Waar spelen ze nu

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

Heb de uitstroom van spelers bij meerdere clubs wel onder de loep genomen in opdracht, ook wel eens interessant om te kijken waar oud jeugdspelers en andere oud spelers nu hun brood verdienen.

Om even te beginnen wat exoten die in PSV 2 speelden

Milos Djordjevic - Na Radnicki Nis zonder club sinds vorige zomer
Ruben Bentancourt - Club Boston (Uruguay)
Gerson - Kagoshima United
Andjelo Rudovic - FK Decic Tuzi
Boris Cmiljanic - FK Sarejevo
Alexander Boljevic - Standard Luik
Hjortur Hermansson - Borndby
Alexander Jakobsen - Wadi Dagha (Egypte)
Francois Marquet - Oostende, nu transfervrij
Beto Da Silva - Universidad Cesar Valejo
Gianluca Scamacca - Sasuolo
Lundqvist - Groningen
Nikolai Laursen - Heracles
Thomas Deng - Urawa Red Diaonds Japan
Albert Gudmonssen - AZ
Bertalan Kun - Zaegelaersy
Maxime Soulas - Fremgad Amager *Denemarken
Chris Gloster - New York City FC
Claudio Gomes - Man City U23
Oliver Horvath - TK Budapest
Cyril Ngonge - Fc Groningen
Rabiu Ibrahim - Slovan Bratislava
Vukovic - Quendao China
Lee Nguyen - Ho Che Min City
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Als ik dat lijstje zo doorneem kunnen we de scouting wel opdoeken :tear:

Dit zijn allemaal namen uit een verleden waarbij PSV de zaakjes niet goed op orde had qua jeugdscouting. Dat is de laatste 4/5 jaar echt enorm verbeterd. Als PSV buitenlandse talenten haalt zijn dat vaker spelers die doorbreken of iets opleveren. Sadilek, Mauro, Madueke zijn allemaal eerste elftal speler. Oppegard gaat dat 100 procent ook worden en ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van Kjolo. Bijna Ledezma vergeten die zonder die zware blessure ook bij het eerste had gezeten.

Leuk lijstje trouwens. Grappig om sommige namen weer te zien.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Rabiu Ibrahim, die had een heel behoorlijke techniek, maar was helaas 30cm te klein en 50kg te licht.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Scamacca.... die is toch uitgeleend door een grote serie A club aan Sasuolo?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nee, die is van Sassuolo. Hebben wij voor 500k verkocht en een doorverkooppercentage dat richting de 30% gaat.

Is nu een miljoen of 40 waard en het wachten is op de transfer
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

ShovingNE2 schreef: 15 jul 2021, 09:43 Nee, die is van Sassuolo. Hebben wij voor 500k verkocht en een doorverkooppercentage dat richting de 30% gaat.

Is nu een miljoen of 40 waard en het wachten is op de transfer
Is dat doorverkooppercentage serieus of zit je te fucken? Ik zag wel dat hij een goed seizoen gehad heeft en dat er grote clubs interesse hebben maar dat percentage zou wel heel erg nice zijn
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nee, dat is serieus. Brands verkocht jeugdspelers toen voor heel weinig maar wel met een heel hoog doorverkooppercentage.

Heeft John ook overgenomen. Zie je aan Daverveld vorige week. Een jaar contract maar mag voor nagenoeg niets vertrekken maar wel een hoge doorverkoop.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Die Italianen weten echter wel raad met een hoog doorverkooppercentage. Die kan gerust drie jaar voor 8 miljoen worden verhuurd.
Saibari is underrated.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Verhuren is sowieso een grote trend daar in Italie, ingewikkelde constructies die wij hier niet kennen. Dus inderdaad van de doorverkooppercentage verwacht ik niks. Een grote transfer van Scamacca is verder maar afwachten. Er was even een hype, maar de cijfers zijn over een langere periode ook niet perse indrukwekkend.
Ribbelchips
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 550
Lid geworden op: 2 okt 2017

Sekou Sidibe is vorig jaar in Emmen neergestreken. Die heb ik in de voorbereiding een paar keer aan het werk gezien en voor mij was al na een helft eigenlijk wel duidelijk dat de eredivisie te hoog gegrepen is voor hem. Een linkspoot op rechts hoeft in principe geen geweldige fysiek te hebben, maar bij hem is het wel heel erg karig. En hij heeft helaas niet de techniek om dat voldoende te compenseren. In de paar invalbeurten die hij afgelopen seizoen heeft gehad bleek het ook een 'blinde draver'. Toen Emmen Kerim Frei terug haalde was het helemaal gedaan met Sidibe's speelminuten, want hij had ook nog een andere ex-PSV jeugdspeler voor zich: Nikolai Laursen

Laursen heeft het hier nog wel redelijk gedaan. Paar mooie vrije ballen binnengeschoten en wat belangrijke goals gemaakt, maar hij doet me verder denken aan Stef Nijland. Als die jongen maar de helft van de mentaliteit van Denzel Dumfries zou hebben, dan had ie nooit bij Emmen gespeeld en was ie basisspeler bij PSV geworden en voor veel geld doorverkocht. Helaas staat ie soms gewoon grassprietjes te tellen en is ie te beroerd om mee te verdedigen bij balverlies. Uit bij Vitesse om die reden een keer pijnlijk gewisseld vóór de rust. Ben wel benieuwd hoe ie het bij Heracles gaat doen...

Emmen heeft op dit moment trouwens ook Nawaaz Landfeld en Kyan van Dorp op proef. Die eerste stond een jaar geleden in de belangstelling van Tottenham? Heeft zijn debuut bij Jong PSV nog niet gemaakt volgens mij, maar nog wel een jaarcontract bij PSV. Iemand wat meer info over hem? Van Dorp lijkt inmiddels overbodig want Emmen heeft eergister een tweede keeper aangetrokken...
JoJo
Regelmatige invaller
3
Berichten: 338
Lid geworden op: 4 nov 2020
Favoriete speler: Joey

ShovingNE2 schreef: 15 jul 2021, 09:43 Nee, die is van Sassuolo. Hebben wij voor 500k verkocht en een doorverkooppercentage dat richting de 30% gaat.

Is nu een miljoen of 40 waard en het wachten is op de transfer
Mooi voor hem, maar blijft vreemd dat bv Scamacca, Zinchenco en Sergio Romero het hier niet gered hebben.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Of helemaal niet meer:

https://www.ed.nl/PSV/voormalig-PSV-er- ... ~a009a9f3/
JoJo schreef: 15 jul 2021, 12:47
Mooi voor hem, maar blijft vreemd dat bv Scamacca, Zinchenco en Sergio Romero het hier niet gered hebben.
Nee helemaal niet. Zinchenko was toen echt een iel mannetje en liet weinig zien. Scamacca brak ook geen potten en Sergio Romero heeft nooit bij PSV gespeeld
JoJo
Regelmatige invaller
3
Berichten: 338
Lid geworden op: 4 nov 2020
Favoriete speler: Joey

Vlaag van verstandsverbijstering.. Cassio moet dat zijn uiteraard.
De andere 2: waarom was ie hier iel en in Engeland niet dan? En waarom brak Scamacca geen potten? Het feit zelf dat ie die potten niet brak was ook mij helder. Ik vind het alleen bijzonder dat ze het dan elders blijkbaar wel kunnen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Scamacca brak niet eens potten bij PEC. En nu ineens een van de meest begeerde spitsen in Zuid-Europa. Het kan raar lopen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

JoJo schreef: 15 jul 2021, 13:58 Vlaag van verstandsverbijstering.. Cassio moet dat zijn uiteraard.
De andere 2: waarom was ie hier iel en in Engeland niet dan? En waarom brak Scamacca geen potten? Het feit zelf dat ie die potten niet brak was ook mij helder. Ik vind het alleen bijzonder dat ze het dan elders blijkbaar wel kunnen.
Omdat hij flink de sportschool in is gegaan, haha
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

Nog maar een paar dan

Matthias Bonde is transfervrij na een verblijf bij het Deense Kolding
Lasse Mikkelsen is transfervrij al meer dan een jaar na verblijf in de Deense derde divisie
Farshad Noor speelt bij Al Halala
Ivan Mateso - Heusden Zolder
Menno Koch - CSKA Sofia
Ruud Boffin - Antalyaspor
Funso Ojo - Abderdeen
Marcel Ritzmaier - Barnsley
Tyton - Cincennati
Stijn Wuytens - Lommel
Boy Waterman - Ofi Kreta
Jordi de Wijs - QPR
Mo Rahyi - Al Baitin
Olivier Rommens - FK Sudova (litouwen)
Moussa Sanoh - Balzan Fc Indonesie
Alex Schalk - Servette FC
Tim Matavz - Al Wahda
Isimat - Kansas City
Lukovic - Famicilao Portugal
Verreth - Waasland Beveren
Damien Van Bruggen - Slaven Belupo
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Matavz en Isimat ooit in de reserves gespeeld, ja? Verder in je lijstje paar spelers die gehuurd waren, bijv. Claudio Gomes of Cyril Ngonge, maar die hebben dan natuurlijk wel in het Jong team gespeeld.

Wel interessant om eens terug te lezen waar iedereen inmiddels zit. Zitten best een paar verrassingen bij. Ritzmaier bij Barnsley of Boljevic bij Standard Luik om er eens een paar te noemen.
Ribbelchips
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 550
Lid geworden op: 2 okt 2017

Die Boris Cmiljanic leek mij destijds wel een aardig talentje. Is er helaas niet echt uitgekomen. Heeft op z'n 25ste wel al 9 clubs versleten. Dat is trouwens één club meer dan dat ie officiële doelpunten heeft gemaakt Goeie cijfers wel voor een spits :D!
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

In de jeugd stond Sekou Sidibe bekend als een enorm talent. Dat leek één van de 'zekerheidjes' toen die zouden doorstoten naar het eerste team. Nu van Emmen naar FC U Craiova 1948.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Vraagje aan onze Ajax vrienden. Waar speelt Malen nu?
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Voor wie niks te doen heeft: AS Roma tegen Debrecen nu op ESPN. Bij laatstgenoemde staat ene Balasz D. in de basis.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

RIO schreef: 21 jul 2021, 11:52 Vraagje aan onze Ajax vrienden. Waar speelt Malen nu?
Ik heb geen idee met welke vrouw Malen nu ligt te rotzooien Rio, dat hou ik allemaal niet bij.

Hermansson - FC Pisa
Eloy Room - Columbus Crew
Behic - Bahaksehir
Berg - IFK Goteborg
Reimund Manco - Alianza Universidad
Farfan - Club Alianza Lima

[mention]Massimo[/mention] Paal en Ojo werden ook gezien als toptalenten. Valt wel op dat het vaak de donkergekleurde spelers zijn die vroeger fysiek volwassen zijn en daardoor op jonge leeftijd al heel hoge verwachtingen wekken. Al was Ojo natuurlijk wel een enfant terrible.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ja fysiek zegt niet alles, alhoewel Ojo niet echt bekend stond om zijn fysiek. Depay en Bergwijn zijn op dat vlak wel uitzonderingen. Die waren op jonge leeftijd al fysiek sterk en hebben op technisch en mentaal vlak zich door kunnen ontwikkelen waardoor ze als 'grote' speler voor een mooie som geld en goede sportieve prestaties weg zijn gegaan.

Verder nog wel een bijzonder feitje dat er nog nooit een Belgische speler van onderaf echt is doorgebroken tot goede tot zeer goede structurele basisspeler van PSV, terwijl PSV sinds jaar en dag Belgische spelers in de jeugdopleiding heeft lopen. Als Vertessen zich goed ontwikkeld en niet blijft steken dan kan hij de eerste zijn. De anderen hebben het om diverse redenen niet gered.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

Massimo schreef: 27 jul 2021, 14:26 Ja fysiek zegt niet alles, alhoewel Ojo niet echt bekend stond om zijn fysiek. Depay en Bergwijn zijn op dat vlak wel uitzonderingen. Die waren op jonge leeftijd al fysiek sterk en hebben op technisch en mentaal vlak zich door kunnen ontwikkelen waardoor ze als 'grote' speler voor een mooie som geld en goede sportieve prestaties weg zijn gegaan.

Verder nog wel een bijzonder feitje dat er nog nooit een Belgische speler van onderaf echt is doorgebroken tot goede tot zeer goede structurele basisspeler van PSV, terwijl PSV sinds jaar en dag Belgische spelers in de jeugdopleiding heeft lopen. Als Vertessen zich goed ontwikkeld en niet blijft steken dan kan hij de eerste zijn. De anderen hebben het om diverse redenen niet gered.
Tsja je hebt er natuurlijk heel wat gehad.

Ojo, Bakkali, Dufoor waren toptalenten maar hebben op mentaal vlak hun carrière verpest, Guyo Velasco was er ook zo eentje maar dan met minder talent.
Dante Rigo is echt compleet stil blijven staan.
De broertjes Wuytens kwamen net te kort voor PSV, de broertjes Kardes kwamen duidelijk te kort, bij de Rommens broertje dacht ik dat een er van wel PSV 1 zou halen. Je had spelers zoals Goessens, Arne Nilis, Marzo, DaneelsBosiers Ospitalieri De Bock waar ik het talent ook niet in zag. Yannick Rymenants vond ik wel altijd een groot talent maar nooit echt doorgebroken. Van Verreth en Bourdouxhe had ik meer verwacht
Qua keepers heb je Vermeiren, Lenaerts gehad ook niet echt PSV materiaal.

Diegene die het wel had gered maar niet bleef was die middenvelder van Club Brugge, even zijn naam kwijt.

Met oog op de toekomst kun je kijken naar Peersman of Delanghe voor de goal
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

VeresRivne schreef: 27 jul 2021, 14:59 Diegene die het wel had gered maar niet bleef was die middenvelder van Club Brugge, even zijn naam kwijt.
Je bedoelt Ngonge die geen geduld had en naar RKC vertrok en aankomend seizoen voor Groningen gaat spelen? Was wel rechtsbuiten.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Waar spelen ze nu