Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
RIO schreef: 07 jun 2024, 01:35
Frenkie is idd de beste van allemaal, daarna Schouten en Veerman, waarbij Schouten het voordeel is dat ie een 6 is en Veerman het nadeel dat ie net zoals Frenkie een 8 is. ALS Frenkie niet fit is dan hoort Veerman te spelen. Simpel.
Oneens. De Jong heeft meer overeenkomstig met Schouten dan met Veerman imo.
RIO schreef: 07 jun 2024, 01:35
Frenkie is idd de beste van allemaal, daarna Schouten en Veerman, waarbij Schouten het voordeel is dat ie een 6 is en Veerman het nadeel dat ie net zoals Frenkie een 8 is. ALS Frenkie niet fit is dan hoort Veerman te spelen. Simpel.
Oneens. De Jong heeft meer overeenkomstig met Schouten dan met Veerman imo.
Søren schreef: 07 jun 2024, 00:38
Als je het gewoon neutraal bekijkt zijn Koopmeiners, Schouten, Veerman, Reijnders, Xavi, de Jong en Gravenberch redelijk aan elkaar gewaagd.
Daar zullen er max 3 van in de basis spelen.
Dan hangt het af van voorkeur van de bondscoach, vorm, en speelwijze.
Tis een beetje lood om oud ijzer.
Mwa de Jong steekt er aan de bovenkant uit, Gravenberch aan de onderkant.
De rest klopt wel.
Het zou zo maar eens kunnen kloppen dat van dit rijtje Gravenberch zijn onderkant het meeste uitsteekt
Ik vind het overigens belachelijk dat zo’n kut Frenkie er bij zit ondanks dat ie niet fit is, naar mijn idee is ie zelfs niet eens bijna fit. Het is geen Marco van Basten ofzo die het verschil voor je gaat maken en we hebben genoeg spelers op het middenveld die misschien iets minder zijn maar nog altijd uitstekend.
ruuddevil schreef: 08 jun 2024, 09:00
Ik vind het overigens belachelijk dat zo’n kut Frenkie er bij zit ondanks dat ie niet fit is, naar mijn idee is ie zelfs niet eens bijna fit. Het is geen Marco van Basten ofzo die het verschil voor je gaat maken en we hebben genoeg spelers op het middenveld die misschien iets minder zijn maar nog altijd uitstekend.
Als je met de punt naar voren wil spelen stel je Veerman, Schouten en Xavi op..
Punt naar achteren Schouten, Veerman en Reijnders op..
Dan heb je nog Koopmeiners die ook multifunctioneel is..
Genoeg opties zonder Frenkie..
Jij zou Timber erbij gehouden hebben?
Ben ik geen fan van. Ik zou iemand hebben geselecteerd die in staat is mee te doen.
Het is zeker geen Van Basten, maar wel de beste speler van het Nederlands elftal, dus ik snap wel dat hij sowieso mee is naar het toernooi. De rest van de middenvelders zijn echt een heel stuk minder qua kwaliteit. Reijnders zou hem eventueel wel kunnen vervangen, maar Koeman zal ze het liefst allebei op willen stellen neem ik aan.
Het is zeker geen Van Basten, maar wel de beste speler van het Nederlands elftal, dus ik snap wel dat hij sowieso mee is naar het toernooi. De rest van de middenvelders zijn echt een heel stuk minder qua kwaliteit. Reijnders zou hem eventueel wel kunnen vervangen, maar Koeman zal ze het liefst allebei op willen stellen neem ik aan.
De beste speler neemt het team structureel op sleeptouw en dat is Frenkie nog nooit gelukt, ook niet bij Barca.
Mooie speler om te zien maar tikkeltje overschat.
Als iedereen in topvorm is, is Depay de beste speler van het Nederlands elftal en ook nog degene die het verschil maakt.
De Jong is misschien inderdaad de beste middenvelder maar zeker niet onvervangbaar, met de juiste bezetting op het middenveld kan het zelfs wel beter uitpakken.
Het is toch mooi dat er weer zoveel goede opties zijn? Als Frenkie het niet haalt of gewoon niet goed speelt heb je veel andere keuzes. Welkom bij een nationaal elftal! Zeker voorin en achterin heb je heel veel keuzes en hoef je er niet of nauwelijks op achteruit te gaan als een speler niet kan spelen.
Alleen voorin ben je wat beperkter in goede keuzes. Daar is het in de breedte heel matig.
Juancho schreef: 08 jun 2024, 14:49
Het is toch mooi dat er weer zoveel goede opties zijn? Als Frenkie het niet haalt of gewoon niet goed speelt heb je veel andere keuzes. Welkom bij een nationaal elftal! Zeker voorin en achterin heb je heel veel keuzes en hoef je er niet of nauwelijks op achteruit te gaan als een speler niet kan spelen.
Alleen voorin ben je wat beperkter in goede keuzes. Daar is het in de breedte heel matig.
Nee hoor, dat is ie niet. Ik vind vDijk en Memphis net zo belangrijk/goed. Die as is sterk als vDijk en Memphis fit/in vorm zijn, met alleen Frenkie redt je het niet, zonder hem maar met die 2 wel, Veerman en Schouten moeten gewoon spelen als Frenkie niet fit is. Dan is het mij om het even wie die 3e middenvelder is. Tegen Frankrijk moet je de bal juist wel willen hebben, want als je die steeds kwijtraakt dan slachten ze ons af.
Veerman wordt overlopen denk ik, die komt tekort voor dat niveau. Sowieso is Frankrijk waarschijnlijk een maatje of 3 te groot. Reijnders en De Jong zou ik naast elkaar laten spelen. Schouten zou ik ook eerder opstellen dan Veerman. Depay heeft de afgelopen toernooien overigens precies niets laten zien, die is totaal geen sterkhouder gebleken toen. Van Dijk is over the hill vind ik, zeker na zijn zware blessure.
deninho32 schreef: 08 jun 2024, 16:56
Veerman wordt overlopen denk ik, die komt tekort voor dat niveau. Sowieso is Frankrijk waarschijnlijk een maatje of 3 te groot. Reijnders en De Jong zou ik naast elkaar laten spelen. Schouten zou ik ook eerder opstellen dan Veerman. Depay heeft de afgelopen toernooien overigens precies niets laten zien, die is totaal geen sterkhouder gebleken toen. Van Dijk is over the hill vind ik, zeker na zijn zware blessure.
Zonder een fitte Depay heeft Oranje geen schijn van kans. Was ook niet fit voor het WK in Qatar. Hoe deed Oranje het? Juist. Daarvoor had je Frank de Boer als bondscoach. Wat verwacht je dan van hem en Oranje. Zowieso moet Schouten spelen, hij is de enige echte 6. Frenkie gaat wellicht Frankrijk halen maar dan is het al te laat. Ik zie ons niet meer dan 2-3 punten halen in de eerste 2 wedstrijden. Er zit schimmel op Koeman, die is over de houdbaarheidsdatum. Lekker met pensioen na dit toernooi.
Je onderschat vDijk, die is nog altijd een van de beste 3 CVs in de Premier League.
Hebben we het over Joey Veerman. Die eerder tegen Frankrijk aan Oranje zijde de beste man van het veld was?
Net zoals bij zij. Overstap naar PSV: altijd kan hij het niveau niet aan en vervolgens blijkt hij later onmisbaar.
Jij vond het 'een aardige speler voor de Eredivisie' bijvoorbeeld.
Joey moet naar Real. Hoe meer mensen zeggen dat ie niet goed genoeg is, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat ie zal slagen in de absolute top. Niet voor niks Paling Pirlo.
Prima te verdedigen dat Frenkie mee gaat vis een unieke speler en beter als een Timber. Of hij nou de beste van Oranje is, of niet, ik vind hem, Memphis en Virgil goed en belangrijk genoeg om er altijd bij te nemen. Overigens had ineen herstellende Zirkzee ipv Brobbey ook mee genomen.
RIO schreef: 08 jun 2024, 17:23
Joey moet naar Real. Hoe meer mensen zeggen dat ie niet goed genoeg is, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat ie zal slagen in de absolute top. Niet voor niks Paling Pirlo.
Madrid heeft Kimmich op het oog als vervanger van Kroos. Lijkt mij een iets beter plan.
Hebben we het over Joey Veerman. Die eerder tegen Frankrijk aan Oranje zijde de beste man van het veld was?
Net zoals bij zij. Overstap naar PSV: altijd kan hij het niveau niet aan en vervolgens blijkt hij later onmisbaar.
Jij vond het 'een aardige speler voor de Eredivisie' bijvoorbeeld.
RIO schreef: 08 jun 2024, 17:23
Madrid heeft Kimmich op het oog als vervanger van Kroos. Lijkt mij een iets beter plan.
De man van 6 assists. Is een hele andere speler, snap er niks van. En alweer 29. De beste jaren van Joey moeten nog komen 26-30. Over 2 jaar is ie niet meer te betalen voor Real.
Real heeft natuurlijk al Bellingham, Tchouameni, Camavinga en Valverde op het middenveld. Wie ze ook halen, een basisplek lijkt me alles behalve zeker.
deninho32 schreef: 08 jun 2024, 09:31
Het is zeker geen Van Basten, maar wel de beste speler van het Nederlands elftal,
Hele volksstammen roepen dit.
Maar.... is het dan niet vreemd dat hij (op dat ene wonderseizoen met ajax na) nooit bij de 30 genomineerden voor de Gouden Bal zit?
Ene Virgil van Dijk werd in 2019 tweede en eindigde eind 2022 als 16e.