Wedden op sport

Bespreek hier de 1913 Prediction League, sportweddenschappen, scorito en andere pools.
Bruggigol
Ballenjongen
6
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

PSV
Over 2,5
Over 7,5 corners
@2.35
Bruggigol
Ballenjongen
6
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2017

Donderdag 14:30 uur: ADO Den Haag-Willem II
Over 3,5 cards @2,28 (Unibet)
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Iemand een idee waar je nog wel kunt wedden op een fatsoenlijke website?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Volgens mij nergens op dit moment.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Echt bizar he, afkicken van Unibet waar ik al 11 jaar speel.

Maybe wordt Toto beter dan zal het morgen wel weer in orde zijn. Dit is voor Toto overigens wel een bijzonder duur grapje dat een avond als dit weg valt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Toto heeft klote quotes. Geven maar rond de 91 cent op een euro terug in een bet. Unibet geeft 95 cent terug. Dodelijk als je op de lange termijn winnend wil spelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Godverdomme 50 euro gewonnen bij Toto(dankzij Papi) en nu ligt alles er al 2 dagen uit. Echt kut.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Toto speelt gewoon echt ruk, ik mis Unibet. Maar gelukkig is daar Betcity die exact dezelfde interface heeft als Unibet maar waar ik maar niet op kan spelen omdat ik telkens naar de regristratie pagina wordt gestuurd met dat ik een email adres moet valideren, wat ik al gedaan heb. Zelfs met behulp van documenten sturen naar de helpdesk nog steeds niet up and running.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Brael schreef: 01 okt 2021, 17:09 Iemand een idee waar je nog wel kunt wedden op een fatsoenlijke website?
Bet365 is de beste imho, laatste tijd echt heel veel gratis bonus bets. Hoogste odds en extras zoals early payout, bet builders (same game multi/combo) etc.
#FreeGeneratie4
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat de voorwaarden vanuit Nederland een stuk kariger zijn dan vanuit Australië. Gratis bonus bets zijn sowieso verboden hier, als ik het goed heb.
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Heb nog Royal Antwerp op winst staan en Molde. Mochten ze beide winnen dan een prima winst behaald.
Zijn er meer hier die zo af en toe een toto spelen?
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Kijken of dat COVID nog een beetje kan helpen met voorspellen en voor de zekerheid wat geld gezet op Willem II en FC Emmen. Beide tegenstanders, respectievelijk PEC en Helmond krijgen amper een fatsoenlijk team op de been, hebben om uitstel gevraagd, maar de vraag of (zeker in de Eredivisie) clubs wel voldoen aan de uitstel regel.

Willem II 3.60
FC Emmen 1.45

Bet365

Edit: niet dus 😂
#FreeGeneratie4
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

PSV @ 2.70

Vind het nogal tegen een team wat natuurlijk kwaliteiten heeft, maar pas 2 weken in voorbereiding is en donderdag nog gespeeld heeft.
#FreeGeneratie4
PhillipCocu
Talent
3
Berichten: 69
Lid geworden op: 4 nov 2020

Do.
Fenerbahce @ 2,20
Speelt vanavond uit tegen Slovacko. Naar waarschijnlijk niet met de volledige a-opstelling nadat ze afgelopen week met 3-0 wonnen. Slovacko pakte toen net na rust rood, maar had ook daarvoor niets te zeggen met geen enkel schot op goal.

Vr.
Helmond Sport @ 2,40
Helmond heeft vorige week niet overtuigd, maar deze odd lijkt mij gewoon te hoog. Vooral met de ervaring in de ploeg moeten ze winnen van Jong AZ

Ma.
Heracles @ 1,77
Tegen Jong Utrecht, welke het afgelopen week volgens mij aardig deed, lijkt mij deze odd ook te hoog.

(Kijken of we dit topic een nieuw leven in kunnen blazen. Iemand nog tips voor de Zweedse competitie :) )
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Zat van de week zo op Rangers PSV berichten te zoeken op Facebook kom ik ineens bij deze gast op zijn Facebookpagina.

Afbeelding

En daarna met een goede voorspelling voor:

Afbeelding

En nu is ie weg 😢
#FreeGeneratie4

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wedden op sport