Mohamed Ihattaren

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
7
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Menno1 schreef: 19 sep 2024, 19:20 En dat is het storende hieraan: wat voor psycholoog ben je dan om gelijk weer zulke verwachtingen te creeeren? Het is zo'n dog and pony show geworden. De cynische kant van mij ziet dit weer binnen 2 maanden helemaal fout gaan, maar hoop echt dat die jongen nu eens rustig aan zijn herstel werkt. Het allerbeste zou zijn om niet eens meer aan voetballen te denken nu, en al helemaal niet zo in de schijnwerpers.
Mee eens, lijkt er sterk op alsof die knakker vooral zegt wat Mo graag hoort en dat hoeft niet bepaald het beste te zijn voor zijn 'herstel'. Volgens mij had ie destijds ook lekker rustig bij Utrecht moeten gaan spelen in plaats van opgeblazen te worden in de ArenA. Dat is het nu bij RKC probeert lijkt me prima, maar die grote woorden juist weer niet.

Persoonlijk kan ik smakelijk lachen om de kebabgrappen maar ik gun het die jongen intussen echt wel om er weer bovenop te komen.
Hoe dan ook blijft het boeien, wat je ook vindt van Mo: hij levert wel :mrgreen:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ziege maar ook zagge voor dit bericht (totaal 2):
    Menno1StratumZuid
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Chucky
    Vedette
    6

Standbeeld schreef: 19 sep 2024, 16:18
    Chucky schreef: 19 sep 2024, 15:53

Los van dat ik het verder eens ben met je verhaal, is het ook voor PSV wel meer geweest dan alleen pech. Deze jongen is qua puur talent een van de beste spelers geweest die ik ooit in ons shirt heb zien voetballen. Die had in normale omstandigheden echt een bedrag van 50+ miljoen op kunnen leveren, die PSV - Ajax-editie van 2019 vergeet ik nooit meer.
    Ik snap wat je bedoelt, maar om te slagen en voor 50mln te vertrekken moet je over het gehele pakketje beschikken. Dan heb ik het over fysiek, techniek, mentaliteit, de hele mikmak. En Mo had de mentaliteit niet, zoals bijvoorbeeld Van Duiven het fysiek (de lengte) niet heeft. Was Van Duiven twee koppen groter geweest dan hadden we misschien Pepi niet nodig gehad. Zo is het altijd wat. Shit happens. Wat mij betreft allemaal onderdeel van het opleiden.
    Mo was voor een 17-jarige destijds al echt enorm compleet vind ik, en de mentaliteit van een speler is vaak wat lastiger te peilen. Als je in 2019 had gezegd dat hij nu bij RKC zou spelen was je in ieder geval voor gek verklaard, terwijl dat bij een Van Duiven een vrij realistisch scenario is. Zo enorm zonde dat Mo’s mentaliteit zo ruk was, qua techniek en fysiek was het echt een potentiële wereldtopper.
  • Citaat
  • Harminator
    Meervoudig international
    1

Grasmat schreef: 19 sep 2024, 14:44 Is een medische keuring eigenlijk zoals een APK een standaard afvinklijst waar men helemaal aan moet voldoen of heeft iedere club haar eigen visie daarop?

(@Hatseflats)

Edit: ah de presentatie:

Eerlijk is eerlijk, hij ziet er niet meer zo papzakkerig uit. Of zou ie de adem inhouden op de foto?
    Er staat bijna Willy Nacho op zijn shirt, dat zou best een goede sponsor zijn voor RKC.
  • Citaat
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

De psychiater is een kwalzalver. Iemand met een beetje verstand weet dat het slechtste is dat je kan doen is zeggen dat Mo over een half jaar weer in het NL elftal speelt. Hoezo weer, maar dat terzijde.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ruuddevil voor dit bericht (totaal 3):
    guusMenno1Juancho
    guus
    Internationale topspeler
    5

Danny03 schreef: 19 sep 2024, 19:37
    Johnnie Walker schreef: 19 sep 2024, 12:17

Had ie maar niet naar Ajax moeten gaan godvergrrr!!!!!
    Ach dat is verleden tijd vind dat tie wel wat respect verdiend nu die 30 kilo is afgevallen hij wilt echt wel
    Hij is al 10 keer 30 kilo afgevallen en uiteraard weer aangekomen. Dus zo’n prestatie is dat niet.
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

guus schreef: 19 sep 2024, 20:49
    Danny03 schreef: 19 sep 2024, 19:37
    Ach dat is verleden tijd vind dat tie wel wat respect verdiend nu die 30 kilo is afgevallen hij wilt echt wel
    Hij is al 10 keer 30 kilo afgevallen en uiteraard weer aangekomen. Dus zo’n prestatie is dat niet.
    300 kilo dus! Doe het maar na ;)
  • Citaat
    StratumZuid
    Vedette
    5

Pep dieet 😉
  • Citaat
  • In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    guus
    Internationale topspeler
    5

Harminator schreef: 19 sep 2024, 20:32
    Grasmat schreef: 19 sep 2024, 14:44 Is een medische keuring eigenlijk zoals een APK een standaard afvinklijst waar men helemaal aan moet voldoen of heeft iedere club haar eigen visie daarop?

(@Hatseflats)

Edit: ah de presentatie:

Eerlijk is eerlijk, hij ziet er niet meer zo papzakkerig uit. Of zou ie de adem inhouden op de foto?
    Er staat bijna Willy Nacho op zijn shirt, dat zou best een goede sponsor zijn voor RKC.
    Ik zie 2 foto’s van Mo bij presentatie RKC.Ze komen niet met elkaar overeen wat spekvet betreft. Het RKC shirt kleedt slank af blijkbaar.
  • Citaat
  • Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal
    4

Ik gun hem van harte dat hij zijn talent weer kan laten zien.

Ik gun hem nog meer dat hij psychisch in orde blijft en kan genieten van het spelletje.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Den Bondskoots voor dit bericht (totaal 2):
    TijnJandeVakantieman
    VeresRivne
    Vedette
    5

Zie je een interviewet die begeleiders, zegt een can hen "hij kan over een half jaar zo bij Orsnje zitten", ze leren het ook nooit.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen VeresRivne voor dit bericht (totaal 2):
    JuanchoBoktor
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

VeresRivne schreef: 20 sep 2024, 10:13 Zie je een interviewet die begeleiders, zegt een can hen "hij kan over een half jaar zo bij Orsnje zitten", ze leren het ook nooit.
    En dat uit de mond van een voormalig psychiater. Van psychologie heeft hij dus wellicht wat minder kaas gegeten, door de eigen ijdelheid gedreven
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen psvgouda voor dit bericht:
    guus
    Juancho
    Mister PSV
    7
    Clubvoorkeur: PSV

En ook zelf weer lekker bezig op social media ipv focus op het voetbal. Moet ie natuurlijk lekker zelf weten hoor, maar alle seinen staan alweer op rood.
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 19 sep 2024, 19:45
    Menno1 schreef: 19 sep 2024, 19:20 En dat is het storende hieraan: wat voor psycholoog ben je dan om gelijk weer zulke verwachtingen te creeeren? Het is zo'n dog and pony show geworden. De cynische kant van mij ziet dit weer binnen 2 maanden helemaal fout gaan, maar hoop echt dat die jongen nu eens rustig aan zijn herstel werkt. Het allerbeste zou zijn om niet eens meer aan voetballen te denken nu, en al helemaal niet zo in de schijnwerpers.
    Mee eens, lijkt er sterk op alsof die knakker vooral zegt wat Mo graag hoort en dat hoeft niet bepaald het beste te zijn voor zijn 'herstel'. Volgens mij had ie destijds ook lekker rustig bij Utrecht moeten gaan spelen in plaats van opgeblazen te worden in de ArenA. Dat is het nu bij RKC probeert lijkt me prima, maar die grote woorden juist weer niet.

Persoonlijk kan ik smakelijk lachen om de kebabgrappen maar ik gun het die jongen intussen echt wel om er weer bovenop te komen.
    Hoe dan ook blijft het boeien, wat je ook vindt van Mo: hij levert wel :mrgreen:
    Ik heb ook m'n twijfels bij die hulp. Dit is die mediageile gast die regelmatig overal aanschuift. Je had Mo ook gewoon in stilte kunnen helpen als je zo begaan met hem bent.

Maar inderdaad, bij mij begint het medelijden ondertussen zwaarder te wegen dan het leedvermaak. Mocht ie het halen, dan gun ik het hem van harte.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Josef Dettelbacher voor dit bericht:
    Menno1
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Juancho schreef: 20 sep 2024, 10:49 En ook zelf weer lekker bezig op social media ipv focus op het voetbal. Moet ie natuurlijk lekker zelf weten hoor, maar alle seinen staan alweer op rood.
    Omdat hij op insta zit staan alle seinen weer op rood? Beetje overdreven, 100% focus en bezig zijn met voetbal kan haast niet.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Zo te zien gaan ze in elk geval niet overhaast te werk bij RKC, dat schept wel enig vertrouwen.

https://www.nu.nl/voetbal/6328926/ihatt ... ebuut.html
  • Citaat
  • Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    DonyellMalen
    Legende
    4

Dit gaat allemaal veel te snel. Had er best vertrouwen in gehad als ‘ie rustig zou worden gebracht, maar dat is totaal niet het geval.
  • Citaat
  • Rickskeg
    International
    3

ShovingNE2 schreef: 20 sep 2024, 14:04
    Juancho schreef: 20 sep 2024, 10:49 En ook zelf weer lekker bezig op social media ipv focus op het voetbal. Moet ie natuurlijk lekker zelf weten hoor, maar alle seinen staan alweer op rood.
    Omdat hij op insta zit staan alle seinen weer op rood? Beetje overdreven, 100% focus en bezig zijn met voetbal kan haast niet.
    Gewoon de standaard dingen die voetballers posten na een transfer
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Precies wat ik bedoelde. Zaterdag zat hij nog midden in een proces, 5 dagen later en hij is bijna klaar om Ajax weg te spelen (wat hopelijk nog lukt ook.)

En alles komt weer vol in de media uiteraard. Straks breekt die jongen zijn been bij de eerste de beste sprint (niet onrealistisch na 3 jaar geen voetbal) en is het echt helemaal klaar.

Daarnaast had ik die jongen mentaal getest bij RKC: ga eerst maar eens 2-3 maanden doelloos rondjes lopen. Ipv weer op het schild te hijsen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Menno1 voor dit bericht:
    Juancho
    Rickskeg
    International
    3

DonyellMalen schreef: 20 sep 2024, 15:14 Dit gaat allemaal veel te snel. Had er best vertrouwen in gehad als ‘ie rustig zou worden gebracht, maar dat is totaal niet het geval.
    Fysiek misschien wel maar mentaal kan sneller misschien wel beter zijn voor hem. Minder tijd voor andere dingen
  • Citaat
  • Hippix
    Ballenjongen
    1
    Seizoenkaart: Vak WW

Het zou beter zijn als hij zelf zou snappen dat hij eerst opgetraind moet worden en wedstrijdritme op moet doen voordat hij weer kan presteren..
  • Citaat
  • RIO
    Legende
    5
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Deze gast, en ook de media, hopeloze gevallen. Dit gaat nooit meer goed komen.

Met zn traantje laten toen ie op het veld stond. Dat heet zweet jongen, je gaat zweten als je daadwerkelijk hard traint.
  • Citaat
  • guus
    Internationale topspeler
    5

Deze wereldtopper heeft geen wedstrijdritme nodig. Misschien kan Koeman hem alsnog selecteren dan heeft die dekselse Bram alvast zijn gelijk gehaald voordat het weer mis gaat.
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

Als het weer mis gaat is het 80% Mo’s schuld, de andere 20% schuld ligt bij ESPN met heel dat mediacircus. Gadverdamme zeg.
  • Citaat
  • Bombel500
    Regelmatige invaller
    2

• Citaat
  • Mick Jagger
    Lid van verdienste
    7

Ik ben inmiddels ook minder positief gestemd. Eerst Bakker die gelijk de druk en verwachtingen weer hoog legt door te roepen dat Mo over een half jaar weer bij het Nederlands Elftal zit en nu Fraser en Mo zelf die doodleuk communiceren dat een speler die twee jaar lang(!) geen enigszins serieuze wedstrijd meer heeft gespeeld (Jong Ajax in de KKD was zijn laatste) volgende week al zou kunnen debuteren. Dit gaat weer geheid fout, zou je zeggen.
  • Citaat
  • Op weg naar nr 26
    Vedette
    5

Ik zie het wel slagen, hopelijk is hij vrij in zijn hoofd, verlost van zijn demonen, ik gun hem het beste.
  • Citaat
  • Plaats reactie