Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Staat er nog nieuws in?
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Rik kennende is PSV niet perse bereidwillig om eventueel iets van rond de vraagprijs van de vorige keer te overwegen mits er een bod komt wat misschien in de toekomst mogelijk goed genoeg zou kunnen zijn voor PSV.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mateja schreef: 22 nov 2022, 21:25
29.04.2007 schreef: 22 nov 2022, 21:18

Nee dat was mijn punt niet, dat zeg ik net. Het viel mij gewoon op dat Juancho zich al een soort van rijk lijkt te rekenen met de CL inkomsten als Gakpo blijft voor de rest van het seizoen. Ik vind dat helemaal niet zo vanzelfsprekend. Vandaar mijn vraag aan hem hoe hij de kansen van PSV inschat op een kampioenschap, omdat het in mijn ogen onrealistisch hoog is. Los van de mening over de kansen op een kampioenschap zonder Gakpo. Ik snap zelf ook wel dat die dan kleiner zijn, maar nogmaals, dat was niet de reden van mijn vraag.

Op Unibet krijg je 1,85 voor een kampioenschap van Ajax (=ongeveer 50/50). Voor PSV staat een quotering van 3,50 en Feyenoord staat op 5,00. Ook daar worden de kansen voor PSV dus een stuk lager ingeschat.
Tsja, dat is wel waar de discussie over ging voor jouw inhaken :)

En wat Unibet zegt is natuurlijk kul. Ik denk dat wij realistischer zijn over onze kansen dan zij daar.
Als je dat denkt moet je inzetten. Unibet is niet gek he.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 22 nov 2022, 21:38 Staat er nog nieuws in?
PSV hoopt op extra miljoenen voor de aanvaller, maar hij zal op het WK nog wel moeten bevestigen dat het goed besteed geld is voor de club die hem wel kopen. Lukt dat, dan is het een kwestie van tijd voor er een deal ligt. Maar wel voor de juiste prijs, want PSV kan in principe vragen wat de club wil. Ook meer dan 50 miljoen euro. Veel meer.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bedankt. Helaas.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Franciscus schreef: 22 nov 2022, 21:42
mateja schreef: 22 nov 2022, 21:25

Tsja, dat is wel waar de discussie over ging voor jouw inhaken :)

En wat Unibet zegt is natuurlijk kul. Ik denk dat wij realistischer zijn over onze kansen dan zij daar.
Als je dat denkt moet je inzetten. Unibet is niet gek he.
Ik zou niet zo snel gokken, en al helemaal niet op PSV. Maar als ik hier zou moeten kiezen zijn de odds voor PSV een stuk interessanter dan voor ajax, ja. Daarnaast kan niemand natuurlijk inschatten hoe de selecties er bij aanvang weer uit gaan zien, misschien tovert ajax ergens een nieuwe Bassey en Bergwijn vandaan, maar het kan ook zomaar een nieuwe Haller of Ziyech worden bij wijze van spreken. Maar op dit moment dicht ik zelfs feyenoord meer kans toe dan ajax dit seizoen.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mateja schreef: 22 nov 2022, 21:25
29.04.2007 schreef: 22 nov 2022, 21:18

Nee dat was mijn punt niet, dat zeg ik net. Het viel mij gewoon op dat Juancho zich al een soort van rijk lijkt te rekenen met de CL inkomsten als Gakpo blijft voor de rest van het seizoen. Ik vind dat helemaal niet zo vanzelfsprekend. Vandaar mijn vraag aan hem hoe hij de kansen van PSV inschat op een kampioenschap, omdat het in mijn ogen onrealistisch hoog is. Los van de mening over de kansen op een kampioenschap zonder Gakpo. Ik snap zelf ook wel dat die dan kleiner zijn, maar nogmaals, dat was niet de reden van mijn vraag.

Op Unibet krijg je 1,85 voor een kampioenschap van Ajax (=ongeveer 50/50). Voor PSV staat een quotering van 3,50 en Feyenoord staat op 5,00. Ook daar worden de kansen voor PSV dus een stuk lager ingeschat.
Tsja, dat is wel waar de discussie over ging voor jouw inhaken :)
En dan mag je nergens anders meer over discussiëren? Heb toch paar keer duidelijk aangegeven wat ik bedoelde? Kan je wel door blijven gaan over iets wat ik niet bedoel, maar heeft zo weinig nut.

[mention]Juancho[/mention] Dat er een reëele kans is ben ik met je eens, dat er een grote kans is niet. We zien vooral de problemen bij onze concurrenten (Ajax staat in de fik, Feyenoord krijgt nog een moeilijker programma enz), maar het lijkt soms of we vergeten dat er tot nu toe ieder paar weken wedstrijden zoals tegen Twente, Cambuur, Groningen, AZ bij zitten bij PSV. Ondanks dat ook ik verbeteringen zie, ben ik er nog niet zomaar van overtuigd dat dit na de winterstop volledig anders zal zijn.
Maar goed, hoop uiteraard dat ik over een paar maanden mn ongelijk mag toegeven en Cody die schaal omhoog houdt op het Stadhuisplein!
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

29.04.2007 schreef: 22 nov 2022, 22:10
mateja schreef: 22 nov 2022, 21:25

Tsja, dat is wel waar de discussie over ging voor jouw inhaken :)
En dan mag je nergens anders meer over discussiëren? Heb toch paar keer duidelijk aangegeven wat ik bedoelde? Kan je wel door blijven gaan over iets wat ik niet bedoel, maar heeft zo weinig nut.

@Juancho Dat er een reëele kans is ben ik met je eens, dat er een grote kans is niet. We zien vooral de problemen bij onze concurrenten (Ajax staat in de fik, Feyenoord krijgt nog een moeilijker programma enz), maar het lijkt soms of we vergeten dat er tot nu toe ieder paar weken wedstrijden zoals tegen Twente, Cambuur, Groningen, AZ bij zitten bij PSV. Ondanks dat ook ik verbeteringen zie, ben ik er nog niet zomaar van overtuigd dat dit na de winterstop volledig anders zal zijn.
Maar goed, hoop uiteraard dat ik over een paar maanden mn ongelijk mag toegeven en Cody die schaal omhoog houdt op het Stadhuisplein!
Haha jezus man, ik zeg dat toch helemaal niet. Ik geef alleen aan waar het misverstand over gaat. Niet zo kleinzerig doen.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mateja schreef: 22 nov 2022, 22:16
29.04.2007 schreef: 22 nov 2022, 22:10

En dan mag je nergens anders meer over discussiëren? Heb toch paar keer duidelijk aangegeven wat ik bedoelde? Kan je wel door blijven gaan over iets wat ik niet bedoel, maar heeft zo weinig nut.

@Juancho Dat er een reëele kans is ben ik met je eens, dat er een grote kans is niet. We zien vooral de problemen bij onze concurrenten (Ajax staat in de fik, Feyenoord krijgt nog een moeilijker programma enz), maar het lijkt soms of we vergeten dat er tot nu toe ieder paar weken wedstrijden zoals tegen Twente, Cambuur, Groningen, AZ bij zitten bij PSV. Ondanks dat ook ik verbeteringen zie, ben ik er nog niet zomaar van overtuigd dat dit na de winterstop volledig anders zal zijn.
Maar goed, hoop uiteraard dat ik over een paar maanden mn ongelijk mag toegeven en Cody die schaal omhoog houdt op het Stadhuisplein!
Haha jezus man, ik zeg dat toch helemaal niet. Ik geef alleen aan waar het misverstand over gaat. Niet zo kleinzerig doen.
Kleinzerig? Het is vooral vermoeiend als je iets niet wil begrijpen. Maar goed, wel klaar mee, verder over Gakpo wat mij betreft.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Rik weer aan het downplayen, waar de gehele wereld lyrisch is over hem. Je zou ze hier eens moeten horen in hun analyses over Gakpo.
Wordt gewoon in de categorie Bellingham, Saha etc geplaatst hoor.

Rendement, hij levert, boeiend dat er soms wat fout gaat of dat ie 5 minuten niet in het spel voorkomt.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

29.04.2007 schreef: 22 nov 2022, 22:10 @Juancho Dat er een reëele kans is ben ik met je eens, dat er een grote kans is niet.
Daar verschillen we dan van mening in. Maar dat speelt natuurlijk wel een hele grote rol in deze discussie. Iig van mijn kant en de argumenten waarom Gakpo in de zomer verkopen op vrijwel alle levels het beste is voor PSV.
We zien vooral de problemen bij onze concurrenten (Ajax staat in de fik, Feyenoord krijgt nog een moeilijker programma enz), maar het lijkt soms of we vergeten dat er tot nu toe ieder paar weken wedstrijden zoals tegen Twente, Cambuur, Groningen, AZ bij zitten bij PSV. Ondanks dat ook ik verbeteringen zie, ben ik er nog niet zomaar van overtuigd dat dit na de winterstop volledig anders zal zijn.
Dat vind ik wel heel eenzijdig bekeken. Alsof PSV geen problemen heeft gekend? We hadden geen spits die toevallig of niet ook gelijk onze belangrijkste aanjager is en super bepalend voor het systeem en spel. Madueke is pas net weer fit. We missen met Mauro onze beste LB/RB. We hebben bovendien al zware wedstrijden gehad en ons dieptepunt hebben ook wij eigenlijk al gehad terwijl bij een Ajax de fik er in blijft. Dus waarom kijk je alleen naar de dingen die mogelijk beter kunnen gaan naar de winter bij Ajax/Feyenoord omdat ze problemen hebben gekend, maar kijk je niet (of ik merk het iig niet echt) naar de problemen die PSV ook heeft gekent waardoor het na de winter eigenlijk alleen maar beter kan gaan? En waarom zou dit allemaal in het nadeel zijn voor de kansen van PSV voor de titel?

Ik draai het eerder om: bij PSV valt meer winst te behalen na de winterstop dan bij Ajax. Waarom? PSV is gretig, krijgt er eigenlijk 3 basisspelers bij die het heel lang of de gehele eerste seizoenshelft heeft moeten missen. PSV is fit en ondanks die paar tikken is PSV mentaal behoorlijk sterk. Leg dat alleen al eens naar hoe Ajax door de competitie en Europees hobbelt. Waarbij ik nergens zeg dat we ze niet serieus moeten nemen. Sterker nog, het gaat een super spannende strijd worden. Maar als je een keer de kans hebt om de titel weer te pakken met alle (positieve) gevolgen van dien... dan is het dit jaar wel. Niet alleen sportief maar ook zeker financieel. Daar kan in mijn ogen geen wintertransfer van Gakpo tegenop. Ik hoop dus oprecht van harte dat de PSV leiding er ook zo in staat.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Gewoon blij zijn. Eindhovense speler doet het kei goed.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

PCGC schreef: 22 nov 2022, 22:43 Rik weer aan het downplayen, waar de gehele wereld lyrisch is over hem. Je zou ze hier eens moeten horen in hun analyses over Gakpo.
Wordt gewoon in de categorie Bellingham, Saha etc geplaatst hoor.

Rendement, hij levert, boeiend dat er soms wat fout gaat of dat ie 5 minuten niet in het spel voorkomt.
Dat is een mooi lijstje op hun leeftijd was Gakpo nog lang niet zover. Bellingham 19, Saka 21 jaar of bedoel je daadwerkelijk Saha die is dan weer 21 jaar ouder dan Gakpo. Grote leeftijdscategorie in ieder geval.

Al met al als je Gakpo voor 80 kunt verkopen, wow wat een top transfer zou dat zijn! Liefste wel in de zomer met een of meerdere kampioenschappen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

29.04.2007 schreef: 22 nov 2022, 21:09 Naar mijn mening is het echt minder dan 50%, ook met Gakpo die het seizoen bij ons afmaakt.
Ik denk dat 30% een realistische inschatting is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 23 nov 2022, 08:07
29.04.2007 schreef: 22 nov 2022, 21:09 Naar mijn mening is het echt minder dan 50%, ook met Gakpo die het seizoen bij ons afmaakt.
Ik denk dat 30% een realistische inschatting is.
Dat denk ik ook, puur omdat je nog 2 of zelfs 3 concurrenten hebt. Zou de strijd alleen tussen PSV en Ajax gaan of alleen tussen PSV en Feyenoord, was het een stuk meer geweest. Je moet nu meerdere clubs achter je zien te houden die tot nu toe ongeveer gelijk aan elkaar presteren.

Overigens, [mention]Juancho[/mention] , wat betreft het moment van verkoop van Gakpo ben ik volledig met je eens hoor, ik zie weinig tot geen voordelen om hem in de winter al te verkopen.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Als iemand 70 of 80 miljoen bied voor een wintertransfer ben je gek als je het niet doet. De kans dat we kampioen worden is al niet al te groot met een beginnend trainer en een Ajax die er wss 50m tegen aan gaat klappen in de winterstop. Voor dat bedrag kun je echt niet gokken op een mogelijke titel.

Het liefste verkopen we hem uiteraard pas na het seizoen, de kans dat je kampioen wordt is klein maar natuurlijk wel echt een heel stuk groter mét Cody dan zonder Cody. Ik denk overigens dat het voor Cody het beste is om het seizoen af te maken. Maar daar zal hij persoonlijk anders naar kijken als City of Liverpool in de winterstop op de step staan voor hem.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik vind het op zijn zachtst gezegd bijzonder hoe mensen continu roepen dat de kans op een titel al niet te groot is. Op basis waarvan? Hoezo is de kans dat we kampioen worden klein? We doen al heel het seizoen mee joh :') Tot de laatste wedstrijd stonden we nog eerste.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 schreef: 23 nov 2022, 08:07
29.04.2007 schreef: 22 nov 2022, 21:09 Naar mijn mening is het echt minder dan 50%, ook met Gakpo die het seizoen bij ons afmaakt.
Ik denk dat 30% een realistische inschatting is.
Met Gakpo 30% kans op een kampioenschap? Nja daar valt wel wat voor te zeggen. Ik zou hem wel hoger inschatten maar dan heb je het over een fitte Gakpo (is ook nog niet heel vaak gebeurd), geen andere belangrijke blessures, geen onbegrijpelijke VAR beslissingen bij ons of de concurrent en dat soort dingen waar je minder invloed op hebt.

Met andere woorden... PSV is meer dan alleen Gakpo dus vanaf een bepaald bedrag zitten er wel voordelen bij om hem nu te verkopen. Even een vergelijking met Madueke bij de start van het seizoen 2021-2022 waarbij we hem misschien hadden kunnen verkopen voor 20 a 30 miljoen. Iedereen zegt dan ja maar hij wordt echt wel meer waard. Ondertussen 4 blessures verder en het kan nog werkelijk alle kanten met hem op. Bergwijn verkochten we voor 30 miljoen in de winter en dat leek niet eens een hoofdprijs, maar het bleek wel de hoofdprijs. En dan ook nog Locadia voor 15 a 18 miljoen verkopen op het beste moment ooit.

PSV zal niet de behoefte voelen om hem nu te laten gaan maarja... dat wilde Ajax ook niet met Anthony. Maar daardoor kunnen ze nu wel weer 50 miljoen investeren in een open strijd om de titel.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ittot schreef: 23 nov 2022, 10:07 Als iemand 70 of 80 miljoen bied voor een wintertransfer ben je gek als je het niet doet. De kans dat we kampioen worden is al niet al te groot met een beginnend trainer en een Ajax die er wss 50m tegen aan gaat klappen in de winterstop. Voor dat bedrag kun je echt niet gokken op een mogelijke titel.

Het liefste verkopen we hem uiteraard pas na het seizoen, de kans dat je kampioen wordt is klein maar natuurlijk wel echt een heel stuk groter mét Cody dan zonder Cody. Ik denk overigens dat het voor Cody het beste is om het seizoen af te maken. Maar daar zal hij persoonlijk anders naar kijken als City of Liverpool in de winterstop op de step staan voor hem.
Inderdaad, als een club zo'n achterlijk bedrag voor Gakpo wil betalen is hij dezelfde dag nog weg. Dan kan PSV flink investeren om zo die CL plek te pakken volgend seizoen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Ardbeg schreef: 23 nov 2022, 10:13 Ik vind het op zijn zachtst gezegd bijzonder hoe mensen continu roepen dat de kans op een titel al niet te groot is. Op basis waarvan? Hoezo is de kans dat we kampioen worden klein? We doen al heel het seizoen mee joh :') Tot de laatste wedstrijd stonden we nog eerste.
Deze discussie is volgens mij al vaker gevoerd. Maar bij deze een samenvatting waarom we een kleine kans hebben (maar nog steeds een kans):
    We zijn al een jaar of 5 geen kampioen geworden
      Je hebt te namen met concurrentie, we zijn niet de enige in de competitie. Feyenoord heeft de beste trainer van alle clubs en doet dus mee. Ajax met afstand het meeste geld en ondanks dat het daar crisis is hebben ze nog steeds een bak aan kwaliteit op het veld staan en de kans om fors te investeren. Iets wat wij niet kunnen. Sterker nog we moeten voor heel veel geld onze beste speler verkopen en moeten maar hopen dat er iets van overblijft om te herinvesteren. Daarnaast doet AZ ook weer mee nu hun voorhoede compleet is.
        We hebben geen fatsoenlijk centrum achterin en de backs zijn bijzonder matig. Verdedigend zijn we dus zéér kwetsbaar. En dat zie je ook terug in het hoge aantal tegendoelpunten. Dat is meestal geen goed teken voor een kampioenskandidaat.
          We hebben nu al 4 vd 14 eredivisiewedstrijden verloren. Dat is bijna 30% vd wedstrijden. Waaronder tegen Cambuur en Groningen, 2 clubs in grote crisis.
            We moeten nog naar AZ, Feyenoord en Utrecht en Groningen, Twente en Cambuur uit zijn al lastig voor ons.
              Als we dit punten gemiddelde doortrekken dan kom je uit op 73 punten uit. Dat is zelden genoeg voor een titel. Sterker nog dat is een fors aantal minder punten dan vorig seizoen.
                We hebben elke keer nadat je denkt dat we het op orde hebben een terugval (zie AZ en Groningen). Er is nog geen enkele reden om aan te nemen dat dat ineens anders is.
                  Het spel is zeker wat stabieler geworden. Maar nog steeds niet denderend.
                    We zijn tactisch al 3 keer tactisch overklast in de eredivisie, dat zal wel vaker gaan gebeuren.


                    Ja er zijn ook redenen om te denken aan een titel. Maar de meeste daarvan zijn toch echt gebaseerd op hoop. En dat is prima. Hoop doet leven. Maar de kans is simpelweg kleiner dat we kampioen worden. En dat is prima, dat is ook de keuze geweest van directie door een onervaren trainer aan te stellen.

                    Waarom wel kampioen?
                      Als Gakpo blijft hebben we de beste speler van de eredivisie
                        Met Luuk, Xavi, Benitez en Guti lijkt er ook wat karakter in het team te zitten itt afgelopen seizoenen
                          Het is nog niet denderend maar we worden wel wat stabieler in ons spel. Niet in resultaat helaas.
                            Ajax, de grootste concurrent, heeft een soort crisis. Dat zou kunnen door werken, helaas zit het WK er tussen waardoor er ook daar wat ruimte ontstaat, Als dat zo doorgaat kan dat verergeren. Het kan ook zomaar met een goed gesprek of enkele goede gesprekken opgelost kunnen worden overigens.
                              Feyenoord en AZ hebben mindere spelers (wel betere trainers en meer patronen in het spel).
                                Ruud lijkt zich te ontwikkelen als trainer op voetbaltechnisch gebied (stabieler, meer patronen, soms een goede tactische ingreep) en lijkt me een fantastische people manager

                                We gaan het zien. Ik hoop uiteraard dat we kampioen worden. Maar je kunt er mijn inziens niet op gokken en daarom moet je bij een uitzonderlijk bod Gakpo ook verkopen. We hebben niet de beste selectie, niet het meeste geld en ook niet de beste trainer. Dus je bent afhankelijk van andere waarbij je zelf ook nog echt veel stappen moet zetten om überhaupt mee te kunnen doen.
                                Gebruikersavatar
                                Persepolis
                                Vedette
                                6
                                Berichten: 7237
                                Lid geworden op: 30 jan 2018
                                Clubvoorkeur: PSV

                                Awards:

                                De afgelopen 5 seizoenen zijn niet relevant en de hoeveelheid punten die er toen nodig waren evenmin. Je moet het in relatie tot de concurrenten van dit jaar zien he. Als iedereen minder dan 75 punten haalt is degene met 75 punten kampioen, zo simpel is het. Ajax en Feyenoord hebben verder ook hun kwetsbaarheden. Spel van alle drie is vergelijkbaar qua niveau tot dusver. Ajax is qua puntengemiddelde op weg naar hetzelfde puntenaantal. Feyenoord wel wat hoger. Maar ook dat wil niet heel veel zeggen, in de komende 20 wedstrijden kunnen alle drie de clubs hele andere gemiddelden gaan hebben. Feyenoord heeft net zoveel wedstrijden gewonnen als wij, Ajax minder. Feyenoord heeft een stuk minder gescoord, AZ al helemaal. Zo kun je alles wel gaan benoemen, maar het is onmogelijk om te concluderen dat je met 3 punten achterstand na 14 wedstrijden een "kleine" kans op een kampioenschap hebt. Je hebt gewoon een redelijke kans, net zoals de anderen.
                                Bij een uitzonderlijk bod uiteraard verkopen, maar dat geldt voor iedereen. Daarom heb je het over een uitzonderlijk bod. Ik verwacht overigens niet dat een dergelijk bod komt in de winter.
                                Gebruikersavatar
                                Ardbeg
                                Legende
                                6
                                Berichten: 23353
                                Lid geworden op: 8 feb 2018

                                Wat [mention]Persepolis[/mention] zegt. Er is gewoon een prima kans, dus al dat gepraat over een kleine kans: Ik snap er geen drol van.
                                Gebruikersavatar
                                ShovingNE2
                                Site Admin
                                6
                                Berichten: 26041
                                Lid geworden op: 25 aug 2017
                                Seizoenkaart: Vak PR

                                11 Sir Tinus schreef: 23 nov 2022, 10:26 Met Gakpo 30% kans op een kampioenschap? Nja daar valt wel wat voor te zeggen. Ik zou hem wel hoger inschatten maar dan heb je het over een fitte Gakpo (is ook nog niet heel vaak gebeurd), geen andere belangrijke blessures, geen onbegrijpelijke VAR beslissingen bij ons of de concurrent en dat soort dingen waar je minder invloed op hebt.
                                Op basis van wat is het meer dan met Ajax, Feyenoord en ook nog voor een procent of 10 wellicht AZ in de race? Geef je Ajax, Feyenoord en PSV evenveel kans. Ik denk dat Feyenoord iets minder is en Ajax wat meer.
                                "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
                                Gebruikersavatar
                                29.04.2007
                                Nationale topspeler
                                3
                                Berichten: 1807
                                Lid geworden op: 4 nov 2020
                                Seizoenkaart: Vak Y
                                Clubvoorkeur: PSV

                                Awards:

                                Perspolis zegt het juist perfect, maar trekt m.i. daaruit de verkeerde conclusie. "Je hebt gewoon een redelijke kans, net zoals de anderen". Oftewel, met 2 andere gelijkwaardige concurrenten heb je zo'n 33% kans. AZ er nog bij gerekend zou je zo'n 25% kans hebben. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Iedere club van de top 4 heeft z'n plussen en minnen (hierboven uitgebreid benoemd), maar juist doordat er zoveel teams dit jaar gelijkwaardig lijken te zijn, is de kans dus een stuk kleiner.

                                Zoals de kans dat Glasgow Rangers of Celtic kampioen werd in Schotland altijd zo ongeveer 50-50 was. De kans dat je in Engeland kampioen wordt is een stuk kleiner, omdat daar het aantal clubs die kans maken op een titel doorgaans veel groter is, zoals ook in Italie bijvoorbeeld.

                                Maar goed, we dwalen wel af van het onderwerp. Dus bij deze: hoeveel doelpunten/assists gaat Cody Gakpo dit WK maken?
                                Gebruikersavatar
                                Persepolis
                                Vedette
                                6
                                Berichten: 7237
                                Lid geworden op: 30 jan 2018
                                Clubvoorkeur: PSV

                                Awards:

                                29.04.2007 schreef: 23 nov 2022, 12:33 Perspolis zegt het juist perfect, maar trekt m.i. daaruit de verkeerde conclusie. "Je hebt gewoon een redelijke kans, net zoals de anderen". Oftewel, met 2 andere gelijkwaardige concurrenten heb je zo'n 33% kans. AZ er nog bij gerekend zou je zo'n 25% kans hebben. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Iedere club van de top 4 heeft z'n plussen en minnen (hierboven uitgebreid benoemd), maar juist doordat er zoveel teams dit jaar gelijkwaardig lijken te zijn, is de kans dus een stuk kleiner.
                                Dan heb ik toch wél de juiste conclusie getrokken :P
                                VTheMan
                                Vaste waarde in elftal
                                1
                                Berichten: 734
                                Lid geworden op: 24 jun 2022
                                Clubvoorkeur: PSV
                                Favoriete speler: Bakayoko

                                29.04.2007 schreef: 23 nov 2022, 12:33
                                Maar goed, we dwalen wel af van het onderwerp. Dus bij deze: hoeveel doelpunten/assists gaat Cody Gakpo dit WK maken?
                                realistisch 12 doelpunten en 5 assists.

                                Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

                                Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

                                Maak een account aan

                                Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
                                Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
                                Het is gratis en duurt maar een minuut

                                Registreer

                                Log in

                                Cody Gakpo