Wie is de Mol

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Op 21 maart begint De Mol België weer :praise:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Renée dus de Mol. Een saaie wat mij betreft. Weinig verrassende acties ook als je de terugblik zag. Een ander type Mol dan normaal kan echt wel werken, maar ik vond dit toch vooral een wat luie, voorspelbare Mol. Die feitelijk niet eens bij de grootste Mol-acties betrokken was als je puur naar het geld gaat kijken.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Eens met [mention]nilssonH[/mention], heel erg risicoloos en ronduit saai. Vond het een leuk seizoen, alleen miste de finale de persoonlijkheid van kandidaten als Splinter, Joshua en Marije. Hoe irritant ik Joshua en Marije ook vond zo nu en dan.

Zo'n Rocky die dan wint, wat ik haar gun, maar gewoon echt altijd eerlijk heeft gespeeld. Nooit een keer het spel vies heeft willen spelen. Vind dat jammer
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV



Kwam deze tegen op Twitter. Wat een vergezochte onzinnige hints.
Net als dat met de envelop uit aflevering 1 bij een kaars houden. Gaat nergens over. Teleurgesteld in dit soort onzin.
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Renée was helaas een erg 'veilige' mol. Over de gehele linie vond ik het wel een leuk seizoen met mooie opdrachten en leuke kandidaten die soms niet te beroerd waren om ook een flinke molduit in het zakje te doen. Maar de climax was een beetje een afknapper.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Arno Kantelberg met z'n 1913 shirtje bij de executie. Held
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Viel mij ook op! Leuke groep zo op het eerste oog, waar echt bijna iedereen nog wel de mol kan zijn voorlopig :tear: Viel ook nog weinig te mollen deze aflevering.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Deze aflevering was een stuk leuker om te kijken. 1 van mijn mollen toch eruit... het blijft een lastig spel
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het inderdaad ook een tof seizoen. Even een beetje een snelle blik over hoe ik er momenteel in sta:

In de eerste opdracht van aflevering 1 staat er dat er 1500 euro max te verdienen is. Volgens mij werden alle geld opdrachten voltooid als ik het goed heb, maar had de groep maar 1400 euro. Is daar 100 euro weg gemold? Fresia had iig de hele tijd het geld van het trio met Sahil-Everon wat later Everon-Glenn werd. En je had aan de andere kant uiteindelijk dus Sahil en Kim als duo. Ik weet niet wie daar het geld bij hield, maar ik vind sowieso Sahil best verdacht eigenlijk (of een hele goede kandidaat). Het lijkt mij ook dat je als mol wilt zitten in die groep aftroeven, omdat je daarin uiteindelijk de controle hebt.

Bij die opdracht van de lopende band denk ik dat je het beste in de tweede groep kan zitten eigenlijk. Dan sta je en met de ruggen naar elkaar toe dus de andere kandidaten in de opdracht kunnen jou moeilijker in de gaten houden en je komt gedurende het roteren van de cirkel een x bepaalde tijd met de rug richting het publiek en dus de andere kandidaten die jou perfect in de gaten kunnen houden. Anderzijds denk ik dat je in de eerste groep ook prima kan mollen. Sahil heeft heel weinig gedaan in die opdracht (hoewel Sahil wel nadrukkelijk geframed wordt daartoe). Verder komt Fresia eigenlijk heel weinig en stil in beeld, behalve bij het balletjes gooien waarvan dat eigenlijk een kansloze missie bleek te zijn, maar waar je wel zogenaamd heel fanatiek kan meedoen (overigens bij meerdere opdrachten).

In die opdracht met de ballonen weet ik niet zo goed waar je als mol wilt zitten. Als je bekijkt dat de groep 290 euro heeft verdiend bij de eerste acht kandidaten, dan hoef je niet per se als mol daar te zitten om je best te doen. Eventueel kan je wel gouden ballen expres kapot prikken (Sahil en Kim volgens mij?) of je kan natuurlijk een goede dekmantel creëren door in die laatste run gouden ballonnen kapot te prikken. De groep heeft met deze opdracht 800 euro verdient wat redelijk weinig is. Als je dan 1 a 2 gouden ballen kapot prikt en dus samen met je partner 600 euro binnenhaalt, dan creëer je daarmee wel een aardige dekmantel dat je een goede kandidaat bent.

Ik vind momenteel Sahil, Everon en Fresia het meest verdacht. Waarbij ik bij Sahil twijfel of hij niet gewoon een hele goede kandidaat is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Haha Arno, mooie kerel. Zo elitair als wat.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Okay, ik verdenk Thomas en Hila

Er zijn er een paar die teveel in beeld komen en waarbij ze te duidelijk laten zien dat ze verdacht worden. Dat zijn Sahil, Kim Lian en Laetitia
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik ga op dit moment voor Everon. Met Hila en Fresia daar vlak achter. Arno en Sahil heb ik al een klein beetje weggestreept.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Lekker vrijstelling op zak, houden en er dan uit vliegen.

Slim
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Thomas is de mol
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk toch dat het Fresia of Kim-Lian is.
Ik vind die Kim-Lian wel overdreven doen in dit spel. Steeds met die grote ogen in de camera doen of er iets heel groots gebeurd..
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Mensen die dit jaar de mol volgen? Brand los haha. Gisteren lekkere aflevering.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 29 jan 2023, 21:26 Mensen die dit jaar de mol volgen? Brand los haha. Gisteren lekkere aflevering.
Soy is enorm irritant en hoop dat ie zsm eruit vliegt

Het lijkt er heel sterk op dat ze vanuit widm zelf willen dat je Daniel verdenkt.
Die verdenk ik ook 't meeste, maar dat wil ik helemaal niet omdat ik weet dat dit puur manipulatie is vanuit widm zelf.

Vind 't wel een leuk seizoen tot op heden. Ze spelen 't spel wel hard tot nu toe. Hou ik van.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ze hebben dit seizoen meer van de Belgen gekopieerd en dat helpt, de Belgische De Mol is namelijk echt geweldig.
Die is veel meer gericht op psychologische spelletjes en ik vind het leuker dat er onbekende 'gewone' Belgen aan meedoen, waarbij de selectie elk seizoen ook heel sterk is.

Daniel vind ik te enthousiast en teveel een wildebras om verdacht te zijn.
Soy is inderdaad irritant, die doet ook heel erg zijn best om verdacht te worden. Zou wel geinig zijn als hij ook de mol is, maar ik verwacht van niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 03 feb 2023, 10:38 Daniel vind ik te enthousiast en teveel een wildebras om verdacht te zijn
Jan Versteegh 2.0?
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Maikel schreef: 03 feb 2023, 10:43Jan Versteegh 2.0?
Dat is inderdaad een mogelijkheid, maar daarvoor zit hij te weinig in de 'bepalende' groepen.
Zoals dat hij afgelopen aflevering in dat vliegtuig zat (de mol zou je verwachten bij de kar) en daarvoor bij de eendjes de oplossing vond (daar langer de tijd nemen levert de groep problemen op), waardoor hij in mijn optiek afvalt als mol.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 03 feb 2023, 10:56 Dat is inderdaad een mogelijkheid, maar daarvoor zit hij te weinig in de 'bepalende' groepen.
Zoals dat hij afgelopen aflevering in dat vliegtuig zat (de mol zou je verwachten bij de kar) en daarvoor bij de eendjes de oplossing vond (daar langer de tijd nemen levert de groep problemen op), waardoor hij in mijn optiek afvalt als mol.
Hm ja, idk.
Ik verdenk hem wel het meest. Hoewel die Anke(knappe vrouw btw zeg) het ook wel zou kunnen zijn
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Een PSVer die WIDM wint, lekker man. Verder een leuk seizoen wat mij betreft. Interessante opdrachten en een fanatieke groep.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik dacht na vorige week dat Jurre de Mol was en Daniël ging winnen.
Maar toen ik daarna op Twitter las hoeveel geld de laatste 3 kandidaten in totaal hadden binnen gebracht wist ik zeker dat Jurre de Mol was. Daniël en Ranomi hadden namelijk rond de 3.000 Euro in de pot gestopt, Jurre echter zat in de min qua bedrag. Logisch dus.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Meestal ben ik hier helemaal niet goed in en kijk ik het lekker weg. Echter vond ik het dit seizoen wel erg duidelijk dat Jurre de mol was. Na aflevering 4 had ik het wel een beetje door. Steeds zat hij op een positie waar je als mol had willen zijn en na die badeend naar boven brengen was het voor mij het punt dat er een hele grote kans dat hij de mol was. Vorig jaar had ik Everon pas in de een na laatste aflevering door dat hij het wel moest zijn. Desalniettemin me wel weer prima vermaakt.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Voor het eerst dat ik Wie is de Mol Belgie kijk maar damn, dat is echt veel, heel veel beter dan de Nederlandse zeg! Vorig seizoen gelijk maar even bekeken en ondertussen is het nieuwe seizoen ook bezig. Maar wat een verschil zeg! Sowieso alleen al omdat er niet van die godsgruwelijk zogenaamde BN'ers in rondhuppelen waar ik heel slecht tegen kan. Al die programma's worden verneukt door die droeftoeters.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 29 mar 2023, 15:51 Voor het eerst dat ik Wie is de Mol Belgie kijk
De enige echte, maar het heet in België "De Mol" ;)
En inderdaad, die doen dat heel veel beter!

Ik heb alleen de 1e 3 seizoenen niet gezien (met Devlieger als presentator), maar de andere seizoenen daarna wel (met Gilles als presentator).
Sindsdien kan ik Wie is de Mol niet meer fatsoenlijk kijken, het verschil in kwaliteit is op alle gebieden te groot :grin:

De kinderen vinden Wie is de Mol leuker, dus ik kijk mee terwijl ik wat op de telefoon bezig ben. Terwijl De Mol alle aandacht opeist, dat moet ook anders mis je meteen iets. Ik las complimenten over Wie is de Mol van afgelopen seizoen, maar dat kwam dus vooral omdat ze enkele opdrachten uit De Mol hadden overgenomen, veelzeggend.

De Mol is qua productiewaarde ontzettend goed, maar ook de opdrachten zijn veel beter (vooral op psychologisch gebied) en de (onbekende) deelnemers worden erg knap uitgezocht, de groep klopt eigenlijk altijd.

Wie is de Mol is best leuk, De Mol is geweldig.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is de Mol