Fredrik Oppegård

Spelers A-selectie.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Nu Mauro weer terug komt, kan Oppegård misschien beter verhuurd worden aan een laagvlieger in de eredivisie. Een verhuurperiode van anderhalf jaar is misschien ook niet verkeerd. Daarna heeft hij nog een contract van een jaartje en kan hij opnieuw gewogen worden.

Edit: oh wat joene zegt dus eigenlijk
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Persoonlijk zou ik Max verkopen en hem als back-up houden.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als ik zie hoevaak onze verdedigers geblesseerd zijn dan zou ik het te risicovol vinden om hem te verhuren
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Vitesse dreigt Wittek te verliezen, dan lijkt me dit echt een goede kans om Oppegard aan Vitesse te verhuren. Relatief weinig concurrentie, nog 20 wedstrijden te spelen waarbij we na die 20 wedstrijden kunnen bepalen of hij een back-up kan zijn volgend jaar of dat we er afscheid van moeten nemen. Met Mauro erbij hebben we voldoende keuzes op links. Mocht je Max kunnen verkopen en een nieuwe linkback halen is het helemaal top.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Vitesse heeft Manhoef en Dijks onder contract, las ik gisteren. Fredje komt daar waarschijnlijk niet aan de bak.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10000
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Excelsior wil hem huren.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1547105/ ... ck-van-PSV
LeandroBonfim
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 664
Lid geworden op: 7 nov 2022

Zou goed voor zijn ontwikkeling zijn.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Vroeg mij al af wie hem zou willen, Excelsior dus. Op dit moment een aardige club. Had een paar jaar geleden best verwachtingen van hem, net als van z’n maatje op de andere vleugel, Sambo. Vermoed onderhand net-niet, wat anderen eerder leken te zien dan ik iig
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

DonyellMalen schreef: 26 jan 2023, 08:42 Excelsior wil hem huren.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1547105/ ... ck-van-PSV
Oppegard zou ik nog niet afschrijven, moet fysiek sterker worden en dan is het een prima back.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ook voor Oppegard geldt: technisch prima, maar verder een beetje slappe hap. Hij moet inderdaad veel gaan spelen op het hoogste niveau, leren knokken, wellicht wordt het dan nog wat. Ik heb geen hoge verwachtingen.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Talent aan de bal maar verdedigend nog een soort Hoever. Zijn mentaliteit is wel beter geloof ik dus in dat verdedigende kan hij zich nog ontwikkelen.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Standbeeld schreef: 26 jan 2023, 11:20 Ook voor Oppegard geldt: technisch prima, maar verder een beetje slappe hap. Hij moet inderdaad veel gaan spelen op het hoogste niveau, leren knokken, wellicht wordt het dan nog wat. Ik heb geen hoge verwachtingen.
Ik eigenlijk wel al zit ik er in dit geval graag naast. :mrgreen: Oppegard zal nog wel tijd nodig hebben maar kijk naar de betere backs in de eredivisie de afgelopen jaren, die hadden allemaal aanlooptijd nodig of het nu Mazraoui of Mauro betreft.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10000
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Prima voor Fredrik, lekker minuten maken daar.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

3 punten van morgen meenemen in de onderhandeling aub
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik heb eigenlijk de hoop opgegeven a la Sadilek maar wie weet kan hij nog verrassen. Wel leuk om hem te gaan volgen en hopelijk maakt hij stappen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 26 okt 2022, 10:26
ShovingNE2 schreef: 26 okt 2022, 08:32

Het gaat niet alleen om knaken denk ik. Als je spelers gaat halen dan moet je ze ook perspectief bieden of perspectief houden voor de spelers die er al zijn. Nu een selectie van 26 veldspelers en 4 keepers. Het doel was als ik mij goed herinner sowieso al 24+4.



Inderdaad: zelfs Max is 10x beter. Ik durf te zeggen dat hij op Eredivisieniveau nooit een basisplek gaat halen bij welke club dan ook.
Ik noteer het.
Benieuwd of Oppegard een basisplek weet te veroveren bij Go Ahead. Wat denk jij Shoving?
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10000
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Gaat na de wedstrijd van vandaag naar Go Ahead Eagles.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mooie stap. Hoop dat hij en Sambo genoeg gaan ontwikkelen deze seizoenshelft dat ze volgend jaar meer speeltijd kunnen krijgen op de backposities volgend seizoen
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Officieel verhuurd aan GAE
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mooi dat het rond is. Kan zomaar een potentiele back worden maar moet nog wel wat stappen zetten
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Prima club, kan dat ventje mooi een half seizoen veel spelen en hopelijk ontwikkeld hij zich zo goed dat hij een serieuze selectie speler kan wordne komend seizoen. Zelfde verhaal eigenlijk als Sambo.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Benieuwd hoe hij het gaat doen. Veel speeltijd bij een goede middenmoter zal hem goed doen. En dan vanaf de zomer hopelijk een reële optie voor de linksback.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Binnen PSV is men behoorlijk tevreden over zijn ontwikkeling het laatste half jaar. Een goede tweede seizoenshelft bij Eagles kan er inderdaad voor zorgen dat hij in de zomer een optie is voor de linksbackpositie.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dus Brands kennende komen Sambo en Oppegard terug en halen we geen nieuwe backs. :wall:
Gebruikersavatar
LaFoquita
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 701
Lid geworden op: 29 dec 2022
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza schreef: 30 jan 2023, 08:15 Binnen PSV is men behoorlijk tevreden over zijn ontwikkeling het laatste half jaar. Een goede tweede seizoenshelft bij Eagles kan er inderdaad voor zorgen dat hij in de zomer een optie is voor de linksbackpositie.
Opgevangen? Want vond hem alles behalve een goede indruk maken en denk eerlijk gezegd ook niet dat pak m beet 15 wedstrijden Go Ahead dit gaat veranderen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Fredrik Oppegård