John de Jong

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
LucNilis87
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 48 times
Been thanked: 22 times

John de Jong

Bericht door LucNilis87 » 28 aug 2019, 00:59

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Het Kanon schreef:
28 aug 2019, 00:46
LucNilis87 schreef:
28 aug 2019, 00:32
Hele goede eerste zomer gedraaid, erg knap.
Niet persoonlijk bedoeld, maar we zijn uit de CL gekieperd door een zeer matige tegenstander, omdat we een ontoereikend elftal in het veld hadden staan. Een sof van 30 miljoen euro, maar het lijkt alweer vergeten. Haugesund viel ook niet mee.

Tot nu toe staat er een elftal dat nog geen moment gedraaid heeft, tot en met de rust tegen Apollon. Daar wordt nu nog steeds op ingekocht, gezien te aankoop van Doan. Het loopt niet, maar toch houdt De Jong nog vast aan de ingeslagen weg. Je weet nu nog niet of het allemaal klopt wat er is gebeurd.
Niet persoonlijk bedoeld, maar daar was De Jong niet verantwoordelijk voor. Hij heeft Van Bommel een elftal geboden dat ruim beter was dan Basel en echt door had moeten gaan. Ondanks het ontbreken van defensieve versterking op dat moment was de selectie veel beter dan Basel. Het enige dat je hem kunt verwijten is dat hij o.b.v. 2e helft vorig seizoen en het vertoonde spel tot op heden, nog niet in heeft gegrepen in de technische staf. Alhoewel ik ook wel snap dat dat niet zo eenvoudig ligt. We hebben qua potentie en balans echt een betere selectie dan in heel veel voorgaande jaren. Alleen onze onervaren en onkundige staf haalt er (nog) bij lange niet uit wat er in zit.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 697 times
Been thanked: 1055 times

Bericht door Menno1 » 28 aug 2019, 02:24

Massimo schreef:
28 aug 2019, 00:33
Menno1 schreef:
27 aug 2019, 21:52
Ik ben redelijk tevreden over John. Malen, Bergwijn verlengen o.a. is prima. Boscagli, Baumi, Mitro, Lato zijn creatieve en slimme aankopen. Lozano een goede verkoop.

Bruma en Doan vind ik misperen. De kans dat we straks 25 miljoen op de bank hebben is behoorlijk groot. De kans dat top talent Ihattaren weer een stap terug doet is ook levensgroot. Je wil met hem een Aboukhlal scenario ten koste van alles vermijden. Het halen van een Doan kan hierin resulteren.

Concurrentie is goed, maar doorstroming en belonen voor ontwikkeling eveneens. We slaan nu wel erg door in het halen van aanvallers. Zonde, want we hebben meer behoefte aan een ervaren as speler; liefst op het middenveld.
- Heb je de bank gezien tegen Limasol en welke aanvallende mogelijkheden er waren? Dat was geen weelde.
- Heb je de laatste 20 minuten gezien thuis tegen Hagelund en weet je hoeveel jeugdspelers c.q. spelers van onderaf er op dat moment meededen?
Niks mis met de bank. Mitro kan in de spits, met al die anderen kan je switchen. Verder is er een mini blessure golf. Shit happens.

Tegen Haugesund waren er veel jeugd spelers inderdaad. Zoals het hoort. Tegen Heracles en Apollon ook. Top

Maar blijft dat ook als Bruma terugkeert, Doan speelgerechtigd is en Mitro geacclimatiseerd? Of is Malen dan weer eerste reserve zoals vorig jaar? En mag Bergwijn dan minuten maken op een positie waar hij minder tot zijn recht komt?

Ik begrijp Aboukhlal wel. Als je 7e keuze bent boor de vleugel kan je moeilijk van een Malen rol steken.

Het Kanon
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 87 times

Bericht door Het Kanon » 28 aug 2019, 07:30

LucNilis87 schreef:
28 aug 2019, 00:59
Het Kanon schreef:
28 aug 2019, 00:46
LucNilis87 schreef:
28 aug 2019, 00:32
Hele goede eerste zomer gedraaid, erg knap.
Niet persoonlijk bedoeld, maar we zijn uit de CL gekieperd door een zeer matige tegenstander, omdat we een ontoereikend elftal in het veld hadden staan. Een sof van 30 miljoen euro, maar het lijkt alweer vergeten. Haugesund viel ook niet mee.

Tot nu toe staat er een elftal dat nog geen moment gedraaid heeft, tot en met de rust tegen Apollon. Daar wordt nu nog steeds op ingekocht, gezien te aankoop van Doan. Het loopt niet, maar toch houdt De Jong nog vast aan de ingeslagen weg. Je weet nu nog niet of het allemaal klopt wat er is gebeurd.
Niet persoonlijk bedoeld, maar daar was De Jong niet verantwoordelijk voor. Hij heeft Van Bommel een elftal geboden dat ruim beter was dan Basel en echt door had moeten gaan.
De Jong is blijkbaar (net als Van Bommel) van mening dat Malen en Bergwijn zo goed stonden, daarom haalt hij ook Doan. John past de schoen net zo als Mark. Dan hebben we het nog niet eens gehad over Luckassen e.d.

Breur
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 150 times
Been thanked: 123 times

Bericht door Breur » 28 aug 2019, 08:36

Denk je dat het zin heeft om spelers te halen die Mark niet in zijn systeem vind passen? Uiteindelijk is het een samenwerking van de clubvisie en die van de trainer.

Voormalig KG
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 32 times
Been thanked: 71 times

Bericht door Voormalig KG » 28 aug 2019, 11:23

Kom op John een of twee verkopen mits mogelijk in ieder geval
Hierbij ga ik al uit van het op handen zijnde vertrek van Sainsbury.

Alle posities zijn dubbel of drie dubbel bezet.

Het vertrek van Lozano en aanstaande van Pereiro is opgevangen met eigen jeugd en Bruma/Doan. Hierdoor blijft de kwaliteit gewaarborgd twee spelers die ook al in de boekjes van internationale topclubs hebben gestaan. Alleen qua rendement moet het omhoog, de concurrentie kan ze hiertoe drijven met spelers als Ihattaren, Gakpo, Malen als opties.
Het gebrek aan de targetman of aanspeelpunt na Luuk’s vertrek opgevangen met Lammers en later Mitroglu. Getuigd van gezonde zelfreflectie op de ontwikkeling en opbouw van het team.
Angeliño is met twee vervangers en een Amerikaans talent ook vervangen en deze moeten hun draai nog vinden.

Sainsbury, Ramselaar, Aboukhlal, Behich, Paal, Koopmans zijn allemaal verkocht.
Prima doorgeselecteerd
Veel grote talenten met op moment behoefte aan eredivisie speelminuten mogen zich in deze divisie tegen oa PSV gaan bewijzen.

Jammer dat Hendrix en Pereiro niet verkocht zijn voor de genoemde bedragen, toch een prima periode tot nu toe.

Juancho
Legende
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 479 times
Been thanked: 745 times

Bericht door Juancho » 28 aug 2019, 11:28

Nu er waarschijnlijk niemand meer bij komt en PSV overduidelijk verder gaat met een aanvaller op 10 gaat het wel interessant worden om te volgen. Tot op heden vind ik het spel grotendeels nog erg en soms heel erg slecht. Geen organisatie, samenhang, positiespel, juiste manier van druk zetten. Heel soms komt het er uit, zoals vorige week de 2de helft. Dan is het leuk om te zien maar we hadden ook maar zo 1 of 2 tegengoals kunnen hebben.

Het lijkt op papier misschien goed werk van de Jong, maar ik heb nog wel zo mijn twijfels her en der. Komende periode zal wel duidelijk worden of de insteek van PSV de juiste is geweest. v. Bommel mag nu iig aan de bak, het werk van de Jong zit er zo goed als op buiten nog wat spelers verkopen...

Ykhim
Legende
Has thanked: 1434 times
Been thanked: 1472 times

Bericht door Ykhim » 28 aug 2019, 12:02

Ik deel je twijfels, Juancho.

Aan de andere kant zitten we nu aan het einde van augustus, hebben we een positieve transferbalans, ondanks negen versterkingen. Onder die versterkingen zitten gewoon bewezen krachten uit Spanje en Duitsland. Alle talenten hebben hun contract verlengd en alleen Aboukhlal is uit het bootje gevallen, maar daar valt JdJ wat mij betreft weinig te verwijten. Sterker nog: knappe transfersom eruitgehaald.

Nu nog Sainsbury (en Luckassen) slijten en John de Jong sluit wat mij betreft af met een hele ruime voldoende.
#InSchmidtWeTrust

NotoriousBIG046
Meervoudig international
Has thanked: 504 times
Been thanked: 127 times

Bericht door NotoriousBIG046 » 28 aug 2019, 12:04

En nog een middenvelder ?
WZPWZDB ;)

Ykhim
Legende
Has thanked: 1434 times
Been thanked: 1472 times

Bericht door Ykhim » 28 aug 2019, 12:07

Die had ik er graag bij gehad, maar PSV heeft een andere visie over hoe die plekken moeten worden ingevuld. Daarom ben ik wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Vooralsnog zie ik weinig lijn in ons aanvallende veldspel, maar ik wil de club nog graag de tijd geven voordat ik het definitief afschiet :mrgreen:
#InSchmidtWeTrust

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 420 times
Been thanked: 944 times

Bericht door Ardbeg » 28 aug 2019, 12:11

Ja mega irritant want het is overduidelijk dat het middenveld ERVARING nodig heeft

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 88 times
Been thanked: 1032 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 28 aug 2019, 12:25

Ykhim schreef:
28 aug 2019, 12:02
Ik deel je twijfels, Juancho.

Aan de andere kant zitten we nu aan het einde van augustus, hebben we een positieve transferbalans, ondanks negen versterkingen. Onder die versterkingen zitten gewoon bewezen krachten uit Spanje en Duitsland. Alle talenten hebben hun contract verlengd en alleen Aboukhlal is uit het bootje gevallen, maar daar valt JdJ wat mij betreft weinig te verwijten. Sterker nog: knappe transfersom eruitgehaald.

Nu nog Sainsbury (en Luckassen) slijten en John de Jong sluit wat mij betreft af met een hele ruime voldoende.
Eens. En kunnen we dan misschien onderling ook afspreken dat we stoppen over John de Jong en examens, en hem gewoon als volwaardig TD zien en beoordelen?

PSV90
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 103 times
Been thanked: 82 times

Bericht door PSV90 » 29 aug 2019, 09:33

Ervan uitgaande dat er niets meer bijkomt en dat Luckassen (verhuur) en Sainsbury nog vertrekken de komende dagen is dit het de selectie waarmee we het gaan doen.

Zoet / Unnerstall / Ruiter

Dumfries / Teze
Baumgartl / Schwaab
Viergever / Boscagli
Lato / Sadilek

Rosario / Hendrix
Gutiérrez / Thomas* / Afellay*
Bergwijn / Pereiro*

Doan / Ihatarren
Malen / Mitroglou / Lammers*
Bruma / Gakpo

*Voorlopig niet inzetbaar

Denk in ieder geval dat vBommel niet mag klagen met deze selectie, want deze is ingericht naar zijn visie en bevat ook genoeg kwaliteit.

Het is aan vBommel om te zorgen dat zijn plan A (Bergwijn op 10) ook gaat werken. Ik acht die kans trouwens groter met een echte spits (Mitroglou/Lammers) en dan zou ik Malen naar links halen.

Indien Thomas en/of Afellay weer inzetbaar zijn (of vBommel Mo op het middenveld durft te zetten) krijg je dan eventueel mogelijkheden om anders te spelen, maar dat is volgens mij niet wat vBommel zelf wil.

Ideaal gezien (met het oog op de toekomst) veroveren Lammers en Boscagli in de loop van het seizoen een basisplaats. En kun je Pereiro in de winter verkopen en er een ander type (vGinkel?) voor terughalen.

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 244 times
Been thanked: 250 times

Awards:

Bericht door Trixm » 29 aug 2019, 09:36

Sadilek is nog steeds een middenvelder.
"If triangles had a god, they would give him three sides."

PSV90
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door PSV90 » 29 aug 2019, 09:52

Trixm schreef:
29 aug 2019, 09:36
Sadilek is nog steeds een middenvelder.
Is mij bekend, maar voorlopig zie ik voor hem meer kansen op linksback. Is in mijn ogen niet het type dat ons probleem op het middenveld gaat oplossen, kan daar uiteraard wel spelen bij blessures/schorsingen.

Zelfde geldt voor Ihatarren, is in mijn ogen een speler voor in de as maar zal voorlopig zijn kans op rechts moeten pakken. En Bergwijn is in mijn ogen ook nog altijd een buitenspeler, maar zal voorlopig op 10 spelen.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 1253 times
Been thanked: 2093 times

Bericht door Maikel_91 » 29 aug 2019, 10:55

Lekker John!

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 83 times
Been thanked: 412 times

Bericht door Jwoeloe » 29 aug 2019, 10:56

Luckassen next please!

Het Kanon
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 87 times

Bericht door Het Kanon » 30 aug 2019, 07:24

PSV90 schreef:
29 aug 2019, 09:33
Ervan uitgaande dat er niets meer bijkomt en dat Luckassen (verhuur) en Sainsbury nog vertrekken de komende dagen is dit het de selectie waarmee we het gaan doen.

Dumfries / Teze
Baumgartl / Schwaab
Viergever / Boscagli
Lato / Sadilek

Rosario / Hendrix
Bergwijn / Pereiro*

Doan / Ihatarren
Malen / Mitroglou / Lammers*
Bruma / Gakpo

*Voorlopig niet inzetbaar

Denk in ieder geval dat vBommel niet mag klagen met deze selectie, want deze is ingericht naar zijn visie en bevat ook genoeg kwaliteit.

Het is aan vBommel om te zorgen dat zijn plan A (Bergwijn op 10) ook gaat werken. Ik acht die kans trouwens groter met een echte spits (Mitroglou/Lammers) en dan zou ik Malen naar links halen.

Indien Thomas en/of Afellay weer inzetbaar zijn (of vBommel Mo op het middenveld durft te zetten) krijg je dan eventueel mogelijkheden om anders te spelen, maar dat is volgens mij niet wat vBommel zelf wil.

Ideaal gezien (met het oog op de toekomst) veroveren Lammers en Boscagli in de loop van het seizoen een basisplaats. En kun je Pereiro in de winter verkopen en er een ander type (vGinkel?) voor terughalen.
Van Bommel zal er ook achter komen dat het anders werkt. Ik denk zelf dat de resultaten Marks visie in zullen gaan halen. Of Mark het met me eens is, is niet duidelijk ;) .

Dan hebben we:

Dumfries / Teze
Baumgartl / Schwaab
Viergever / Boscagli
Lato

Rosario / Hendrix / Sadilek
Ihattaren / Pereiro*

Malen / Doan
Mitroglou / Lammers*
Bergwijn / Bruma / Gakpo

Dat zijn vooral veel flankspelers en we hebben een lage bezetting in de as voorin.

Voormalig KG
Meervoudig international
Clubvoorkeur:

Bericht door Voormalig KG » 30 aug 2019, 09:47

Als het John lukt om Luckassen nog te verkopen CHAPEAU!
Het interview met Hendrix geeft ook aan dat er wellicht iets speelt.

Mochten deze twee vertrekken dan kan er zomaar nog een konijn uit de hoge hoed getrokken worden door John.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 420 times
Been thanked: 944 times

Bericht door Ardbeg » 30 aug 2019, 09:49

Luckassen en Hendrix out. Centrale middenvelder in.

PSV90
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:

Bericht door PSV90 » 30 aug 2019, 10:06

Het Kanon schreef:
30 aug 2019, 07:24
Van Bommel zal er ook achter komen dat het anders werkt. Ik denk zelf dat de resultaten Marks visie in zullen gaan halen. Of Mark het met me eens is, is niet duidelijk ;) .
Ben het met je eens, twee opmerkingen:
1. Het kwaliteitsverschil met een groot deel van de eredivisie is zo groot dat je lang in een suboptimale samenstelling zou kunnen spelen zonder dat dit tot slechte resultaten leidt. Probleem is dat je dan waarschijnlijk net tekort komt aan het eind van de rit en je Europees waarschijnlijk niet veel gaat klaarspelen.
2. Ik hoop echt dat vBommel slaagt als trainer bij PSV. Ik acht de kans dat zijn systeem gaat werken vooralsnog groter dan de kans dat hij het aanpast. Dus hoop ik maar dat het gaat draaien, ondanks dat ik het niet optimaal vind.

Heya Hallvar
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 4 times
Been thanked: 61 times

Bericht door Heya Hallvar » 30 aug 2019, 10:14

Juancho schreef:
28 aug 2019, 11:28
Nu er waarschijnlijk niemand meer bij komt en PSV overduidelijk verder gaat met een aanvaller op 10 gaat het wel interessant worden om te volgen. Tot op heden vind ik het spel grotendeels nog erg en soms heel erg slecht. Geen organisatie, samenhang, positiespel, juiste manier van druk zetten. Heel soms komt het er uit, zoals vorige week de 2de helft. Dan is het leuk om te zien maar we hadden ook maar zo 1 of 2 tegengoals kunnen hebben.

Het lijkt op papier misschien goed werk van de Jong, maar ik heb nog wel zo mijn twijfels her en der. Komende periode zal wel duidelijk worden of de insteek van PSV de juiste is geweest. v. Bommel mag nu iig aan de bak, het werk van de Jong zit er zo goed als op buiten nog wat spelers verkopen...
De huidige selectie zal zich moeten bewijzen in de komende periode, maar de grootste misser was het niet tijdig invullen van de RCV. Het niet op orde hebben van de verdediging heeft ons mogelijk CL kwalificatie gekost, oftwel mislopen van 40 mio euro.

Op weg naar nr 25
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 254 times
Been thanked: 99 times

Bericht door Op weg naar nr 25 » 30 aug 2019, 10:21

Heya Hallvar schreef:
30 aug 2019, 10:14
Juancho schreef:
28 aug 2019, 11:28

De huidige selectie zal zich moeten bewijzen in de komende periode, maar de grootste misser was het niet tijdig invullen van de RCV. Het niet op orde hebben van de verdediging heeft ons mogelijk CL kwalificatie gekost, oftwel mislopen van 40 mio euro.
Mogelijk ja, als Zoet gewoon thuis en uit die bal eruit haalt en Bergwijn rustig afmaakt ipv te wild op de paal schiet, had je ronde verder geweest.

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 845 times
Been thanked: 938 times

Bericht door El Sordo » 30 aug 2019, 10:27

En zo simpel is het ook niet. "Hey John, we hebben binnen een maand een CV nodig, jeweetwel, zo een die ons direct veel beter maakt, talentvol is, liefst niet al te oud en, oh ja, het mag ook niet teveel kosten. Succes he!"
Waar we winnen, maar we het niet van de daken schreeuwen.

Voormalig KG
Meervoudig international
Clubvoorkeur:

Bericht door Voormalig KG » 31 aug 2019, 10:50

Prima zomertransferperiode nu ook Luckassen is verhuurd. Ik ben benieuwd of er nog meer mutaties in petto zijn. Kijken wat de trainert ee van gaat maken.

NESTA

Bericht door NESTA » 31 aug 2019, 11:04

Nu nog een killer van een centrale middenvelder en ik ben helemaal tevreden.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 475 times
Been thanked: 193 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 31 aug 2019, 16:33

Luckassen ook weg. John is on fire!

Plaats reactie