Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Beste mensen,
Het is NIET toegestaan om reacties te plaatsen in de BREAKING NEWS- en geruchtentopic. Plaats je een gerucht en is de tekst niet in het Nederlands of Engels? Geef er dan een vertaling bij. Zonder vertaling wordt het bericht gewist.
Bram schreef: 25 sep 2024, 22:55
Ik gun deze jongen echt alles.
Echt he? En wat is het voor PSV ook lekker als hij zich bij Liverpool en het Nederlands Elftal laat zien.
Madueke die zich bij Chelsea toont ook, op die manier worden spelers van PSV ook weer meer waard.
Bram schreef: 25 sep 2024, 22:55
Ik gun deze jongen echt alles.
Echt he? En wat is het voor PSV ook lekker als hij zich bij Liverpool en het Nederlands Elftal laat zien.
Madueke die zich bij Chelsea toont ook, op die manier worden spelers van PSV ook weer meer waard.
precies, geweldige jongen man. Die keert oud wel terug bij PSV
Ik hoop Dumfries ook na een jaar of 2 inter terug te zien, misschien wel als cappie? Kan hij t overnemen van Luuk.
Dit is wat er gebeurt als je gewoon voetballes op stelt. Een uitstekende pass van die Griek, diepgang bij Gakpo en het inzicht waar Jota kan komen (want hij was er nog niet) en dan voor de man komen en kassa.
Blijkbaar zit het al een tijdje niet helemaal "snor" tussen Slot en Gakpo.
Dit zou volgens mij een reden kunnen zijn dat Gakpo bepaald niet in goede doen was tegen Duitsland.
Cody heeft overigens nog een contract tot medio 2028.
Ook van van Dijk is het helemaal nog niet zeker dat hij zijn aflopende contract van medio 2025 wil gaan verlengen.
Ailon schreef: 17 okt 2024, 20:59
Voor wat het waard is....
Blijkbaar zit het al een tijdje niet helemaal "snor" tussen Slot en Gakpo.
Dit zou volgens mij een reden kunnen zijn dat Gakpo bepaald niet in goede doen was tegen Duitsland.
Cody heeft overigens nog een contract tot medio 2028.
Ook van van Dijk is het helemaal nog niet zeker dat hij zijn aflopende contract van medio 2025 wil gaan verlengen.
Het is niet de bedoeling dat ik op een openbaar forum met namen ga gooien. Ook al zijn die in mijn ogen betrouwbaar.
Vandaar mijn aanhef "voor wat het waard is".
Hopelijk heb je hier begrip voor.
Het is niet de bedoeling dat ik op een openbaar forum met namen ga gooien. Ook al zijn die in mijn ogen betrouwbaar.
Vandaar mijn aanhef "voor wat het waard is".
Hopelijk heb je hier begrip voor.
yes daar heb ik zeker begrip voor, interessant is het wel. Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.