Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Ik blijf me verbazen dat zoveel mensen tijd in die jongen steken. Uiteindelijk moet hij het zelf doen en daar gaat het vaak mis.
Als hij al slaagt mag die jongen blij zijn als hij bij RKC een paar goede wedstrijden speelt om vervolgens naar de zandbak te kunnen verkassen om zijn zakken te vullen. Ik acht de kans groter dat hij ook bij RKC binnen een paar maanden vertrekt.
ruuddevil schreef: 21 sep 2024, 08:36Trainerswissel aanstaande. Kunnen wij Fraser aannemen als chef topsportcultuur.
Vreemd stukje van het AD/VP. Fraser zal ongetwijfeld van de oude stempel zijn, maar dat zal niet de reden voor zijn vertrek zijn. Het is inhoudelijk gewoon een zeer matige trainer en hij bakt er niks van. Dat is de echte reden.
Standbeeld schreef: 21 sep 2024, 08:50
Fraser zal ongetwijfeld van de oude stempel zijn, maar dat zal niet de reden voor zijn vertrek zijn. Het is inhoudelijk gewoon een zeer matige trainer en hij bakt er niks van.
Het zal een combi van allebei zijn.
Fraser is niet voor niets bij zo ongeveer elke club keihard gebotst met spelers, dat is bij hem structureel. En is daarom veelzeggend.
Daarnaast is hij inderdaad een hele matige trainer.
Grasmat schreef: 21 sep 2024, 08:54
Sjoerd slaat echt de spijker op zijn kop in dat stukje. Er is echt helemaal niets logisch aan Bram Bakker en zijn uitspraken.
Eens, moet wel toegeven dat ik nu al weer na 2 hele dagen Mo-Moe ben. Waar talenten van jeugdopleidingen de hemel in worden geprezen is in ieder geval nog gebaseerd op prestaties op het veld. Deze 'come-back' van Ihattaren is gebaseerd op wat? Het ondertekenen van een contract bij RKC, een club in de degradatiezone van de Eredivisie. Nog geen minuut gespeeld, al jaren niets laten zien.
Perez had ook gelijk, laten we (en daarmee bedoel ik de media en die praatprogramma's) alleen over Mo gaan beginnen als hij weer serieus tegen een bal aanschopt.
King Cobra schreef: 30 sep 2024, 09:34
Is het puur toeval dat ik dit topic open en er tussen de reakties door reclame van Temu komt waarin grote maten sport-bh’s worden aangeprezen?
Geen toeval, maar dat ligt niet aan dit topic maar wellicht aan jouw voorkeur van de maten van dames waar je op zoekt
King Cobra schreef: 30 sep 2024, 09:34
Is het puur toeval dat ik dit topic open en er tussen de reakties door reclame van Temu komt waarin grote maten sport-bh’s worden aangeprezen?
Het soort reclames wat je krijgt is nooit toeval, vriendelijke vriend
Ben ergens toch wel blij voor Mo, hij heeft natuurlijk nog een lange weg te gaan, maar misschien dat deze invalbeurt toch een steuntje in de rug is voor deze jongen. Hoop echt dat hij zich nu echt een jaar volledig kan focussen op het voetbal en dat hij toch nog een mooie carriere tegemoet kan gaan.
StratumZuid schreef: 30 sep 2024, 11:02
Gewoon weigeren die interviews met die gekke Hansie Mo, die vent is niet goed hoor
Inderdaad. Ik zag het ook en vond het beschamend, ook weet Hansie het stigma op mensen die geestelijke hulp zoeken nog eens keihard aan te zetten. Er zijn mensen op tv voor minder gecanceld.
Normaal heb ik genoeg op Hansie aan te merken, maar ik vond dit eigenlijk wel een leuk interview. Die laatste opmerking dat het een patiënt is, is misschien wat onnodig, maar verder kwam er wel een echt gesprek tot stand en Ihattaren leek het ook best prettig te vinden.
Juancho schreef: 30 sep 2024, 11:18
Dat RKC hem sowieso niet uit de media haalt vind ik vrij idioot. Maargoed, Mo zoekt zelf ook de media en via zijn social media de aandacht op dus tja.
Mo mist de aandacht die hij altijd kreeg. De enige reden voor hem om weer een paar weken tegen een balletje te trappen.
StratumZuid schreef: 30 sep 2024, 11:02
Gewoon weigeren die interviews met die gekke Hansie Mo, die vent is niet goed hoor
Inderdaad. Ik zag het ook en vond het beschamend, ook weet Hansie het stigma op mensen die geestelijke hulp zoeken nog eens keihard aan te zetten. Er zijn mensen op tv voor minder gecanceld.
Echt een pipo die man, die moet opgenomen worden
Die laatste opmerking... Ongelooflijk dat hij dit tegen iemand zegt die mentaal duidelijk op een absoluut dieptepunt heeft gezeten/nog steeds zit. Alsof je tegen een herstellende anorexia patiënt een opmerking maakt over eten.
Die laatste opmerking... Ongelooflijk dat hij dit tegen iemand zegt die mentaal duidelijk op een absoluut dieptepunt heeft gezeten/nog steeds zit. Alsof je tegen een herstellende anorexia patiënt een opmerking maakt over eten.
Wat zegt die dan? Zit op werk kan geen filmpjes kieken
Wat zegt die dan? Zit op werk kan geen filmpjes kieken
Ze zijn wat aan het dollen en uiteindelijk zegt Hans: "Jij bent een patiënt, ik niet". Mo reageert er prima op.