PSV Jeugdopleiding Algemeen

Alles over de jeugd van PSV.
Plaats reactie
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:



Voor de jeugd liefhebbers
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Jopie....

Enorm veel kennis, aardig wat vaardigheden, maar vaak een verschrikkelijke houding en attitude. Weet het mooi te vertellen in podia zoals deze podcast, waar hij de kans krijgt zich te etaleren.

Is ook geen woord Frans bij.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Er zal vast een reden zijn waarom hij geen eigen team heeft.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

https://www.barometern.se/sport/avsloja ... -18490d55/

PSV volgt deze 15-jarige jeugdspeler. (net als Feyenoord en Internazionale)

https://www.transfermarkt.nl/kenan-busu ... er/1044284
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

https://www.PSV.nl/jeugd/nieuws/artikel ... j-PSV-.htm

Bijna 15, dus piep jong. Is het een groot talent?
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

de tweede jongen van de 2008 lichting na Sami Bouhoudane. Dus moet wel een goede speler zijn.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Noah is idd een groot talent. Centrale middenvelder. :top:
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

De 015 wint vandaag met 0-3 van Ado. Wederom 2 doelpunten van Gennaro van der Sluis. Die scoort wel erg heel makkelijk. Ik ben benieuwd hoe ver hij kan komen
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV



PSV mag aan de bak met de velden. Lijkt zowel in het stadion als op De Herdgang nergens op. PSV-onwaardig.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

DonyellMalen schreef: 16 jan 2023, 12:58

PSV mag aan de bak met de velden. Lijkt zowel in het stadion als op De Herdgang nergens op. PSV-onwaardig.
Tijd voor een transfer, deze man is ook transfervrij en nog PSV-supporter ook:
https://panorama.nl/artikel/176940/gras ... roeger-PSV
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Klasse goals van Bouhoudane en Van de Riet. Mooie overwinning van O17 uit bij Ajax:

PhillipCocu
Talent
3
Berichten: 69
Lid geworden op: 4 nov 2020

Het is jammer dat de doorstroom nu even stokt, met enkel Bakayoko, Saibari en Oppegard.
Maar als je kijkt wat er nu rondloopt in de jeugd mogen we wel weer wat gaan verwachten. Dan denk ik aan; Comenencia, Blaak, Jansen, Land, vdHeuvel, Geerts, Babadi, Duiven en Bouhoudane. Hopelijk vergeet ik er nog een aantal.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die speelt daar al in het O19 team van AIK. Feyenoord en Inter hadden eerder ook al interesse.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Prima. De jeugd heeft de toekomst.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

nilssonH schreef: 21 jan 2023, 18:10 Klasse goals van Bouhoudane en Van de Riet. Mooie overwinning van O17 uit bij Ajax:

allebei heel mooi afgemaakt indd. En eerlijk is eerlijk, mooie pass bij die assist van de goal van Ajax. Al treedt de keeper dan ook best zwak en twijfelachtig op.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Australische doelman en Zweedse middenvelder (beide u16) op proef.

Edit: Zweedse middenvelder hier reeds benoemd, in tweer van Elfrink
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Vos mogelijk richting Emmen.

Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 26 jan 2023, 14:18 Vos mogelijk richting Emmen.

Voor een half miljoen en 3 punten mogen ze 'm hebben.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zou een prima transfer voor hem zijn. Is wel klaar bij Jong en zie hem niet het eerste halen.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Vos dus definitief naar Emmen, leuke transfer voor hem:

https://www.ed.nl/PSV/PSV-verdediger-de ... ~a15ee166/
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Alex Rodrigo Dias da Costa
Jeugdinternational
1
Berichten: 121
Lid geworden op: 28 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli

Ren Höek schreef: 27 jan 2023, 09:38 Vos dus definitief naar Emmen, leuke transfer voor hem:

https://www.ed.nl/PSV/PSV-verdediger-de ... ~a15ee166/
Houden we daar ook nog wat aan over of is het enkel een doorverkooppercentage?
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Hadden we eerder moeten afronden en een geldbedrag + 3 punten als transfersom moeten eisen. :)
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Stapje hogerop voor hem. ;)

Succes Dennis!
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:



We schijnen volgens bovenstaande tweet een 3-jarig contract voorgelegd te hebben aan deze 15-jarige Zweed:

https://www.transfermarkt.nl/kenan-busu ... er/1044284
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Was ook op stage bij Feyenoord volgens mij die hem graag wouden hebben en Inter. Ken hem verder niet haha. Maar ik heb onlangs hier gelezen dat elke speler bekend is via wyscout dus als we ff een abonnementje met zn allen bij elkaar crowdfunden, komen we er vast snel achter :mrgreen: Hij is 15 en wordt in februari 16 en speelt bij de O19. Dat is iig positief. Voor de rest geen idee dus.

PSV kan op het middenveld iig ook nog wel iemand gebruiken in die leeftijdscategorie. Ondertussen is de O17 ook goed van start gegaan. 2-1 gewonnen thuis van Feyenoord en 1-2 gewonnen uit van Ajax. De uitwedstrijd tegen Ajax staat online.

https://www.youtube.com/live/nGaAK3a0frA?feature=share

Bouhoudane was echt weer genieten. Echt wat een veelzijdige spits is dat. Diepgang, kaatser, spelmaker, afspeelpunt en afmaker in één. Je ziet hem echt de meest moeilijke ballen controleren met de borst of klaar leggen voor een medespeler of ballen loepzuiver kaatsen. Maar ook hoe hij die goal met de volley in een keer loepzuiver uit de lucht plukt en afmaakt. Dat is oprecht het allergrootste talent wat er momenteel rondloopt in de jeugdopleiding. Ik durf zelfs te stellen dat deze jongen talentvoller is dan Ihattaren of Madueke. Die jongen heeft het echt in zich om de absolute wereldtop te halen.

Verder vond ik Raf van de Riet heel goed spelen. Fijne linksback. Verdedigend best prima, goed aan de bal. Heeft een drive om mee op te komen en een hele goede trap. Maar ziet het spelletje ook heel goed. Weet precies wanneer hij aan de binnenkant of de buitenkant moet positioneren en kan aan beide kanten goed uit de verf komen. Veelzijdige back die ook als spelmaker kan dienen.

Als laatste vind ik Floris Bos het benoemen waard. Centrale verdediger die ik erg sterk vond spelen. Aan de bal echt loepzuiver. Werkelijk waar elke inspeelpass, crosspass of dieptepass kwam aan. En ook allemaal echt loepzuiver precies op het been in de loop waar je hem het liefst wil hebben. Goede passing range. Zaten crosspasses tussen van 60 a 70 meter tot aan strakke inspeelpasses tussen de linies. Leest het spelletje ook goed. Weet precies wanneer hij moet indribbelen om een passinglijn te creëren voor andere spelers of wanneer hij moet doorbewegen in de combinatie om een afspeelmogelijkheid te zijn. Was op het veld misschien wel de grootste en sterkste speler bovendien en daarnaast vrij snel. Zijn fysiek was imposant. Vond hem daarnaast ook goed agressief in de duels. In de 1e helft ook twee keer echt een goede zaag uitgedeeld. Ook voortdurend bezig met scannen. Ik heb hem nog niet zien spelen of hij is mij nog niet opgevallen, maar op basis van wat ik tegen Ajax O17 zag ben ik zeer gecharmeerd van hem.

Bos is van juli 2006 en wordt van de zomer 17. Bouhoudane is van 2008 en net 15 geworden. Van de Riet is van augustus 2006. Fun fact: het is het broertje van Milan van de Riet die ook bij ons in de jeugd heeft gespeeld.

Aantal mentions nog: Raap stond rechtsback. Vond ik wel interessant. Denk dat er op die positie voor hem wel de meeste ontwikkeling te halen valt. Technisch gewoon sterk, maar als CV komt hij wel gewoon te kort vind ik. Hopelijk kan hij zich daar ontwikkelen naar een soort van Geertruida achtige speler. Daarnaast was Elvic Jager er helaas niet bij en speelde tegen Feyenoord ook slechts 4 minuten door op het laatste moment in te vallen. Groot talent is dat, geen idee of hij bij de O16 mee was of whatsoever. Was er iig wel benieuwd naar. Evenals Essien Bassey die er niet bij zat. Ook van 2006, maar wel van november dus ook onlangs 16 geworden. Kan zijn dat hij bij de O16 speelt, want heeft ook in de najaarscompetitie slechts 226 minuten gemaakt bij de O17. Is ook wel een spelertje om in de gaten te houden.

Iig heeft de O17 dus een voorbarige start. 6 uit twee met al twee belangrijke toppers gehad. Ben Kinds lijkt daar goed bezig te zijn.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV Jeugdopleiding Algemeen