WK Qatar 2022

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Plaats reactie
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Binnen de minuut bijna een gebroken scheenbeen..
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 26 nov 2022, 20:41 Guti!! Maar, jammer genoeg voor Andrés :steam:
Was mooi geweest om 1PSV er en 3 oud PSV ers op het veld te hebben.
Maar Guti heeft zijn knotje ipv haarband, met knotje was hij niet op zijn best bij PSV😂
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Desalniettemin, serieus genieten dit. Scheids laat het ook echt een zuidamerikaanse pot zijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Onze Guti komt er eerder in dan onze vriend van Ajax. Chelsea mag ook wel met 30 miljoen over de brug komen
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Guti die Messi even aanpakt. Lekker hoor. Hoop dat wij nog lang van deze bikkel mogen genieten.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het tot nu toe een afgrijselijk kut WK met al die 0-0 zaadpotten.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Mooi ingeschoten hoor
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

trouwepsvfan schreef: 26 nov 2022, 21:23 Ik vind het tot nu toe een afgrijselijk kut WK met al die 0-0 zaadpotten.
Eens. Het doet mij heel erg denken aan Italia '90;.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wow
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Doet ie 't toch he. Mexico kan nu wel inpakken denk ik, lukte ze eigenlijk nooit om tot een georganiseerde aanval te komen.

Maar, wie weet!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Als het deze stand blijft dan pak ik in ieder geval punten in de poule. Maar ik had het MExico meer gegund.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

trouwepsvfan schreef: 26 nov 2022, 21:23 Ik vind het tot nu toe een afgrijselijk kut WK met al die 0-0 zaadpotten.
Ah van die negativiteit heb ik totáál geen last, ik geniet met volle teugen. Tip: als een potje je niet boeit, ga dan wat anders doen. Vier wedstrijden per dag dus dikke prima dat er regelmatig wat bij zit wat niet m'n aandacht opslokt :nerd:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Heerlijk Messi!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Messi, Ronaldo, Mbappé & Gakpo. Alle topspelers laten zich weer zien.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Lozano eruit als je een goal nodig hebt. Ik snap toch maar weinig van de wissels dit WK…
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs schreef: 26 nov 2022, 21:33 Lozano eruit als je een goal nodig hebt. Ik snap toch maar weinig van de wissels dit WK…
Moegestreden en Argentinië zakt wat verder terug.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Dat Argentinië overtuigd ook niet hoor. Als Messi geen Maradonnatje doet dan gaan ze de laatste vier niet halen.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 26 nov 2022, 21:29
trouwepsvfan schreef: 26 nov 2022, 21:23 Ik vind het tot nu toe een afgrijselijk kut WK met al die 0-0 zaadpotten.
Ah van die negativiteit heb ik totáál geen last, ik geniet met volle teugen. Tip: als een potje je niet boeit, ga dan wat anders doen. Vier wedstrijden per dag dus dikke prima dat er regelmatig wat bij zit wat niet m'n aandacht opslokt :nerd:
Bovendien vind ik niet alle 0-0 wedstrijden saai, beetje scorebordjournalistiek dat. Engeland-VS, Mexico-Polen en Uruguay-Zuid-Korea waren oprecht boeiende wedstrijden om naar te kijken, ook al eindigden ze in 0-0. Het waren ook niet wedstrijden waarin bussen werden geparkeerd, maar wedstrijden die continu heen en weer gingen maar aanvallen net niet goed uitgespeeld/afgemaakt werden. Tuurlijk zie je liever goals, maar 0-0 betekent niet automatisch "saaie wedstrijd". Als je alleen goals wil zien kun je natuurlijk ook alleen de samenvattingen kijken.
Laatst gewijzigd door Persepolis op 26 nov 2022, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Guti moet stoppen met dat knotje
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat een goal weer zeg!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

hondjevandebakker schreef: 26 nov 2022, 21:49 Guti moet stoppen met dat knotje
Dat is toch ook maar knotjeskapseljournalistiek…
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Persepolis schreef: 26 nov 2022, 21:48
ziege maar ook zagge schreef: 26 nov 2022, 21:29

Ah van die negativiteit heb ik totáál geen last, ik geniet met volle teugen. Tip: als een potje je niet boeit, ga dan wat anders doen. Vier wedstrijden per dag dus dikke prima dat er regelmatig wat bij zit wat niet m'n aandacht opslokt :nerd:
Bovendien vind ik niet alle 0-0 wedstrijden saai, beetje scorebordjournalistiek dat. Engeland-VS, Mexico-Polen en Uruguay-Zuid-Korea waren oprecht boeiende wedstrijden om naar te kijken, ook al eindigden ze in 0-0. Het waren ook niet wedstrijden waarin bussen werden geparkeerd, maar wedstrijden die continu heen en weer gingen maar aanvallen net niet goed uitgespeeld/afgemaakt werden. Tuurlijk zie je liever goals, maar 0-0 betekent niet automatisch "saaie wedstrijd". Als je alleen goals wil zien kun je natuurlijk ook alleen de samenvattingen kijken.
Maar jij bent iemand die actief post op een voetbalforum. Je hebt het inzicht om ook te kunnen genieten van de fijnere zaken van het spel. De mensen die een leuke wedstrijd willen zien blijven toch een beetje op hun honger zitten. Die zien de slordigheden en niet de kleine nuances waarmee de aanvallen misschien wel effect hadden gehad. Voor de normale voetballiefhebber is het toch een beetje saai allemaal.

(De enige uitzonderingen zijn trouwens Canada en de VS die door opvallend veel mensen in mijn omgeving bewierookt worden voor hun spel. )
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mr.top schreef: 26 nov 2022, 21:55
Persepolis schreef: 26 nov 2022, 21:48

Bovendien vind ik niet alle 0-0 wedstrijden saai, beetje scorebordjournalistiek dat. Engeland-VS, Mexico-Polen en Uruguay-Zuid-Korea waren oprecht boeiende wedstrijden om naar te kijken, ook al eindigden ze in 0-0. Het waren ook niet wedstrijden waarin bussen werden geparkeerd, maar wedstrijden die continu heen en weer gingen maar aanvallen net niet goed uitgespeeld/afgemaakt werden. Tuurlijk zie je liever goals, maar 0-0 betekent niet automatisch "saaie wedstrijd". Als je alleen goals wil zien kun je natuurlijk ook alleen de samenvattingen kijken.
Maar jij bent iemand die actief post op een voetbalforum. Je hebt het inzicht om ook te kunnen genieten van de fijnere zaken van het spel. De mensen die een leuke wedstrijd willen zien blijven toch een beetje op hun honger zitten. Die zien de slordigheden en niet de kleine nuances waarmee de aanvallen misschien wel effect hadden gehad. Voor de normale voetballiefhebber is het toch een beetje saai allemaal.

(De enige uitzonderingen zijn trouwens Canada en de VS die door opvallend veel mensen in mijn omgeving bewierookt worden voor hun spel. )
Dat is waar en ik heb misschien ook wat overdreven gereageerd, ik vind alleen wel dat er een verschil is tussen een 0-0 wedstrijd omdat er aan een of beide kanten heel terughoudend wordt gespeeld, en een 0-0 wedstrijd met aanvallen op en neer zonder te scoren. Maar uiteindelijk zijn goals natuurlijk leuker.

Die 2e goal zou overigens weleens fataal kunnen zijn voor Mexico. Zij zitten nu op doelsaldo -2. Polen op +2 en Argentinië op +1. Als Argentinië maar met 1 goal wint van Polen, moet Mexico met 3 goals winnen om door te gaan. Als die wedstrijd gelijk wordt idem. Het is een stuk lastiger geworden.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ach, Mexico verdient toch niks met dat laffe kutvoetbal van ze. Stonden er vandaag ook alleen maar om 0-0 te spelen en Argentinië een hak te zetten. Die gaan woensdag echt niet met drie goals verschil winnen hoor.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 26 nov 2022, 22:18 Ach, Mexico verdient toch niks met dat laffe kutvoetbal van ze. Stonden er vandaag ook alleen maar om 0-0 te spelen en Argentinië een hak te zetten. Die gaan woensdag echt niet met drie goals verschil winnen hoor.
Ai caramba, amigo. Lo siento.
Toch erg teleurstellend voor Mexico zo. Leken toch wel de groepsfase uit te moeten kunnen komen met deze ploeg, maar beide wedstrijden vielen erg tegen qua voetbal, vechtlust was wel aardig aanwezig.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Vechtlust was hartstikke goed, ze weten ook gewoon dat ze dat nodig hebben om het gebrek aan (tactische) kwaliteit van Argentinië op te vangen. Ik vind het dus absoluut geen kwestie van lafheid. Wel een kwestie van: zorg er nou eens voor dat je eindelijk tactisch op peil komt.

Nu in totaal 21x tegen Argentinië gespeeld, stand: Argentinië 15 - Mexico 2.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

WK Qatar 2022