Nieuwe aanvoerder

Hoe moet PSV spelen? Welke opstelling heeft de voorkeur. Welke spelers op welke positie?
Plaats reactie

Wie van de huidige selectie moet er in jouw ogen 1e aanvoerder worden komen seizoen?

Marco van Ginkel
0
Geen stemmen
Cody Gakpo
30
59%
Luuk de Jong
20
39%
Anders, namelijk...
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 51
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Bespreek hier de aanvoerder.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Nieuwe?

Ik denk dat we gisteren weer hebben gezien hoe ontzettend belangrijk Denzel Dumfries is. Na die 1-1, die simpelweg kan vallen, viel het uit elkaar en was er niemand, die even oog ervoor had dat we na de 1-1 en 2-1 even op controle moesten spelen om die fase door te komen. Dan had je het namelijk best nog recht kunnen zetten. Dan zie je dat Max geen leider is en zelf ook nog volop naar voren rent en Teze en Boscagli dat ook nog niet hebben. Dat is erg zonde, want anders had je zeker nog gelijk gespeeld en misschien zelfs gewonnen.

Dat is dus ook belangrijk richting toekomst, je hebt gewoon een leider achterin nodig.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zag ergens de vraag voorbij komen wie er komend seizoen aanvoerder moet worden, en vind het zelf wel een leuke vraag nu er meerdere kandidaten voor zijn. Polletje is aangemaakt, brand los!
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Cody natuurlijk als hij blijft.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Cody, als ie blijft, anders Luuk.

Luuk heeft die band niet per se nodig, voor Gakpo (en PSV) is het positief als het over 'captain Cody Gakpo' gaat.
SRF
Veelbelovend talent
3
Berichten: 116
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: PSV

Mijn stem gaat naar Luuk, maar vooral omdat we van hem in ieder geval zeker weten dat hij komend seizoen PSV'er is. Als Gakpo had uitgesproken nog zeker een jaar te blijven zou hij net zo'n logische kandidaat zijn.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Cody natuurlijk. Van Ginkel speelt amper en de periode dat Luuk aanvoerder was is nog te vers in mijn geheugen gegrift.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind dat Luuk de band zou moeten dragen. Heeft de ervaring, is een leider in en buiten het veld, bezig met coaching, voorop in de strijd ofwel levert ongekende arbeid, boegbeeld van de club, speelt in de as, spreekt zijn talen. Genoeg redenen in mijn ogen om Luuk aanvoerder te maken. Cody als 2e aanvoerder, net als vorig seizoen.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Luuk 1e
Cody 2e
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Cody op papier en voor de tv. Luuk in het veld.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

1) Gakpo
2) Luuk
3) Van Ginkel
4) Ramalho
5) Veerman
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Dit lijkt me geen discussie aangezien Gakpo nog steeds bij ons speelt. Wat mij betreft de logische aanvoerder. Of hij moet zoals Rosario vrijwillig de band inleveren omdat hij de druk ervan niet aankan. Luuk reserve aanvoerder en mocht Gakpo vertrekken de eerste optie.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Nog even over nagedacht

Ik denk niet dat Luuk de band nodig heeft om de baas te zijn op 't veld.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik zou Luuk gewoon kiezen voor de komende 2 jaar.
Gebruikersavatar
degans4567
Bankzitter
1
Berichten: 226
Lid geworden op: 30 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

onder schimdt was van ginkel de aanvoeder die volgens mij bijna geen wedstrijd basis heb gestaan. hoop dat ruud iemand kiest met evaring en die het team kan dragen als aanvoeder zoals luuk of cody. ik had ook een andere iemand ingedachte sangare als aanvoeder of is dat niets
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Op 30 juli kiezen. Heeft Cody geen keuze gemaakt: Luuk. Cody bijgetekend: Cody.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

degans4567 schreef: 07 jul 2022, 18:05 onder schimdt was van ginkel de aanvoeder die volgens mij bijna geen wedstrijd basis heb gestaan. hoop dat ruud iemand kiest met evaring en die het team kan dragen als aanvoeder zoals luuk of cody. ik had ook een andere iemand ingedachte sangare als aanvoeder of is dat niets
nee joh das niets
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

degans4567 schreef: 07 jul 2022, 18:05 onder schimdt was van ginkel de aanvoeder die volgens mij bijna geen wedstrijd basis heb gestaan. hoop dat ruud iemand kiest met evaring en die het team kan dragen als aanvoeder zoals luuk of cody. ik had ook een andere iemand ingedachte sangare als aanvoeder of is dat niets
Daar had Roger zich toch een beetje op verkeken denk ik. Ginkel speelde ook een aantal belangrijke wedstrijden aan het begin van het seizoen. Maar het bleek al snel dat hij niet meer aan kan haken op hoog niveau. Zonde.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Cody of Luuk liggen voor de hand maar je moet denk ik ook gewoon even kijken hoe e.e.a. loopt in de voorbereiding - wie neemt zowat vanzelf die rol op zich en wordt daarin geaccepteerd door de groep? De groep is weer anders wat ook best zou kunnen resulteren in een andere leidersfiguur.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Anders namelijk Klumpke Guusje Til natuurlijk.

Maar nee, zo lang Cody blijft hij aanvoerder graag. Goed voor de marktwaarde ook, alle beetjes helpen en Luuk doet zijn sturende rol toch wel.

Was het trouwens niet zo dat Luuk destijds de band afgestaan heeft toen het niet lekker liep omdat hij zich op alleen zijn eigen spel wilde concentreren? Of is hij daarna wel weer aanvoerder geworden? Staat me niet zo helder meer bij.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nieuwe aanvoerder