Mauro Júnior

Spelers A-selectie.
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Verlengen en basis linksback. Oppegaard erachter. Geld spenderen aan andere posities.

Er moet ook nog tenminste 1 maar wellicht zelfs 2 rechtsbacks komen.
Tyyne
Vaste waarde in elftal
2
Favoriete speler: Couhaib Driouech

Als supporter zie ik liever dat hij blijft en als nog hier slaagt. Hoe hij naar PSV kwam, zijn band met zijn gastgezin, de liefde voor PSV, hoe hij zich altijd terug knokt van blessures en ga zo maar door, gewoon een geweldige jongen.

Maar als je 7-10 miljoen kunt vangen voor een speler met een 1 jarig contract en hoog blessure risico dan zou ik het PSV totaal niet kwalijk nemen als ze hem laten gaan.

Kan me voorstellen dat Mauro dit ook wel ziet zitten. Hier is hij telkens de 12de man, blessures etc.. en hij is al 25. Ergens als basisspeler binnen komen en een frisse start is dan best lekker. En América is in Latijns-Amerika gewoon een van de allergrootste teams, die regelmatig hun versie van de Champions League heeft gewonnen en hoge salarissen kan betalen.

Zijn zaakwaarnemer was vroeger scout bij PSV en heeft in Brazilië zijn eigen zaakwaarnemerskantoor waar ze talenten proberen te scouten in een vroeg stadium maar dat is nog niet heel succesvol. Dus kan me ook voorstellen dat vanaf dat perspectief zo'n deal zeer aantrekkelijk is financieel gezien.

Mochten de berichten kloppen zie ik dit wel gebeuren tenzij PSV een verbeterd nieuw contract aanbiedt en perspectief biedt op de lange termijn.
Zuc0
Nationale topspeler
2
Seizoenkaart: Vak DD

Franciscus schreef: 03 jul 2024, 22:56 Wat is dat nu voor iets raars weer?
Mauro was een meer dan prima vervanger van Dest op linksback.
Ik zeg ook niet dat het geen prima vervanger was maar reageerde op een andere post waar het om zijn niveau ging (wat nog niet hetzelfde is als voor zijn blessure) en vind dat logisch gezien het gebrek aan regelmatige speeltijd. Ik hoop ook dat hij blijft (en bijtekent) en vind het een onderschatte speler.
Tyyne schreef: 04 jul 2024, 00:35 Maar als je 7-10 miljoen kunt vangen voor een speler met een 1 jarig contract en hoog blessure risico dan zou ik het PSV totaal niet kwalijk nemen als ze hem laten gaan.
7MDD-10MDD staat voor "millones de dólares" in Mexicaanse pesos (MXN). Dat is slechts de helft in Euro. 3,5 tot 5 mln.
Tyyne
Vaste waarde in elftal
2
Favoriete speler: Couhaib Driouech

Zuc0 schreef: 04 jul 2024, 01:35
Tyyne schreef: 04 jul 2024, 00:35 Maar als je 7-10 miljoen kunt vangen voor een speler met een 1 jarig contract en hoog blessure risico dan zou ik het PSV totaal niet kwalijk nemen als ze hem laten gaan.
7MDD-10MDD staat voor "millones de dólares" in Mexicaanse pesos (MXN). Dat is slechts de helft in Euro. 3,5 tot 5 mln.
Oeps had eroverheen gelezen! Misschien kunnen ze betalen in cocaïne, is daar maar rond de 12 pesos per gram dus zou een goede deal voor allebei zijn, en met Bouman in de gelederen komen we daar wel van af. We hoeven ons ook geen zorgen te maken om concurrentie van Promes.
Likes voor Tyyne :
YPLee
Joenepsv
Legende
6

Awards:

Ze moeten Mauro een contract voor het leven geven. Prima speler om erbij te hebben.
Likes voor Joenepsv (totaal 4):
HeissenberrugGrasmatFranciscusTrixm
ruuddevil
Legende
6

Awards:

Wordt een beetje onderschat hier. Heeft Dest uitstekend vervangen. Mits fit goed genoeg voor de basis.
Likes voor ruuddevil (totaal 3):
FranciscusPSV90mateja
Standbeeld
Mister PSV
2

Als de som 3.5-5mln is, dan gewoon erbij houden.
Likes voor Standbeeld (totaal 2):
BalinhoFranciscus
Het Kanon
Internationale topspeler
5

Madueke
Legende
5

Amerika heeft door Mauro Junior niet kunnen opschuiven bij PSV.

De reden? De huidige DT Peter Bosz heeft gevraagd er niet over te onderhandelen totdat het bestuur hem oplossingen biedt voor zijn mogelijke vervanging.

Het komt voor dat Bosz maar 2 LI, MC en EI heeft, gezien de veelzijdigheid van Mauro is dit essentieel voor de rotatie.

PSV vertrouwt erop dat Amerika de komende weken zijn aanbod zal verbeteren en een vervanger zal vinden waarmee Bosz tot oplossingen kan komen.
Prof_napo
Internationale topspeler
2
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Standbeeld schreef: 04 jul 2024, 07:09 Als de som 3.5-5mln is, dan gewoon erbij houden.
Zeker aangezien Dest er nog minimaal een half jaar uit ligt is dit een speler die je wel zou moeten willen behouden voor de linksback rol. Perspectief voor afdoende speeltijd zou er in ieder geval het eerste half jaar afdoende moeten zijn voor Mauro Jr. Loop je het risico dat hij neit verlengt? Zeker, maar een gelijkwaardige vervanger aantrekken voor dat bedrag lijkt mij eveneens geen zekerheid.
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Mauro is voor ons veel meer waard dan een andere club voor hem zal betalen. Ik zou het gek vinden als Mauro juist nu weg zou willen en ik zou het gek vinden als PSV er vrede mee heeft om hem voor een paar miljoen weg te doen. Wat koop je als PSV zijnde voor pakweg 3 miljoen? Je kunt er wellicht nog niet eens een basisspeler van huren.
Likes voor 11 Tinus :
Franciscus
Standbeeld
Mister PSV
2

Madueke schreef: 09 jul 2024, 07:57
Amerika heeft door Mauro Junior niet kunnen opschuiven bij PSV.

De reden? De huidige DT Peter Bosz heeft gevraagd er niet over te onderhandelen totdat het bestuur hem oplossingen biedt voor zijn mogelijke vervanging.

Het komt voor dat Bosz maar 2 LI, MC en EI heeft, gezien de veelzijdigheid van Mauro is dit essentieel voor de rotatie.

PSV vertrouwt erop dat Amerika de komende weken zijn aanbod zal verbeteren en een vervanger zal vinden waarmee Bosz tot oplossingen kan komen.
Opvallend specifieke info over PSV vanuit een watcher in het buitenland. Ik denk daarom dat er best wel eens een kern van waarheid in zou kunnen zitten. PSV wacht dus rustig een verbeterd aanbod af en zoekt ondertussen naar mogelijke vervanger(s).
Prof_napo
Internationale topspeler
2
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Standbeeld schreef: 09 jul 2024, 08:25
Opvallend specifieke info over PSV vanuit een watcher in het buitenland. Ik denk daarom dat er best wel eens een kern van waarheid in zou kunnen zitten. PSV wacht dus rustig een verbeterd aanbod af en zoekt ondertussen naar mogelijke vervanger(s).
Mwa, zo heel bijzonder is dit toch niet?
Kijk je naar de spelers in de selectie van PSV voor de specifieke posities én open je transfermarkt even krijg je dit al naar voren. Dunne spoeling op diverse posities momenteel.
Trixm
Vedette
6

Awards:

11 Tinus schreef: 09 jul 2024, 08:12 Mauro is voor ons veel meer waard dan een andere club voor hem zal betalen. Ik zou het gek vinden als Mauro juist nu weg zou willen en ik zou het gek vinden als PSV er vrede mee heeft om hem voor een paar miljoen weg te doen. Wat koop je als PSV zijnde voor pakweg 3 miljoen? Je kunt er wellicht nog niet eens een basisspeler van huren.
9 miljoen is weer een ander verhaal.
Saibari is underrated.
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld schreef: 09 jul 2024, 08:25
Inderdaad. En dan denk ik altijd dat de speler er ook wel oren naar heeft, als het zo specifiek begint te worden.
Franciscus
Nationale topspeler
1
Seizoenkaart: Vak PR

Awards:

Trixm schreef: 09 jul 2024, 08:39
11 Tinus schreef: 09 jul 2024, 08:12 Mauro is voor ons veel meer waard dan een andere club voor hem zal betalen. Ik zou het gek vinden als Mauro juist nu weg zou willen en ik zou het gek vinden als PSV er vrede mee heeft om hem voor een paar miljoen weg te doen. Wat koop je als PSV zijnde voor pakweg 3 miljoen? Je kunt er wellicht nog niet eens een basisspeler van huren.
9 miljoen is weer een ander verhaal.
Ander verhaal, zelfde uitkomst wat mij betreft. Gewoon 5 jaar bij zijn contract erbij.

Afbeelding

10 stuks voor 99 cent. Zoveel kosten duizenddingendoekjes. Dat zijn tienduizend dingen voor een Euro.
Dus voor 10 miljoen koop je 100 miljard dingen. Ik vind het duizenddingendoekje van PSV meer waard. Linksback, rechtsback en noodoplossing op verder alle posities in het veld behalve de laatste 3. Volksmenner, sfeermaker, omroeper, sambadanser, weldoener en de laatste vertegenwoordiger van ons derde shirt. Ik houd van Mauro. Mauro moet blijven.
Likes voor Franciscus (totaal 8):
TrixmGrasmatPSV90TijnBoktorTomPSV023BalinhoHeissenberrug
Juancho
Mister PSV
6

Mauro is zo'n verdomd handige speler om erbij te hebben. LB/RB, 6... zet hem ergens neer en hij zal minimaal alles goed en kan daarnaast ook nog eens prima voetballen. Daarnaast een echte PSV'er die trots is hier te zijn en nog jaren mee kan. Gewoon een goed en verdiend stevig contract geven, die status heeft hij nu ook wel verdiend denk ik. Als je Mauro verliest moet je of een speler terughalen die ook zo flexibel is of je moet er meerdere halen voor iedere positie die Mauro kan invullen.

Ik geef daarom de voorkeur aan liever wat geld stoppen in een nieuw contract voor Mauro zodat je dat allemaal afgedekt hebt.
Likes voor Juancho (totaal 5):
JordiBoktorSKERLARen HöekBalinho
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Juancho schreef: 09 jul 2024, 10:37 Mauro is zo'n verdomd handige speler om erbij te hebben. LB/RB, 6... zet hem ergens neer en hij zal minimaal alles goed en kan daarnaast ook nog eens prima voetballen. Daarnaast een echte PSV'er die trots is hier te zijn en nog jaren mee kan. Gewoon een goed en verdiend stevig contract geven, die status heeft hij nu ook wel verdiend denk ik. Als je Mauro verliest moet je of een speler terughalen die ook zo flexibel is of je moet er meerdere halen voor iedere positie die Mauro kan invullen.

Ik geef daarom de voorkeur aan liever wat geld stoppen in een nieuw contract voor Mauro zodat je dat allemaal afgedekt hebt.
100%
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

11 Tinus schreef: 09 jul 2024, 10:43
Juancho schreef: 09 jul 2024, 10:37 Mauro is zo'n verdomd handige speler om erbij te hebben. LB/RB, 6... zet hem ergens neer en hij zal minimaal alles goed en kan daarnaast ook nog eens prima voetballen. Daarnaast een echte PSV'er die trots is hier te zijn en nog jaren mee kan. Gewoon een goed en verdiend stevig contract geven, die status heeft hij nu ook wel verdiend denk ik. Als je Mauro verliest moet je of een speler terughalen die ook zo flexibel is of je moet er meerdere halen voor iedere positie die Mauro kan invullen.

100%
Minimaal!
Juancho
Mister PSV
6

-
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DonyellMalen
Legende
3

Likes voor DonyellMalen (totaal 4):
psvgoudaHet KanonCaptain(C)Noosa
DC_PSV
Vedette
6

Mauro is onze Nacho. Geen hoogvlieger maar enorm belangrijk. Altijd behouden dus.
Likes voor DC_PSV (totaal 2):
SomaQanHuevera
#simplythebest
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5

Lekker.
Ittot
Internationale topspeler
3

Top. Gewoon houden. Strijder.
Josef Dettelbacher
Legende
6

Awards:

Contract voor het voetballeven geven deze man. Liep hier al rond toen Cocu nog trainer was, en is nog altijd pas 25 jaar.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
2

DC_PSV schreef: 09 jul 2024, 23:30 Mauro is onze Nacho. Geen hoogvlieger maar enorm belangrijk. Altijd behouden dus.
Nacho is meestal fit

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mauro Júnior