PSV Jeugdopleiding Algemeen

Alles over de jeugd van PSV.
Plaats reactie
Ittot
Vedette
4

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heruone schreef: 03 jun 2024, 18:10
Pff dat zou wel kut zijn. Is het daar een puinhoop gaan onze jeugdspelers nog steeds daar naar toe. Heel vreemd.
  • Citaat
  • <font color=#4285F4>G</font><font color=#EA4335>o</font><font color=#FBBC05>o</font><font color=#4285F4>g</font><font color=#34A853>l</font><font color=#EA4335>e</font><font color=#4285F4> Adsense</font>
    Google Adsense

Aankondiging

Mikelvb
    Nationale topspeler
    3

Ittot schreef: 03 jun 2024, 19:14
    Heruone schreef: 03 jun 2024, 18:10
    Pff dat zou wel kut zijn. Is het daar een puinhoop gaan onze jeugdspelers nog steeds daar naar toe. Heel vreemd.
    Wie zegt dat het de toppers zijn?
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3
    Clubvoorkeur: PSV

Lijken dus gewoon de broertjes te zijn en mogelijk iemand die in zijn eigen buurt wil gaan voetballen.
  • Citaat
  • Madueke
    Legende
    5

DonyellMalen schreef: 03 jun 2024, 18:25 Geef ze maar even pakkie dan.

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Madueke voor dit bericht (totaal 8):
    DonyellMalenSKERLAFritskePhilipsDoperwt11RicardoPepi9TijnForestForestRen Höek
    DonyellMalen
    Legende
    4

Zo doe je dat. :strong:
  • Citaat
  • Ittot
    Vedette
    4

Mikelvb schreef: 03 jun 2024, 19:55
    Ittot schreef: 03 jun 2024, 19:14

Wie zegt dat het de toppers zijn?
    Niemand. Maar blijft zuur als Ajax in deze tijd nog spelers van ons weet te jatten.
    Ik werd best blij van het verhaal dat wij juist met spelers van Ajax bezig zijn, waaronder Steur.

Misehouy zou ook een grap zijn.
  • Citaat
  • Ittot
    Vedette
    4

Standbeeld schreef: 03 jun 2024, 16:04
    Ittot schreef: 03 jun 2024, 15:58

Weet je dit of denk je dit?
    Waarschijnlijk zegt al genoeg, toch?
    Ik vraag het omdat hij een conclusie trekt dat het een rotte appel is. Dus mogelijk weet hij meer.
  • Citaat
  • TigTogFlip
    Vaste waarde in elftal
    2
    Seizoenkaart: Vak D
    Favoriete speler: Sangare

Dit is misschien ongelooflijk triest van me, maar het zien van dat Varkenoordfan twitteraccount salty na overhyping van de feyenoordjeugd tot de max is een guilty pleasure.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen TigTogFlip voor dit bericht:
    Sensation
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

Ittot schreef: 03 jun 2024, 20:51
    Standbeeld schreef: 03 jun 2024, 16:04
    Waarschijnlijk zegt al genoeg, toch?
    Ik vraag het omdat hij een conclusie trekt dat het een rotte appel is. Dus mogelijk weet hij meer.
    Nee joh, ik gaf er gewoon een draai aan om het te downplayen. Dacht dat het wel duidelijk was dat het niet serieus was.
  • Citaat
  • #BoszOut
    Menno1
    Legende
    7

Cocu als HJO of transitie trainer. Hmmm, ik sta niet te springen hierom.

HJO vind ik een rol voor iemand die daar echt affiniteit mee moet hebben. Kunnen we niet een echte expert aanstellen die zich dan 4-5 jaar aan die rol kan committeren? Ik zie Cocu na 1-2 jaar namelijk wel weer de trein nemen om ergens een club te trainen.

Transitiecoach lijkt mij helemaal een aparte rol voor hem en was Vennegoor niet ooit daarvoor aangesteld?
  • Citaat
  • TigTogFlip
    Vaste waarde in elftal
    2
    Seizoenkaart: Vak D
    Favoriete speler: Sangare

Menno1 schreef: 03 jun 2024, 21:36 Cocu als HJO of transitie trainer. Hmmm, ik sta niet te springen hierom.

HJO vind ik een rol voor iemand die daar echt affiniteit mee moet hebben. Kunnen we niet een echte expert aanstellen die zich dan 4-5 jaar aan die rol kan committeren? Ik zie Cocu na 1-2 jaar namelijk wel weer de trein nemen om ergens een club te trainen.

Transitiecoach lijkt mij helemaal een aparte rol voor hem en was Vennegoor niet ooit daarvoor aangesteld?

Faber kwam op een vergelijkbare manier aan de rol. Hij wisselde ook vaak van baan.
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

TigTogFlip schreef: 03 jun 2024, 21:38
    Menno1 schreef: 03 jun 2024, 21:36 Cocu als HJO of transitie trainer. Hmmm, ik sta niet te springen hierom.

Faber kwam op een vergelijkbare manier aan de rol. Hij wisselde ook vaak van baan.
    Dat vond ik ook een beroerde keuze destijds, maar bij hem kon je nog zeggen dat hij dat echt wou en ook cursussen of iets dergelijks over had gevolgd. Maar blijf ook bij mijn mening dat Faber het wel lang heeft volgehouden, waarvoor hulde, maar dat hij de opleiding niet echt verder heeft gebracht.
  • Citaat
  • AddoCultheld
    Internationale topspeler
    4

Standbeeld schreef: 08 mei 2024, 08:22
    AddoCultheld schreef: 08 mei 2024, 08:11 Cocu logische opvolger?
    Nee.
    :tongue:
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Ik zie ook liever een HJO komen die meer bekend is met het jeugdvoetbal. Iemand die een groot netwerk heeft. Iemand die samen met Earnie de beste jeugdtrainers weet te selecteren en opleiden. Iemand die staat voor het voetbal van Bosz. Iemand die daarnaast ook zware managementkwaliteiten heeft. Cocu vind ik niet helemaal in dat plaatje passen. Een rol als transitiecoach zie ik op zich wel zitten. Dat lijkt me wat luchtiger en Cocu weet als geen ander wat er gevraagd wordt op het hoogste niveau.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 3):
    Menno1HeruoneRen Höek
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

AddoCultheld schreef: 03 jun 2024, 21:42
    Standbeeld schreef: 08 mei 2024, 08:22
    Nee.
    :tongue:
    Ik blijf er gewoon bij.
  • Citaat
    ComeOnPSV
    Vedette
    6

Standbeeld schreef: 03 jun 2024, 21:44Cocu vind ik niet helemaal in dat plaatje passen.
    Cocu heeft als hoofdtrainer natuurlijk wel een hele hoop mensen moeten managen. Dus dat zal hij ondertussen wel goed kunnen.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

ComeOnPSV schreef: 03 jun 2024, 21:46
    Standbeeld schreef: 03 jun 2024, 21:44Cocu vind ik niet helemaal in dat plaatje passen.
    Cocu heeft als hoofdtrainer natuurlijk wel een hele hoop mensen moeten managen. Dus dat zal hij ondertussen wel goed kunnen.
    Jawel, maar HJO vraagt toch wel wat anders dan een staff en spelers managen. Faber had op vrijwel dagelijkse basis hulp van een gozer van een management adviesbureau.
  • Citaat
  • Smeets14
    Nationale topspeler
    7

Nee Vennegoor moet meer als een soort TD/hoofdscout voor Jong PSV/bovenbouw PSV jeugd gaan dienen begreep ik. Cocu zal als transitiecoach zich vooral bezig houden met de talenten die al dicht tegen het eerste aan zitten om de doorstroming te verbeteren.

Ik denk dat Cocu zeer geschikt is voor die rol gezien zijn ervaringen binnen de jeugd van PSV, PSV en als speler in de absolute top.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Smeets14 voor dit bericht:
    SKERLA
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Standbeeld schreef: 03 jun 2024, 21:44

Ik zie ook liever een HJO komen die meer bekend is met het jeugdvoetbal. Iemand die een groot netwerk heeft. Iemand die samen met Earnie de beste jeugdtrainers weet te selecteren en opleiden. Iemand die staat voor het voetbal van Bosz. Iemand die daarnaast ook zware managementkwaliteiten heeft. Cocu vind ik niet helemaal in dat plaatje passen. Een rol als transitiecoach zie ik op zich wel zitten. Dat lijkt me wat luchtiger en Cocu weet als geen ander wat er gevraagd wordt op het hoogste niveau.
    HJO is daarnaast ook een idealistische functie. Aspecten a la fundament, beter opleiden, geboortemaand effect, etc. Dat zijn vaak meer “voetbal filosofische” aspecten.

De expertise van Cocu toevoegen aan de jeugdopleiding lijkt een zeer mooie zet. Op de functie van HJO kan je idd echter meer een zwaargewicht neerzetten. Een Riemersma of Wijnker.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Heruone voor dit bericht (totaal 2):
    RicardoPepi9Ren Höek
    Freelance analist - VI Pro | 19.13 Podcast
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Heruone schreef: 03 jun 2024, 22:22
    Standbeeld schreef: 03 jun 2024, 21:44
    HJO is daarnaast ook een idealistische functie. Aspecten a la fundament, beter opleiden, geboortemaand effect, etc. Dat zijn vaak meer “voetbal filosofische” aspecten.

De expertise van Cocu toevoegen aan de jeugdopleiding lijkt een zeer mooie zet. Op de functie van HJO kan je idd echter meer een zwaargewicht neerzetten. Een Riemersma of Wijnker.
    Toch vertrouw ik er wel op dat ze dit bij PSV ook zo zien.
  • Citaat
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Ongetwijfeld. Daar heb ik bij Stewart wel vertrouwen in. Zeker omdat een aantal namen nu ook vrij zijn of in functies zitten die makkelijk weg te trekken zijn.
  • Citaat
  • Freelance analist - VI Pro | 19.13 Podcast
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Heruone schreef: 03 jun 2024, 22:22 Op de functie van HJO kan je idd echter meer een zwaargewicht neerzetten.
    Wes of Raf it is dan. :strong:
  • Citaat
    ComeOnPSV
    Vedette
    6

Vanmiddag 16.00 de finale. Voorjaarskampioen tegen de najaarskampioen.

https://www.youtube.com/live/zbAc0VnmWZ ... -7C94aFsVs
  • Citaat
  • Lichtstadd
    Bankzitter
    2

• Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Al vaker gezegd, maar Souhel Kake is er ook echt een om te onthouden.

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 2):
    DeBruyneNestiaan
    Ittot
    Vedette
    4

Lichtstadd schreef: 04 jun 2024, 09:03
    Iemand die iets over deze speler weet?

Behalve dat het een frikadel is natuurlijk.
  • Citaat
  • <font color=#4285F4>G</font><font color=#EA4335>o</font><font color=#FBBC05>o</font><font color=#4285F4>g</font><font color=#34A853>l</font><font color=#EA4335>e</font><font color=#4285F4> Adsense</font>
    Google Adsense

Aankondiging

Plaats reactie