Eredivisie in Europa

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

De tering, Ziggo Sport via t-mobile kost ff 15eu in de maand. Want het addertje onder het gras; enkel NL clubs zijn via ziggo go gratis, de overige wedstrijden zitten dus achter de betaalmuur zoals ik het nu lees.

[mention]Grasmat[/mention] dus jij bent die rat die Ajax sponsort :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dus als je dat niet neemt, heb je straks geen CL meer? Ik heb wel ESPN..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Jup, ajax bestaat nog bij mijn gratie.

Al heb ik nooit bij de ABM amro gezeten, had ik geen videobanden van TDK en ben ik niet verzekerd bij Aegon. Dus het valt nog mee. :grin:
Gebruikersavatar
GiveCup2day
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 818
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Lekker IPTV nemen jongens. 80 euro per jaar voor alles :P
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg schreef: 10 nov 2022, 12:43 Dus als je dat niet neemt, heb je straks geen CL meer? Ik heb wel ESPN..
Voor ziggo klanten is alles gratis.
Voor niet ziggo klanten enkel de wedstrijden van NL clubs via Ziggo Go app. Anders pakket nodig via provider.

Is iig hoe de signalen nu zijn, het duurt nog lang en de weerstand zal ongetwijfeld groot worden dus dikke kans dat het er tegen die tijd anders uit ziet.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik snap er dus geen zak van. Ik dacht dat de rechten van het open net (Veronica/RTL) opnieuw vermarkt gingen worden en Ziggo en ESPN hebben beide al achter de betaalmuur.

Ik heb zelf KPN met Ziggo pakket dus het lijkt me dat ik nog steeds alles kan zien maar ik had gehoopt dat het bij ESPN zou blijven. Die doen het uitstekend qua EL/ECL en die zou je ook de CL wel kunnen toevertrouwen.

Edit: Ohnee ESPN raakt het kwijt inderdaad. Lees ook dat de Eredivisie rechten dit jaar vermarkt worden en dat Viaplay daar zijn zinnen op heeft gezet. Ik ben gewoon niet zo blij mee die Zweedse streamingdienst dus ik hoop dat het niet waar is. Nog 5 a 10 jaar ESPN zou perfect zijn.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Vind Ziggo en ESPN allebei wel prima. Jammer dat Ziggo de neuzen dan weer sponsort, maar ach wat doe je eraan. Viaplay daarentegen is echt een waardeloze service. Helemaal met die presentator Koen Drijfzand, die kan echt beter op de controller van z'n Playstation gaan zitten met z'n piepstem.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Sensation schreef: 10 nov 2022, 12:58
Ardbeg schreef: 10 nov 2022, 12:43 Dus als je dat niet neemt, heb je straks geen CL meer? Ik heb wel ESPN..
Voor ziggo klanten is alles gratis.
Voor niet ziggo klanten enkel de wedstrijden van NL clubs via Ziggo Go app. Anders pakket nodig via provider.

Is iig hoe de signalen nu zijn, het duurt nog lang en de weerstand zal ongetwijfeld groot worden dus dikke kans dat het er tegen die tijd anders uit ziet.
Dat ze kapotvallen.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

11 Sir Tinus schreef: 10 nov 2022, 13:09 Ik snap er dus geen zak van. Ik dacht dat de rechten van het open net (Veronica/RTL) opnieuw vermarkt gingen worden en Ziggo en ESPN hebben beide al achter de betaalmuur.

Ik heb zelf KPN met Ziggo pakket dus het lijkt me dat ik nog steeds alles kan zien maar ik had gehoopt dat het bij ESPN zou blijven. Die doen het uitstekend qua EL/ECL en die zou je ook de CL wel kunnen toevertrouwen.

Edit: Ohnee ESPN raakt het kwijt inderdaad. Lees ook dat de Eredivisie rechten dit jaar vermarkt worden en dat Viaplay daar zijn zinnen op heeft gezet. Ik ben gewoon niet zo blij mee die Zweedse streamingdienst dus ik hoop dat het niet waar is. Nog 5 a 10 jaar ESPN zou perfect zijn.
Wat vind je goed aan ESPN in de Europa League en Conference League? Wat doen zij wat een andere partij als Ziggo niet kan? Oprechte vraag, want ik heb bij ESPN juist het idee dat er meer inzit. Ze vernieuwen te weinig. Ik juich Ziggo bijvoorbeeld erg toe met het schakelkanaal en zie dat straks voor de Europese toernooien als grote toegevoegde waarde.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Struviet schreef: 10 nov 2022, 14:28
11 Sir Tinus schreef: 10 nov 2022, 13:09 Ik snap er dus geen zak van. Ik dacht dat de rechten van het open net (Veronica/RTL) opnieuw vermarkt gingen worden en Ziggo en ESPN hebben beide al achter de betaalmuur.

Ik heb zelf KPN met Ziggo pakket dus het lijkt me dat ik nog steeds alles kan zien maar ik had gehoopt dat het bij ESPN zou blijven. Die doen het uitstekend qua EL/ECL en die zou je ook de CL wel kunnen toevertrouwen.

Edit: Ohnee ESPN raakt het kwijt inderdaad. Lees ook dat de Eredivisie rechten dit jaar vermarkt worden en dat Viaplay daar zijn zinnen op heeft gezet. Ik ben gewoon niet zo blij mee die Zweedse streamingdienst dus ik hoop dat het niet waar is. Nog 5 a 10 jaar ESPN zou perfect zijn.
Wat vind je goed aan ESPN in de Europa League en Conference League? Wat doen zij wat een andere partij als Ziggo niet kan? Oprechte vraag, want ik heb bij ESPN juist het idee dat er meer inzit. Ze vernieuwen te weinig. Ik juich Ziggo bijvoorbeeld erg toe met het schakelkanaal en zie dat straks voor de Europese toernooien als grote toegevoegde waarde.
Ik ben meer van de analyses van Bruggink, Perez en Kwakman dan van v Basten, v Halst en Blind. Ik vind de presentatoren in de linie beter en ik vind het gewoon comfortabel schakelen. Overigens ben ik het met je eens dat het schakelkanaal met Nations League/EK of WK kwalificatie en CL bij Ziggo óók top maar dat is dus een concept wat niet werkt bij de EL en ECL want dan heb je 32 potjes per avond waarbij 20+ potjes er helemaal niet toe doen. Als je in de CL een schakelkanaal hebt dan heb je het over 6 wedstrijden met grote belangen.

Zolang het gewoon via het zenderpakket op TV te zien is ben ik al blij. Als ik nu van Ziggo naar KPN switch dan is het prima maar als ik naar Viaplay moet switchen dan kost me dan 20 a 30 seconden.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ik hoop overigens wel dat dit de deur opent naar wat sterke analisten die overstappen richting Ziggo Sport. Laten we wel wezen; alles beter dan wat RTL/Veronica uit de hoge hoed tovert qua analisten.
Stiekeme hoop dat Van Gaal terugkeert als analist, heeft in het verleden al voor Ziggo Sport gewerkt. Ruud Gullit vind ik ook sterk. Wytse vd Goot is een prima presentator. Van Basten vind ik ook oké maar jongens als Van Halst, Youri Mulder, Waterreus of De Boer zit ik niet op te wachten rondom Europese wedstrijden. Dus ik hoop dat er wel het nodige aangevuld wordt. Alhoewel ik ook weinig mannen zie bij ESPN waarvan ik denk dat die naar Ziggo gaan overstappen, wat dat betreft doet ESPN het goed voor de die-hard analisten (Bruggink, Vink, Perez) die ook graag in programma's als voetbalpraat aanschuiven en elk weekend wedstrijden meepikken. Dat heb je op Ziggo toch minder, alhoewel het dan Rondo wel een upgrade zal geven.

Oja, bij Studio Voetbal hoeven ze ook niet te gaan shoppen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat Van Gaal na het WK niets meer gaat doen qua voetbal/media. Hier en daar nog wat voor het goede doel, maar verder lekker genieten van zijn pensioen. Ik verkies verder ook de analisten van ESPN boven die van Ziggo. Zolang Ziggo er maar niet voor kiest om BN'ers in de studio te zetten, net als ze bij F1 weleens deden naar het schijnt.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Standbeeld schreef: 10 nov 2022, 15:19 Ik denk dat Van Gaal na het WK niets meer gaat doen qua voetbal/media. Hier en daar nog wat voor het goede doel, maar verder lekker genieten van zijn pensioen. Ik verkies verder ook de analisten van ESPN boven die van Ziggo. Zolang Ziggo er maar niet voor kiest om BN'ers in de studio te zetten, net als ze bij F1 weleens deden naar het schijnt.
Zit opeens Mattie Valk Real - Liverpool te analyseren :mrgreen:
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2884
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Sensation schreef: 10 nov 2022, 15:14 Ik hoop overigens wel dat dit de deur opent naar wat sterke analisten die overstappen richting Ziggo Sport. Laten we wel wezen; alles beter dan wat RTL/Veronica uit de hoge hoed tovert qua analisten.
Veel slechter kan bijna niet. Ik mag hopen dat welke analist dan ook meer dan één zin mag zeggen in de rust van de wedstrijd maar dat lijkt me eigenlijk onmogelijk, zeker als ze de investering terug willen verdienen.

Een gemiddelde rust lijkt wel 6 minunten reclame, 3 minuten "analyse" en dan weer 6 minuten reclame. Dan kan je eigenlijk net zo goed 15 minuten reclame doen zodat men weet wat je er ook niets van hoeft te verwachten.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 10 nov 2022, 15:20
Standbeeld schreef: 10 nov 2022, 15:19 Ik denk dat Van Gaal na het WK niets meer gaat doen qua voetbal/media. Hier en daar nog wat voor het goede doel, maar verder lekker genieten van zijn pensioen. Ik verkies verder ook de analisten van ESPN boven die van Ziggo. Zolang Ziggo er maar niet voor kiest om BN'ers in de studio te zetten, net als ze bij F1 weleens deden naar het schijnt.
Zit opeens Mattie Valk Real - Liverpool te analyseren :mrgreen:
Minachting naar de kijker. Of die standaard cabaretiers, die Heerschop of Waas. :tear:
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

11 Sir Tinus schreef: 10 nov 2022, 14:35
Struviet schreef: 10 nov 2022, 14:28

Wat vind je goed aan ESPN in de Europa League en Conference League? Wat doen zij wat een andere partij als Ziggo niet kan? Oprechte vraag, want ik heb bij ESPN juist het idee dat er meer inzit. Ze vernieuwen te weinig. Ik juich Ziggo bijvoorbeeld erg toe met het schakelkanaal en zie dat straks voor de Europese toernooien als grote toegevoegde waarde.
Ik ben meer van de analyses van Bruggink, Perez en Kwakman dan van v Basten, v Halst en Blind. Ik vind de presentatoren in de linie beter en ik vind het gewoon comfortabel schakelen. Overigens ben ik het met je eens dat het schakelkanaal met Nations League/EK of WK kwalificatie en CL bij Ziggo óók top maar dat is dus een concept wat niet werkt bij de EL en ECL want dan heb je 32 potjes per avond waarbij 20+ potjes er helemaal niet toe doen. Als je in de CL een schakelkanaal hebt dan heb je het over 6 wedstrijden met grote belangen.

Zolang het gewoon via het zenderpakket op TV te zien is ben ik al blij. Als ik nu van Ziggo naar KPN switch dan is het prima maar als ik naar Viaplay moet switchen dan kost me dan 20 a 30 seconden.
Eens met de analisten die je noemt. Maar daar zou nog best eens een verschuiving in kunnen komen door deze wisselingen. Net als met presentatoren. Zo zit Leo Driessen ook bij Viaplay (al ben ik geen fan van hem)
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wel bijzonder dat die Chris Woerts eens gelijk had. Of zouden Talpa en RTL gewoon geen geld meer hebben, omdat ze in bitcoin investeerden toen Woerts dit aanraadde?
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Thijs schreef: 10 nov 2022, 19:22 Wel bijzonder dat die Chris Woerts eens gelijk had. Of zouden Talpa en RTL gewoon geen geld meer hebben, omdat ze in bitcoin investeerden toen Woerts dit aanraadde?
PLAN B PLAN B
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 10 nov 2022, 19:22 Wel bijzonder dat die Chris Woerts eens gelijk had. Of zouden Talpa en RTL gewoon geen geld meer hebben, omdat ze in bitcoin investeerden toen Woerts dit aanraadde?
Je roept 100 dingen en dan zal er vast wel ooit 1 ding kloppen. Vergeet ook vooral het ADO-dossier niet. Tientallen uitzendingen mogen brallen en eindstand klopte er nog geen snars van wat hij zei.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

GiveCup2day schreef: 10 nov 2022, 12:57 Lekker IPTV nemen jongens. 80 euro per jaar voor alles :P
Precies. Heb ik ook en echt 0.0 spijt van.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 10 nov 2022, 12:39 Veel plezier met streamen luitjes. Jullie mogen ook gerust bij mij thuis komen kijken gewoon op kanaal 14. Als dat van mijn vrouw mag.
Mooi. Ze appte net al dat het geen probleem is (Y)
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

kastoekast schreef: 10 nov 2022, 19:53
GiveCup2day schreef: 10 nov 2022, 12:57 Lekker IPTV nemen jongens. 80 euro per jaar voor alles :P
Precies. Heb ik ook en echt 0.0 spijt van.
Welke heb je, en werkt dat ook via een Android app?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Over uitzenden via de app door Ziggo:
"Dat werpt gewoon een drempel op'', citeert het Algemeen Dagblad uit de mond van PvdA-Kamerlid Mohammed Mohandis. "Vanuit toegankelijkheid geredeneerd kun je daar een groot vraagteken bij zetten." Ook SP-Kamerlid Peter Kwint noemt het een beletsel voor een grote groep mensen. "Om drie à vier miljoen mensen uit te sluiten van voetbal, dat lijkt me niet de bedoeling van de Mediawet.'' Den Haan noemt het zelfs 'idioot'. "Niet alleen ouderen maak je het zo moeilijk, ook mensen die niet digitaal vaardig of laaggeletterd zijn.''
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=410959
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Braga thuis met 0-2 achter, grote kans dat zij eruit vliegen deze ronde. Goed nieuws.
CZ_Code
Meervoudig international
1
Berichten: 1385
Lid geworden op: 25 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

0-3 ondertussen
Geissbock
Lid 2e elftal
2
Berichten: 188
Lid geworden op: 2 mei 2021
Seizoenkaart: Vak LL
Clubvoorkeur: PSV

Als het zo blijft enkel Feyenoord en AZ door.

Voor Portugal dan normaliter Benfica, Porto en Sporting door.

Met een voorsprong van 2,7 punten is het dan nog geen uitgemaakte zaak. Laat ons hopen dat Portugal niet zo een boerenjaar heeft zoals Nederland vorig jaar.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eredivisie in Europa