Mohamed Ihattaren

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Op weg naar nr 26
Vedette
5

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik zie het wel slagen, hopelijk is hij vrij in zijn hoofd, verlost van zijn demonen, ik gun hem het beste.
  • Citaat
  • Prof_napo
    Vedette
    2
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Menno1 schreef: 20 sep 2024, 15:19
    Straks breekt die jongen zijn been bij de eerste de beste sprint (niet onrealistisch na 3 jaar geen voetbal) en is het echt helemaal klaar.
    Je been breken bij een sprint? Klinkt oprecht niet heel realistisch...
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Prof_napo voor dit bericht (totaal 2):
    ArdbegFritskePhilips
    Prof_napo
    Vedette
    2
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Bombel500 schreef: 20 sep 2024, 15:54
    Wat een heerlijk down to earth interview met Ihattaren.
    "Ik hoef niet iets hogers"
    Met alle respect, dat een club in de Eredivisie de gok wil wagen is al een geschenk wees blij dat je daar een kans op een kans krijgt.
    Zelfs al was er een KKD gekomen had je ze mogen bedanken voor de kans op een kans.
  • Citaat
    Franciscus
    Nationale topspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak PR
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Mauro Jr

Awards:

Mooi dat hij in alle rust en stilte zich klaargestoomd heeft en wellicht dit weekend alweer heel even te bewonderen is. Dat moet motiverend werken om het dit keer wel vol te houden!
  • Citaat
  • Bossche bol
    Meervoudig international
    1
    Seizoenkaart: Vak AA

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... e-bol.html
    Een Bossche bol kan geen kwaad🤪
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Bossche bol voor dit bericht:
    SKERLA
    PSV90
    Internationale topspeler
    7

Ik denk dat het hem gaat lukken. Het is hem en RKC dan ook gegund.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PSV90 voor dit bericht:
    SomaQan
    Ardbeg
    Mister PSV
    6

PSV90 schreef: 20 sep 2024, 17:11 Ik denk dat het hem gaat lukken. Het is hem en RKC dan ook gegund.
    Ik geloof er daadwerkelijk helemaal niets van.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
    MC Hammer
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Wat is hiervan de meerwaarde? Dat Klok hem stilletjes kan laten verdwijnen, mocht het toch weer niet lukken?

• Citaat
  • Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

Bossche bol schreef: 20 sep 2024, 17:06 https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... e-bol.html
    Een Bossche bol kan geen kwaad🤪
    Vooral op het einde dacht ik Ali B te horen
  • Citaat
  • Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

PSV90 schreef: 20 sep 2024, 17:11 Ik denk dat het hem gaat lukken. Het is hem en RKC dan ook gegund.
    Ik had aanvankelijk wel iets van "goede hoop", maar dat werd me gelijk ontnomen toen die psychiater weer vol gas allerlei statements ging doen waar Mo helemaal geen baat bij heeft.
  • Citaat
    Garnaal
    Basisspeler
    3

Denk je niet dat er bij RKC conditioneel gezien veel meer van hem verwacht wordt dan toenertijd bij PSV?
  • Citaat
  • Madueke
    Legende
    5

Ik zou het wel mooi vinden als het hem lukt, maar dan moet het nu wel klaar zijn met al die aandacht. Nog nooit zoveel journalisten en camera's aanwezig geweest bij een training van RKC.

Ik vrees alleen dat Hansie en zijn collega's van ESPN elke week aan Fraser (of diens opvolger) gaan vragen of Mo al bijna kan spelen.
  • Citaat
  • Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

Wat ik verwacht dat gaat gebeuren, maar pin me er niet op vast:

Mo wordt inderdaad weer fit (genoeg) voor de Eredivisie, en er komt een club uit de subtop (Utrecht, Heerenveen, misschien nog wel AZ) die het financiële gokje durft te wagen en hem kopen van RKC komende zomer. Dán wordt het interessant: gaat hij die stap ook zetten of wordt het een soort Tannane?
  • Citaat
    Het Kanon
    Internationale topspeler
    5

Ik denk dat het hem gaat lukken om een fatsoenlijk eredivisie niveau te halen en dat hij daarna verkast naar Qatar/VAE/SA.
  • Citaat
  • FutureLysar
    Veelbelovend talent
    1

Kunnen spelen tegen Ajax is niet zo gek. Daar wint een groepje studenten met een kater ook van.

Ik krijg uit die video bij de NOS de indruk dat Mo niet heel erg te spreken is over specifiek de 'hulp' van Ajax destijds, zie zijn blik op het moment dat die kutclub opgesomd wordt. Daar begonnen toch ook de Story-excessen vooral. Misschien is hij daarom extra geïnteresseerd in de mogelijkheid om volgende week al mee te doen.
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Ik verwacht het (nu) niet, maar het zou Mo wel sieren als hij eens hand in eigen boezem stak wat betreft zijn tijd bij PSV en met name zijn relatie met Schmidt. Er zijn namelijk nog steeds totale idioten die Schmidt als het kwaad zien die Ihattaren's carriere heeft vernield. Terwijl juist hij zijn stinkende best heeft gedaan om hem te helpen en te steunen.
  • Citaat
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

Water. Brug. Sowieso wat boeit het nog wat mensen over Schmidt denken. Was een passant.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Menno1 schreef: 20 sep 2024, 18:19 Ik verwacht het (nu) niet, maar het zou Mo wel sieren als hij eens hand in eigen boezem stak wat betreft zijn tijd bij PSV en met name zijn relatie met Schmidt. Er zijn namelijk nog steeds totale idioten die Schmidt als het kwaad zien die Ihattaren's carriere heeft vernield. Terwijl juist hij zijn stinkende best heeft gedaan om hem te helpen en te steunen.
    Hij zei laatst toch al in een interview dat PSV hem alle hulp heeft geboden die mogelijk was? Hij zei niet specifiek iets over Roger, maar ik mag toch aannemen dat iedereen het nu inmiddels wel helder heeft dat PSV en Schmidt verder geen blaam treffen.
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Standbeeld schreef: 20 sep 2024, 18:30
    Menno1 schreef: 20 sep 2024, 18:19 Ik verwacht het (nu) niet, maar het zou Mo wel sieren als hij eens hand in eigen boezem stak wat betreft zijn tijd bij PSV en met name zijn relatie met Schmidt. Er zijn namelijk nog steeds totale idioten die Schmidt als het kwaad zien die Ihattaren's carriere heeft vernield. Terwijl juist hij zijn stinkende best heeft gedaan om hem te helpen en te steunen.
    Hij zei laatst toch al in een interview dat PSV hem alle hulp heeft geboden die mogelijk was? Hij zei niet specifiek iets over Roger, maar ik mag toch aannemen dat iedereen het nu inmiddels wel helder heeft dat PSV en Schmidt verder geen blaam treffen.
    Geen idee; wanneer heeft hij dat gezegd?
  • Citaat
  • guus
    Internationale topspeler
    5

FutureLysar schreef: 20 sep 2024, 18:07 Kunnen spelen tegen Ajax is niet zo gek. Daar wint een groepje studenten met een kater ook van.

Ik krijg uit die video bij de NOS de indruk dat Mo niet heel erg te spreken is over specifiek de 'hulp' van Ajax destijds, zie zijn blik op het moment dat die kutclub opgesomd wordt. Daar begonnen toch ook de Story-excessen vooral. Misschien is hij daarom extra geïnteresseerd in de mogelijkheid om volgende week al mee te doen.
    Mo is goed in iedereen de schuld geven behalve zichzelf. Toen bij Ajax was hij niet te spreken over de hulp van PSV. Alleen maar lovende woorden over Ajax hoe goed ze hem geholpen hadden. Een narcist verander je niet. Daarom zal het nooit wat gaan worden met dat ventje.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen guus voor dit bericht (totaal 2):
    milansandroruuddevil
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Menno1 schreef: 20 sep 2024, 18:51
    Standbeeld schreef: 20 sep 2024, 18:30
    Geen idee; wanneer heeft hij dat gezegd?
    Even opgezocht. Staat in een artikel van De T. van 6 dagen geleden:
    De PSV-leiding heeft me alle denkbare hulp aangeboden. Maar ik geloofde nooit in een psychiater, was jong en stoer en dacht de pijn alleen te kunnen dragen. Maar de enorme leegte vrat aan me en mijn prestaties werden minder en minder. En het belemmerde me in mijn dagelijkse functioneren. Ik besef nu dat ik veel stoerder ben dóór wel naar de psychiater te gaan”
    https://www.telegraaf.nl/sport/44980315 ... g-te-maken
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    Menno1
    PSV90
    Internationale topspeler
    7

Garnaal schreef: 20 sep 2024, 17:27
    Denk je niet dat er bij RKC conditioneel gezien veel meer van hem verwacht wordt dan toenertijd bij PSV?
    Als hij in de buurt komt van zijn PSV-niveau is hij de beste speler die ooit in Waalwijk heeft gespeeld.
  • Citaat
  • FutureLysar
    Veelbelovend talent
    1

guus schreef: 20 sep 2024, 18:52
    FutureLysar schreef: 20 sep 2024, 18:07 Kunnen spelen tegen Ajax is niet zo gek. Daar wint een groepje studenten met een kater ook van.

Mo is goed in iedereen de schuld geven behalve zichzelf. Toen bij Ajax was hij niet te spreken over de hulp van PSV. Alleen maar lovende woorden over Ajax hoe goed ze hem geholpen hadden. Een narcist verander je niet. Daarom zal het nooit wat gaan worden met dat ventje.
    Alleen gaf hij in de video in kwestie niemand de schuld.
  • Citaat
    Søren
    Verbannen
    1
    Seizoenkaart: Vak BB

Oude wijn in nieuwe zakken.
  • Citaat
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

De spanning wordt zo wel opgebouwd zeg, ik wil 'm nou eigenlijk morgen al wel zien spelen.

Als ze 'm volgende week niet opstellen dan voorzie ik grote problemen voor RKC.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ziege maar ook zagge voor dit bericht:
    Kyron7
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    NilisInOranje
    Regelmatige invaller
    4

PSV90 schreef: 20 sep 2024, 19:47
    Garnaal schreef: 20 sep 2024, 17:27

Als hij in de buurt komt van zijn PSV-niveau is hij de beste speler die ooit in Waalwijk heeft gespeeld.
    Op 20 mei 1995 speelde Ronaldo in Waalwijk.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen NilisInOranje voor dit bericht (totaal 4):
    SKERLAGrasmatPSV90Ren Höek
    Plaats reactie