PSV 'the best' awards

Algemene zaken van PSV.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het bewogen (voetbal)jaar 2020 loopt langzaam ten einde, en er is weer een hoop gebeurd rondom onze club: de ellende onder Faber, het plotselinge einde van de competitie, de hoop bij de aanstelling van Schmidt, de bewogen transferzomer en de bomvolle eerste seizoenshelft. Het is eigenlijk bijna te veel om op te noemen.

Om al deze gebeurtenissen samen te vatten leek het mij een leuk idee om een aantal ‘awards’ in het leven te roepen. Per categorie wordt er een speler (of doelpunt) gekozen, met een korte onderbouwing. Aan het einde wordt per categorie de balans opgemaakt, en komt er een winnaar uit namens dit forum.

Het is toegestaan om een speler meerdere keren te noemen, maar wel maximaal 2 keer.

De deadline om te stemmen is 29 December.

Categorieën
- Speler van het jaar
- Talent van het jaar
- Transfer van het jaar
- Wedstrijd van het jaar
- Doelpunt van het jaar

Brand los!
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Speler Dumfries
Talent Madueke
Transfer Bruma
Wedstrijd Paok thuis
Doelpunt Malen graafschap
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Speler van 't jaar: Dumfries
Talent van 't jaar: Gakpo
Transfer van 't jaar: Meister Mario
Wedstrijd van 't jaar: Paok thuis
Doelpunt 't jaar: Malen tegen De Graafschap
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Leuk initiatief!

- Speler van het jaar: Denzel Dumfries. Liep nooit weg in slechte tijden en laat zien zich nog steeds te ontwikkelen, geweldige kerel bovendien.

- Talent van het jaar. Noni Madueke. Speelde in de laatste wedstrijd voor de Coronastop voor het eerst in de basis. Speelt nu alsof hij al jaren op het hoogste niveau voetbalt.

- Transfer van het jaar. Mario Götze. Enorme stunt natuurlijk, denk niet dat onze groepsapp eerder zó ontploft is. Echt veel en veel te goed voor de Eredivisie.

- Wedstrijd van het jaar. Granada - PSV. Tegen een enorm stugge tegenstander zo volwassen spelen (als jeugdig team) en Europese overwintering over de streep trekken, chapeau.

- Doelpunt van het jaar. De 1-2 van Malen tegen Omonia. Enorm belangrijk natuurlijk en ook een goal die onze jonge puppy niet snel zal vergeten (sorry Sam)
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Speler van het jaar: Niet persé mijn favoriete speler, maar voor mij is Dumfries de belichaming van de wederopstanding van PSV. Geeft elke wedstrijd 100%, is onverwoestbaar en een échte captain.

Talent van het jaar: Cody Gakpo. Nooit het grootste talent geweest, maar is inmiddels uitgegroeid tot één van de betere aanvallers van de competitie, en hard op weg om sterkhouder te worden. Bovendien een mooi, langdurig contract op zak en vol gefocust op presteren bij PSV.

Transfer van het jaar: Een lastige, maar toch Mario Götze. De hele aanloop, het onverwachte, het carspotten van Wilysimba en het feit dat het gewoon een voormalig wereldspeler is die zomaar in Eindhoven opdook. Eigenlijk kon dit helemaal niet. Maar tóch gebeurde het. Is al ongekend goed, en zal alleen nog maar beter worden. Een speler om te koesteren.

Wedstrijd van het jaar: Granada - PSV. Een combinatie van goed voetbal, hard werken en teamspirit. Bovendien de avond waarop we eindelijk weer eens Europese overwintering bewerkstelligde.

Doelpunt van het jaar: De 2-2 tegen PAOK. Het moment waarop ik wist dat we hem nog gingen winnen, en dat met een schitterende aanval. 0-2 van Malen tegen De Graafschap & de 1-1 van Gakpo tegen Feyenoord als honorable mentions.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

nilssonH schreef: 23 dec 2020, 11:24 Speler van het jaar: Niet persé mijn favoriete speler, maar voor mij is Dumfries de belichaming van de wederopstanding van PSV. Geeft elke wedstrijd 100%, is onverwoestbaar en een échte captain.

Talent van het jaar: Cody Gakpo. Nooit het grootste talent geweest, maar is inmiddels uitgegroeid tot één van de betere aanvallers van de competitie, en hard op weg om sterkhouder te worden. Bovendien een mooi, langdurig contract op zak en vol gefocust op presteren bij PSV.

Transfer van het jaar: Een lastige, maar toch Mario Götze. De hele aanloop, het onverwachte, het carspotten van Wilysimba en het feit dat het gewoon een voormalig wereldspeler is die zomaar in Eindhoven opdook. Eigenlijk kon dit helemaal niet. Maar tóch gebeurde het. Is al ongekend goed, en zal alleen nog maar beter worden. Een speler om te koesteren.

Wedstrijd van het jaar: Granada - PSV. Een combinatie van goed voetbal, hard werken en teamspirit. Bovendien de avond waarop we eindelijk weer eens Europese overwintering bewerkstelligde.

Doelpunt van het jaar: De 2-2 tegen PAOK. Het moment waarop ik wist dat we hem nog gingen winnen, en dat met een schitterende aanval. 0-2 van Malen tegen De Graafschap & de 1-1 van Gakpo tegen Feyenoord als honorable mentions.
Ik kan zelf een verhaal gaan typen maar sluit me hier volledig bij aan. :TU:
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Speler van 't jaar: Dumfries
Talent van 't jaar: Gakpo
Transfer van 't jaar: Meister Mario
Wedstrijd van 't jaar: Paok thuis
Doelpunt 't jaar: Malen tegen De Graafschap
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Speler van het jaar:
Denzel Dumfries. Technisch niet de beste of meest verfijnde, maar wel een aanvoerder en leider in goede en slechte tijden (die we beide in 2020 hebben gehad). Werkt keihard, is belangrijk in verdediging en aanval en scoort ook nog (na Malen en Gakpo onze topscorer van 2020). Over heel 2020 ons meest constante speler.

Talent van het jaar:
Noni Madueke. Het jaar van zijn doorbraak, enorme stappen gezet , steeds meer gespeeld en haalt ook rendement uit zijn acties. Mo is misschien een net grotere talent, maar heeft wel minder gepresteerd in 2020.

Transfer van het jaar:
Mario Götze. Zowel de memorabele manier dat zijn transfer tot stand kwam en bekend werd in de allerlaatste uren van de window, als de transfer zelf. Ik kan mij niet heugen dat een buitenlandse speler van zijn naam naar de Eredivisie is gekomen, een speler die een paar jaar geleden nog bij de top 20-25 van de wereld hoorde. En hij bewijst ook keer op keer zijn waarde, en is nog niet eens op zijn best. Hier gaan wij nog veel meer plezier aan beleven.

Wedstrijd van het jaar:
Granada-PSV. Het was niet bepaald een jaar die vol stond met fantastische wedstrijden, maar als ik zou moeten kiezen kies ik deze. Een wedstrijd tegen een goede tegenstander, waarin PSV bij vlagen een hoog niveau haalde, uiteindelijk verdiend won (1e Europese overwinning ooit in Spanje) en daarmee voor het eerst in 5 jaar overwinterde in Europa.

Doelpunt van het jaar:
Malen vs De Graafschap. Wereldgoal natuurlijk, zover ik me kan herinneren de mooiste van 2020. Met Götze vs Heerenveen als close second.
Laatst gewijzigd door Persepolis op 23 dec 2020, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

Tomm schreef: 23 dec 2020, 11:26
nilssonH schreef: 23 dec 2020, 11:24 Speler van het jaar: Niet persé mijn favoriete speler, maar voor mij is Dumfries de belichaming van de wederopstanding van PSV. Geeft elke wedstrijd 100%, is onverwoestbaar en een échte captain.

Talent van het jaar: Cody Gakpo. Nooit het grootste talent geweest, maar is inmiddels uitgegroeid tot één van de betere aanvallers van de competitie, en hard op weg om sterkhouder te worden. Bovendien een mooi, langdurig contract op zak en vol gefocust op presteren bij PSV.

Transfer van het jaar: Een lastige, maar toch Mario Götze. De hele aanloop, het onverwachte, het carspotten van Wilysimba en het feit dat het gewoon een voormalig wereldspeler is die zomaar in Eindhoven opdook. Eigenlijk kon dit helemaal niet. Maar tóch gebeurde het. Is al ongekend goed, en zal alleen nog maar beter worden. Een speler om te koesteren.

Wedstrijd van het jaar: Granada - PSV. Een combinatie van goed voetbal, hard werken en teamspirit. Bovendien de avond waarop we eindelijk weer eens Europese overwintering bewerkstelligde.

Doelpunt van het jaar: De 2-2 tegen PAOK. Het moment waarop ik wist dat we hem nog gingen winnen, en dat met een schitterende aanval. 0-2 van Malen tegen De Graafschap & de 1-1 van Gakpo tegen Feyenoord als honorable mentions.
Ik kan zelf een verhaal gaan typen maar sluit me hier volledig bij aan. :TU:
Eensch. :TU:
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Speler van het jaar: Malen. Zo terugkomen na een blessure is enorm knap. Belichaamt voor mij net zoals Dumfries onze wederopstanding, maar Dumfries is al vaak genoeg genoemd ;)

Talent van het jaar: Madueke. Simpelweg ons grootste talent momenteel.

Transfer van het jaar: Schmidt. Bijna alles wat er nu goed gaat met PSV, kun je aan hem relateren.

Wedstrijd van het jaar: we zijn wat dat betreft weinig verwend, dus dan maar Granada uit.

Doelpunt van het jaar: Malen vs. De Graafschap.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

- Speler van het jaar: Donyell Malen, want wat een beest is het geworden. Die is onhoudbaar na dit seizoen.
- Talent van het jaar: Noni Madueke, komt nog vaak als invaller binnen de lijnen maar levert dan 'gewoon', alsof die stabiel is.
- Transfer van het jaar: Roger Schmidt. PSV jaagt de concurrentie weer angst aan. Men weet namelijk niet waar ons plafond ligt.
- Wedstrijd van het jaar: PAOK-thuis, 0-2 achter en zo goed als begraven, maar g*dv*rd*mm* die rug gerecht en alsnog gewonnen. Hierin het verlengde van is Granada gekomen.
- Doelpunt van het jaar: Malen vs. Graafschap.
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Speler van het jaar: Dumfries. Captain, leider, aanjager, strijder. Onverzettelijkheid ten top.
Talent van het jaar: Gakpo. Qua status eigenlijk al talent af en dat zegt veel over zijn ontwikkeling. Op deze leeftijd al een indrukwekkend talent en ook nog een uit eigen stad. Perfect.
Transfer van het jaar: Götze. Geen uitleg nodig lijkt me. Zeker nu hij ook al direct van onschatbare waarde blijkt. Maar ook zonder dat: De naam, de manier waarop het bekend werd. Absoluut transfer van het jaar.
Wedstrijd van het jaar: Granada - PSV. Dat zegt eigenlijk voldoende over hoe weinig we dit jaar verwend zijn met goede wedstrijden. Ontlading was groot, eerste helft was prima, 2e helft gestreden als leeuwen. De lat zou hoger moeten liggen voor PSV.
Doelpunt van het jaar: Malen, De Graafschap - PSV.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Speler van het jaar: Dumfries, Inderdaad de belichaming van onze wederopstanding. Ondanks dat het nog niet verfijnd is komen we er wel met vallen en opstaan. Een beetje zoals Dumfries lanks de flanken rent dus.

Talent van het jaar: Gakpo. Als je je zo ontwikkeld in zo'n korte en turbulente periode dan ben je voor mij deze titel waardig. Enorm effectief en lijkt al jaren in onze aanval te spelen. Erg knap van die gast ondanks dat hij nooit als toptalent gezien werd. Heeft daarnaast een goede persoonlijkheid en een goede band met de supporters.

Transfer van het jaar: Götze. Ongekend op welke manier alle groepschatten ontplofte die avond. Het verhaal klopt ook gewoon. De tijd tussen het bericht van Willysamba hier op het forum en het moment van aankondiging zal ongetwijfeld niet lang geduurd hebben, maar het leek eeuwen te duren. Kan op dit moment nog niet echt beseffen dat zo'n grote speler in ons shirt speelt (hij is wereldkampioen he, voor de mensen die dat nog niet wisten ;)).

Wedstrijd van het jaar: PAOK thuis. Van een 0-2 achterstand en een virtuele uitschakeling naar een eerste Europese overwintering in vijf jaar. Echt enorm knap. Persoonlijk voelt deze wedstrijd ook als de ommekeer binnen dit seizoen.

Doelpunt van het jaar: Malen, De Graafschap - PSV. Geen uitleg nodig lijkt me.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

TylerDurdn schreef: 23 dec 2020, 11:32 Speler van 't jaar: Dumfries
Talent van 't jaar: Gakpo
Transfer van 't jaar: Meister Mario
Wedstrijd van 't jaar: Paok thuis
Doelpunt 't jaar: Malen tegen De Graafschap
Heb je mijne nou gekopieerd? :mrgreen:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Speler van het jaar: Denzel Dumfries. Hij is weliswaar niet de beste of technisch meest vaardige speler die we bij PSV hebben gehad, maar wat mij betreft een geweldige aanvoerder. Nam zijn verantwoordelijkheid na een rampjaar, scoorde goals en sleepte PSV hoogstpersoonlijk naar zeges. Onverzettelijkheid is zijn tweede naam, onverwoestbaar zijn derde naam. Corona trof hem, maar ook dat virus verloor het duel van onze kapitein. En tenslotte gaf hij gisteren nog het beste interview van 2020 :mrgreen:

Talent van het jaar: Noni Madueke. Een supertalent dat alles heeft, dat zie je niet vaak. Maar wij hebben Noni uit Engeland gevist en hier gaat hij doorbreken, op weg naar de wereldtop en vele successen. Sterk, snel, explosief, technisch vaardig en een hoog rendement voor iemand die geen basis staat: 6 goals, 7 assists in overwegend invalbeurten. Scoorde bovendien een hele belangrijke goal tegen PAOK. Als je in zo'n beladen wedstrijd kan leveren, dan zit het tussen de oren wel goed.

Transfer van het jaar: Roger Schmidt. Ja, natuurlijk had ik hier Götze of Max neer kunnen zetten, maar Schmidt is voor mij de juiste keuze. Beschaafd, slim, rustig en vaardig: Schmidt past als coach bij PSV. Hij zag hoe de smeulende puinhopen van van Bommel depressief over de Nederlandse velden slenterden en was hoogstpersoonlijk aanwezig bij de slechtste topper tussen 's lands beste teams, desondanks zette hij z'n handtekening en ging hij aan de slag. Spelers die gebroken waren kregen een arm om de schouder en mochten minuten maken. Spelers van naam die wekelijks op topintensiteit speelden kwamen naar PSV. Een halfjaar vol pech, corona en blessures later en we zitten volop in de titelrace, mogen na de winter weer meedoen in Europa en hebben uitzicht op de kwartfinale van de beker. Schmidt heeft het bleke en zieke PSV weer kleur op de wangen gegeven en laat onze mooie club met energie voetballen. Niemand die zo'n impact heeft gehad op PSV als onze Roger.

Wedstrijd van het jaar: PSV-PAOK (3-2). We waren bijna dood en begraven, maar PSV richtte zich op. We lieten ons niet omverwerpen door twee kutgoals, maar gingen voetballen. En wij kwamen boven mét dat voetbal. PAOK zag alle hoeken van het Philips Stadion en droop af, waarna PSV het in de poule niet meer weggaf. Die comeback heeft de club veel goed gedaan.

Doelpunt van het jaar: Cody Gakpo, 0-2 tegen PEC Zwolle. Ik had de goal van Malen kunnen kiezen, maar ik vond deze goal exemplarisch voor #KapitelSchmidt. Alle principes kwamen erin terug: tegenstander op de flanken onder druk zetten, de bal veroveren en vervolgens razendsnel een aanval opzetten, waarbij de opkomende Max uiteindelijk op de achterlijn een teruggetrokken voorzet op Gakpo geeft, die hem zonder aarzeling in de goal legt. Ik vond het een prachtige goal die ik nog 100x kan terugkijken, ondanks dat het niet de wow-factor heeft die de knal van Malen wel heeft.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Speler van het jaar: Gakpo
Talent van het jaar: Madueke
Transfer van het jaar: Sangare
Wedstrijd van het jaar: Granada uit
Doelpunt het jaar: Malen tegen De Graafschap
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

- Speler van het jaar
De speler van het jaar is toch wel Donyell Malen vind ik. Malen die uit zo'n zware blessure komt en die elke keer zo belangrijk is en zelf heel bescheiden blijft. Goude vent!

- Talent van het jaar
Cody Gakpo heeft zich waanzinnig goed ontwikkeld in de afgelopen tijd! Hij is van een invaller een belangrijke basisspeler geworden die een trainer altijd als eerste op het wedstrijdformulier zet.
Teze had ook gekund maar mijn stem gaat naar Cody.

- Transfer van het jaar
Toch wel de transfer van Mario Götze. Ik zag die foto en dacht dit is toch Götze. Ik twijfelde geen seconde. Mooi dat de droom waar bleek te zijn.

- Wedstrijd van het jaar
Granada - PSV. Nog nooit een uitzege geboekt op een Spaanse ploeg. Tegen Granada waren onze spelers leeuwen die niet loslieten.

- Doelpunt van het jaar
Malen tegen Omonia Nicosia. Ik was zo enorm blij dat we daar wonnen. Uiteindelijk een waanzinnig belangrijk doelpunt natuurlijk! Als wij die hadden gelijkgespeeld hadden we misschien nooit meer terug kunnen komen tegen PAOK thuis.... dan waren de koppies gaan hangen.
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Speler van het jaar: Dumfries
Talent van het jaar: Gakpo
Transfer van het jaar: Max
Wedstrijd van het jaar: Granada uit
Doelpunt van het jaar: Malan vs de Graafschap
Donkie8774
Ballenjongen
3
Berichten: 28
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

GOATZE schreef: 23 dec 2020, 15:18 Speler van het jaar: Dumfries
Talent van het jaar: Gakpo
Transfer van het jaar: Max
Wedstrijd van het jaar: Granada uit
Doelpunt van het jaar: Malan vs de Graafschap
Makkelijk als mn voorganger al alles heeft neergezet 👍
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Speler van 't jaar: Malen. In 8 Europese wedstrijden 7 goals, dit seizoen na 22 wedstrijden 15 goals en vrijwel alleen maar belangrijke goals. Tel daarbij op dat hij van een zware blessure terug komt en dat hij aan het begin van het jaar niet eens fit was. Malen is als PSV, de sky is the limit op dit moment en laten we hopen dat het zo blijft de komende 3 maanden.

Talent van 't jaar: Madueke. heeft snel stappen gemaakt en lijkt ook mentaal en fysiek een topgozer te zijn. Ik kan me geen wereld voorstellen dat hij niet minimaal Bergwijn achterna gaat.

Transfer van 't jaar: Sangaré. Komt niet enkel door de trainer maar ook door de goede scouting waarmee De Jong heeft laten zien dat vorig jaar niet perse structureel is. In mijn ogen een goudmijn en daarnaast key important voor het systeem wat Schmidt wil spelen.

Wedstrijd van 't jaar: Granada uit.Dit moet een uitwedstrijd zijn want die winnen we niet zo vaak. Granada is geen wonderploeg maar daar zag ik een volwassen PSV wat een resultaat behaalde. Met als kers op de taart directe plaatsing. Heerlijk.

Doelpunt 't jaar: Ik denk dat het Granada uit was waar Boscagli de pass gaf op Max en Max hard laag voor en Malen die hem erin legt. Echt een mooie teamgoal waar het spel en het idee van de trainer als blauwdruk werd gebruikt.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Speler van het jaar: Dumfries, was de enige die ook vorig seizoen zijn niveau haalde en dit seizoen gewoon een van de belangrijkste spelers en onze captain.

Talent van het jaar: Teze, heel knap wat ie tot nu toe laat zien. Van RB back up tot nu vaste CV.

Transfer van het jaar: eigenlijk Schmidt maar laat ik een speler noemen, uiteraard is dat Super Mario

Wedstrijd van het jaar: thuis tegen Paok.

Goal van het jaar: technisch de mooiste/geilste; goal van M Gotze tegen Heerenveen.
tijn0

Wat [mention]RIO[/mention] zegt.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Maikel_91 schreef: 23 dec 2020, 12:58
TylerDurdn schreef: 23 dec 2020, 11:32 Speler van 't jaar: Dumfries
Talent van 't jaar: Gakpo
Transfer van 't jaar: Meister Mario
Wedstrijd van 't jaar: Paok thuis
Doelpunt 't jaar: Malen tegen De Graafschap
Heb je mijne nou gekopieerd? :mrgreen:
Ja, was het er volledig mee eens :)
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Speler van 't jaar: Gakpo
Talent van 't jaar: Madueke
Transfer van 't jaar: Meister Mario
Wedstrijd van 't jaar: Paok thuis
Doelpunt 't jaar: Malen tegen De Graafschap
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Speler van het jaar: Dumfries, omdat hij in de periode januari - maart PSV bij de hand nam. Een echte aanvoerder.
Talent van het jaar: Ik ben ook erg onder de indruk van de stormachtige ontwikkelingen van Gakpo en Teze, maar Madueke is mijn talent van het jaar. Op die leeftijd al zo belangrijk zijn is erg knap.
Transfer van het jaar: Erg lastige keuze, maar ik ga toch voor Götze. Sowieso het feit dat hij hier al speelt, maar ook wat hij brengt.
Wedstrijd van het jaar: Granada-uit was een volwassen overwinning, maar ik ga voor PAOK-thuis. Dat was m.i. hét kantelpunt, de veerkracht en comeback heeft de ploeg veel goeds gedaan, dat merk je aan alles.
Doelpunt van het jaar: Malen tegen De Graafschap.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV 'the best' awards