Moderators/Admins

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ShovingNE2 schreef: 09 sep 2022, 09:36
Trixm schreef: 09 sep 2022, 09:30 Als je ergens een melding van maakt, krijg je er dan geen reactie op als die gesloten wordt zonder dat er iets mee wordt gedaan?
Soms wel, soms niet. Als ik een melding zie dan pak ik hem direct op, maar als ik aan het werk ben of waar dan ook druk mee ben dan geef ik niet altijd een reactie nee. En volgens mij is er iets mee gedaan?
thanks voor de uitleg, klopt inderdaad, dat was niet direct zichtbaar..

groet
Saibari is underrated.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ik wil graag even het mods-team complimenteren met de grondige wijze waarop men onderzoek heeft gedaan nav irritaties van verschillende forummers over een medeforummer, zonder daarbij man en paard te noemen.

Ook het resultaat van het onderzoek en de disciplinaire acties die vervolgens genomen zijn, vind ik een compliment waard; kortstondige sanctie met daarna de mogelijkheid om terug te keren, met beperking van rechten om het forum en de aanwezigen hierop te beschermen tegen herhaling van gebeurtenissen maar desbetreffende forummer ook de kans te geven om te laten zien dat deze zich kan voegen naar geldende regels en afspraken.

Ik vind dit belangrijk om te benoemen, aangezien dit team ook vaak bekritiseert is op de wijze waarop probleemgedrag op het forum wordt aangepakt.

Nu dus een blijk van tevredenheid en waardering. (Y)
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

FritskePhilips schreef: 02 jan 2023, 07:49 Ik wil graag even het mods-team complimenteren met de grondige wijze waarop men onderzoek heeft gedaan nav irritaties van verschillende forummers over een medeforummer, zonder daarbij man en paard te noemen.
En jij denkt dat mensen het kaartentopic niet kunnen vinden om te zien over wie je het hebt? :lol:

Verder wel eens in algemene zin: ik ben zeer content met het modteam van dit forum!
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Josef Dettelbacher schreef: 02 jan 2023, 08:11
FritskePhilips schreef: 02 jan 2023, 07:49 Ik wil graag even het mods-team complimenteren met de grondige wijze waarop men onderzoek heeft gedaan nav irritaties van verschillende forummers over een medeforummer, zonder daarbij man en paard te noemen.
En jij denkt dat mensen het kaartentopic niet kunnen vinden om te zien over wie je het hebt? :lol:

Verder wel eens in algemene zin: ik ben zeer content met het modteam van dit forum!
Het adequaat optreden tegen mensen die willen discussiëren over het songfestival verdient inderdaad een pluim!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

VeresRivne schreef: 02 jan 2023, 08:25
Josef Dettelbacher schreef: 02 jan 2023, 08:11

En jij denkt dat mensen het kaartentopic niet kunnen vinden om te zien over wie je het hebt? :lol:

Verder wel eens in algemene zin: ik ben zeer content met het modteam van dit forum!
Het adequaat optreden tegen mensen die willen discussiëren over het songfestival verdient inderdaad een pluim!
Geen zorgen veres, ik pak die kaart weer voor ons beiden over een paar maanden :heart:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

FritskePhilips schreef: 02 jan 2023, 07:49 Ik wil graag even het mods-team complimenteren met de grondige wijze waarop men onderzoek heeft gedaan nav irritaties van verschillende forummers over een medeforummer, zonder daarbij man en paard te noemen.

Ook het resultaat van het onderzoek en de disciplinaire acties die vervolgens genomen zijn, vind ik een compliment waard; kortstondige sanctie met daarna de mogelijkheid om terug te keren, met beperking van rechten om het forum en de aanwezigen hierop te beschermen tegen herhaling van gebeurtenissen maar desbetreffende forummer ook de kans te geven om te laten zien dat deze zich kan voegen naar geldende regels en afspraken.

Ik vind dit belangrijk om te benoemen, aangezien dit team ook vaak bekritiseert is op de wijze waarop probleemgedrag op het forum wordt aangepakt.

Nu dus een blijk van tevredenheid en waardering. (Y)
Inderdaad, helemaal eens. Wat dat betreft is ons mod-team net Sparta. Individueel stelt het allemaal niet zoveel voor, maar samen doen ze het erg goed…
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 02 jan 2023, 08:11 En jij denkt dat mensen het kaartentopic niet kunnen vinden om te zien over wie je het hebt? :lol:
:mrgreen:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wat betekent een rode kaart eigenlijk? Kan je dan niet meer posten en nog wel het forum lezen of is het complete forum niet meer toegankelijk? Gewoon een vraag uit interesse, ben maar niet bang jongens. Of blij. :lol:
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 08 jan 2023, 21:32 Wat betekent een rode kaart eigenlijk? Kan je dan niet meer posten en nog wel het forum lezen of is het complete forum niet meer toegankelijk? Gewoon een vraag uit interesse, ben maar niet bang jongens. Of blij. :lol:
Zolang je geen IP ban hebt kan je lezen. Je kan alleen niks met je account.

We hebben wel ns mensen gehad die hun ban niet wilde afwachten en dus andere accounts gingen maken, doorgaans voor ons direct te zien. En wanneer dat gebeurd dan krijg je een lifetime ban.
IP van kunnen we doen, alleen is niet altijd gewenst gezien veel leden via hun mobiele netwerk op 't forum zitten.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

https://www.ad.nl/binnenland/justitie-v ... ~acb69654/

Gevonden!



Ik doneer die 200k voor de eerstvolgende Negentiendertien borrel
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Tel nog even je vingers JD....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 14 mar 2023, 22:04 Tel nog even je vingers JD....
Waar is de rest van deze handjob gebleven? :mrgreen:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Afbeelding

Als twee druppels frietvet.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

HET IS PATAT!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Zou toch opletten met dat soort beschuldigingen jongens, @ShovingNE2 zal er ook wel eentje hebben die nog niet ontdekt is.

https://nos.nl/artikel/2348698-martelco ... or-de-show
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

3 zelfs. Veelal rond Abcoude Noord overigens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 15 mar 2023, 07:38 HET IS PATAT!
En daarom dames en heren is de beloning verhoogd tot 200.000 euro..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Marcel0409
Ballenjongen
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2023
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Noa Lang

Goedemorgen zijn er hier ook nog mensen die een seizoenkaart hebben die niet passe-partout kopen?
Ik kom uit Assen en heb geen seizoenkaart en wij gaan altijd naar Europese wedstrijden.
Wie heeft nog 2 seizoenkaarten over en wil voor mij 2 passe-partout bestellen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Moderators/Admins