John de Jong

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2133 times
Been thanked: 1143 times

John de Jong

Bericht door J.B. » 01 feb 2020, 11:24

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Joenepsv schreef:
01 feb 2020, 08:57
De kritiek op John is buiten alle proporties. Ik heb bij Psv nog nooit mee gemaakt dat iemand zo publiekelijk te schande wordt gezet door media en door een klein groepje supporters. En op basis van wat? Hij zal twee of drie aankopen hebben gedaan die ongelukkig uitpakken. Daarnaast doet hij ook heel veel goede dingen maar dat wordt voor het gemak even vergeten. De beste man zat gister bij de persconferentie en hij leek wel twintig jaar ouder geworden. Zo horen we bij Psv niet met clubmensen om te gaan.

En als je het spel van Psv de afgelopen anderhalf jaar analyseert valt vooral op dat er tactisch niks van klopt en dat er nul vertrouwen is. Daar kan een technisch directeur niks aan doen lijkt mij. De grootste fout die John heeft gemaakt is dat Bommel in de beginperiode over hem heen is gewalst met zijn wensen voor een technische staf en bepaalde spelers. Daar is het misgegaan.

Ik hoop dat hij blijft. Dat hij het komende half jaar rustig de tijd krijgt om de selectie door te lichten, contracten met de toptalenten te verlengen (dat doet hij continue uitstekend namelijk) en een nieuwe trainer aanstellen. En dan misschien maar verder gaan op de proefballon die hij opperde in de vi en dat er een duofunctie van gemaakt wordt.
Eens over het eerste. Ik hoop ook niet dat hij weggaat omdat er 50 totale idioten hem bedreigen. Qua media, soit. Dat kun je verwachten, maar als dit clubicoon op deze manier wordt gewieberd dan ga ik me nog eens afvragen wat er over is van de club PSV en de reden waarom ik supp ben. Mede doordat dit soort gezeik eigenlijk amper (of nooit) voorkwam.

Bij deze wil ik deze idioten even de pleuris toewensen. En andere enge dingen..
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

Ykhim
Legende
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1434 times
Been thanked: 1472 times

Bericht door Ykhim » 01 feb 2020, 11:50

ShovingNE2 schreef:
01 feb 2020, 08:21
Maak daar maar van 'Wij wijken niet voor crimineel gedraag'

Op social is wel duidelijk wat er gebeurt: de overgrote meerderheid walgt van de capuchonnetjes. En er zijn een paar die het verdedigen: die stonden er gewoon bij, daar kan je vanuit gaan. De twee tweets over John ging echt bizar hard. Bij elkaar zo'n 65.000 impressies. Dat gaat John in ieder geval niet missen.
En voor die actie wil ik je namens meerdere mensen bedanken. Dít tekent onze warme club, niet die 50 kneuzen.
#InSchmidtWeTrust

Massimo
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 150 times
Been thanked: 540 times

Bericht door Massimo » 01 feb 2020, 13:29

De Jong heeft absoluut fouten gemaakt in met name het aankoopbeleid. Dat gebied vind ik ook veel meer de verantwoordelijkheid van een TD dan een trainer. Van Bommel heeft veel fouten gemaakt en zijn persoonlijkheid heeft de club nog veel verder in een crisis gestempeld dan een pakweg Jaap Stam die er ook weinig van bakte, maar naast het eerste team verder weinig invloed had.

Echter hoe er op de huidige manier door een deel van de buitenwereld met De Jong wordt omgegaan vind ik flink buiten proportie. Dat gaat echt helemaal nergens over en verdiend hij ook helemaal niet. Ik vind de tweet van ShovingNE2 gisteren erg goed met gelukkig veel reacties daarop.

Tevens betekend zijn eerste echte transferzomer die niet goed is geweest niet dat hij per definitie een slechte TD is en/of van zijn fouten kan leren. Ik hou er totaal niet van dat een keer falen meteen maar ophoepelen moet zijn. Ik geloof er ook niet in. De neerwaartse lijn van Van Bommel begon al in januari 2019. Toch vond ik dat hij de tijd moest krijgen om het om te draaien en heeft het tot oktober geduurd voordat mijn geduld met hem op begon te raken.

Ik hoop zeer dat dit allemaal niet al te lang meer gaat duren en we binnenkort weer vooruit kunnen gaan kijken met een redelijke afsluiting van het seizoen en een goede transferzomer waar PSV in alle geledingen weer kampioenklaar wordt gemaakt. En op dit moment vind ik dat dit ook met John de Jong als TD zou kunnen.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1205 times
Been thanked: 909 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 01 feb 2020, 13:47

Ik weet niet wie er precies voor verantwoordelijk is maar dat hele idee van vóór óf tegen Bommel is hier natuurlijk debet aan.. als je Bommel niet overal de schuld van geeft dan moet je De Jong overal de schuld van geven of zoiets. Simplistisch denken domineert de publieke opinie zoals gebruikelijk.

VeresRivne
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 9 times
Been thanked: 75 times

Bericht door VeresRivne » 01 feb 2020, 22:03

Wil me hier verder niet te diep in gaan mengen maar toch even my two cents.
Wat vooraf ging aan de aanstelling van John De Jong was natuurlijk het vertrek van Marcel Brands. Niet voor niets was Gerbrands pissig dat Brands in het geheim al eerder met Everton onderhandelt had samen met zaakwaarnemer Raiola. Dat is zoveel mogelijk geheim gehouden maar die dingen komen altijd wel uit. Niet dat je als PSV daar te verontwaardigd over kan doen want PSV deed hetzelfde toen hij vanuit AZ werd overgenomen (ironisch genoeg was Gerbrands toen ook AD).
De timing was met andere woorden ongelukkig, het was relatief laat in het seizoen. De bal rolde bijna nergens meer toen de kogel door de kerk was. Brands had het eerder kunnen laten weten dan had je als PSV wat meer voorbereidingstijd gehad. Vervolgens kun je aan de slag als club. Zeker het gegeven dat je als PSV nog een belangrijke CL voorronde parcours hebt maakte al helemaal dat je als club nagenoeg geen inwerktijd had voor een nieuwe technische directeur. Dat er dus gekozen is voor een man binnen de organisatie is vanuit dat perspectief wel logisch. Dat De Jong er niet om zat te springen evenzeer. Los van de vraag of hij zich al klaar voelde was er een groot afbreukrisico. Immers de kans om zelf in de zomer je stempel te drukken door bijvoorbeeld te bepalen naar welke wedstrijden de scouts gaan en de targetlijstjes heb je toch maar zeer beperkt. De targetlijsten moeten al zijn opgesteld, bij voorkeur na zorgvuldige scouting in dat afgelopen seizoen. Zo'n targetlijst hou je toch wel aan voor je grote dure investeringen (als dat niet gedaan is zou dat wel een reden zijn om ernstige vraagtekens te zetten bij zijn functioneren).

Kortom John De Jong heeft het lijstje afgewerkt van Marcel Brands, misschien had die net een andere volgorde gehanteerd. Maar de dure targets hadden wel degelijk onder Brands kunnen arriveren (Baumgartl, Bruma, Doan). Sterker nog Brands heeft Bruma in het verleden verschillende keren proberen te halen. Er is gegokt met b.v. een Mitroglu, maar ook Brands heeft dergelijke matige ervaringsaankopen gehad (Vennegoor, Waterman, Sinouh, Poulsen,...). Kortom De Jong heeft zijn handen verbrand aan het voorwerk van Marcel Brands die je hier veel meer als schuldige van het geheel zou kunnen aanduiden. De verkopen van Lozano, Angelino (fait accomplit) en De Jong had ook Brands niet kunnen tegenhouden. En daarmee vertrok het geraamte van het hele scorende vermogen van dat afgelopen seizoen. Dan heb je een situatie waarin je al heel snel het risico hebt dat het een stuk minder wordt, zeker gezien de relatief beperkte waardeconstructies waarop die spelers vertrokken.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 697 times
Been thanked: 1055 times

Bericht door Menno1 » 01 feb 2020, 22:42

Goede post alleen ga je voorbij aan het feit dat de Jong al jaren ‘opgetraind’ werd om het uiteindelijk van Brands over te nemen. Vandaar ook dat het eigenlijk geen verrassing was dat hij het overnam; het was in de lijn der verwachting. Sterker nog: daardoor werd er lichtjes gedacht over het vertrek van Brands. Overigens niet door mij; ik vond dat ze met zowel de Jong en van Bommel wel erg snel de posities invulde en met Faber als HJO ook/helemaal.

Neemt niet weg dat ik de Jong wel kwaliteiten toedicht. Hij is rustig, gebalanceerd, intelligent. Het is geen praatjesmaker en hij komt wat soft over voor de geharde en schemerige wereld van voetbal transfers; daar lag bij mij de grootste twijfels.

Overigens hulde voor de steun alleen als ik kijk op pakweg YouTube comment bij de presentatie van Rodriguez dan regent het nog van de ‘John rot op.’

Niveauloos en oer dom. Maar moeilijk te negeren. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de reacties morgen mocht PSV afgedroogd worden. Ik vrees toch een herhaling van vorige week en dan is John toch echt weg. En wellicht Toon ook.

En dan zijn we echt Feyenoord: een stuurloos schip.

koetje
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 211 times
Been thanked: 329 times

Bericht door koetje » 01 feb 2020, 22:51

Menno1 schreef:
01 feb 2020, 22:42

Neemt niet weg dat ik de Jong wel kwaliteiten toedicht. Hij is rustig, gebalanceerd, intelligent. Het is geen praatjesmaker en hij komt wat soft over voor de geharde en schemerige wereld van voetbal transfers; daar lag bij mij de grootste twijfels.

Goede beschrijving. Kan ook best werken. Heb niet de indruk dat hij daardoor transfers is misgelopen of contractverleningen.

Enkel bij de fittie met Van Bommel zat zijn karakter hem in de weg.

Op weg naar nr 25
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 254 times
Been thanked: 99 times

Bericht door Op weg naar nr 25 » 01 feb 2020, 22:52

Wat je daar schetst in je laatste 2 zinnen 😶. Oei dat is écht een realistisch scenario inmiddels. En dan.. wat dan?

guus
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 103 times
Been thanked: 83 times

Bericht door guus » 01 feb 2020, 22:52

Menno1 schreef:
Goede post alleen ga je voorbij aan het feit dat de Jong al jaren ‘opgetraind’ werd om het uiteindelijk van Brands over te nemen. Vandaar ook dat het eigenlijk geen verrassing was dat hij het overnam; het was in de lijn der verwachting. Sterker nog: daardoor werd er lichtjes gedacht over het vertrek van Brands. Overigens niet door mij; ik vond dat ze met zowel de Jong en van Bommel wel erg snel de posities invulde en met Faber als HJO ook/helemaal.

Overigens hulde voor de steun alleen als ik kijk op pakweg YouTube comment bij de presentatie van Rodriguez dan regent het nog van de ‘John rot op.’

Niveauloos en oer dom. Maar moeilijk te negeren. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de reacties morgen mocht PSV afgedroogd worden. Ik vrees toch een herhaling van vorige week en dan is John toch echt weg. En wellicht Toon ook.

En dan zijn we echt Feyenoord: een stuurloos schip.
Gerbrands en de Jong gaan echt niet weg als PSV morgen verliest.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 01 feb 2020, 22:53

koetje schreef:
01 feb 2020, 22:51
Menno1 schreef:

Goede beschrijving. Kan ook best werken. Heb niet de indruk dat hij daardoor transfers is misgelopen of contractverleningen.

Enkel bij de fittie met Van Bommel zat zijn karakter hem in de weg.
Kan hoor. Ik denk wel dat je erg geslepen moet zijn om met de Casals en Raiolas van deze wereld moet omgaan. Overigens had zelfs Brands moeite met Casal. John is een nette jongen. Wellicht te net? Ik weet het niet, maar perception is reality vaak; ik denk niet dat een van Bommel zo te keer kon gaan onder pakweg Brands.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 01 feb 2020, 23:13

Op weg naar nr 25 schreef:
01 feb 2020, 22:52
Wat je daar schetst in je laatste 2 zinnen 😶. Oei dat is écht een realistisch scenario inmiddels. En dan.. wat dan?
Neem aan dat je mij bedoelde?

Heel simpel: dan zijn we zwaar de lul. En dat beseffen die tokkies niet. Toon en John hebben fouten gemaakt maar ze NU wegjagen is veel destructiever.

Het meest logische scenario: van Breukelen als AD interim AD....

Laat dat maar even bezinken... 😐🔫

Op weg naar nr 25
Meervoudig international
Clubvoorkeur:

Bericht door Op weg naar nr 25 » 01 feb 2020, 23:19

Menno1 schreef:
01 feb 2020, 23:13
Op weg naar nr 25 schreef:
01 feb 2020, 22:52
Neem aan dat je mij bedoelde?

Heel simpel: dan zijn we zwaar de lul. En dat beseffen die tokkies niet. Toon en John hebben fouten gemaakt maar ze NU wegjagen is veel destructiever.

Het meest logische scenario: van Breukelen als AD interim AD....

Laat dat maar even bezinken... 😐🔫
Ja, bedoelde jou inderdaad, oi oi. Borst gaat gelijk krijgen. Wát een nachtmerrie is dat. Hiddink tijdelijk technische zaken?

Ykhim
Legende
Has thanked: 1434 times
Been thanked: 1472 times

Bericht door Ykhim » 01 feb 2020, 23:20

Wat ben je weer in een dramatische bui, nummertje 25 :lol:
#InSchmidtWeTrust

Op weg naar nr 25
Meervoudig international
Clubvoorkeur:

Bericht door Op weg naar nr 25 » 01 feb 2020, 23:30

Ykhim schreef:
01 feb 2020, 23:20
Wat ben je weer in een dramatische bui, nummertje 25 :lol:
Ja man, deju. Ik wou dat ik een vleugje Frank Lammers had.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 01 feb 2020, 23:40

Tja. Dezelfde verwijten werden mij van de zomer gemaakt. Toen ik mijn twijfels uitsprak over van Bommel, Bruma, Baumgartl en de Jong.

Bleek ook paniek om niets, toch? 🤔

VeresRivne
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 9 times
Been thanked: 75 times

Bericht door VeresRivne » 02 feb 2020, 00:52

Menno
Goede post alleen ga je voorbij aan het feit dat de Jong al jaren ‘opgetraind’ werd om het uiteindelijk van Brands over te nemen. Vandaar ook dat het eigenlijk geen verrassing was dat hij het overnam; het was in de lijn der verwachting. Sterker nog: daardoor werd er lichtjes gedacht over het vertrek van Brands.

Dat klopt allemaal, en dat bestrijd ik ook nergens. Waar het mij om gaat is de spagaat waar je beleidstechnisch in terecht komt als De Jong zijnde. Gedurende het seizoen is het toch Brands geweest die gezegd heeft 'ik wil dat scouts die en die speler in de gaten gaan houden', bijgevolg maak je keuzes in je resources waar je wel en niet op inzet. Je kan moeilijk elke speler gedetailleerd volgen, dat zou veel te veel geld kosten. En geloof mij maar De Jong zal hebben mogen meelopen bij die processen maar die is daarin echt niet de shotcaller geweest, dat is toch Brands zelf geweest. Brands bewaakt natuurlijk ook zijn eigen carrière, het is geen Guus Hiddink die als trainer heel veel aan zijn assistenten delegeert.
Dan heb je als De Jong vervolgens een database en netwerk en bijhorende informatie waar je het mee zal moeten doen. Kun je twee dingen doen, of je werkt de targetlijstjes van Brands af, ofwel gooi je die overboord. Doe je de laatste dan pleeg je helemaal harakiri, immers ga je dan als beginnend vakman meteen puur op je eigen intuïtie af zonder ondersteunende informatie, de kans op falen is dan enorm groot. Bijna elke competitie waarin je kon scouten lag immers stil
Brands heeft het schip op tijd verlaten, is op werkelijk het beste moment mogelijk vertrokken. De Jong is op werkelijk het meest vervelende moment ingestapt. Het argument om hem toch in het diepe te gooien was de pot met goud aan het einde van de CL regenboog in mijn ogen wel begrijpelijk.
Overigens niet door mij; ik vond dat ze met zowel de Jong en van Bommel wel erg snel de posities invulde en met Faber als HJO ook/helemaal.
De grootste fout die in mijn ogen gemaakt is is de aanstelling van Van Marwijk. Dat is neergezet als klankbord maar puntje bij paaltje natuurlijk een alibi-argument voor Van Bommel om een meer dominante positie in te nemen. Bij Van Bommel had je meer kritische sterke persoonlijkheden er omheen moeten zetten die hem korter hadden gehouden. Ajax heeft die fout ook wel eens gemaakt met Frank De Boer, die was op een gegeven moment ook het alfa-mannetje geworden m.b.t. het aankoopbeleid met als dieptepunt de woorden van Rik van den Boog 'Franks lijstje is ons lijstje'.
Brands is met name heel goed in PR voor zichzelf te verzorgen, de man liegt er op los. Vraag dat ook gerust aan mensen die met hem gewerkt hebben, die zullen het beamen. Nu is een leugentje om bestwil natuurlijk een noodzakelijk kwaad als TD, maar Brands was wel heel erg goed in het spinnen naar zelf-promotie. Dat heb ik De Jong inderdaad niet echt zien doen. Misschien is dat ook wel een noodzakelijk kwaad voor de buitenwereld want je ziet meteen dat hij aangepakt wordt op zijn eerste indruk. Een beetje zoals het voor een trainer als Ten Hag ook altijd roeien is tegen mensen die hem puur inschalen op zijn accent en presentatie.
Voor wat De Jong betreft, ik vind het moeilijk om hem te beoordelen. Hij heeft duidelijk fouten gemaakt, met name in het creëren van een evenwichtige selectie, alleen is hij slechts partieel verantwoordelijk.
Er is een ding wat me blijft opvallen en dat is een hoofdrolspeler achter de schermen buiten schot blijft. De man die de zaakwaarnemer is van Brands. De man die dat is van Van Bommel. De man die dat is van Van Marwijk. De man die boezemvriend is van Thijs Slegers. De man die zaakwaarnemer is van de vertrekkende Lozano deze zomer. De man die zaakwaarnemer is van Donyel Malen, Derreck Luckassen en Pablo Rosario. Die dat recent geworden is van Ihatarren en Dumfries en bijna Steven Bergwijn. Die man heeft op het hele schaakspel wat PSV heet op z'n zachtst gezegd niet verloren.

Verder denk ik dat De Jongs vaardigheid pas echt aankomende zomer kan beoordelen. Dan kan je zien wat hij autonoom presteert. Waarbij ik niet zeg dat ik De Jong wel capabel acht, goede kans dat hij een lichtgewicht blijkt, alleen met de informatie die nu beschikbaar is durf ik dergelijk Salomonsoordeel nog niet echt uit te spreken.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 917 times
Been thanked: 2609 times

Bericht door ShovingNE2 » 02 feb 2020, 08:09

Menno1 schreef:
01 feb 2020, 23:40
Tja. Dezelfde verwijten werden mij van de zomer gemaakt. Toen ik mijn twijfels uitsprak over van Bommel, Bruma, Baumgartl en de Jong.

Jij spreekt al jaren je twijfels uit over alles. Maakt niet uit wie we halen: als jij in 25 seconden beeld iets verkeerds hebt gezien dan zijn de spelers kut. En dat verandert bij jou ook helemaal nooit meer.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 02 feb 2020, 09:16

Hij is niet gemaakt voor zo’n functie.

Het is ook helemaal niet erg, maar bij de voetballerij komen ook roddels, agressieve supporters, haat en spotlights, ook al is dit het mindere gedeelte natuurlijk.

Als je daar echt slapeloze nachten van hebt (zo klinkt het) dan is het wellicht beter om een stap terug te doen.

Van mij hoeft hij overigens helemaal niet helemaal weg bij PSV. Wie weet kan hij het over een x aantal jaar weer proberen. Als hij wat meer bekend is met alles wat bij TD zijn hoort (in een interview zei hij dat hij verbaasd was met alle taken na een jaar tijd), en die stress ook wat beter aan kan.

Dit zeg ik puur als mens. Het klinkt of hij er kapot aan gaat en in dat geval moet je voor jezelf kiezen.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 917 times
Been thanked: 2609 times

Bericht door ShovingNE2 » 02 feb 2020, 09:28

Iedereen krijgt slapeloze nachten als er een groep leeghoofden je dermate benaderen dat er over dreigingsniveau's wordt gesproken. Maar jij vindt het er weer gewoon bij horen en als je er niet tegen kan moet je maar weg.

De stress aan kunnen..... serieus gast. Dit overstijgt het aan alle kanten. En je 'dit zeg ik puur als mens' daar kan je beter van maken 'dit zeg ik puur als Bommelaar die koste wat kost koppen wil zien rollen want het lag niet aan Van Bommel'.

App vooral deze post naar Mark en doe hem de groeten.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

voskat
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 487 times
Been thanked: 170 times

Bericht door voskat » 02 feb 2020, 09:58

Er moet helemaal niemand weg bij PSV. Er moeten juist mensen BIJ komen.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 475 times
Been thanked: 193 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 02 feb 2020, 11:27

DeTaurus schreef:
02 feb 2020, 09:16

Het is ook helemaal niet erg, maar bij de voetballerij komen ook roddels, agressieve supporters, haat en spotlights, ook al is dit het mindere gedeelte natuurlijk.

Als je daar echt slapeloze nachten van hebt (zo klinkt het) dan is het wellicht beter om een stap terug te doen.

Van mij hoeft hij overigens helemaal niet helemaal weg bij PSV. Wie weet kan hij het over een x aantal jaar weer proberen. Als hij wat meer bekend is met alles wat bij TD zijn hoort (in een interview zei hij dat hij verbaasd was met alle taken na een jaar tijd), en die stress ook wat beter aan kan.

Dit zeg ik puur als mens. Het klinkt of hij er kapot aan gaat en in dat geval moet je voor jezelf kiezen.
Oke Mark, we weten dat jij het bent.

De Jong is een prima gast en werkt op dezelfde manier als Brands. Ook die had voldoende missers, met als gevolg dat Cocu twee keer op de wipstoel zat, Advocaat zat opgescheept met Derijck/Marcelo/Bouma als CV's en Rutten met Lazovic&Afellay zijn belangrijkste krachten kwijtraakte in de titelrace tijdens de winterstop.

De Jong heeft ernaast ook prima werk verricht, vrijwel alle spelers met waarde liggen langdurig vast en ook de doorstroom van talenten naar PSV 1 loopt prima. Nu is het zaak om komende zomer door te selecteren en vooral het middenveld een kwaliteitsimpuls te geven.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 420 times
Been thanked: 944 times

Bericht door Ardbeg » 02 feb 2020, 15:04

Afellay_Amrabat schreef:
02 feb 2020, 11:27
DeTaurus schreef:

De Jong is een prima gast en werkt op dezelfde manier als Brands. Ook die had voldoende missers, met als gevolg dat Cocu twee keer op de wipstoel zat, Advocaat zat opgescheept met Derijck/Marcelo/Bouma als CV's en Rutten met Lazovic&Afellay zijn belangrijkste krachten kwijtraakte in de titelrace tijdens de winterstop.

De Jong heeft ernaast ook prima werk verricht, vrijwel alle spelers met waarde liggen langdurig vast en ook de doorstroom van talenten naar PSV 1 loopt prima. Nu is het zaak om komende zomer door te selecteren en vooral het middenveld een kwaliteitsimpuls te geven.
Gast. Dit is Mark niet. Dus "wij" weten helemaal niets. Dit is gewoon een trol.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 475 times
Been thanked: 193 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 02 feb 2020, 15:12

Ardbeg schreef:
02 feb 2020, 15:04
Afellay_Amrabat schreef:
02 feb 2020, 11:27
DeTaurus schreef:

Gast. Dit is Mark niet. Dus "wij" weten helemaal niets. Dit is gewoon een trol.
Gelieve niet op mijn posts te reageren.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 420 times
Been thanked: 944 times

Bericht door Ardbeg » 02 feb 2020, 15:22

Ja het is goed, grapjas. Ik ben het met je eens dat DeTaurus onzin uitkraamt maar laten we niet gaan doen alsof dit Mark van Bommel is.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 02 feb 2020, 15:38

ShovingNE2 schreef:
02 feb 2020, 08:09
Menno1 schreef:
01 feb 2020, 23:40

Jij spreekt al jaren je twijfels uit over alles. Maakt niet uit wie we halen: als jij in 25 seconden beeld iets verkeerds hebt gezien dan zijn de spelers kut. En dat verandert bij jou ook helemaal nooit meer.
Onzin. Maar ik ga niet gelijk mee in al die polonaises. Ik heb bijvoorbeeld nooit om ontslag Cocu geroepen of Brands. Puur omdat ik die capabel acht. Toon idem. En Langeler ook

He kan ook gewoon toegeven: goh de Menno. Had je toch maar goed gezien.

Hoewel dat niet eens allemaal klopt: het is namelijk veel erger dan ik voorspelde.
Laatst gewijzigd door Menno1 op 02 feb 2020, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Het Kanon
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 87 times

Bericht door Het Kanon » 02 feb 2020, 15:46

Van Bommel EN De Jong hebben beiden een wanprestatie geleverd. Het is goed dat eerstgenoemde vertrokken is. Maar waarom zou De Jong dan wel gespaard moeten worden?

Plaats reactie