Poëzie

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
Plaats reactie
tijn0

Ik ben geen poëziekenner, noch zelf dichter van beroep (daar blijf ik ver van). Wel kom ik zo nu en dan iets tegen waar ik warm van word.

Zelf ooit in mijn puberteit mij gewaagd aan de schrijfsels van Jim Morrison, maar die waren niks aan. Bukowski ook geprobeerd, maar evenmin zonder succes. Negen van de tien gedichten vind ik gewoon ruk.

Echter, misschien zoek ik verkeerd, of moet ik sommige stukken leren te waarderen. Vandaar dit topic, om met elkaar dichtwerken te delen, en misschien blijkt dan op een gegeven moment nadrukkelijk de schoonheid van de dichtkunst.

Mijn twee bijdragen:


Redelijk duidelijk hoe en wat.

Verder vond ik deze wel leuk:


Gebaseerd op de zelfmoordpoging van iemand die van de golden gate bridge sprong, en halverwege ineens bedacht "waar maak ik me druk om?", maar toen was ie al onderweg. Overleefde echter, obviously, maar zet je aan het denken hoeveel meer er spijt kregen, voor wie het wel te laat was. Personage wat je hier ziet, is overigens dood. Je ziet hem dit voordragen vanuit het vagevuur.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Heel mooi idee, [mention]tijn0[/mention]. Ik sta er op eenzelfde manier tegenover als jij. Enerzijds trekt het, anderzijds stoot het af.

Bojack Horseman filmpje vind ik geniaal, net zoals die hele serie. De continue balancering tussen tragiek en komedie is fantastisch.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Poëzie