Jeremy Antonisse

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vind Fofana interessanter dan Antonisse. Antonisse heeft afgelopen seizoen bij Jong PSV nou ook niet uitgeblonken in rendement. Maar wie weet maakt hij opeens een grote spurt. Al is het vaak dat jongere spelers doorgaans veel meer zich willen bewijzen dan de oudere spelers die vooral wedstrijdfit willen worden zoals Nijhuis gisteren ook al aangaf bij VI Oranje over het fluiten van oefenwedstrijden. Vaak zat gezien dat spelers de eerste weken opvielen in de voorbereiding en dat dat zo ongeveer hun beste weken van het seizoen waren.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is een ruwe diamant. Eigenlijk zou je hem moeten verhuren aan een club als NEC of PEC.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ykhim schreef: 04 jul 2021, 12:53 Het is een ruwe diamant. Eigenlijk zou je hem moeten verhuren aan een club als NEC of PEC.
Ik denk dat je hier pas aan moet gaat denken als hij zich echt gaat onderscheiden bij Jong PSV. Van Van Nistelrooij kan hij echt heel veel leren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is allemaal vrij verfijnd bij hem, daarom haakt ie op dat gebied ook vrij snel aan bij PSV 1. Heeft verder echt nog wel tijd nodig om andere aspecten van zijn spel te verbeteren, maar hij heeft ook nog even. Daarom inderdaad snel bijtekenen voor 3/4 jaar.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Technisch een heel interessante speler. Het oogt alleen nog erg speels en vrijblijvend. Heb bij hem hetzelfde als bij een Ledezma: techniek, inzicht zit allemaal wel snor. Tegelijkertijd weet je eigenlijk nu al dat die jongens de komende 2 jaar amper minuten gaan maken.

Een Bakayoko, is 2 jaar jonger maar die gast is 2 keer zo sterk. Die zie ik eerder vast in 1 komen dan Antonisse. Al ben ik echt fan; heeft misschien geen bijzondere stats maar heb hem wel bijzondere dingen zien doen: aannames, passeren enz.

Zie hem liever minuten krijgen dan zo’n overbetaalde dropveter als Bruma
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Gaat tot medio 2024 bijtekenen, aldus Rik op Twitter
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Prima. Leuke speler. Denk dat een jaartje verhuren het beste voor hem zou zijn.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Die heeft bij Jong ook nog wel genoeg te leren.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017


Tot 2024 vast nu dus.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Blij mee. Vind hem wel echt een talent, maar fysiek zal hij echt wel moeten groeien nog. Hij heeft wel echt een leuke techniek en inzicht, nu nog de absolute wil om de top te halen. Ben benieuwd.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Zegt wel wat dat ze maar tot 2024 verlengen. Hij moet de tijd krijgen om te groeien, maar binnen twee jaar willen ze het wel zien of het lukt dus. Vooralsnog lijkt het mij een speler met maximaal de potentie voor een Rai Vloet achtige carrière, maar ik laat me graag verrassen.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Zit/zat bij Jong PSV twee keer op de bank en heeft vanuit daar korte invalbeurten gemaakt. Best bijzonder voor een speler die goed genoeg bevonden werd om met PSV 1 op trainingskamp te gaan. Iemand enig idee wat hiervan de reden is?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Typische speler die met zijn spel wel miljoenen in het laadje kan brengen voor de club. Of hij het haalt of niet er zijn niet veel spelers met een actie, die ook beslissend zijn. Hopelijk groeit hij door, het lef en de bluf heeft hij.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

koetje schreef: 23 aug 2021, 12:42 Zit/zat bij Jong PSV twee keer op de bank en heeft vanuit daar korte invalbeurten gemaakt. Best bijzonder voor een speler die goed genoeg bevonden werd om met PSV 1 op trainingskamp te gaan. Iemand enig idee wat hiervan de reden is?
Ik denk dat hij bij-les heeft gekregen ;-)
Misschien heeft hij bepaalde taken niet goed uitgevoerd en moet hij leren van de trainer. Zie Madueke eind vorig seizoen.
Overigens is dit geen feit maar zo ongeveer het enige wat ik me kan bedenken.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is een jongen die een traject van de geleidelijkheid kan volgen, zoals Gakpo dat heeft gedaan. Is snel en behendig, heeft een goed trap. Of ie het niveau heeft zou ik niet durven zeggen, maar daar komen we maar op 1 manier achter.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Als Antonisse enige kans op speelminuten in het eerste wil in de toekomst dan zal hij wel moeten gaan leveren met assists en goals bij Jong PSV.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Mooi voor deze jongen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Doet Schmidt goed
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Heel mooi. Ik heb geen flauw idee of hij het echt gaat halen, maar vond hem altijd wel een leuk dribbelaartje in de jeugd. Als ie wat sterker kan worden en ook echt rendement kan behalen, dan zie ik niet in waarom niet.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Leuk pingelaartje ja. Moet wel iets aan z'n fysiek gaan werken, is nog wel een erg lichtgewicht.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Werd afgelopen zomer regelmatig betrokken bij het eerste elftal maar lijkt zich niet door te ontwikkelen en wordt toch alweer 20 volgende maand.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Komt voor mijn gevoel tekort. Is een aardige speler maar blinkt nergens echt in uit. Denk dat een verhuurperiode wel goed voor hem is komend seizoen.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Rikkert1234 schreef: 09 feb 2022, 07:04 Werd afgelopen zomer regelmatig betrokken bij het eerste elftal maar lijkt zich niet door te ontwikkelen en wordt toch alweer 20 volgende maand.
Die zou je in de zomer moeten verhuren aan een Eredivisieclub: komt hij er dan door dan kun je hem bij je selectie halen het seizoen erna. Lukt het niet, dan kun je hem verkopen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza schreef: 09 feb 2022, 08:30
Rikkert1234 schreef: 09 feb 2022, 07:04 Werd afgelopen zomer regelmatig betrokken bij het eerste elftal maar lijkt zich niet door te ontwikkelen en wordt toch alweer 20 volgende maand.
Die zou je in de zomer moeten verhuren aan een Eredivisieclub: komt hij er dan door dan kun je hem bij je selectie halen het seizoen erna. Lukt het niet, dan kun je hem verkopen.
Hij heeft moeite met rendement in de KKD. Waarom zou hij bij een Eredivisieclub wel slagen?
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Rikkert1234 schreef: 09 feb 2022, 10:09
Robson de Souza schreef: 09 feb 2022, 08:30

Die zou je in de zomer moeten verhuren aan een Eredivisieclub: komt hij er dan door dan kun je hem bij je selectie halen het seizoen erna. Lukt het niet, dan kun je hem verkopen.
Hij heeft moeite met rendement in de KKD. Waarom zou hij bij een Eredivisieclub wel slagen?
Hij heeft talent, wellicht komt dat er tijdens een huurperiode wel uit.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Is nu zeker niet goed genoeg en ik durf ook wel te stellen dat hij het niet gaat halen. Als je hem kan verkopen dan zou ik dat doen. Verhuren hebben we niet zo heel veel aan, dan kan je hem beter in Jong laten spelen als goede opvulling.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jeremy Antonisse