Mauro Júnior

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Søren
Verbannen
1
Seizoenkaart: Vak BB
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als je met een basisgroep van 15-16 spelers wil werken is Mauro helaas geen optie.
Vaker geblesseerd dan dat ie speelt.
Sneu voor de jongen zelf, leuk menneke, goeie speler, trouw aan de club, maar we spelen topvoetbal, en er moet structureel gepresteerd worden, en dat blijkt fysiek helaas niet mogelijk.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Blessureverhaal is onzin, maar qua dynamiek is van Dest naar Mauro een te grote stap terug.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
    DonyellMalen
    DonyellMalen
    Legende
    4

Ook qua fysiek een stap terug. Dest is fysiek goed, Mauro heeft weinig fysieke kracht, daar valt veel te winnen voor hem. Zou top zijn als ‘ie de gym induikt met Sambo, even gekscherend gezegd. (2e foto)

Wanneer Mauro krachtiger wordt zal hij eveneens betrouwbaarder worden als speler.
  • Citaat
  • JasperPSV
    Regelmatige invaller
    1

Lees net over de geruchten die Club America aan Mauro linken. Bedragen tussen de 7-10 mil dollar worden genoemd.

Ik denk dat iedereen gigantisch veel sympathie heeft voor Mauro, maar als je met een 1-jarig contract (en z'n recente fitheid) nog zo'n 6 tot 9 mil eruit kan slepen dan is dat een absolute no-brainer. Kun je dat geld stoppen in een 'zekerheidje' op huurbasis, a la Rodriguez jaren geleden. Oppegard vervolgens als back-up, wat niet ideaal is, maar wellicht wel het meest realistische scenario.
  • Citaat
  • DeEintovenaar
    Nationale topspeler
    2

Awards:

Ik denk als je Mauro voor zeg 10 miljoen kunt verkopen je ook wel een upgrade kunt halen.
  • Citaat
    Maax
    Nationale topspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak L

Maar kan die ook ik moet zuipen zingen?
  • Citaat
  • Robson de Souza
    Vedette
    7

DeEintovenaar schreef: 03 jul 2024, 10:09 Ik denk als je Mauro voor zeg 10 miljoen kunt verkopen je ook wel een upgrade kunt halen.
    Goossens zou 10 miljoen moeten kosten. Heeft natuurlijk voornamelijk uitgeblonken als winger maar is ook niet verkeerd toch?
  • Citaat
  • DeEintovenaar
    Nationale topspeler
    2

Awards:

Robson de Souza schreef: 03 jul 2024, 10:49
    DeEintovenaar schreef: 03 jul 2024, 10:09 Ik denk als je Mauro voor zeg 10 miljoen kunt verkopen je ook wel een upgrade kunt halen.
    Goossens zou 10 miljoen moeten kosten. Heeft natuurlijk voornamelijk uitgeblonken als winger maar is ook niet verkeerd toch?
    Zeker niet verkeerd al heb ik Goossens weinig zien spelen. Daarom denk ik dat je voor een miljoen of 10 een prima vervanger kunt halen.
  • Citaat
  • nilssonH
    Moderator
    6
    Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Gosens is helemaal geen back voor een viermans verdediging. Bovendien gaat PSV geen 10 miljoen betalen voor een speler die deze week dertig wordt. Lijkt mij geen optie.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen nilssonH voor dit bericht:
    Smeets14
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Het is alleen niet zo dat als we 10mln ontvangen dat we dan weer zomaar 10mln uit kunnen geven. We kunnen niet ongelimiteerd geld uitgeven gezien de afschrijvingen. Het blijft een puzzel voor Earnie. Even afwachten wat de wisselingen gaan zijn. Maar als Bosz aangeeft dat hij Mauro en Oppegard prima vindt, dan weet je dat er al zaken besproken zijn. Bosz zal niet liegen en hij doet ook niet aan spelletjes omdat het Earnie een betere uitgangspositie zou geven in de onderhandelingen.
  • Citaat
  • JasperPSV
    Regelmatige invaller
    1

Goossens zou een uitstekende optie zijn. Al denk ik niet dat PSV 'even' 10 miljoen gaat neertellen.

Alhoewel Dest waarschijnlijk pas in april/mei z'n oude niveau kan aantikken - wellicht zelfs pas in het seizoen erna - kan huren aantrekkelijk zijn voor alle partijen. Speelt Goossens een goed seizoen bij PSV, inclusief CL, dan kan Union het jaar erna nog wat extra's vangen. Gezien de versterkingen die nodig zijn centraal en RB, lijkt het me niet verstandig om gigantisch veel uit te geven aan een nieuwe LB.
  • Citaat
    Balinho
    Internationale topspeler
    6

Standbeeld schreef: 03 jul 2024, 11:23 Het blijft een puzzel voor Earnie.
    Thank God our Earnie is a Master Fusion Chef. 🙏🏼
  • Citaat
  • DeEintovenaar
    Nationale topspeler
    2

Awards:

Standbeeld schreef: 03 jul 2024, 11:23
    Het is alleen niet zo dat als we 10mln ontvangen dat we dan weer zomaar 10mln uit kunnen geven. We kunnen niet ongelimiteerd geld uitgeven gezien de afschrijvingen. Het blijft een puzzel voor Earnie. Even afwachten wat de wisselingen gaan zijn. Maar als Bosz aangeeft dat hij Mauro en Oppegard prima vindt, dan weet je dat er al zaken besproken zijn. Bosz zal niet liegen en hij doet ook niet aan spelletjes omdat het Earnie een betere uitgangspositie zou geven in de onderhandelingen.
    Nee dat weet ik. Maar aan de andere kant, een goede back ipv Mauro, met het geld wat we aan transfersom besparen op Dest zou een upgrade mogelijk moeten zijn.
    Mauro mag absoluut blijven, maar als hij zelf zou willen zou ik 10 miljoen bijvoorbeeld een prima bedrag vinden.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

DeEintovenaar schreef: 03 jul 2024, 14:14
    Standbeeld schreef: 03 jul 2024, 11:23
    Nee dat weet ik. Maar aan de andere kant, een goede back ipv Mauro, met het geld wat we aan transfersom besparen op Dest zou een upgrade mogelijk moeten zijn.
    Mauro mag absoluut blijven, maar als hij zelf zou willen zou ik 10 miljoen bijvoorbeeld een prima bedrag vinden.
    Dest ontvangt aankomend seizoen 6mln bruto salaris. Ik sluit niet uit dat hij tekengeld krijgt en mogelijk ook nog bonussen of een deel van de winst in de toekomst. Al met al blijft het gewoon een forse investering. We zullen ongetwijfeld onder aan de streep goedkoper uit zijn ipv dat we 11mln(?) zouden moeten lappen, dat wel, maar wat zou concreet het verschil zijn? En kunnen we daar wel een goede back voor halen? Het zou ook zomaar kunnen zijn dat PSV ervoor kiest om dan met dat extra geld voor Sepp van den Berg te gaan in plaats van St Juste. Dan heb je ook een geweldige upgrade te pakken. En in de as in plaats van op back.
  • Citaat
  • DeEintovenaar
    Nationale topspeler
    2

Awards:

Standbeeld schreef: 03 jul 2024, 14:33
    DeEintovenaar schreef: 03 jul 2024, 14:14

Dest ontvangt aankomend seizoen 6mln bruto salaris. Ik sluit niet uit dat hij tekengeld krijgt en mogelijk ook nog bonussen of een deel van de winst in de toekomst. Al met al blijft het gewoon een forse investering. We zullen ongetwijfeld onder aan de streep goedkoper uit zijn ipv dat we 11mln(?) zouden moeten lappen, dat wel, maar wat zou concreet het verschil zijn? En kunnen we daar wel een goede back voor halen? Het zou ook zomaar kunnen zijn dat PSV ervoor kiest om dan met dat extra geld voor Sepp van den Berg te gaan in plaats van St Juste. Dan heb je ook een geweldige upgrade te pakken. En in de as in plaats van op back.
    Maar dat heeft allemaal niet zoveel meer van doen met Mauro 😉
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Nog een groot Mexicaans account dat Mauro in verband brengt met Club América.

• Citaat
  • Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

Ik zie hem graag in ons shirt.

De lat ligt als je de backs gaat vergelijken met Dest enorm hoog. Het was al een grote verrassing dat hij uit de kookpot van Steward kwam.
    Zulke spelers liggen niet voor het oprapen en zijn voor PSV niet makkelijk te halen.

Hij was meer dan uitstekend toen.

Als Mauro zijn oude niveau haalt van twee jaar terug dan ben ik erg tevreden. Ook omdat hij zowel op links- als rechtsback en op het middenveld inzetbaar is.

Voor 10 miljoen kun je natuurlijk een transfer doen, mits de vervanger haalbaar is. Alleen heeft die waarschijnlijk ook een aanpassings periode waar Mauro weet wat er van hem verwacht wordt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Voormalig KG voor dit bericht (totaal 4):
    GrasmatNoosaBalinhoFritskePhilips
    Noosa
    Meervoudig international
    7

Ik hoop dat Mauro gewoon bijtekent en blijft!
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Noosa voor dit bericht (totaal 4):
    FranciscusFritskePhilipsMenno1Heissenberrug
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller
    3
    Seizoenkaart: Vak SS

Vooral belangrijk wat Mauro zelf wil. Tekent hij niet bij dan is 8-10m voor een eenjarig contract voor een multi inzetbare speler wel een adequate vergoeding
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DE MADERA 76 voor dit bericht:
    Balinho
    DonyellMalen
    Legende
    4

Absoluut, 10 miljoen is een keurig bedrag voor de speler Mauro met een 1-jarig contract.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 2):
    DeBruyneKarfiooltje
    Zuc0
    Nationale topspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak DD

Heeft in twee jaar te weinig gespeeld dus ook wel logisch dat hij nog niet op niveau is. Hopelijk tikt hij zijn oude weer aan, toen hij net weer fit was, voor zijn lange blessure. Groot voordeel is dat hij in nood ook op het middenveld kan. Daar zijn er weinig van. Dus koesteren.
  • Citaat
    Franciscus
    Nationale topspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak PR
    Favoriete speler: Mauro Jr

Awards:

Zuc0 schreef: 03 jul 2024, 21:18 Heeft in twee jaar te weinig gespeeld dus ook wel logisch dat hij nog niet op niveau is. Hopelijk tikt hij zijn oude weer aan, toen hij net weer fit was, voor zijn lange blessure. Groot voordeel is dat hij in nood ook op het middenveld kan. Daar zijn er weinig van. Dus koesteren.
    Wat is dat nu voor iets raars weer?
    Mauro was een meer dan prima vervanger van Dest op linksback.
  • Citaat
    Søren
    Verbannen
    1

Franciscus schreef: 03 jul 2024, 22:56
    Zuc0 schreef: Heeft in twee jaar te weinig gespeeld dus ook wel logisch dat hij nog niet op niveau is. Hopelijk tikt hij zijn oude weer aan, toen hij net weer fit was, voor zijn lange blessure. Groot voordeel is dat hij in nood ook op het middenveld kan. Daar zijn er weinig van. Dus koesteren.
    Wat is dat nu voor iets raars weer?
    Mauro was een meer dan prima vervanger van Dest op linksback.
    Wat is dat nou voor iets raars weer?
    Je vindt toch hopelijk niet dat hij afgelopen maanden het niveau aantikte van voor zijn blessure?
  • Citaat
  • Jwoeloe
    Moderator
    7

Awards:

Diezelfde Mauro die altijd in de grote wedstrijden mocht opdraven na terugkomst van z’n blessure? Die jongen is er gewoon erg lang uit geweest, moet daarna op niveau komen en heeft dat afgelopen halve seizoen uitstekend gedaan. 0 vastigheid ook qua positie waar hij moest spelen, dan mag je ook niet verwachten dat hij direct datzelfde niveau weer aantikt.

Feit is wel, mocht je 10 miljoen kunnen vangen, dan moet je dat natuurlijk pakken. Zeker zolang hij nog een 1-jarig contract heeft en er nog geen uitzicht is op verlenging. Maar voor PSV is een Mauro in breedte echt enorme luxe.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Jwoeloe voor dit bericht:
    Balinho
    Søren
    Verbannen
    1

Zeker, hij heeft het goed gedaan.
    Ideale 12de man, zou graag willen dat ie blijft!
    Meerdere posities inzetbaar, maximale inzet, haalt altijd wel een behoorlijk niveau.
    Maar (nog) niet op z’n niveau van voor z’n blessure, en eigenlijk ook geen basismateriaal om het seizoen mee in te gaan, zowel kwalitatief als het gevaar van een blessure.
  • Citaat
  • Sparts
    International
    4

Verlengen en basis linksback. Oppegaard erachter. Geld spenderen aan andere posities.

Er moet ook nog tenminste 1 maar wellicht zelfs 2 rechtsbacks komen.
  • Citaat
  • Plaats reactie