gedroegen.
Wat gebeurde er?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV O18