Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ik zie het wel slagen, hopelijk is hij vrij in zijn hoofd, verlost van zijn demonen, ik gun hem het beste.Mohamed Ihattaren
-
- Vedette
- 2
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Je been breken bij een sprint? Klinkt oprecht niet heel realistisch...Menno1 schreef: 20 sep 2024, 15:19
Straks breekt die jongen zijn been bij de eerste de beste sprint (niet onrealistisch na 3 jaar geen voetbal) en is het echt helemaal klaar.
- Deze gebruikers waarderen Prof_napo voor dit bericht (totaal 2):
- Ardbeg • FritskePhilips
-
- Vedette
- 2
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Wat een heerlijk down to earth interview met Ihattaren.
Met alle respect, dat een club in de Eredivisie de gok wil wagen is al een geschenk wees blij dat je daar een kans op een kans krijgt."Ik hoef niet iets hogers"
Zelfs al was er een KKD gekomen had je ze mogen bedanken voor de kans op een kans.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak PR
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
Awards:
Mooi dat hij in alle rust en stilte zich klaargestoomd heeft en wellicht dit weekend alweer heel even te bewonderen is. Dat moet motiverend werken om het dit keer wel vol te houden!
-
- Meervoudig international
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... e-bol.html
Een Bossche bol kan geen kwaad
- Deze gebruikers waarderen Bossche bol voor dit bericht:
- SKERLA
-
- Legende
- 7
-
Awards:
Vooral op het einde dacht ik Ali B te horenBossche bol schreef: 20 sep 2024, 17:06 https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... e-bol.html
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
- 7
-
Awards:
Ik had aanvankelijk wel iets van "goede hoop", maar dat werd me gelijk ontnomen toen die psychiater weer vol gas allerlei statements ging doen waar Mo helemaal geen baat bij heeft.PSV90 schreef: 20 sep 2024, 17:11 Ik denk dat het hem gaat lukken. Het is hem en RKC dan ook gegund.
- Garnaal
- Basisspeler
- 3
-
- Legende
- 5
Ik zou het wel mooi vinden als het hem lukt, maar dan moet het nu wel klaar zijn met al die aandacht. Nog nooit zoveel journalisten en camera's aanwezig geweest bij een training van RKC.
Ik vrees alleen dat Hansie en zijn collega's van ESPN elke week aan Fraser (of diens opvolger) gaan vragen of Mo al bijna kan spelen.
Ik vrees alleen dat Hansie en zijn collega's van ESPN elke week aan Fraser (of diens opvolger) gaan vragen of Mo al bijna kan spelen.
-
- Legende
- 7
-
Awards:
Wat ik verwacht dat gaat gebeuren, maar pin me er niet op vast:
Mo wordt inderdaad weer fit (genoeg) voor de Eredivisie, en er komt een club uit de subtop (Utrecht, Heerenveen, misschien nog wel AZ) die het financiële gokje durft te wagen en hem kopen van RKC komende zomer. Dán wordt het interessant: gaat hij die stap ook zetten of wordt het een soort Tannane?
Mo wordt inderdaad weer fit (genoeg) voor de Eredivisie, en er komt een club uit de subtop (Utrecht, Heerenveen, misschien nog wel AZ) die het financiële gokje durft te wagen en hem kopen van RKC komende zomer. Dán wordt het interessant: gaat hij die stap ook zetten of wordt het een soort Tannane?
-
- Veelbelovend talent
- 1
Kunnen spelen tegen Ajax is niet zo gek. Daar wint een groepje studenten met een kater ook van.
Ik krijg uit die video bij de NOS de indruk dat Mo niet heel erg te spreken is over specifiek de 'hulp' van Ajax destijds, zie zijn blik op het moment dat die kutclub opgesomd wordt. Daar begonnen toch ook de Story-excessen vooral. Misschien is hij daarom extra geïnteresseerd in de mogelijkheid om volgende week al mee te doen.
Ik krijg uit die video bij de NOS de indruk dat Mo niet heel erg te spreken is over specifiek de 'hulp' van Ajax destijds, zie zijn blik op het moment dat die kutclub opgesomd wordt. Daar begonnen toch ook de Story-excessen vooral. Misschien is hij daarom extra geïnteresseerd in de mogelijkheid om volgende week al mee te doen.
-
- Legende
- 7
Ik verwacht het (nu) niet, maar het zou Mo wel sieren als hij eens hand in eigen boezem stak wat betreft zijn tijd bij PSV en met name zijn relatie met Schmidt. Er zijn namelijk nog steeds totale idioten die Schmidt als het kwaad zien die Ihattaren's carriere heeft vernield. Terwijl juist hij zijn stinkende best heeft gedaan om hem te helpen en te steunen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Hij zei laatst toch al in een interview dat PSV hem alle hulp heeft geboden die mogelijk was? Hij zei niet specifiek iets over Roger, maar ik mag toch aannemen dat iedereen het nu inmiddels wel helder heeft dat PSV en Schmidt verder geen blaam treffen.Menno1 schreef: 20 sep 2024, 18:19 Ik verwacht het (nu) niet, maar het zou Mo wel sieren als hij eens hand in eigen boezem stak wat betreft zijn tijd bij PSV en met name zijn relatie met Schmidt. Er zijn namelijk nog steeds totale idioten die Schmidt als het kwaad zien die Ihattaren's carriere heeft vernield. Terwijl juist hij zijn stinkende best heeft gedaan om hem te helpen en te steunen.
-
- Legende
- 7
Geen idee; wanneer heeft hij dat gezegd?Standbeeld schreef: 20 sep 2024, 18:30Hij zei laatst toch al in een interview dat PSV hem alle hulp heeft geboden die mogelijk was? Hij zei niet specifiek iets over Roger, maar ik mag toch aannemen dat iedereen het nu inmiddels wel helder heeft dat PSV en Schmidt verder geen blaam treffen.Menno1 schreef: 20 sep 2024, 18:19 Ik verwacht het (nu) niet, maar het zou Mo wel sieren als hij eens hand in eigen boezem stak wat betreft zijn tijd bij PSV en met name zijn relatie met Schmidt. Er zijn namelijk nog steeds totale idioten die Schmidt als het kwaad zien die Ihattaren's carriere heeft vernield. Terwijl juist hij zijn stinkende best heeft gedaan om hem te helpen en te steunen.
-
- Internationale topspeler
- 5
Mo is goed in iedereen de schuld geven behalve zichzelf. Toen bij Ajax was hij niet te spreken over de hulp van PSV. Alleen maar lovende woorden over Ajax hoe goed ze hem geholpen hadden. Een narcist verander je niet. Daarom zal het nooit wat gaan worden met dat ventje.FutureLysar schreef: 20 sep 2024, 18:07 Kunnen spelen tegen Ajax is niet zo gek. Daar wint een groepje studenten met een kater ook van.
- Deze gebruikers waarderen guus voor dit bericht (totaal 2):
- milansandro • ruuddevil
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Even opgezocht. Staat in een artikel van De T. van 6 dagen geleden:Menno1 schreef: 20 sep 2024, 18:51Geen idee; wanneer heeft hij dat gezegd?Standbeeld schreef: 20 sep 2024, 18:30
Hij zei laatst toch al in een interview dat PSV hem alle hulp heeft geboden die mogelijk was? Hij zei niet specifiek iets over Roger, maar ik mag toch aannemen dat iedereen het nu inmiddels wel helder heeft dat PSV en Schmidt verder geen blaam treffen.
https://www.telegraaf.nl/sport/44980315 ... g-te-makenDe PSV-leiding heeft me alle denkbare hulp aangeboden. Maar ik geloofde nooit in een psychiater, was jong en stoer en dacht de pijn alleen te kunnen dragen. Maar de enorme leegte vrat aan me en mijn prestaties werden minder en minder. En het belemmerde me in mijn dagelijkse functioneren. Ik besef nu dat ik veel stoerder ben dóór wel naar de psychiater te gaan”
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Menno1
-
- Veelbelovend talent
- 1
Alleen gaf hij in de video in kwestie niemand de schuld.guus schreef: 20 sep 2024, 18:52Mo is goed in iedereen de schuld geven behalve zichzelf. Toen bij Ajax was hij niet te spreken over de hulp van PSV. Alleen maar lovende woorden over Ajax hoe goed ze hem geholpen hadden. Een narcist verander je niet. Daarom zal het nooit wat gaan worden met dat ventje.FutureLysar schreef: 20 sep 2024, 18:07 Kunnen spelen tegen Ajax is niet zo gek. Daar wint een groepje studenten met een kater ook van.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
De spanning wordt zo wel opgebouwd zeg, ik wil 'm nou eigenlijk morgen al wel zien spelen.
Als ze 'm volgende week niet opstellen dan voorzie ik grote problemen voor RKC.
Als ze 'm volgende week niet opstellen dan voorzie ik grote problemen voor RKC.
- Deze gebruikers waarderen ziege maar ook zagge voor dit bericht:
- Kyron7
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Regelmatige invaller
- 4