Mauro Júnior

Spelers A-selectie.
Juancho
Mister PSV
7
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Het staat letterlijk in het eerste geposte artikel. Maargoed, ga allemaal nog even lekker door schoppen. Volgens mij mag de boodschap nu wel duidelijk zijn wat en waar Timmer iets gezegd heeft over Mauro.
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    negentiendertien.nl - (300x250) - 1
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler
    7

Awards:

Timmer weet niks. Lekker gissen en daar je geld mee verdienen. Lekker man.

Als ik zelf ook even mag gissen: ik denk dat Mauro het ook nog niet weet. Hoeft ook niet. Het zou toch hartstikke logisch zijn als hij nog even geen keuze maakt? Hij is op dit moment erg belangrijk, wat twee belangrijke uitwerkingen kan hebben: betere onderhandelingspositie met PSV en eventueel meer interesse van mooie clubs. Perspectief w.b. speeltijd speelt natuurlijk ook nog mee. PSV heeft een koopoptie in het huurcontract van Malacia en Dest zal komende zomer nog geen transfer maken. Ervan uitgaande dat Malacia nog wel wat meer richting zijn oude niveau zal groeien, neemt de concurrentie voor Mauro alleen maar toe. Mauro en zijn zaakwaarnemer hebben groot gelijk om de komende weken/maanden even af te wachten hoe alles zich gaat ontwikkelen. Hoe herstelt Malacia zich, welke clubs gaan zich nog melden en wil PSV misschien nog een beter voorstel doen? Mauro zit in een lekkere stoel op dit moment.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Juancho schreef: 27 mar 2025, 10:04
    Trixm schreef: 27 mar 2025, 10:02

Timmer is volgens mij de slechtst ingevoerde watcher van PSV. Neemt niet weg dat er een kans is dat dit de uitkomst zal zijn.
    Wat je van Timmer vindt is een ander verhaal. Ik poste iets over zijn opmerking over Mauro, en er schieten er een paar helemaal in de stress want PSV inside is de bron.

Nee, VI is de bron. Staat letterlijk in het artikel. Doorgeefluik dus, wat ik gelijk al aangaf.
    Niemand die ontkent dat VI de bron is toch?
  • Citaat
    Ricardo Izecson Santos
    International
    4
    Seizoenkaart: Vak X
    Favoriete speler: Ismael Saibari

Maar omdat VI de bron is mag je schijnbaar niet zeggen dat het een kut artikel is (en sowieso is heel dat PSV inside een grote kut site)
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Ricardo Izecson Santos schreef: 27 mar 2025, 10:28 Maar omdat VI de bron is mag je schijnbaar niet zeggen dat het een kut artikel is (en sowieso is heel dat PSV inside een grote kut site)
    Nee, dat mag inderdaad niet van @DadOfFour
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
    DadOfFour
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Vandaag nog extra paar ton erbij en vast leggen. Er is nul sportief en nul financieel gevaar.
  • Citaat
  • Kritischepsver
    Basisspeler
    4
    Oude naam: kritischepsver

Tja je zou zeggen dat je een Moura en Perisic niet op enkele tonnen laat lopen. Maar misschien willen ze iets anders.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Kritischepsver voor dit bericht:
    De Realist
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Deze held verzaakt gewoon echt NOOIT.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ziege maar ook zagge voor dit bericht:
    Boktor
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Kritischepsver schreef: 05 apr 2025, 20:50 Tja je zou zeggen dat je een Moura en Perisic niet op enkele tonnen laat lopen. Maar misschien willen ze iets anders.
    Gaan we Lucas Moura halen?
  • Citaat
  • DE MADERA 76
    Basisspeler
    4
    Seizoenkaart: Vak SS

Denk dat met Moura onze eigen Mauro wordt bedoeld
  • Citaat
  • guus
    Vedette
    5

Waar blijft dat verbeterde contract? Mauro verzaakt nooit.
  • Citaat
  • RemPSV
    International
    4

Verleng Aub, misschien wel de belangrijkste man om te verlengen. Vandaag ook weer een van de beste.
  • Citaat
    RicardoPepi9
    Nationale topspeler
    6
    Oude naam: NotoriousBIG046

Mauro is de speler die Tagliafico altijd heeft willen zijn.
  • Citaat
  • We can't change the world until we change ourselves.
    Siemen
    Nationale topspeler
    7

Top contract en steunpilaar in het elftal van volgend jaar. De droom.
  • Citaat
  • PSV90
    Internationale topspeler
    7

Makkelijk praten vanuit mijn luie stoel, maar ik denk dat Mauro wel een speler is waarbij een sfeeractie o.i.d. kan helpen om hem te overtuigen toch hier te blijven. Deze man als hedendaagse mister PSV schitterend zijn.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PSV90 voor dit bericht:
    Tijn
    Massimo
    Legende
    7

De status van Mauro is wel veranderd dit seizoen en dat mag van mij vanuit PSV ook beloond worden met een goed contract en een mooie tekenbonus. Er is wel eens naar buiten gekomen over een contract t/m 2027, maar bij een verbeterd contract hoort dan ook een langere lengte hiervan.
  • Citaat
  • Momfer
    Geselecteerd voor Oranje
    7

Geef deze man alles wat hij wil.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Momfer voor dit bericht:
    Lorenzo von Matterhorn
    Bruneau
    Bankzitter
    2
    Seizoenkaart: Vak PR

Ik vind ook dat PSV hier wel wat meer flexibiliteit in mag tonen. Hou je hem binnenboord, dan heb je 3 van de 4 basisposities voor komend jaar achterin gevuld. Dan hoef je voor de eerste 11 alleen nog op zoek naar een vervanger van Oli, en voor de rest back-ups van voldoende niveau. Je hebt een geweldige speler lopen met Mauro die bovendien op veel posities inzetbaar is. Scheelt Earnie echt enorm veel werk als je ook nog een speler van zo'n niveau moet vervangen. Tuurlijk hoeft hij niet het allermeeste te verdienen van iedereen, maar je mag m wel een salaris geven dat past bij zn status en zn belang voor het elftal.
  • Citaat
  • Tijn
    Internationale topspeler
    7

Awards:

Hij lijkt wel alleen maar beter te worden en een back met deze kwaliteiten ga je ook niet vinden. Een nieuwe back voor de basis gaat ook gauw 7 miljoen kosten, dus als er een kans is om hem wel te verlengen lijkt me dat zowel financieel als sportief veel waard. Over 1 of 2 jaar kan hij dan de stap zetten en verdien je de kosten ook wel terug. Enige mits is dat hij fit blijft, maar dit seizoen gaat het hem op dat gebied ook goed af.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Zie hem niet verlengen, wat hij bij ons kan verdienen kan 'ie in Brazilië ook. Of anders de zandbak.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Denk eerder dat Mauro zelf de boot nog even afhoudt en zijn opties aan het bekijken is. En dat is natuurlijk zijn recht, kan het ook heel goed begrijpen na zoveel jaar PSV. Hij is nu wellicht ook op een leeftijd en niveau om eens een nieuwe leuke uitdaging aan te gaan in een topcompetitie.
  • Citaat
    mr.top
    Vedette
    5

DonyellMalen schreef: 15 apr 2025, 12:03 Zie hem niet verlengen, wat hij bij ons kan verdienen kan 'ie in Brazilië ook. Of anders de zandbak.
    Ach, als geld echt heel belangrijk voor hem was dan had hij al lang in de zandbak gespeeld.

Deze jongen heeft ook een rijke blessuregeschiedenis waardoor hij in een echte Europese top competitie niks te zoeken heeft. Of hij moet genoegen nemen om voor meer geld op de bank te gaan zitten bij een Spaanse middenmotor. Als je hem een fikse salarisverhoging geeft, en toe kan zeggen dat hij een bepaalde hoeveelheid wedstrijden kan spelen dan zou hij zomaar eens bij kunnen tekenen.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Waarom zou Mauro in hemelsnaam geen basisspeler kunnen zijn bij een mooie Spaanse middenmotor? :wonder:
  • Citaat
    PSV vak X
    Jeugdspeler
    4

Wie Mauro na dít seizoen nog onderschat.. Speelt hij ooit een onvoldoende? Mauro bleef dit seizoen vrijwel elke wedstrijd moeiteloos overeind. Misschien wel de beste speler van het seizoen imo. Wat mij betreft tijd om te promoveren naar Mauro Senior en daar hoort een contract voor het leven bij.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PSV vak X voor dit bericht:
    Tijn
    mr.top
    Vedette
    5

Juancho schreef: 15 apr 2025, 13:44 Waarom zou Mauro in hemelsnaam geen basisspeler kunnen zijn bij een mooie Spaanse middenmotor? :wonder:
    Omdat hij een fragiel gestel heeft. Zijn blessure geschiedenis liegt er niet om.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

DonyellMalen schreef: 15 apr 2025, 12:03 Zie hem niet verlengen, wat hij bij ons kan verdienen kan 'ie in Brazilië ook. Of anders de zandbak.
    Een stuk meer zelfs, denk ik. Salaris + een flinke tekenbonus. Dat is ook de reden waarom ik verwacht dat hij niet zal verlengen. Die gaat een leuke club vinden waar hij kan cashen.
  • Citaat
  • Plaats reactie