Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
MVP! MVP! MVP!Cody Gakpo
-
- International
- 1
-
- Moderator
- 6
- Seizoenkaart: Vak B
- Clubvoorkeur: PSV
-
Awards:
- Deze gebruikers waarderen nilssonH voor dit bericht (totaal 3):
- DonyellMalen • TylerDurdn • Mithras
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
- 4
Als je hem zo ziet op linksbuiten dan moet je toch inzien dat je deze jongen nooit meer in de spits moet dwingen te spelen.
Wat een geweldenaar is het! Zoals Robben op rechts dat had weet je bij hem ook vaak welke kant hij opgaat maar toch lukt het hem zo vaak.
KING EINTOVENAAR
Wat een geweldenaar is het! Zoals Robben op rechts dat had weet je bij hem ook vaak welke kant hij opgaat maar toch lukt het hem zo vaak.
KING EINTOVENAAR
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- De Realist
- Internationale topspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Wat een koning.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
- trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
Jurgen Klopp heeft hem verkracht in de spits.
Hij hoort gewoon linksbuiten. Altijd.
Hij hoort gewoon linksbuiten. Altijd.
- Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht:
- mateja
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Ren Höek
- Vedette
- 6
Wat een onzin.
Voetbal bestaat uit meer dan 1 speler, Cody in de spits bij Liverpool zorgde ervoor dat het hele team beter speelde. Dat is iets belangrijker voor een trainer dan die ene speler op zijn beste positie zetten, waarbij er ook voldoende concurrentie is. Niet voor niets is Klopp zo lovend over Cody, hij is een ideale teamspeler die bij Liverpool als enige de tactisch zeer zware 'Firminho rol' op zich kon nemen.
Maar Slot zal het tactisch anders aanpakken, waardoor de spits positie ook door anderen ingevuld kan worden en Cody vaker als linksbuiten ingezet kan worden.
Voetbal bestaat uit meer dan 1 speler, Cody in de spits bij Liverpool zorgde ervoor dat het hele team beter speelde. Dat is iets belangrijker voor een trainer dan die ene speler op zijn beste positie zetten, waarbij er ook voldoende concurrentie is. Niet voor niets is Klopp zo lovend over Cody, hij is een ideale teamspeler die bij Liverpool als enige de tactisch zeer zware 'Firminho rol' op zich kon nemen.
Maar Slot zal het tactisch anders aanpakken, waardoor de spits positie ook door anderen ingevuld kan worden en Cody vaker als linksbuiten ingezet kan worden.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Persepolis
- Vedette
- 6
-
Awards:
Ik vind de Engelsen niet overhyped. Ja, door hunzelf misschien, maar voor de rest krijgen ze bakken met kritiek en heel terecht ook. Want dat ze de kwaliteiten hebben om veel beter te spelen is wel evident als je kijkt naar wie ze allemaal kunnen opstellen. Je hebt basisspelers van Real Madrid, Bayern München, Arsenal en City tot je beschikking in de aanval/op het middenveld en het lukt jou om een van de saaiste teams van het toernooi te zijn. Best knap op zich.
-
- International
- 1
Southgate heeft het adagium offence wins games, defence wins championships tot in het extreme doorgevoerd.Persepolis schreef: ↑10 jul 2024, 09:58 Ik vind de Engelsen niet overhyped. Ja, door hunzelf misschien, maar voor de rest krijgen ze bakken met kritiek en heel terecht ook. Want dat ze de kwaliteiten hebben om veel beter te spelen is wel evident als je kijkt naar wie ze allemaal kunnen opstellen. Je hebt basisspelers van Real Madrid, Bayern München, Arsenal en City tot je beschikking in de aanval/op het middenveld en het lukt jou om een van de saaiste teams van het toernooi te zijn. Best knap op zich.
En puur qua resultaten heeft hij het goed gedaan.
Laatst gewijzigd door Harminator op 10 jul 2024, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Legende
- 7
Het probleem van Engeland is al ontzettend lang dat ze individueel heel veel goede spelers hebben, maar die slecht complementair aan elkaar zijn. Dat was al in de tijd van Gerrard en Lamperd zo. Grote spelers bij hun club, maar samen in het nationale elftal liep toch een stuk minder. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen. Een aantal jaar geleden leek er enigszins een kentering in te komen, maar het is nu weer ontzettend matig. Ook qua keepers weet Engeland al heel lang geen echt goede te produceren en dat gaat je ook opbreken.Persepolis schreef: ↑10 jul 2024, 09:58 Ik vind de Engelsen niet overhyped. Ja, door hunzelf misschien, maar voor de rest krijgen ze bakken met kritiek en heel terecht ook. Want dat ze de kwaliteiten hebben om veel beter te spelen is wel evident als je kijkt naar wie ze allemaal kunnen opstellen. Je hebt basisspelers van Real Madrid, Bayern München, Arsenal en City tot je beschikking in de aanval/op het middenveld en het lukt jou om een van de saaiste teams van het toernooi te zijn. Best knap op zich.
Nederland heeft ondanks dat ik kwalitatief verre van onder de indruk ben wat mij betreft ook een prima kans vanavond. Ik denk 50/50 en Gakpo is nu al twee toernooien de aanvalsleider. Hij scoort zo makkelijk door zijn effectieve trap.
-
- Vedette
- 7
Slot weet straks niet wat hij ziet als hij ineens een goede buitenspeler in zijn selectie heeft.
-
- Vaste waarde in elftal
- 1
Nederland heeft alleen kans als ze het heft in handen nemen en niet mee gaan in dat zaaddodende spel van Engeland.Massimo schreef: ↑10 jul 2024, 10:06Het probleem van Engeland is al ontzettend lang dat ze individueel heel veel goede spelers hebben, maar die slecht complementair aan elkaar zijn. Dat was al in de tijd van Gerrard en Lamperd zo. Grote spelers bij hun club, maar samen in het nationale elftal liep toch een stuk minder. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen. Een aantal jaar geleden leek er enigszins een kentering in te komen, maar het is nu weer ontzettend matig. Ook qua keepers weet Engeland al heel lang geen echt goede te produceren en dat gaat je ook opbreken.Persepolis schreef: ↑10 jul 2024, 09:58 Ik vind de Engelsen niet overhyped. Ja, door hunzelf misschien, maar voor de rest krijgen ze bakken met kritiek en heel terecht ook. Want dat ze de kwaliteiten hebben om veel beter te spelen is wel evident als je kijkt naar wie ze allemaal kunnen opstellen. Je hebt basisspelers van Real Madrid, Bayern München, Arsenal en City tot je beschikking in de aanval/op het middenveld en het lukt jou om een van de saaiste teams van het toernooi te zijn. Best knap op zich.
Nederland heeft ondanks dat ik kwalitatief verre van onder de indruk ben wat mij betreft ook een prima kans vanavond. Ik denk 50/50 en Gakpo is nu al twee toernooien de aanvalsleider. Hij scoort zo makkelijk door zijn effectieve trap.
Dus gewoon met lef spelen.
Ik verwacht niet dat Engeland anders gaat spelen vanavond dus AANVALLUH
Maar ja.... Koeman is niet heel anders dan Southgate ben ik bang.