Portugal - Liga Portugal

Landen, clubs, spelers en competities.
trouwepsvfan
Vedette
5
Seizoenkaart: Vak AA
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Top level van Roger
  • Citaat
  • Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Hammer
    Regelmatige invaller
    1
    Seizoenkaart: Vak HH
    Favoriete speler: Tim van den Heuvel

Beetje krankzinnig einde
  • Citaat
  • Support in difficult times
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Broodnodige opsteker. Als hij deze ook had verloren dan zou er weer een stoelpoot worden afgezaagd.
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

Lecker Roger 8)
  • Citaat
    SomaQan
    Nationale topspeler
    4

Nevertheless gaat het altijd om de 3 punten.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 2):
    ThijsRen Höek
    mr.top
    Vedette
    5

Ome Roger staat voorlopig even bovenaan met 1 wedstrijd meer gespeeld.

Het was overigens hallucinant om te zien hoe de supporters van Benfica de voorbije weken met hem om zijn gegaan. Benfica speelt nog steeds prima voetbal. Soms een klein beetje stroever vergeleken met vorig jaar. Waar vorig jaar een bal er inging wil hij er nu nog wel eens aan de buitenkant van de paal uitgaan.

Benfica doet voorlopig weer even mee.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen mr.top voor dit bericht:
    xiento
    mr.top
    Vedette
    5

Oei, ome Roger kreeg gisteren een jasje van 5-0 aangemeten door FC Porto. Het draaide gewoon niet lekker bij Benfica en ze werden eraf gelopen door Porto. Het is een herhaling van de grote nederlaag uit 2011.

Sporting Lissabon kan, met 1 wedstrijd tegoed een gat slaan met Benfica van 4 punten.

FC Porto volgt op zes punten . Benfica kan in theorie zelfs nog derde worden dit seizoen en dan ben ik heel benieuwd of ze hem nog laten zitten.

Het is wel een wijze les want hij had vorig seizoen een bijna vergelijkbaar seizoen als PSV nu. Er kan veel veranderen in een jaar tijd.
  • Citaat
    mr.top
    Vedette
    5

Meneer Kokcu spuwt zijn gal over Roger Schm8dt in de Telegraaf. De trainer heeft het interview nog niet gelezen maar ik denk dat het gaat knallen.

https://www.vi.nl/nieuws/kokcu-laat-zij ... esprek-aan
  • Citaat
    mr.top
    Vedette
    5

Kostelijk! Zoals verwacht is Kokcu buiten de selectie gehouden voor het duel tegen Casa Pia. Als hij terugkomt uit Turkije kan hij een stevig gesprek verwachten.

De domme lul.

https://www.vi.nl/nieuws/schmidt-pakt-k ... rm-verrast
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Totaal onbegrijpelijke timing ook. Dat je dit tijdens een transferwindow doet om een vertrek te forceren is niet chique, maar kan ik snappen. Als je totaal nooit speelt, kan ik het ook snappen, maar nu? Rare actie.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    mr.top
    VTheMan
    Meervoudig international
    2
    Favoriete speler: Bakayoko

Thijs schreef: 18 mar 2024, 10:00 Totaal onbegrijpelijke timing ook. Dat je dit tijdens een transferwindow doet om een vertrek te forceren is niet chique, maar kan ik snappen. Als je totaal nooit speelt, kan ik het ook snappen, maar nu? Rare actie.
    Feyenoord mentaliteit...
  • Citaat
    Persepolis
    Vedette
    7

Awards:

Is gewoon een zeikerd die niet tegen de kleinste tegenslag kan, in dit geval namelijk dat hij niet op zijn favoriete positie mag spelen. Boehoe.
  • Citaat
  • nilssonH
    Moderator
    6
    Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Lekker potje tussen Benfica en Sporting. Die Gyökeres is echt heel goed. Daar gaat Sporting goed aan verdienen komende zomer
  • Citaat
  • Manolev25
    Meervoudig international
    5
    Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Geen idee of iemand het weet maar niet geschoten is altijd mis: Ik ben in Lissabon als Sporting zijn eerste competitiewedstrijd speelt tegen Rio Ave. Ik heb mijn vriendin zo gek gekregen om met me mee te gaan alleen vroeg ik me af of het ook mogelijk is om aan het stadion nog kaarten te kopen? En zo ja, is dat een beetje te doen qua prijzen?
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Misschien weet @LaFoquita het? Er staat mij iets van bij dat hij hier ooit gezegd heeft een tijd in Portugal gewoond te hebben.
  • Citaat
  • Alex Rodrigo Dias da Costa
    Lid 2e elftal
    2
    Favoriete speler: Boscagli

Manolev25 schreef: 25 jul 2024, 21:06 Geen idee of iemand het weet maar niet geschoten is altijd mis: Ik ben in Lissabon als Sporting zijn eerste competitiewedstrijd speelt tegen Rio Ave. Ik heb mijn vriendin zo gek gekregen om met me mee te gaan alleen vroeg ik me af of het ook mogelijk is om aan het stadion nog kaarten te kopen? En zo ja, is dat een beetje te doen qua prijzen?
    Wij waren daar een aantal jaar terug en konden toen zonder problemen naar Benfica. Op de “oost-tribune” voor twee tientjes dacht ik. Op de avond zelf tickets gehaald.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Alex Rodrigo Dias da Costa voor dit bericht:
    Manolev25
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje
    2

Manolev25 schreef: 25 jul 2024, 21:06 Geen idee of iemand het weet maar niet geschoten is altijd mis: Ik ben in Lissabon als Sporting zijn eerste competitiewedstrijd speelt tegen Rio Ave. Ik heb mijn vriendin zo gek gekregen om met me mee te gaan alleen vroeg ik me af of het ook mogelijk is om aan het stadion nog kaarten te kopen? En zo ja, is dat een beetje te doen qua prijzen?
    Ik zou het allereerst via de site proberen. Heb zo altijd mijn tickets voor Portugal, Benfica en Porto gekocht. Met Sporting weinig ervaring..
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Dit is wel erg snel. Half november zei de CEO van Sporting nog dit:
    "Today we are here and I can say that I have the same feeling that I had in this room about five years ago. I said it at the time and today I feel the same: I have little doubt that João Pereira, in four or five years, will be at one of the most powerful clubs in Europe. He will encounter a fabulous group, a fabulous captain, a fabulous staff and a club that will protect him and allow him to grow as a coach. Sporting CP are getting a coach who will allow him to continue growing.”
  • Citaat
    Persepolis
    Vedette
    7

Awards:

Hij was wel slecht begonnen. Onder Amorim waren alle competitiewedstrijden gewonnen, Pereira heeft in 4 wedstrijden 1 overwinning, 1 gelijkspel en 2 verliespartijen weten te noteren. En die waren niet bepaald tegen topploegen, maar middenmoters. In de CL stonden ze goed met 10 punten uit 4, na Amorim zijn beide wedstrijden verloren waardoor ze na 6 wedstrijden nog steeds 10 hebben. Nou is verlies tegen Arsenal geen schande, maar ik denk dat ze tegen Brugge meer hadden verwacht. Al met al een slecht begin, maar ook wel erg vroeg voor ontslag moet ik zeggen. Of er moet e.e.a. aan de hand zijn in de spelergroep o.i.d.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht:
    Standbeeld
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Misschien kunnen ze Ten Hag halen... :whistle:
  • Citaat
  • Plaats reactie