John de Jong

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Mouth of the south

John de Jong

Bericht door Mouth of the south » 02 feb 2020, 19:10

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Een elftal vol twijfelaars. Er staat 1 winnaar op het veld en dat is Dumfries. Ik denk ook Rodriquez, maar die wil ik nog een keer zien spelen om het zeker te weten. Mo, Gakpo en Madueke zijn talentvol, maar nog veel te jong om te elftal te dragen. Verder is Unnerstall een goede lijnkeeper, maar een matige meevoetballer.

De rest is bagger. Heeft niets bij PSV te zoeken. En daar is echt maar 1 persoon voor verantwoordelijk: de Jong.

cocufan1
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1 time
Been thanked: 166 times

Bericht door cocufan1 » 02 feb 2020, 19:12

Mouth of the south schreef:
02 feb 2020, 19:10
Een elftal vol twijfelaars. Er staat 1 winnaar op het veld en dat is Dumfries. Ik denk ook Rodriquez, maar die wil ik nog een keer zien spelen om het zeker te weten. Mo, Gakpo en Madueke zijn talentvol, maar nog veel te jong om te elftal te dragen. Verder is Unnerstall een goede lijnkeeper, maar een matige meevoetballer.

De rest is bagger. Heeft niets bij PSV te zoeken. En daar is echt maar 1 persoon voor verantwoordelijk: de Jong.
Het ging wel al beter met Rodriquez erbij. Bracht direct rust in de ploeg.

Boscagli leek weer bijna een penalty weg te geven. Kwam dankzij Kuijpers goed weg. Want bij iedere andere scheids die niet met de Arena druk om kan gaan was het rood en penalty voor Ajax.

Ongelooflijk dat dit soort spelers als Boscagli naar PSV zijn gekomen. Wat een kut scouting hebben we toch.

Ykhim
Legende
Has thanked: 1434 times
Been thanked: 1472 times

Bericht door Ykhim » 02 feb 2020, 19:14

Joosth schreef:
02 feb 2020, 19:09
Hij had in ieder geval de tijd om er ook nog een middenvelder erbij te halen. Zo’n speler als Ozyakup had de Jong er toch ook bij kunnen halen? Snap niet dat er niets aan dat middenveld gedaan wordt.
Geld op zak houden, EL halen (wat gewoon moet kunnen met deze selectie) en dan in de zomer samen met de nieuwe trainer gaan kijken naar wat er nodig is. Het zijn geen hele onlogische keuzes, al had ik het ook liever anders gezien.
#InSchmidtWeTrust

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2133 times
Been thanked: 1143 times

Bericht door J.B. » 02 feb 2020, 19:16

Ykhim schreef:
02 feb 2020, 19:14
Joosth schreef:
Hij had in ieder geval de tijd om er ook nog een middenvelder erbij te halen. Zo’n speler als Ozyakup had de Jong er toch ook bij kunnen halen? Snap niet dat er niets aan dat middenveld gedaan wordt.
Geld op zak houden, EL halen (wat gewoon moet kunnen met deze selectie) en dan in de zomer samen met de nieuwe trainer gaan kijken naar wat er nodig is. Het zijn geen hele onlogische keuzes, al had ik het ook liever anders gezien.
Precies, een team smeden wat EL gaat spelen en mikken op plek twee of drie in de ed volgend seizoen. Het is even niet anders.
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

cocufan1
Nationale topspeler

Bericht door cocufan1 » 02 feb 2020, 19:19

Ykhim schreef:
Joosth schreef:

Geloof jij erin dat deze selectie EL kan halen?

We gaan volgende week de middenmoot in bij een verlies van WillemII.
Wie moeten er gaan scoren dan? Op Dumfries na raakt al weken niemand meer het net.

Ik zie het somber in. Zeer zorgwekkend zelfs.

Het Kanon
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 87 times

Bericht door Het Kanon » 02 feb 2020, 19:21

cocufan1 schreef:
02 feb 2020, 19:12
Ongelooflijk dat dit soort spelers als Boscagli naar PSV zijn gekomen. Wat een kut scouting hebben we toch.
Was een bewuste keuze denk ik. De scouting heeft heus wel gezien wat deze speler kan en niet kan. Er is gewoon voor gekozen om de tekortkomingen voor lief te namen, hopend dat het in de eredivisie de minpunten niet blootgelegd worden. Dat geldt ook voor Bruma en Baumgartl. Op deze manier kun je alleen geen elftal bouwen.

Mouth of the south

Bericht door Mouth of the south » 02 feb 2020, 19:25

Zonder EL ontstaat er een fors gat in de begroting. De Jong of een nieuwe td zal het met een beperkt budget moeten doen. Troep verkopen, jeugd inpassen en dan aan een nieuw PSV bouwen. Maar liever niet met de Jong.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 966 times
Been thanked: 1308 times

Bericht door ruuddevil » 02 feb 2020, 19:25

Als ik de commentaren lees kan de hele selectie niet voetballen. Maar heeft John de Jong dan de hele selectie vervangen na het vertrek van Marcel Brands?

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 917 times
Been thanked: 2609 times

Bericht door ShovingNE2 » 02 feb 2020, 19:28

mr.top schreef:
02 feb 2020, 16:59
Ardbeg schreef:
02 feb 2020, 16:58
Stel dat De Jong stopt, wie zien jullie dan als vervanger?
Binnen Nederland alleen Max Huiberts.
LOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Sorry hoor, die moest eruit.

Moet ik nog een keertje zijn transferrecord hier plaatsen? Zelfs bij IJsselmeervogels is Huiberts van de shortlist gehaald zo'n drama is dat.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

ruuddevil
Vedette

Bericht door ruuddevil » 02 feb 2020, 19:28

Max Huiberts is zoooooo overrated.

Ykhim
Legende

Bericht door Ykhim » 02 feb 2020, 19:31

cocufan1 schreef:
02 feb 2020, 19:19

Wie moeten er gaan scoren dan? Op Dumfries na raakt al weken niemand meer het net.

Jij ziet het niet somber in, je maakt er een heel drama van, maar daarvoor verwijs ik je naar je post in het draadje over de wedstrijd. PSV gaat nooit meer scoren en nooit meer winnen. In dat geval gaan we inderdaad geen EL meer halen, nee.

Hoe kut het ook is en hoe diep we ook gevallen zijn: ik reken erop dat we volgende week een heksenketel krijgen in Eindhoven. We spelen een cruciale avondwedstrijd voor een plek in de top 4. Laten we die jongens dan ook eens de support geven die ze nodig hebben. Winst op Willem II kan - hoe gek het ook klinkt - een flinke opsteker zijn.
#InSchmidtWeTrust

Mouth of the south

Bericht door Mouth of the south » 02 feb 2020, 19:32

ruuddevil schreef:
02 feb 2020, 19:25
Als ik de commentaren lees kan de hele selectie niet voetballen. Maar heeft John de Jong dan de hele selectie vervangen na het vertrek van Marcel Brands?
Als je het kwalitatieve verschil niet ziet tussen de huidige selectie en die van twee jaar terug, houdt de discussie snel op.

TomPSV
Internationale topspeler
Has thanked: 496 times
Been thanked: 524 times

Bericht door TomPSV » 02 feb 2020, 19:32

Alsjeblieft geen Huiberts zeg. Die teert puur op de goede jeugdopleiding van AZ. Zijn aankopen zijn werkelijk dramatisch.

Arnesen naast De Jong had ik een prima optie gevonden, maar dat kan nu natuurlijk niet meer.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 02 feb 2020, 19:33

Ykhim schreef:
02 feb 2020, 19:31
ik reken erop dat we volgende week een heksenketel krijgen in Eindhoven.
Vergeet het maar. De capuchonnetjes willen eerst iedereen weg en daar gaan ze alles voor doen. Zij zijn immers groter dan de club. Die gasten die zaad waren toen ik op de L-side stond hebben ook veel meer recht van spreken vinden ze.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

cocufan1
Nationale topspeler

Bericht door cocufan1 » 02 feb 2020, 19:35

Ykhim schreef:
cocufan1 schreef:

Jij ziet het niet somber in, je maakt er een heel drama van, maar daarvoor verwijs ik je naar je post in het draadje over de wedstrijd. PSV gaat nooit meer scoren en nooit meer winnen. In dat geval gaan we inderdaad geen EL meer halen, nee.

Hoe kut het ook is en hoe diep we ook gevallen zijn: ik reken erop dat we volgende week een heksenketel krijgen in Eindhoven. We spelen een cruciale avondwedstrijd voor een plek in de top 4. Laten we die jongens dan ook eens de support geven die ze nodig hebben. Winst op Willem II kan - hoe gek het ook klinkt - een flinke opsteker zijn.

Het is al een drama.
Of hoe wil jij de situatie waarin PSV zich nu verkeerd dan noemen?

En waar zie jij dan perspectief voor de komende weken?

Ik zie dit PSV niet winnen van Willem II. Sterker nog, dat kan wel eens weer een forse afstraffing gaan worden.

TomPSV
Internationale topspeler
Has thanked: 496 times
Been thanked: 524 times

Bericht door TomPSV » 02 feb 2020, 19:36

Thuis in een kolkend Philips Stadion met Rodriguez en Madueke in de basis gaat PSV van Willem II winnen.

ruuddevil
Vedette

Bericht door ruuddevil » 02 feb 2020, 19:38

Misschien voor de verandering eens met zijn allen vol er achter, zoals een paar jaar geleden in de Champions League. Dan gaan we winnen. Oh en Rosario op de tribune.

Ykhim
Legende

Bericht door Ykhim » 02 feb 2020, 19:39

cocufan1 schreef:
02 feb 2020, 19:35
Het is al een drama.

Ik zie dit PSV niet winnen van Willem II. Sterker nog, dat kan wel eens weer een forse afstraffing gaan worden.
Met drama bedoel ik het schetsen van een doembeeld dat PSV de komende 20 jaar middenmoter is. Het idee dat dit een onomkeerbare kutzooi is waar we niet meer uit gaan komen.

Perspectief? Voldoende. Ihattaren, Madueke, Gakpo, stuk voor stuk uitstekende voetballers die het verschil kunnen maken. Lammers en Gakpo kunnen een goal maken, we hebben verdedigers die misschien eens een corner binnen kunnen koppen. Nee, ideaal is het allemaal niet en dit seizoen gaat het ook ontzettend slecht. Maar laat het volgende week een keer meezitten zodat we winnen, zodat we weer eens wat vertrouwen krijgen. Dan kon het wel weer eens langzaam om gaan draaien. En dan kun je ook gewoon weer EL halen.

En laten we verdorie eens als stadion achter die jongens gaan staan, want werken doen de meeste spelers wel. 90 minuten gas geven, ook vanaf de tribune. Eens kijken of Willem II ons dan gaat vernederen.
#InSchmidtWeTrust

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1205 times
Been thanked: 909 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 02 feb 2020, 19:41

Sommige mensen lijken te denken dat, als Koning John nu ontslagen zou worden, er meteen 100 miljoen vrijkomt die we niet hebben, die vervolgens door een andere TD die er niet is besteed zou worden aan waanzinige spelers (welke?) in een transferwindow wat niet bestaat. En dat zo dan dit seizoen nog gered zou worden :lol:

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 02 feb 2020, 19:42

ruuddevil schreef:
02 feb 2020, 19:38
Misschien voor de verandering eens met zijn allen vol er achter, zoals een paar jaar geleden in de Champions League. Dan gaan we winnen. Oh en Rosario op de tribune.
Zolang John en Toon niet weg zijn is een groepje op oost anti PSV en hopen ze dat ze alles verliezen.

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 514 times
Been thanked: 1009 times

Bericht door deninho32 » 02 feb 2020, 19:43

Dat is nou net de groep die je niet serieus moet nemen, zeker Gerbrands en De Jong niet..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 02 feb 2020, 19:44

ShovingNE2 schreef:
02 feb 2020, 19:42
ruuddevil schreef:
02 feb 2020, 19:38
Zolang John en Toon niet weg zijn is een groepje op oost anti PSV en hopen ze dat ze alles verliezen.
Het ironische is dat ik in mijn hele leven nog maar over 1 PSV fan heb gelezen die verliezen niet erg vond als het zou leiden tot een ontslag.

guus
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 103 times
Been thanked: 83 times

Bericht door guus » 02 feb 2020, 21:37

cocufan1 schreef:
02 feb 2020, 19:35
Ykhim schreef:
cocufan1 schreef:

Het is al een drama.

Zaterdag gaan we gewoon winnen van Willem II. Mitroglou, Ibi en Rodriguez erin voor de broodnodige ervaring. Als deze gewonnen wordt dan komt het vertrouwen vanzelf terug. Een vol stadion er achter staan (en dat gaat gebeuren let maar op) en de capuchonnetjes de mond snoeren.

Op weg naar nr 25
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 254 times
Been thanked: 99 times

Bericht door Op weg naar nr 25 » 02 feb 2020, 21:51

Ik sluit me graag aan bij @Ykhim en @guus qua positiviteit maar mij bekruipt een gevoel dat @ShovingNE2 gelijk gaat krijgen, zolang Toon en John op hun positie blijven, blijft de druk extern er vol op. Of het nou georchestreerd is door van Bommel of niet, het lijkt er gewoonweg op. Mo, Denzel allemaal uit Raiola’s stal, die “supporters” van Oost. We hebben in het veld niemand die opstaat en ervoor zorgt, Gvd tot hier en niet verder. Áls het echt zo is dat de invloed van bepaalde mensen te groot is, moet je als leider uiteindelijk ook gewoon keihard ingrijpen als dat kan. Financieel zou dat best wel eens niet kunnen.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1205 times
Been thanked: 909 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 02 feb 2020, 21:56

Welnee er moet gewoon gewonnen worden, dan verandert alles héél snel hoor.

Vergeet niet dat minimaal de helft van alle ophef die nu voorbijkomt totale bullshit is.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 697 times
Been thanked: 1055 times

Bericht door Menno1 » 02 feb 2020, 21:56

cocufan1 schreef:
Ykhim schreef:
Joosth schreef:

Voor EL moeten we derde worden: dat gaat niet lukken. De play offs winnen we nooit met ons uit complex.

Nee; ik zie het ook niet gebeuren. Maar wellicht daarom moeten we het geld maar op zak houden; want ik denk niet dat een van Aanholt nu het verschil had gemaakt. We moeten echt 4-5 spelers er bij, zo niet meer.

Ik vind Unnerstall, Dumfries, Thomas, Ihattaren, Gakpo en Lammers goed genoeg. Volgens mij is dat het wel zo'n beetje.

Plaats reactie