Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Teze en Gakpo zou heerlijk zijn natuurlijk. Obispo staat mede door blessure weer stil helaas. In de winterstop verhuren.

Hopelijk pakt Gakpo trouwens wat minuutjes mee morgen bij Jong Oranje, goed voor z'n ritme.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Op weg naar nr 25 schreef: 17 nov 2020, 21:35
FritskePhilips schreef: 17 nov 2020, 21:27 Ik heb begrepen dat PSV probeert de contractverlengingen van het trio Teze, Obispo en Gakpo, die gezamenlijk vrijwel de gehele jeugdopleiding doorliepen, tegelijk wil aankondigen.

Willen dat breed aankondigen ivm exposure van de jeugdopleiding en brandbuilding om in de toekomst ook hogere transfersommen te kunnen ontvangen, à la Ajax. Marketingstunten.
Meteen Mo erbij.
Next gen. ;)
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

FritskePhilips schreef: 18 nov 2020, 04:54
Next gen. ;)
Next gem
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Leuk dat er redelijk veel praat is over Gakpo. Hij raakt vaak toch wat ondergesneeuwd, omdat het zo’n “gewone” jongen is en daardoor minder verschillende meningen oproept. Echter kan ie daardoor soms ook minder aandacht krijgen dan ie verdiend, want met zijn prestaties zou je het natuurlijk altijd over hem moeten hebben.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Struviet schreef: 18 nov 2020, 00:02 Teze en Gakpo zou heerlijk zijn natuurlijk. Obispo staat mede door blessure weer stil helaas. In de winterstop verhuren.

Hopelijk pakt Gakpo trouwens wat minuutjes mee morgen bij Jong Oranje, goed voor z'n ritme.
Het is nou ook niet dat Obispo zo'n groei doormaakte.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Ardbeg schreef: 18 nov 2020, 08:52
Struviet schreef: 18 nov 2020, 00:02 Teze en Gakpo zou heerlijk zijn natuurlijk. Obispo staat mede door blessure weer stil helaas. In de winterstop verhuren.

Hopelijk pakt Gakpo trouwens wat minuutjes mee morgen bij Jong Oranje, goed voor z'n ritme.
Het is nou ook niet dat Obispo zo'n groei doormaakte.
Obispo heeft toch een uitstekend jaar gedraaid bij vitesse? Wat zie je dan als groei?
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Trixm schreef: 18 nov 2020, 09:25
Ardbeg schreef: 18 nov 2020, 08:52

Het is nou ook niet dat Obispo zo'n groei doormaakte.
Obispo heeft toch een uitstekend jaar gedraaid bij vitesse? Wat zie je dan als groei?
Uitstekend? Wat vind jij uitstekend dan? Dat is toch absoluut geen PSV niveau..
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Ardbeg schreef: 18 nov 2020, 09:29
Trixm schreef: 18 nov 2020, 09:25

Obispo heeft toch een uitstekend jaar gedraaid bij vitesse? Wat zie je dan als groei?
Uitstekend? Wat vind jij uitstekend dan? Dat is toch absoluut geen PSV niveau..
Je geeft aan dat Obispo geen groei heeft doorgemaakt, terwijl hij een uitstekend jaar bij Vitesse heeft gedraaid. Een onbetwiste basisspeler in een stabiele defensie. Dat in zijn eerste jaar in de eredivisie. Ik zeg niks over het gegeven dat hij op dit moment PSV 1 niveau is, maar dat hij een goed jaar achter de rug heeft lijkt mij een onbetwistbaar feit.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
GENERATIE4
Verbannen
3
Berichten: 207
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Trixm schreef: 17 nov 2020, 20:59
GENERATIE4 schreef: 17 nov 2020, 15:13

Zijn inderdaad in gesprek over een nieuwe contract, en terecht uiteraard.
Waar staat dat dan?
Nagevraagd bij kamp Gakpo, EHV is klein.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Mag van mij best bij de grootverdieners gaan horen.

Deze jongen levert.
Ex unitate vires
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

Een ware briljant, onze Gakpo! Heeft alles wat in het moderne voetbal gevraagd wordt. Gaat een prachtige carrière tegemoet, absoluut van overtuigd, en wordt een ware uithangbord voor onze opleiding.

Heel blij dat hij zijn contract verlengen gaat. Over een aantal jaar als MVP en na MEERDERE kampioenschappen een mooie stap zetten richting Engeland.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Trixm schreef: 18 nov 2020, 09:57
Ardbeg schreef: 18 nov 2020, 09:29

Uitstekend? Wat vind jij uitstekend dan? Dat is toch absoluut geen PSV niveau..
Je geeft aan dat Obispo geen groei heeft doorgemaakt, terwijl hij een uitstekend jaar bij Vitesse heeft gedraaid. Een onbetwiste basisspeler in een stabiele defensie. Dat in zijn eerste jaar in de eredivisie. Ik zeg niks over het gegeven dat hij op dit moment PSV 1 niveau is, maar dat hij een goed jaar achter de rug heeft lijkt mij een onbetwistbaar feit.
Precies. Obispo laat alles zien wat je mag verwachten om hem te laten verlengen. Of ie er komt, weet je niet, maar het zou raar zijn om nu afscheid te nemen.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

FritskePhilips schreef: 17 nov 2020, 21:27 Ik heb begrepen dat PSV probeert de contractverlengingen van het trio Teze, Obispo en Gakpo, die gezamenlijk vrijwel de gehele jeugdopleiding doorliepen, tegelijk wil aankondigen.

Willen dat breed aankondigen ivm exposure van de jeugdopleiding en brandbuilding om in de toekomst ook hogere transfersommen te kunnen ontvangen, à la Ajax. Marketingstunten.
Klinkt best aannemelijk, ook. Mag ik vragen waar je deze informatie vandaan hebt gehaald? Of is het een geheime bron? :P
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Magnus schreef: 18 nov 2020, 15:36 Klinkt best aannemelijk, ook. Mag ik vragen waar je deze informatie vandaan hebt gehaald? Of is het een geheime bron? :P
Laten we wachten op duidelijkheid, voordat ik hier op in ga.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Speelde een goede pot. Klasse actie waarin een Portugees hem het hele veld achtervolgde maar hem niet van de bal kreeg.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

koetje schreef: 18 nov 2020, 23:40 Speelde een goede pot. Klasse actie waarin een Portugees hem het hele veld achtervolgde maar hem niet van de bal kreeg.
Die was inderdaad heerlijk. Portugees ging nog aan Gakpo hangen, maar dat hielp ook niet :)
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Deze jongen verdient inderdaad een flinke opwaardering. Wel blijven scoren dan!
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Woodenshoes schreef: 19 nov 2020, 12:59
koetje schreef: 18 nov 2020, 23:40 Speelde een goede pot. Klasse actie waarin een Portugees hem het hele veld achtervolgde maar hem niet van de bal kreeg.
Die was inderdaad heerlijk. Portugees ging nog aan Gakpo hangen, maar dat hielp ook niet :)
Beelden ergens te zien?
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Geen idee of beelden te zien zijn. Was NL elftal zat en heb stuk Jong oranje op Fox 1 gekeken. Zat precies die geweldige run in.
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Hij heeft volgens mij wat zachtere voeten gekregen waardoor ie in de kleine ruitende beter is geworden,is ook lastig van de bal krijgen door zijn fysiek en natuurlijk een dodelijke zuivere trap in zn poten,hele fijne speler.

2 jaar terug nog twijfels op het uiteindelijk basismateriaal zou worden, nu gewoon een van de sterkhouders :)
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ben wel benieuwd hoe je zachtere voeten kan krijgen. Insmeren met olie o.i.d.?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Heruone schreef: 19 nov 2020, 21:22 Ben wel benieuwd hoe je zachtere voeten kan krijgen. Insmeren met olie o.i.d.?
Iedere ochtend een half uur in een bak loog staan met je voeten, voor aanvang van iedere training. Deze is van het huis hoor.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Hahah, harde voeten/zachte voeten. Ik krijg een beetje op dezelfde manier jeuk als ik dat lees als bij smullen, smikkelen, niet te versmaden en dat soort dingen.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

De ontwikkeling van Gakpo vind ik vrij geleidelijk gaan. Elke keer weer een beetje beter. Voetballend en in het maken van keuzes is er nog genoeg ruimte voor verbetering, maar dat wordt elke keer steeds een beetje beter. Wat ik heel prettig vind is dat hij vrij snel zijn rendement die hij in de jeugd had heeft weten te continueren in het eerste. Dat maakt hem nu al waardevol ondanks dat hij met regelmaat matig of onzichtbaar speelt. Ik hou van spelers die in 1 of 2 dingen exceptioneel zijn voor het niveau waarop ze acteren en Gakpo heeft dat met zijn zuivere trap. Daar kan je je mee onderscheiden en wedstrijden mee winnen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Grote verschil is denk ik vooral dat er om de een of andere manier geen hype om hem heen hangt, wat zijn ontwikkeling denk ik wel ten goede komt maar daardoor denk ik ook dat hij geen 40 miljoen op zal opleveren uiteindelijk. Wat hij in mijn ogen, als hij zo doorgaat wel waard kan gaan worden.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben een groot fan van die jongen. Heeft ook nooit een mega dip gehad; was altijd vrij constant in zijn prestaties. Lijkt mij ook een hele stoicijnse jongen; je hoort nooit iets negatiefs over hem buiten het voetbal. Zeer serieuze jongen, die leeft voor zijn sport heb ik het idee. Wellicht omdat hij geen mega talent is, dat hij juist daarom zo serieus is met zijn vak: het is hem niet komen aanwaaien.

Ik zie hem nog wel bij oranje komen voor het EK als hij zo doorgaat. Hij is multifunctioneel en je weet nooit hoe fit sommige spelers in de voorhoede blijven bij Oranje. Er zijn daar maar een paar zekerheidjes: Memphis uiteraard, Luuk als breekijzer maar verder is het aankijken wat er gaat gebeuren met Promes, Babel, Berghuis, Stengs, Ihattaren, Malen: dat ligt best dicht bij elkaar allemaal. Daar kan Cody zich prima tussen spelen, al dringt de tijd: dan moet hij er in Maart bij zitten. Zo niet, dan komt er een mooi EK onder de 21 aan voor hem. Ook leuk....

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Cody Gakpo