Wie is de Mol

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Nieuw seizoen, dus tijd om dit topic tot leven te brengen.

Ja de 1e aflevering kan ik stellen dat dit nu al veel beter oogt dan het jubileumseizoen. Het voelde weer aan als Wie is de Mol en dat miste ik daar. Ook lijkt het een leukere groep te zijn.

Meer volgers?
tijn0

Ik zag bij toeval dat het er was. Ga 'm denk ik wel terugkijken. Zag dat Joshua van Chef'Special meedoet en dat vind ik een leuke gast.
J.B.
Jeugdspeler
6
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 sep 2017
Clubvoorkeur: Club sandwich

En Tsjechie als decor, mijn favoriete land ook nog. Kan niet wachten tot ze in Praag zijn. Schitterend land, schitterende historie..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Is toch al uitgelekt wie het is?
#FreeGeneratie4
tijn0

Verklap het toch maar even niet.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik wil ook niks weten
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heerlijk dat het weer is begonnen. Ondanks dat ik het toch wat minder intensief volg dan een paar jaar terug, is het nog wel één van mijn favoriete programma's van de Nederlandse TV. Tsjechië is inderdaad echt een toffe locatie, al ben ik wel benieuwd of ze door Corona nog wat worden beperkt in de opdrachten. Iets met de lokale bevolking zit er bijvoorbeeld niet in.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Leuk dat het weer begonnen is.
Wat ik wel jammer vind is dat kandidaten soms teveel acteren in het spel.
Ik vond de seizoenen rond 2010 - 2014 wel het leukste.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Echt een leuk seizoen tot op heden.
Denk zelf dat Lakshmi of Splinter de mol is. Joshua sowieso niet, die doet teveel z'n best om erop te lijken
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Blijf me elke keer weer verbazen over de opdrachten die ze verzonnen krijgen. Na zoveel jaar weten ze alsnog elke keer een kleine twist te creëren. Zonde dat er door de corona nog weinig tot geen opdrachten zijn geweest waarbij de lokale bevolking een rol speelt, dat levert meestal de leukste situaties op. Met de vriendengroep hebben we elk jaar een poule met wat bonusvraagjes en dat je punten en mol per aflevering moet kiezen. Op 1 jaar na elk jaar onderaan geëindigd dus mijn voorspelling moet je weinig waarde aan hechten. Ik ga voor Marije dit jaar.
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

De opdrachten zijn erg tof dit jaar met de ballerina-opdracht als voorlopige favoriet. Marije is mijn favoriete kandidaat, maar Rocky is mijn mol.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Steeds gaan m'n favoriete deelnemers eruit. Eerst Remco, nu Florentijn. Zonde. Wel een leuk seizoen ja, Mooi dat het gewoon nog door is gegaan ondanks Corona.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop elke aflevering dat Marije eruit gaat, vind haar enorm irritant. Vaak is dat een voorbode dat ze het tot de finale gaat schoppen. Elke keer komt degene die ik enorm irritant vind in de finale terecht
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Maikel_91 schreef: 17 jan 2021, 12:16 Ik hoop elke aflevering dat Marije eruit gaat, vind haar enorm irritant. Vaak is dat een voorbode dat ze het tot de finale gaat schoppen. Elke keer komt degene die ik enorm irritant vind in de finale terecht
Ze is te duidelijk aanwezig ja, beetje overacting.

Joshua kan ik dan bijvoorbeeld wel weer erg waarderen. Die zie je echt genieten van de opdrachten en het spel, daarnaast loopt hij een beetje overduidelijk te mollen. Dat lijkt me duidelijk niet de Mol, maar kan weleens ver komen.

Volgende aflevering mag er wel een keer een vrouw uit, de ene na de andere man vertrekt :P
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

TomPSV schreef: 17 jan 2021, 12:24 Ze is te duidelijk aanwezig ja, beetje overacting.

Joshua kan ik dan bijvoorbeeld wel weer erg waarderen. Die zie je echt genieten van de opdrachten en het spel, daarnaast loopt hij een beetje overduidelijk te mollen. Dat lijkt me duidelijk niet de Mol, maar kan weleens ver komen.

Volgende aflevering mag er wel een keer een vrouw uit, de ene na de andere man vertrekt

Ja haar stem en dat overdreven gedoe daar erger ik me heel snel aan. Bepaalt type mensen wat me gewoon niet ligt.

Joshua vergelijk ik een beetje met Jamie van een paar seizoenen geleden. De machoman van de groep die vooral heel graag en enthousiast wilt laten zien hoe en wat. Maar ze laten al zijn 'foutjes' en gelieg zo duidelijk zien in beeld dat hij sowieso niet de mol is.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja, echt een leuk seizoen tot nu toe inderdaad. Gevarieerde opdrachten, en een leuke groep. Mijn mol is op dit moment Rocky, maar zit zeker nog niet in een tunnel. Marije, Renée en Splinter houd ik zeker nog goed in de gaten. Joshua heb ik ook al een beetje doorgestreept, al verkeek ik mij een paar jaar terug ook finaal op Jan als mol.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Laatste opdracht was een beetje Expeditie Robinson, maar wel leuk.

Ik heb dit seizoen alleen totaal geen idee wie de Mol is.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is echt lastig dit jaar inderdaad. Komt ook wel door de fanatieke groep die puur voor het geld gaat. Dan moet je als Mol daar tot op zekere hoogte in mee gaan, wat het voor ons niet makkelijker maakt. Jammer dat Lakshmi eruit is gevlogen, vond dat zeker één van de leukere kandidaten.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Hier ook een volger. Mijn voorspelling zijn ook vaak voorbodes van wie het voor niet zijn (zat bijv. op Florentijn)

Mijn gok is dat het een vrouw is om diversiteit te houden (vorige mollen waren Jeroen en Rob, daarvoor wel Merel).
Overigens is dit seizoen wel toffer. Het jubileumseizoen was een beetje wachten op een climax die niet kwam.

Het seizoen van België in Vietnam (vorige jaar in NL op NPO Start) vond ik overigens heel erg sterk! Beter dan NL. Voorbeeldje: ze begonnen zonder een mol, die werd ter plekke bepaald. Veel meer "fucking with the mind" dan in NL
One can only hope
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

d'Oude schreef: 26 jan 2021, 12:28 Het seizoen van België in Vietnam (vorige jaar in NL op NPO Start) vond ik overigens heel erg sterk! Beter dan NL. Voorbeeldje: ze begonnen zonder een mol, die werd ter plekke bepaald. Veel meer "fucking with the mind" dan in NL
Dit is ook een keer in Nederland gebeurd. Jon van Eerd destijds.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Echt jammer van Joshua. Wat een leuke deelnemer. Wel iets te veel aan het mollen, maar hij genoot echt van het spel. Alle leuke deelnemers zijn er nu wel uit.

Inmiddels denk ik dat Charlotte de Mol is.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik verdenk Splinter al een tijd, maar zit sinds vorige week in de tunnel. Hij moet 't gewoon zijn.

Ook die reactie van Joshua na z'n scherm lijkt erop te wijzen dat hij het ook inzag.
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Ik zit nog steeds in de Rocky-tunnel.
Lekkere aflevering trouwens, die mindfucks zoals voorkennis kopen zijn altijd erg leuk.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Waarom ik denk dat het Splinter is:
- Joshua zegt tegen Splinter: Als Marije doorheeft dat ik niet de mol ben is onze tactiek wel klaar.
Waarom zegt Splinter niet: 'oh maar dan moeten we zorgen dat ze op mij gaat zitten'?

- Bij dat bieden gaat de Mol natuurlijk nooit het hoogste bedrag bieden. Die zal als een van de laatste aan de beurt zijn bij Rik(ze monteren het natuurlijk anders) en hoort dan dat er al 5k geboden is en denkt: mooi.
Ultieme kans om goed over te komen als Mol aangezien de andere de pot al leeg gooien.

Splinter is het :mrgreen:
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Jammer dat Joshua er uit is inderdaad. Toffe kandidaat, maar overduidelijk niet de Mol. Verder geen super aflevering vond ik. Die eerste opdracht is zelfs zonder Mol al bijna niet te doen, dus daar kan je niet zo veel mee. En ik ben niet echt fan van veilingen. Het voelt daardoor een beetje alsof een groot gedeelte van de eerste 5 afleveringen voor niks was qua verdachte acties omdat je toch al wist dat er een flinke smak geld uit zou gaan bij deze opdracht.

Ik zit zelf inmiddels in een Marije tunnel.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is de Mol