Marco van Ginkel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Tja, ik zag het niet zitten, maar eerlijk is eerlijk: prima gedaan, precies zoals [mention]RIO[/mention] idd aangaf: hulde!
PhillipCocu
Talent
3
Berichten: 69
Lid geworden op: 4 nov 2020

psvgouda schreef: 10 aug 2022, 00:06 Tja, ik zag het niet zitten, maar eerlijk is eerlijk: prima gedaan, precies zoals @RIO idd aangaf: hulde!
Precies dit. Toen hij werd geroepen vanuit de warming up en zijn shirtje uit mocht doen, twijfelde hij zelf ook of hij echt mocht gaan invallen. Volgens mij twijfelde heel het stadion, maar goed gezien. Met deze ruimte bracht hij belangrijke rust.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Zeker een prima invalbeurt, maar van mij mag hij toch wel echt vervangen worden. Alle andere wedstrijden bracht hij toch echt te weinig.

Uiteraard is hij een echte winnaar en een prima kerel om in de groep te hebben, maar toch zou ik doorselecteren.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Van Ginkel viel heel sterk in gisteren. Mooi voor die jongen om toch een bevestiging te krijgen dat hij het dus nog wel kan.
Voor mijn gevoel is Marco een hele realistische jongen die weet dat het gewoon niet goed genoeg was dit seizoen. Gelukkig had hij gisteren een uitstekende invalbeurt. Dit kan hem weer veel vertrouwen geven.

In het stadion waren mensen niet blij met Van Ginkel als invaller. Toch jammer dat er op een wissel zo negatief kan worden gedaan. Door die wisselsituatie scoorde we direct haha.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Mensen op de tribune zien misschien ook niet zijn rol binnen de groep. Leider op en buiten het veld en weet precies wat er nodig is om kampioen te worden.
Gebruikersavatar
Ledezma10
Verbannen
1
Berichten: 249
Lid geworden op: 26 jul 2022

Opstellen in Glasgow.
MvG - Sangare
Veerman
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ledezma10 schreef: 10 aug 2022, 12:20 Opstellen in Glasgow.
MvG - Sangare
Veerman
Michael van Gerwen? :wonder:

Nee Ginkel speelde prima gisteren, maar basis tegen Rangers zou ik niet doen. Gewoon Til of Xavi.
Gebruikersavatar
GiveCup2day
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 819
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Standbeeld schreef: 10 aug 2022, 14:34
Ledezma10 schreef: 10 aug 2022, 12:20 Opstellen in Glasgow.
MvG - Sangare
Veerman
Michael van Gerwen? :wonder:

Nee Ginkel speelde prima gisteren, maar basis tegen Rangers zou ik niet doen. Gewoon Til of Xavi.
Guti. Duidelijk dat we die pitbull gewoon nodig hebben in het veld.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Fijn dat hij gisteren zijn waarde kon hebben.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

GiveCup2day schreef: 10 aug 2022, 14:37
Standbeeld schreef: 10 aug 2022, 14:34
Michael van Gerwen? :wonder:

Nee Ginkel speelde prima gisteren, maar basis tegen Rangers zou ik niet doen. Gewoon Til of Xavi.
Guti. Duidelijk dat we die pitbull gewoon nodig hebben in het veld.
Blijft lastig, want Joey zit echt een lekkere flow. Daar wil je eigenlijk niet mee gaan schuiven (naar 10).
Gebruikersavatar
GiveCup2day
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 819
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Standbeeld schreef: 10 aug 2022, 14:40
GiveCup2day schreef: 10 aug 2022, 14:37

Guti. Duidelijk dat we die pitbull gewoon nodig hebben in het veld.
Blijft lastig, want Joey zit echt een lekkere flow. Daar wil je eigenlijk niet mee gaan schuiven (naar 10).
Daar zit wat in. Maar Ginkel boven Guti zoals hierboven werd geopperd kan natuurlijk niet... :)
Gebruikersavatar
Ledezma10
Verbannen
1
Berichten: 249
Lid geworden op: 26 jul 2022

GiveCup2day schreef: 10 aug 2022, 14:50
Standbeeld schreef: 10 aug 2022, 14:40
Blijft lastig, want Joey zit echt een lekkere flow. Daar wil je eigenlijk niet mee gaan schuiven (naar 10).
Daar zit wat in. Maar Ginkel boven Guti zoals hierboven werd geopperd kan natuurlijk niet... :)
Van Ginkel brengt het nodige rust on het elftal, en kan met zijn ervaring nuttig zijn in Glasgow tegen een geslepen ervaren team. Guti zie ik met zijn strijdlust liever als invaller komen wanneer je wat moet forceren.. is nog teveel een kip zonder kop.

Zou nog eerder met Xavi beginnen dan Guti.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Lekker over de bal heen maaien met zeeën van tijd, waardeloos man.
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Begreep deze wissel totaal niet. Til en Vinicius en dan nog Van Ginkel erbij om elkaar lekker in de weg te lopen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

In principe een goede kopper, maar als je de bal niet fatsoenlijk voor krijgt, heeft dat weinig zin inderdaad.
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Onbegrijpelijke wissel , had dan Branthwaite erin gemikt ....
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik wist gewoon niet of ik moest lachen of moest huilen toen hij over die bal heen peerde. Dit kan toch niet meer joh.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Snapte ook niks van de actie. Volgens mij had hij tijd en ruimte om de bal aan te nemen? Van Ginkel heeft volgens mij altijd een redelijk goed schot gehad.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Gewoon lekker naar Vitesse laten gaan voordat het echt pijnlijk gaat worden en we hem herinneren als frikandel ipv de goede speler die hij toch jarenlang voor ons is geweest.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Snap nog steeds niet waarom hij speelde. Je hebt de Britse boomstam, Bakayoko, Savio op de bank. Die hadden het allemaal naar mijn gevoel beter gedaan dan Van Ginkel.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Van Ginkel is natuurlijk wel een uitstekende kopper en iemand met scorend vermogen. We gingen een soort 3-3-4 spelen. Had zelf wellicht een buitenspelers gebracht, Xavi centraal en Til rond Vinicius laten lopen maar ja dat zou waarschijnlijk ook op niks zijn uitgelopen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heb bij Van Ginkel hetzelfde gevoel als bij Max: het was eens top, maar nu is het geen schim meer van dat topniveau. Gewoon niet goed genoeg en dan is het een kwestie van doorselecteren. Hoe aardig en leuk ze ook zijn, het blijft topsport.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ginkel is allang niet basiswaardig meer maar kan nog steeds een hele mooie rol spelen als invaller. De vraag is alleen of zo'n beperkte rol qua salariskosten nog te verdedigen is.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Waardeloze wissel ook, alsof Ginkeltje het verschil zou gaan maken. Had dan Jarrad als stormram gebracht, want we verloren alle kopduels. Maar dat over de bal heen maaien, ik kon dat echt niet hebben op dat moment, met zoveel tijd en ruimte. Typerend voor zijn niveau. Blijft een PSV-held door z'n prestaties uit het verleden, maar het is nu een keer afgelopen, helaas voor hem en ook voor ons.
Leon77M
Basisspeler
3
Berichten: 484
Lid geworden op: 8 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Nog eentje. De boel staat op instorten....



Laatst gewijzigd door Leon77M op 26 aug 2022, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Ligt er dus ook een aantal weken uit. Zal wel door die mispeer zijn geweest in de 16. :weird:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marco van Ginkel