Mister PSV Willy van der Kuijlen † (1946-2021)
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Oh nee, was het toch waar wat ik vanmorgen al her en der las. Ik hoopte zo dat het niet zo was.
Een van onze grootste clubiconen en beste aanvaller van de eredivisie ooit overleden. Rust zacht Willy.
Godver wat een klotenieuws.
Een van onze grootste clubiconen en beste aanvaller van de eredivisie ooit overleden. Rust zacht Willy.
Godver wat een klotenieuws.
-
- Bankzitter
- 4
- Oude naam: Kezza75!
- Favoriete speler: Romário de Souza Faria
Sjezus! Rust zacht Willy. We hebben tot op de dag van vandaag van je genoten.
Sterkte aan alle nabestaanden.
Sterkte aan alle nabestaanden.
Champions are not born. Champions are made during practice.
-
Tomm
- Vedette
- 7
- Seizoenkaart: Vak F
-
Awards:
Die komt even binnen hoor... Ontzettend veel sterkte aan alles en iedereen die hem een warm hart toedraagt. Een groot psv is niet meer onder ons maar zal nooit vergeten worden. Bedankt voor alles topper!
-
- Internationale topspeler
- 7
-
Awards:
Dit is inderdaad verschrikkelijk nieuws. Ons clubicoon, topscorer aller tijden in de eredivisie en altijd een echte PSV'er gebleven. Bedankt voor alles en heel veel sterkte voor de nabestaanden. Rust zacht Willy.
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
-
- Regelmatige invaller
- 6
Holy shit, deze komt ff aan! :-(
Mijn (en waarschijnlijk voor velen van ons) GROOTSTE HELD uit de clubhistorie is niet meer.
Veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden.
Nog even een paar andere cijfers:in totaal voor onze club 844 wedstrijden, 685 doelpunten.....
Als jong ventje schreef ik spelers aan met het verzoek om een foto met handtekening. De eerste was uiteraard Willy, later volgden er meer. Dolblij en zielsgelukkig als er een envelop op de mat viel met daarin de “trofee”.
Dankbaar dat ik deze veel te bescheiden gigant meerder malen in het echt heb zien spelen, de allereerste keer was op 4 december 1977, ajax-PSV in het Olympisch Stadion. Het werd 1-4..........
Willy, rust zacht en bedankt voor alles!
Mijn (en waarschijnlijk voor velen van ons) GROOTSTE HELD uit de clubhistorie is niet meer.
Veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden.
Nog even een paar andere cijfers:in totaal voor onze club 844 wedstrijden, 685 doelpunten.....
Als jong ventje schreef ik spelers aan met het verzoek om een foto met handtekening. De eerste was uiteraard Willy, later volgden er meer. Dolblij en zielsgelukkig als er een envelop op de mat viel met daarin de “trofee”.
Dankbaar dat ik deze veel te bescheiden gigant meerder malen in het echt heb zien spelen, de allereerste keer was op 4 december 1977, ajax-PSV in het Olympisch Stadion. Het werd 1-4..........
Willy, rust zacht en bedankt voor alles!
Laatst gewijzigd door King Cobra op 19 apr 2021, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
“I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
-
- Vedette
- 7
Wat een klote nieuws. Wat mij betreft de grootste PSV’er ooit. Niet alleen een geweldige voetballer (zelf niet zien spelen, ik moet het doen met yt beelden), maar bovenal een groot mens. Tot aan zijn dood een gentleman, een betere clubicoon kon PSV zich niet wensen. Rust zacht en sterkte aan de nabestaanden
-
- Lid van verdienste
- 5
- Seizoenkaart: Vak B
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Voorbeeld voor elke voetballer. Zó groots zijn en zo bescheiden blijven. Een speler en mens waar je als PSV'er zijnde echt trots op bent. Rust zacht, je zal enorm gemist worden!
-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
Wat een heftig nieuws zeg. En [mention]deninho32[/mention] top zo de pagina. Mooi gedaan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
- 5
- Seizoenkaart: Vak PP
Vreselijk nieuws. Rust zacht, Willy.
Laatst gewijzigd door GillesdelaCroquette op 19 apr 2021, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Some men just want to watch the world burn.
-
- Vedette
- 6
-
- Bankzitter
- 4
Wat een vreselijk bericht, komt keihard binnen... PSV zonder Willy van der Kuijlen . Dat kan niet, dat bestaat niet, dat hoort niet.
Veel te jong natuurlijk.
Dankbaar voor zijn spel. Eigenlijk daarom ben ik in 1978 PSVer geworden.
Rust zacht mister PSV
Veel te jong natuurlijk.
Dankbaar voor zijn spel. Eigenlijk daarom ben ik in 1978 PSVer geworden.
Rust zacht mister PSV
-
psvgouda
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Wat een vreselijk nieuws. Kwaliteit en bescheidenheid, een zeldzame combinatie in het hedendaagse voetbal. Mijn absolute jeugdheld is heengegaan, wat een verdriet. Rust zacht
-
- Lid van verdienste
- 7
Ik wist dat hij ziek was, maar niet dat hij al zo ziek was. Deze komt binnen.
Willy, rust zacht en bedankt voor alles wat je voor PSV hebt betekend en gedaan. De grootste PSV'er is niet meer.
Willy, rust zacht en bedankt voor alles wat je voor PSV hebt betekend en gedaan. De grootste PSV'er is niet meer.
- milansandro
- Verbannen
- 7
-
deninho32
- Site Admin
- 7
- Favoriete speler: Vinnie Jones
-
Awards:
Als klein mannetje ooit een interview met hem mogen houden. Wat een lieve man, wat een geweldige traptechniek en wat een groots clubicoon.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
#Free Willy
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
#Free Willy