Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Leuk voor die jongen maar hoe kan het dat hij er na maanden van profvoetbal nog steeds niet fitter uit ziet dan de gemiddelde tweede elftal speler van een amateurploeg?
Fraser vooraf deed ook heel apart over Ihattaren. Heb het idee dat daar ook alweer van alles is gebeurd. En feit dat Ihattaren nog steeds een kilo of 10 te zwaar is zegt ook van alles over zijn blijkbaar nog altijd briljante mentaliteit.
Eindhovenvoetbal schreef: 29 nov 2024, 22:22
Fraser vooraf deed ook heel apart over Ihattaren. Heb het idee dat daar ook alweer van alles is gebeurd. En feit dat Ihattaren nog steeds een kilo of 10 te zwaar is zegt ook van alles over zijn blijkbaar nog altijd briljante mentaliteit.
Tuurlijk, maar dat kon je toch al van ver zien aankomen? Tig kansen, nul mentaliteit. Het vreemdste is dat er nog steeds clubs zijn die erin trappen.
Heeft weer een redelijk bolle kop. Je zou toch zeggen dat ie na een aantal maanden meer afgetraind is. Gewoon af en toe ook minder eten, is niet zo moeilijk Mo.
Ik vind het mooi voor hem. Hopelijk de weg naar boven. Dit is ook een prima interview. Hopelijk heeft hij zijn demonen achter zich gelaten en gaat hij weer stappen omhoog maken. Is pas 22 jaar he. Kan nog prima. Ik gun het hem. Deze goal zal extra motivatie zijn.
ShovingNE2 schreef: 30 nov 2024, 09:33
Ik vind het mooi voor hem. Hopelijk de weg naar boven. Dit is ook een prima interview. Hopelijk heeft hij zijn demonen achter zich gelaten en gaat hij weer stappen omhoog maken. Is pas 22 jaar he. Kan nog prima. Ik gun het hem. Deze goal zal extra motivatie zijn.
AL 22 jaar en kan nog steeds niet zelf voor zijn ontbijt zorgen! Dat zegt genoeg,
ShovingNE2 schreef: 30 nov 2024, 09:33
AL 22 jaar en kan nog steeds niet zelf voor zijn ontbijt zorgen! Dat zegt genoeg,
Draai het is een keer om Mo..
Want wat heeft zij moeten doorstaan?
Criminele vriendjes, auto in de fik enz enz..
Je moeder zal dat toch niet prettig hebben gevonden lijkt me..
Draai het is een keer om Mo..
Want wat heeft zij moeten doorstaan?
Criminele vriendjes, auto in de fik enz enz..
Je moeder zal dat toch niet prettig hebben gevonden lijkt me..
Klopt. Maar die jongen is gewoon in een zo diep dal terecht gekomen na het overlijden van zijn pa. Blijft nog steeds maar een ventje van 22. Ik denk dat hij de mentaliteit mist om het hoog te gaan schoppen maar hij lijkt in ieder geval nu weer op het rechte pad. Heeft talent genoeg dus wie weet wat er nog uitkomt.
Volgens mij waren jullie allemaal voorbeeldige schooljongens als ik het zo lees hier. Niet iedereen gaat het hetzelfde om met verdriet en tegenslagen, zeker niet als je als als voetballer ook nog eens in de spotlight staat op jonge leeftijd. Ik heb mijn rancune richting Mo al enige tijd aan de kant gezet, ik zie echter nog steeds een tikkende tijdbom vol emotie en zie hem helaas wel weer terugvallen in oude gewoontes, al hoop ik van niet
Wanneer de media zich om deze jongen bekommeren laten ze hem in de luwte opkrabbelen. Het blijft onvoorstelbaar hoeveel exposure sommige talenten krijgen, waar anderen onder de radar een mooie carrière aan het opbouwen zijn.
Als topvoetballer geloof ik er niet meer in, hoogstens een soort Tannane-achtige carrière. Maar dat hij als mens ogenschijnlijk weer aan het opkrabbelen is, vind ik oprecht mooi om te zien.