Darts

Discussieer hier met PSV-supporters over andere sporten dan voetbal.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

nilssonH schreef: 29 dec 2020, 23:41 Daar komt ie goed weg zeg... Wat een choke van Cullen op het einde.
Dat is dus het verschil tussen top en subtop. En een bak aan PL en podiumervaring.

Maar van Gerwen is heel erg goed weggekomen. Dries Mertens zou zeggen: dit was de kampioenswedstrijd.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Grasmat schreef: 29 dec 2020, 14:23 En dat in de wedstrijd waarin je hem niet verwacht. Wel lekker voor Wade, die krijgt ze normaal altijd tegen. Maar hij verliest wel de set, dus wat is het uiteindelijk waard? Peter Griffin 3-2 voor nu.

Fantastisch ook om het enthousiasme te zien waarmee hij reageert op zijn 9 darter :lol:
Heerlijke vent, die Wade. Niet om in je buurt te hebben denk ik, wel om naar te kijken.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wat een baas is het ook. Heel erg knappe comeback met een paar schitterende finishes. Top 32 is nu zeker. In een jaar tijd, heel erg bijzonder.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

En wat een ziek niveau in deze wedstrijd van Chizzy en de Dreammaker.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Seund hoor.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Wat een wrak is dat zeg die DvD, begon al met dat interview voor de wedstrijd. Ik begrijp dat het super spannend voor hem is maar het lijkt me niet dat hij gemaakt is voor toernooien als deze en dan was er nu niet eens publiek. Het leek alsof hij elk moment een inzinking kon krijgen daar op dat podium.
Johan-Cruijff
Geselecteerd voor Oranje
5
Berichten: 803
Lid geworden op: 30 aug 2018
Clubvoorkeur: Ajax

Heissenberrug schreef: 01 jan 2021, 16:52 Wat een wrak is dat zeg die DvD, begon al met dat interview voor de wedstrijd. Ik begrijp dat het super spannend voor hem is maar het lijkt me niet dat hij gemaakt is voor toernooien als deze en dan was er nu niet eens publiek. Het leek alsof hij elk moment een inzinking kon krijgen daar op dat podium.
Hele bijzondere jongen zo op het eerste oog. Daarmee niet zeggende dat het een verkeerde jongen is, verre van zelfs. Maar die interviews, de manier waarop hij praat, rondkijkt en beweegt. Als het in zijn bovenkamer net zo onrustig is als hij voor de camera staat dan begrijp ik wel waarom het zo lastig is voor hem. Blijft toch een sport waarin je veel meer moet kunnen dan goed gooien, je moet op de juiste momenten met de spanning om kunnen gaan. Ik hoop dat hij daar in weet te groeien, want een pijltje gooien kan hij prima. Verstandig wel dat hij voor zich hield waardoor hij ineens de kluts kwijt leek te zijn, heeft geen meerwaarde om dat prijs te geven. Met zijn mental coach mee aan de slag en hopen dat er aan te werken valt.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Lekker op tijd naar bed, MvG lijkt een kater van gisteren te hebben.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Chisnall staat ook echt bizar goed te gooien, MvG daarnaast ver onder zijn niveau.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Zuur, heel zuur. En waar haalt Chisnall dit in godsnaam ineens vandaan?

Price dus toch de nieuwe nummer 1 na dit WK...
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Poeh, deze zag ik niet aankomen. Chisnall ongekend goed, maar een van Gerwen in (top)vorm had er in ieder geval een wedstrijd van gemaakt. Nu wel echt een pijnlijke nederlaag.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Realistisch interview achteraf, houd ik altijd van. Niet zoeken in oorzaken buiten jezelf, gewoon niet goed genoeg vandaag en Chizzy fenomenaal. 107,3 en 49% checkout.
Hightower
Regelmatige invaller
3
Berichten: 314
Lid geworden op: 4 nov 2020

Op weg naar nr 25 schreef: 01 jan 2021, 22:34 Realistisch interview achteraf, houd ik altijd van. Niet zoeken in oorzaken buiten jezelf, gewoon niet goed genoeg vandaag en Chizzy fenomenaal. 107,3 en 49% checkout.
Het was inderdaad een verademing zijn interview. Hij is ook niet meer zo oppermachtig als een aantal jaar geleden.

In tegenstelling tot vd Voort en van Duivenvoorde, die zijn rijp voor de psychiater.
Wat waren die negatief na hun nederlaag, man man man.

Het blijft een leuk spelletje om te kijken, en er zijn best veel verassingen dit jaar.
Benieuwd of Price nu kan winnen.
Johan-Cruijff
Geselecteerd voor Oranje
5
Berichten: 803
Lid geworden op: 30 aug 2018
Clubvoorkeur: Ajax

Hightower schreef: 02 jan 2021, 11:11 Het was inderdaad een verademing zijn interview. Hij is ook niet meer zo oppermachtig als een aantal jaar geleden.

In tegenstelling tot vd Voort en van Duivenvoorde, die zijn rijp voor de psychiater.
Wat waren die negatief na hun nederlaag, man man man.

Het blijft een leuk spelletje om te kijken, en er zijn best veel verassingen dit jaar.
Benieuwd of Price nu kan winnen.
Eens met eigenlijk al het bovenstaande. Vooraf vol zelfvertrouwen het interview doen zonder arrogant te worden, maar achteraf ook toegeven dat het gewoon niet lukte. Bij Chisnall lukte gewoonweg alles. De scores én de dubbels van ongekend niveau. Daar kan een Van Gerwen wanneer hij op de toppen van zijn kunnen gooit wel pareren, maar gisteren zat het er niet in. Chisnall liet ook heel weinig steken vallen, gaf Van Gerwen ook weinig mogelijkheden om een tik terug te geven.

Weet hij dit ongekende niveau vast te houden dan is hij de absolute favoriet. Price had veel meer moeite met Gurney en ik had het idee dat het momentum langzaam tegen hem aan het keren was. Herpakte zich uiteindelijk in de laatste leg, maar het was minder overtuigend dan Chisnall gisteren liet zien. Ook Anderson vond ik tegen DvD een stabielere indruk maken.

Om dat interview met Chisnall na afloop kon ik ook wel lachen. Daar verstond ik dus echt geen reet van :lol:
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Haha, Chisnall praat echt heel plat Engels, collega’s van mij uit London spreken ook een heel lastig verstaanbaar Engels :-)
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat was een lekker potje hoor!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Chisnall net iets te vroeg gepiekt. Al denk ik dat Price - Anderson wel een terechte finale is, die beide kanten op kan gaan.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Slaat helemaal nergens op wat Price aan het doen is.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Price speelde geweldig (op de matchdarts na).
Terechte wereldkampioen die Michael nu echt uitdaagt.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

The Viking is niet meer. :(

Een van de aller aller allervriendelijkste darters die ik ooit heb meegemaakt en symbool uit de inmiddels vergane hoogtijdagen van de BDO. Ergens is het uiterst wonderbaarlijk dat hij gezien zijn levensstijl toch nog 59 is geworden, maar droevig nieuws blijft het hoe dan ook.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja treurig. Ik was fan.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Jeetje, Kyle Anderson. 33 jaar en twee jonge kinderen. Begint een donker topic te worden op deze manier.

Vrolijke mens, geliefd bij al zijn collega spelers. Kwakkelde wel wat met zijn gezondheid en had eerder last van depressies. Zal ongetwijfeld dus een van de twee zijn maar treurig is het hoe dan ook.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

De tering hee, wat een pot en wat een einde :O

Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ongekend dit.
Elke darter die op het WK staat, kan 9-darters gooien. Zo hoog is het niveau inmiddels wel.

Maar om het als debutant op dit podium in je eerste wedstrijd in de allerlaatste en beslissende leg te doen, met zoveel vertrouwen en zoveel energie, echt een prachtig moment.

Geeft ook wel aan dat het niveau in de breedte steeds beter wordt, en dat is alleen maar mooi.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Wat een pot 😬🤘🏻
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit zijn de potjes inderdaad. Heerlijk hoe het alle kanten op kan vallen tot aan het gaatje. Huybrechts is een koekwous maar had het niet erg gevonden als ie Price eruit had gemikt. De kansen waren er.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Darts