Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Die scoort vooral middelvingers geloof ik...

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Die scoort vooral middelvingers geloof ik...
Als je slim bent vraag je iedere gebruiker 2,99 ala PSV.
Nee man. Ik had per abuis de verkeerde gequote. Geen zorgen, geen angst.FritskePhilips schreef: ↑17 jul 2023, 21:05 Ow, bij mij liep het vast nadat ik een melding kreeg dat @Ardbeg mij gequote had in het topic van CdK. Quote niet zichtbaar en vervolgens hele site uit de lucht en enkel code zichtbaar.
Dacht dat de mods een manier hadden gevonden om zijn provocerende gedrag te kaderen, zonder daarbij de negeer-functie te hoeven gebruiken.
Helaas....![]()
Zie dit bericht nu pas, maar zie het bij mij ook regelmatig voorbij komen, paar dagen geleden nog. Kan me niet herinneren ooit iets opgezocht te hebben ten aanzien van die club uit Arnhem.Fanatic-U-s schreef: ↑27 jun 2023, 15:37 Er was eens een PSV-forum waar je doodgegooid wordt met reclame voor Vitesse-seizoenskaarten...![]()
Ah, dan weet ik zeker dat @VeresRivne nog niet al zijn PSV shirts weggedaan heeft.ShovingNE2 schreef: ↑21 jul 2023, 16:53 Jouw camera registreert als je een Ajaxshirt aan hebt, op dat moment opent het forum niet.
Kun je specifieker zijn dan werkt niet meer?
Probleem zat in de VPN verbinding. Fout is nu opgelost, zat denk ik bij mijn VPN.
Ik heb precies hetzelfde, heel irritant. Geen idee aan welke extensie het eventueel zou kunnen liggen..NeedPants schreef: ↑10 jun 2023, 12:53 In de edge browser werkt het idd prima. Mijn standaard firefox echter niet. Beeld verspringt een klein beetje het moment dat ik mijn muis op het smiley icoon zet en vervolgens verdwijnen de smileys meteen voordat ik er een kan selecteren. Totdat ik op waardeer duw, dan verspringt het beeld niet meer. Geen idee waar het aan ligt. Dank voor de reactie
Ik heb het ook. Maar vaak na een refresh werkt het wel gewoon.Momfer schreef: ↑28 jul 2023, 10:06Ik heb precies hetzelfde, heel irritant. Geen idee aan welke extensie het eventueel zou kunnen liggen..NeedPants schreef: ↑10 jun 2023, 12:53 In de edge browser werkt het idd prima. Mijn standaard firefox echter niet. Beeld verspringt een klein beetje het moment dat ik mijn muis op het smiley icoon zet en vervolgens verdwijnen de smileys meteen voordat ik er een kan selecteren. Totdat ik op waardeer duw, dan verspringt het beeld niet meer. Geen idee waar het aan ligt. Dank voor de reactie
Rechtsonder in de post. Las inderdaad al dat je die andere had verwijderd.
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut