Clubhouse

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Zijn er al meer mensen bekend met het nieuwe fenomeen clubhouse? Het is een nieuwe social media app (voorlopig alleen in iPhone store) die eigenlijk hetzelfde werkt als de podcast, maar dan live. Je kunt dus live meeluisteren met gesprekken tussen mensen. Gesprekken worden niet opgenomen en je kunt het ook niet later terugluisteren. Het werkt op invite basis. Elk clubhouse lid kan 2 andere mensen tot de app uitnodigen.

Er vinden ook heel veel interessante gesprekken over voetbal plaats. Ik zit bijvoorbeeld nu in een ‘room’ zie foto waarin mensen als Fresia, Aad de Mos, Jeroen Stekelenburg en Milan van Dijk nu over PSV en Schmidt praten (zie foto). Afbeelding
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Kan me niet voorstellen dat uitlatingen van Aad de Mos (wiens voorspellingen alleen standhouden in Utopia land), Jeroen Stekelenburg (uit een regelrechte ajax familie) en Fresia Cousino Arias (een die-hard ajax aanbidster) over het wel en wee van PSV interessant zijn.
Enkel Milan van Dongen (van Dijk?) neem ik serieus. Ook al is Jeroen z'n halfbroer
Maar je hebt wel mijn nieuwsgierigheid gewekt.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wat deze non-valeurs van PSV vinden zal me worst zijn.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heb ook even geluisterd, kan er verder niks mee en ze zijn niet eens goed ingelicht of echt op de hoogte.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Dit was natuurlijk maar een voorbeeld. Binnenkort zitten er natuurlijk veel meer mensen/journalisten (ook rondom PSV) op die app en misschien vinden jullie die dan wél interessant genoeg om naar te luisteren. ;)
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

trouwepsvfan schreef: 20 feb 2021, 10:26 Dit was natuurlijk maar een voorbeeld. Binnenkort zitten er natuurlijk veel meer mensen/journalisten (ook rondom PSV) op die app en misschien vinden jullie die dan wél interessant genoeg om naar te luisteren. ;)
Ben benieuwd.
Houd het in de gaten.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Clubhouse