Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Voor de mensen die het gemist hebben. Volgens @Armada is hij al weg.Joey Veerman
-
psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Nee, deze keer geen sarcasme. Zeker wonnen ze de UEFA cup, maar een echt groot succes (zoals bij Ajax) was het niet:Balinho schreef: 10 jun 2024, 23:19Wonnen die niet samen de UEFA Cup met Inter? Of mis ik het tikje sarcasme in jouw post?psvgouda schreef: 10 jun 2024, 23:15
De samenwerking van die twee doet vaag denken aan de combi Berkamp-Jonk bij Ajax (sorry, ff vloeken). Die destijds zelfs samen naar Italië gingen en er daar niets meer samen van bakten. Dus laat Jerdy maar gewoon in Eindhoven, ja
https://nos.nl/artikel/2253154-de-inter ... n-uefa-cup
-
Balinho
- Internationale topspeler
- 6
Ik zal Joey enorm gaan missen trouwens, duh, maar mocht Jerdy gelijk vertrekken na één seizoen laat ik een heus traantje. Wat een glasbak (ook) zeg. Echt ongekend. En vanaf zijn eerste dag gelijk. Heb bij hem nog steeds het gevoel dat hij en PSV een match made in heaven zijn. Niet alleen voor slechts één seizoen, maar BFF's voor de leven dus.
- Garnaal
- Vaste waarde in elftal
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
Nog 2 jaar contract. Als hij een beestachtig EK speelt ga je gewoon boven de 40M vangen. Voor Baka vice versa, dan kun je richting astronomische bedragen van 60M denken, moet hij natuurlijk wel opgesteld worden. Earnie kan dan weer op zoek naar een nog grotere ketel. Denk zomaar dat we voor het eerst boven de 20M gaan betalen voor een glasbak!
-
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak DD
-
- Meervoudig international
- 4
Ik vond het best opvallend dat Koeman bij dat eerste doelpunt vooral ‘de kwaliteit van Dumfries’ roemde.
Hij is geen fan van Veerman. Benieuwd of die basisplaats zo zeker is als dat ie zou moeten zijn. Plug and play motorblok van PSV erin zetten Ronald. Ezpz
Hij is geen fan van Veerman. Benieuwd of die basisplaats zo zeker is als dat ie zou moeten zijn. Plug and play motorblok van PSV erin zetten Ronald. Ezpz
- Deze gebruikers waarderen Sparts voor dit bericht:
- De Realist
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
Riffii
- International
- 4
Zou ik hem voor wegdoen, Saibari staat klaar.Armada schreef: 10 jun 2024, 23:51 Wil alle vormen van “te veel hoop” temperen.
Joey wil het perfecte moment benutten.
Kampioen geworden.
Leeftijd.
Contract-technisch een goed moment.
EK.
Er is al concrete interesse.
45m schat ik in.
Het middenveld zal een iets andere invulling krijgen maar we hoeven er niet perse minder van te worden.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Legende
- 5
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
We worden er zeker wel minder van, maar ook dan moeten we door zonder Veerman. Unieke speler.
- Deze gebruikers waarderen RIO voor dit bericht (totaal 5):
- Woodenshoes • Balinho • Lorenzo von Matterhorn • Rikkert1234 • Leon77M
-
- Legende
- 7
Nou die valt met zijn neus in de boter; Min of meer een garantie nu op een basis plek. Mooi voor hem, mooi voor PSV want die gaat als het goed is flink cashen. maakt het kijken naar Oranje plots een stuk interessanter voor ons.
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
-
- Vedette
- 6
Tuurlijk worden we minder als Joey vertrekt. Zijn passing is van een absurd niveau, zeker voor Eredivisie-begrippen.
- Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht (totaal 3):
- Menno1 • ShovingNE2 • BarryBanaan
-
- Legende
- 7
- StratumZuid
- Vedette
- 5
- D.Millpants
- Nationale topspeler
- 2
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Dat vind ik weinig...ervan uitgaande dat dit een kwart meloen is...25 miljoen is wat karig.
- Deze gebruikers waarderen D.Millpants voor dit bericht:
- SKERLA
- Armada
- Vedette
- 7
Tuurlijk worden we minder als hij gaat en we geen vervanger halen.Chucky schreef: 11 jun 2024, 06:46 Tuurlijk worden we minder als Joey vertrekt. Zijn passing is van een absurd niveau, zeker voor Eredivisie-begrippen.
We werden ook minder na het vertrek van Robben, Kezman etc.
Er wordt gewoon weer een topper gehaald die wellicht een heel ander type is, waardoor het zo maar kan dat het geheel volgend jaar, nog beter staat. Net als zo vaak gebeurde wanneer er een goed technisch hart zat.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Precies, en het geeft Bosz de ruimte om accenten te verleggen. Iets wat ook nodig is, anders is het spel dat we spelen steeds voorspelbaarder voor de tegenstander. Je zal moeten blijven vernieuwen.Armada schreef: 11 jun 2024, 09:42Er wordt gewoon weer een topper gehaald die wellicht een heel ander type is, waardoor het zo maar kan dat het geheel volgend jaar, nog beter staat. Net als zo vaak gebeurde wanneer er een goed technisch hart zat.
-
- Meervoudig international
- 7
Ik ben een groot fan van Saibari, maar de kwaliteiten van Veerman zijn zo specifiek. Die gaan we zeker missen en dat zullen we niet zomaar op kunnen vangen.Riffii schreef: 11 jun 2024, 00:41Zou ik hem voor wegdoen, Saibari staat klaar.Armada schreef: 10 jun 2024, 23:51 Wil alle vormen van “te veel hoop” temperen.
Joey wil het perfecte moment benutten.
Kampioen geworden.
Leeftijd.
Contract-technisch een goed moment.
EK.
Er is al concrete interesse.
45m schat ik in.
Het middenveld zal een iets andere invulling krijgen maar we hoeven er niet perse minder van te worden.
- Armada
- Vedette
- 7
Als je op dezelfde manier wilt spelen klopt dat.Noosa schreef: 11 jun 2024, 09:48Ik ben een groot fan van Saibari, maar de kwaliteiten van Veerman zijn zo specifiek. Die gaan we zeker missen en dat zullen we niet zomaar op kunnen vangen.Riffii schreef: 11 jun 2024, 00:41
Zou ik hem voor wegdoen, Saibari staat klaar.
Over Xavi werd hetzelfde gezegd, we waren nu beter zonder Xavi.