Davy Pröpper

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik dacht dat we met Propper een zekerheidje haalden, maar dat blijkt niet zo te zijn. De vraag is of ie nog terug komt op niveau, zo niet dan is dat dubbel balen want zijn salaris zal niet misselijk zijn dus beperkt je in de mogelijkheden om een vervanger te halen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ittot schreef: 07 dec 2021, 16:22(2e seizoen was 2 klassen minder).
Ik vond dat destijds vrij shockerend. Moet iets met mentaliteit te maken hebben gehad. Tegen de tijd dat ie wegging was de liefde iig compleet voorbij hier.

Ik heb altijd een beetje een vraagteken bij secundaire ambities... destijds bijv. ook met Lozano die dan samen met zijn vriendje zou komen, al pakte dat eigenlijk uiteindelijk prima uit qua ambitie om te voetballen. Leefden verder ook gescheiden van elkaar.

Ik kan er niks aan doen maar blijf me dit keer toch afvragen of de mogelijkheid om met de hele familie samen op één plek te kunnen wonen hier niet de leidende ambitie was - die allang verwezenlijkt is door hier überhaupt te zijn. Doel bereikt, maar "Oh ja we moeten wel ook nog werken voor de centen. Af en toe."
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja helaas. Ik zag in Propper echt de missing link voor op het middenveld. Gelukkig pakt nu Guti het redelijk op, maar een Propper fit en in vorm is mijn inziens een betere optie. Helaas is dat tot nu toe niet het geval geweest. Zonde, by far de grootste teleurstelling van alle aankopen tot nu toe.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Ittot schreef: 07 dec 2021, 16:22 Hij sukkelt nu al een jaar of 3 met blessures.
In 19/20 speelde hij nog 35 PL duels, waarvan het grote merendeel de volledige wedstrijd. Doet verder niets af aan zijn huidige situatie natuurlijk.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Immerhin: wat mij betreft dè teleurstelling van dit seizoen. Vraag mij af of en zo ja wanneer wij nog iets van d'n ouden Deef te zien krijgen, hopelijk is deze aankoop niet volkomen nutteloos gebleken :huh:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Geen idee of het hier al bekend is, maar hij heeft schijnbaar vocht in zijn knie nu.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Mmmm da's meestal het gevolg van blessure of slijtage, laten we hopen dat het hier een gevolg van een blessure is... dan kun je denk ik meer hoop hebben op een definitieve oplossing.

Iemand een idee hoe lang zoiets doorgaans duurt bij voetballers?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

2-4 jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 08 dec 2021, 18:292-4 jaar.
CoNTraCT ONtBinDen!!!!
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Heb je eindelijk dikke kuiten, krijg je knieklachten.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Bijzonder nieuws deze week wat betreft Propper. Is me gevraagd om het verder nog niet naar buiten te brengen , maar zal wel snel in de media komen, wellicht morgen al.

Ik weet het, je hebt geen reet aan dit bericht, maar goed.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Klinkt niet fijn voor Davy.

In elk geval zou het de transfer van Veerman nog wat logischer maken, ook al speelde Davy niet of nauwelijks.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Dat zou de haadtige spoed bij de Veerman transfer opzich wel verklaren.
Lucius16
Ballenjongen
2
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jul 2021
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Motivatieproblemen en hangt daarom zijn schoenen aan de wilgen? Ik vul maar wat in, maar gezien de houding van Davy de laatste maanden + zijn eerdere motivatieproblemen zou het mij niks verbazen.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Verwacht ook dat ie gaat stoppen
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Lucius16 schreef: 04 jan 2022, 00:11 Motivatieproblemen en hangt daarom zijn schoenen aan de wilgen? Ik vul maar wat in, maar gezien de houding van Davy de laatste maanden + zijn eerdere motivatieproblemen zou het mij niks verbazen.
Ha! Dat zou wat zijn. Waarschijnlijk is zijn lichaam gewoon op.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zou ook kunnen verklaren waarom die transfer van brighton naar PSV ineens zo makkelijk ging
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gaat op huurbasis naar Heerenveen? :tear:
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gratis naar Feyenoord? 🤪
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Voor 10 miljoen terug naar Engeland? Ik gok ook op stoppen of terug naar vitesse.
Lucius16
Ballenjongen
2
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jul 2021
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 04 jan 2022, 00:16
Lucius16 schreef: 04 jan 2022, 00:11 Motivatieproblemen en hangt daarom zijn schoenen aan de wilgen? Ik vul maar wat in, maar gezien de houding van Davy de laatste maanden + zijn eerdere motivatieproblemen zou het mij niks verbazen.
Ha! Dat zou wat zijn. Waarschijnlijk is zijn lichaam gewoon op.
Dat komt iig niet vaak voor, dat een voetballer op zijn 30 al lichamelijk ''op'' is, kan ook met mekaar te maken hebben he, dat hij op zijn 30e al ''op'' is, omdat hij de motivatie niet meer kan opbrengen om zijn lichaam als een topsporter te verzorgen. Het is niet zo dat hij de laatste jaren zware blessures (kruisbanden, beenbreuken oid) heeft gehad.

Ik vul weer wat in, maar als ik interviews van Propper bekijk, zie ik in zijn persoonlijkheid niets van een voetballer. Loopt er op filmpjes van PSV TV die gaan over teambuilding ook maar een beetje verloren bij, Propper is te intelligent, te zachtaardig en te ''gewoon'' in een wereld die vooral word gedomineerd door macho-gedrag en Louis Vuitton tasjes. Meer een type om een Koffiebarretje met tweedehands inventaris en ecovriendelijke producten te openen op Strijp-S, waar overigens niks mis mee is. Maar aan zijn hele lichaamstaal is al maanden af te lezen dat hij helemaal klaar is met de voetbalwereld.
Laatst gewijzigd door Lucius16 op 04 jan 2022, 04:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jammer dat iedereen klaar kwam tijdens videobeelden van Propper tijdens de eerste paar trainingen en het nu zo met een sisser afloopt.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

29.04.2007 schreef: 04 jan 2022, 00:06 Bijzonder nieuws deze week wat betreft Propper. Is me gevraagd om het verder nog niet naar buiten te brengen , maar zal wel snel in de media komen, wellicht morgen al.

Ik weet het, je hebt geen reet aan dit bericht, maar goed.
Dezelfde (psychische) reden als zijn transfervrije komst?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik neem aan dat je fysiek bedoelt?
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

hondjevandebakker schreef: 04 jan 2022, 00:18 Zou ook kunnen verklaren waarom die transfer van brighton naar PSV ineens zo makkelijk ging
Verbaasde me hoe makkelijk Brighton hem liet gaan, en vond ook dat ze Jahanbaksh heel goedkoop van de hand deden maar als je naar beide nu in de eredivisie kijkt dan zijn beide ook wel de grote teleurstelllingen van de eerste seizoenshelft.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Laatst had iemand het er toch over dat hij terug naar Vitesse zou gaan?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Davy Pröpper