Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
In de 'Snelle reactie' kan ik geen emoticons toevoegen, klikken laat de pagina in plaats daarvan omhoog springen. Ben ik de enige daarmee?Problemen met het forum
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
- Deze gebruikers waarderen ziege maar ook zagge voor dit bericht (totaal 2):
- SKERLA • loginnaam
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Iemand van de technische dienst enig idee waarom op de computer het linkerdeel (3 rijen pixels) van mijn avatar wegvalt? Het is niet dat er een limiet zit aan de breedte want nadat ik hem 117 pixels breed heb gemaakt ipv 120 blijft nog steeds hetzelfde gebeuren.
Via telefoon is hij wel met het volledige kader zichtbaar.

Via telefoon is hij wel met het volledige kader zichtbaar.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Niks mis met jouw file iig idd, zo te zien gebeurt dit bij iedereen.. zal een HTML/CSS dingetje zijn. In je profiel zie je die pixels wel btw dus het is ws ook alleen de topic template.
Edit, yup @deninho32: margin-left: -3px;
Edit, yup @deninho32: margin-left: -3px;
- Persepolis
- Vedette
- 7
-
Awards:
Wat zou de reden kunnen zijn dat ik niet meer kan inloggen op mijn telefoon? Ik voer de juiste inloggegevens in, maar krijg elke keer de volgende tekst te zien: "Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer het nogmaals te versturen." Op de computer lukt het met dezelfde inloggegevens prima. Ik heb de cache reeds verwijderd.
-
- Internationale topspeler
- 7
- Seizoenkaart: Vak S
Bij mij is het andersom.Persepolis schreef: 26 mar 2025, 00:50 Wat zou de reden kunnen zijn dat ik niet meer kan inloggen op mijn telefoon? Ik voer de juiste inloggegevens in, maar krijg elke keer de volgende tekst te zien: "Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer het nogmaals te versturen." Op de computer lukt het met dezelfde inloggegevens prima. Ik heb de cache reeds verwijderd.
Wel op mijn telefoon, maar niet op mijn laptop.
Zelfde melding
Sangaré, le Roi du PSV 

-
deninho32
- Site Admin
- 7
- Favoriete speler: Vinnie Jones
-
Awards:
Dat klinkt als een probleem met de cookies. Even onderaan in de footer op deze website de cookies verwijderen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
#Free Willy
#Free Willy
-
Balinho
- 7
Waarschijnlijk is dit issue hier al eens aangekaart onlangs, maar ik kan alleen nog maar bijlagen (img/gif etc) toevoegen door specifiek op "bijlagen" te klikken bij de "Volledige Bewerker en Voorbeeld" optie, klopt dat?
Vind het jammer dat alles dat ik nu wil plaatsen in zo'n 'bijlagen-kader' zichtbaar wordt.
Vind het jammer dat alles dat ik nu wil plaatsen in zo'n 'bijlagen-kader' zichtbaar wordt.
-
deninho32
- Site Admin
- 7
-
Awards:
Dat bijlagen kader komt er alleen als je vergeet plaats in tekst te kiezen. Echter werkt de Imgur extensie alweer een tijdje, due je kunt gewoon het icoontje met de i gebruiken.
#Free Willy
#Free Willy
-
- 7
Thanks, het verwijderen van de cookies onderaan in de footer was niet genoeg, maar uiteindelijk zat het wel ergens in mijn geschiedenis.deninho32 schreef: 26 mar 2025, 07:51 Dat klinkt als een probleem met de cookies. Even onderaan in de footer op deze website de cookies verwijderen.
Inmiddels opgelost
Sangaré, le Roi du PSV 

- Persepolis
- Vedette
- 7
-
Awards:
Het verwijderen van de cookies is voor mij ook niet genoeg gebleken, bedoel jij het volledig wissen van de cookies/geschiedenis?Voijke schreef: 27 mar 2025, 06:16Thanks, het verwijderen van de cookies onderaan in de footer was niet genoeg, maar uiteindelijk zat het wel ergens in mijn geschiedenis.deninho32 schreef: 26 mar 2025, 07:51 Dat klinkt als een probleem met de cookies. Even onderaan in de footer op deze website de cookies verwijderen.
Inmiddels opgelost
-
deninho32
- Site Admin
- 7
-
Awards:
Je kunt in je browser ook voor 1 website de cookies wissen.Persepolis schreef: 27 mar 2025, 15:04Het verwijderen van de cookies is voor mij ook niet genoeg gebleken, bedoel jij het volledig wissen van de cookies/geschiedenis?Voijke schreef: 27 mar 2025, 06:16
Thanks, het verwijderen van de cookies onderaan in de footer was niet genoeg, maar uiteindelijk zat het wel ergens in mijn geschiedenis.
Inmiddels opgelost
#Free Willy
#Free Willy
- Persepolis
- Vedette
- 7
-
Awards:
Gedaan en het probleem is opgelost, bedankt allebei.deninho32 schreef: 27 mar 2025, 15:18Je kunt in je browser ook voor 1 website de cookies wissen.Persepolis schreef: 27 mar 2025, 15:04
Het verwijderen van de cookies is voor mij ook niet genoeg gebleken, bedoel jij het volledig wissen van de cookies/geschiedenis?
- Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht:
- deninho32
-
- 7
Ja, tenminste, vanuit centraal voor deze websitePersepolis schreef: 27 mar 2025, 15:04Het verwijderen van de cookies is voor mij ook niet genoeg gebleken, bedoel jij het volledig wissen van de cookies/geschiedenis?Voijke schreef: 27 mar 2025, 06:16
Thanks, het verwijderen van de cookies onderaan in de footer was niet genoeg, maar uiteindelijk zat het wel ergens in mijn geschiedenis.
Inmiddels opgelost
Sangaré, le Roi du PSV 

-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Hee, hebben we afscheid genomen van de smileyreacties? Of moet ik ff rebooten 

-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
ziege maar ook zagge schreef: 03 apr 2025, 17:53 Hee, hebben we afscheid genomen van de smileyreacties? Of moet ik ff rebooten![]()

-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards: