Wedden op sport

Bespreek hier de 1913 Prediction League, sportweddenschappen, scorito en andere pools.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik zag op dit forum nog geen topic omtrent het wedden op sport bij bookmakers.

Voor vanavond speel ik in ieder geval jong PSV to win @2,20 bij Unibet. Thuis tegen Go Ahead Eagles wat vanwege corona 10 spelers zal moeten missen.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Staat nu zelfs op @2,75! Heb 'm meegepakt, moeite waard :D [mention]Paco Casal[/mention]

Jong PSV DNB staat op @1,93
Jong PSV to win and btts @4,90 (ook meegepakt)
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Goede tip. :D
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Hoe leuk en grappig waarschijnlijk ook bedoeld, iemand belachelijk maken vanwege een (verkeerde) voorspelling is not done imho.

Hoe niet serieus ook, je zorgt er alleen maar voor dag diegene voor je nu bij een volgende keer zich wel 2x bedenkt om dat hier te posten, dat zou toch jammer zijn.
#FreeGeneratie4
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Nou ja, ik mag toch hopen dat er wel een beetje zelfspot is. Toen ik postte stond het 0-3. Het verbaast me ook dat jij dit zegt, aangezien je normaal ook niet heel terughoudend bent in het reageren op anderen. Of denk je dat het alleen af kan schrikken als het over voorspellingen gaat?
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Niet de bedoeling om je persoonlijk aan te vallen hoor echt niet. Maar ik kan me nog van het oude PN herinneren dat dit soort grapjes (nogmaals, hoe leuk en totaal niet serieus bedoeld ook) in een topic als deze mensen kan afschrikken (niet letterlijk, maar ze posten dan niet meer) om hun voorspelling te plaatsen, onder het mom van “Tja, waarom zou ik ook?” en dat wil ik graag voorkomen, that’s it.
En ja, je bedoeld het niet zo, maar toch het kan zo opgepakt worden.

Wat ik verder doe of zeg elders, is whatabouttisme, heeft hier niets mee te maken en als je daar graag over verder wilt discussiëren, stuur even een PM, dat is verder prima natuurlijk.
#FreeGeneratie4
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ajax is wel een hele grote favoriet bij de bookmaker. Denk wel dat ze in het voordeel zijn maar op dit punt in de competitie en zonder publiek kan het wat mij betreft alle kanten op. Dikke value op PSV dus. Wed bijna nooit op mijn eigen clubs. Sterker nog vorig jaar dikke winst gemaakt door tegen PSV en Arsenal te wedden maar vind 4.70 voor win of 2.33 voor X2 wel beetje ver gaan.
Hightower
Regelmatige invaller
3
Berichten: 314
Lid geworden op: 4 nov 2020

Komt Rapido ook weer zijn voorspellingen hier posten, die had er aardig kijk op.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Thanks [mention]PCGC[/mention], maar ik zag de lol er wel van in. Sta nog altijd volledig achter de voorspelling namelijk :wall . Jong PSV had ook gewoon moeten winnen, na 20 minuten had er al 2/3-0 op het scorebord moeten staan. Helaas dachten een blunderende Felipe en falende aanvallers (qua rendement) daar anders over.

Voor vanavond zie ik wel value in Juventus uit bij AC Milan @2,17. Beide ploegen missen 2 spelers in verband met corona. Milan mist daarnaast ook Tonali na zijn rode kaart van afgelopen wedstrijd. Zlatan doet al eventjes niet meer mee, vanavond ook niet. Daarnaast denk ik dat Juventus, wat uiteindelijk toch de beste ploeg van Italië is, er vanavond zal staan wanneer het nodig is.

Inter gaat denk ik ook winnen, uit bij Sampdoria. Daar zit echter weinig value op met een odd van 1,43. Idem voor Roma, uit bij Crotone @1,56.

Bilbao - FC Barcelona 1X @2,40. Vorm van Barca is natuurlijk niet geweldig, Bilbao draait ook niet lekker maar ik verwacht dat zij een goede kans maken om Barca punten af te snoepen.

Man United - Man City zie ik waarde in Man City to win @2,05. Altijd even de opstellingen afwachten, want Carabao cup.

Dan tot slot in Frankrijk: Rennes to win uit bij Nimes @2,05.
#FreeGeneratie4
ElChucky
Vaste waarde in elftal
5
Berichten: 510
Lid geworden op: 7 sep 2018

Momfer schreef: 06 jan 2021, 11:35 Ajax is wel een hele grote favoriet bij de bookmaker. Denk wel dat ze in het voordeel zijn maar op dit punt in de competitie en zonder publiek kan het wat mij betreft alle kanten op. Dikke value op PSV dus. Wed bijna nooit op mijn eigen clubs. Sterker nog vorig jaar dikke winst gemaakt door tegen PSV en Arsenal te wedden maar vind 4.70 voor win of 2.33 voor X2 wel beetje ver gaan.
Dit gaat idd helemaal nergens over. Ook de Asian PSV (+1) op 1,85 is erg hoog. Hierbij krijg je zelfs je geld terug als Ajax met 1 goal verschil wint.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Gakpo to score 2 or more @ 26 (bet365) 😯
#FreeGeneratie4
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Kiev - Brugge: 1 @ 2.40

Brugge mist en de gehele technische staf en oa Noa Lang, Vanaken , Mitrovic en Denswil
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Heb ik eerder ook gezet voor @2,60 inderdaad.
Had verwacht dat de odd voor Kiev wel verder zou droppen, maar lijkt dus mee te vallen ondanks alle afwezigen van Brugge!
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Kiev inmiddels gestegen naar 2.87 en Brugge zelfs de favoriet. Wellicht omdat het pas de 2e officiële wedstrijd van Kiev is in 2021 , want de belangrijke spelers doen gewoon mee itt bij Brugge.

Vind Willem II winnen tegen Utrecht ook wel een hele mooie odd hebben. Utrecht mistte al veel spelers en nu waarschijnlijk ook Mahi vanwege geboorte kind. Odd @ 4.75

Had nog wat klein geld op mijn Unibet account staan zag ik.

Heb twee combo’s gemaakt van de laatste centen op Unibet.

Lille
PSV
Brugge
Willem II

@ 114.65

Brugge X2
PSV X2
Lille X2
Willem II X2

@7.60
#FreeGeneratie4
JP1913
Ballenjongen
3
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2021

Denemarken: Horsens-Aalborg om 18:00.
Over 2.5 goals @ 2.28
Both teams to score @ 1.95
Goal in both halves @ 1.94
Over 4.5 cards @ 1.97
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

3/4 ✅

Netjes!
#FreeGeneratie4
JP1913
Ballenjongen
3
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2021

Denemarken: Brondby-Randers om 20:00.
Brondby over 1.5 goals @ 1.86
Brondby scores in both halves @ 2.85
Uhre scores @ 2.58 > TOTO ipv Unibet
JP1913
Ballenjongen
3
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2021

Sittard-Utrecht om 16:30.
Over 2.5 cards @ 1.78
Over 3.5 cards @ 3.10
Sittard over 1.5 cards @ 2.04
Angha kaart @ 5.00
Bruggigol
Ballenjongen
6
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2017

AZ-PSV:
Over 2,5 goals
Over 2,5 cards
Over 7,5 corners
@3.00 (Unibet)
JP1913
Ballenjongen
3
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2021

PEC Zwolle - VVV Venlo om 12:15.
Over 2.5 cards @ 1.64
Over 3.5 cards @ 2.70
VVV over 1.5 cards @ 1.83
VVV over 2.5 cards @ 4.00
PEC over 1.5 cards @ 2.48
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Bet365
Moldova - Faroe Islands: @ 3.40
K. OLSEN (FI) to score: @ 4.50

Redelijk nieuwe coach, die het één en ander heeft toegevoegd aan de selectie, waarbij het meerendeel nu full time voetballer is in het buitenland, ook in de lagere divisies in Duitsland en Spanje. In de Nation League deden ze het al aardig met 3x winst en 3x gelijk. 3 doelpunten van Olsen.
Moldavië laatste 16 wedstrijden niet gewonnen, 14x verloren (laatste overwinning 1-0 tegen Andorra) en hebben nu een nieuwe coach die voor het eerst bondscoach is.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

PCGC schreef: 25 mar 2021, 11:12 Bet365
Moldova - Faroe Islands: @ 3.40
K. OLSEN (FI) to score: @ 4.50

Redelijk nieuwe coach, die het één en ander heeft toegevoegd aan de selectie, waarbij het meerendeel nu full time voetballer is in het buitenland, ook in de lagere divisies in Duitsland en Spanje. In de Nation League deden ze het al aardig met 3x winst en 3x gelijk. 3 doelpunten van Olsen.
Moldavië laatste 16 wedstrijden niet gewonnen, 14x verloren (laatste overwinning 1-0 tegen Andorra) en hebben nu een nieuwe coach die voor het eerst bondscoach is.
Wist helemaal niet dat dit topic nog in leven was haha, toch maar wat vaker bezoeken!
Olsen wel gescoord PCGC, maar telt denk ik niet omdat het een non-starter was?
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Was zijn broer 😂

Of in ieder geval een andere Olsen.
#FreeGeneratie4
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Feyenoord - Fortuna: X2 @2.45 (BET365)

Fortuna doet het gewoon prima, bij Feyenoord doen er sws niet 4 mee waaronder Sinisterra, Senesi, Prato.
#FreeGeneratie4
Bruggigol
Ballenjongen
6
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2017

PSV
Over 2,5
Over 7,5 corners
@2.35

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wedden op sport