WK Qatar 2022

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Die keeper was goed maar ook heel irritant. Gunde hem wel een beslissend blundertje in de finale. Wat een vervelende dwaas. Dat obscene gedoe met die prijs was door het uitfluiten van de Fransen zei hij achteraf.

Die Argentijnen zijn heel goed in uitdelen maar het tegenovergestelde bij incasseren. Jammer daarom dat ze die titel gewonnen hebben.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

DeEintovenaar schreef: 19 dec 2022, 13:02
Mr. Spock schreef: 19 dec 2022, 13:00
Met de acties van RvN en Afellay zet je je tegenstander keihard voor lul. Verneder je ze.
Martinez zet hooguit zichzelf voor lul.

Overigens durf ik te wedden dat als Gakpo dit met de KNVB beker had gedaan zowat iedereen het schitterend had gevonden.
Nou volgens mij verneder je met dat juichen ook alleen jezelf want als je ook maar iets verkeerd doet daarna krijg je hem 20x zo hard terug. Met een eretitel voor je geslachtsdeel zwieren zet je toch ook een organisatie voor lul...
Wie dit ook dit, ik vind het gewoon totaal respectloos en oliedom. Of het nou Cody is of Martinez of wie dan ook.
Respectloos? Het zal wel, die man haalt een grapje uit en als je er niet om kan lachen is dat prima. Tegenwoordig lijkt het wel alsof je helemaal niets meer mag doen waar een ander eventueel mogelijk misschien wel eens gekwetst door zou kunnen worden. Gewoon swaffelen die beker jonguh!

Dit is toch ook gewoon humor?

Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Die keeper is natuurlijk de grootste loser van allemaal. Vind het vrij triest om de speler belachelijk te maken in de kleedkamer die in de finale 4x (!!) bij je heeft gescoord. Ga gewoon feesten, je hebt gewonnen en bemoei je niet meer met de tegenstander. Sneu gedoe zeg. Hetzelfde geldt voor Aguero die van alles heeft gezegd over Camavinga, een 20-jarige speler die ik nog nooit op iets wat over de scheef gaat heb kunnen betrappen. En dat je dan als Aguero zijnde, je bent ik weetniethoeveel jaar ouder en je hebt zelf 0,0 bijgedragen aan de WK-winst en je vervolgens zo verlaagt tot dat niveau nadat je land het WK heeft gewonnen, dat is gewoonweg vrij treurig. En bovendien, Camavinga heeft met z'n 20 jaar wel al de Champions League gewonnen; iets wat Aguero niet kan zeggen. Zijn stuk voor stuk kleine winnaars die Argentijnen.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

DonyellMalen schreef: 19 dec 2022, 13:24 Camavinga heeft met z'n 20 jaar wel al de Champions League gewonnen; iets wat Aguero niet kan zeggen.
Deed 4 minuten mee in de finale.
Overigens is dat ook zo'n beetje het enige dat hij wel en Aguero niet heeft (oa 5 PL titels, EL, een zwik bekers, 2x jeugd WK, Olympisch goud, PL record aantal hattricks, Copa America etc). We gaan zien wat die camavigna aan zijn palmares gaat toevoegen.
Laatst gewijzigd door Mr. Spock op 19 dec 2022, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Mr. Spock schreef: 19 dec 2022, 13:38
DonyellMalen schreef: 19 dec 2022, 13:24 Camavinga heeft met z'n 20 jaar wel al de Champions League gewonnen; iets wat Aguero niet kan zeggen.
Deed 4 minuten mee in de finale.
Overigens is dat ook zo'n beetje het enige dat hij wel en Aguero niet heeft (oa 5 PL titels, een zwik bekers, 2x jeugd WK, Olympisch goud, PL record aantal hattricks, Copa America etc)
En Aguero is 34 jaar en gestopt met voetballen dus er komt niks meer bij en Camavinga is 20, komt net kijken en heeft nog een heel voetballeven voor zich. Niet echt te vergelijken he...
RV1913
Nationale topspeler
2
Berichten: 1734
Lid geworden op: 30 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mr. Spock schreef: 19 dec 2022, 13:38
DonyellMalen schreef: 19 dec 2022, 13:24 Camavinga heeft met z'n 20 jaar wel al de Champions League gewonnen; iets wat Aguero niet kan zeggen.
Deed 4 minuten mee in de finale.
Overigens is dat ook zo'n beetje het enige dat hij wel en Aguero niet heeft (oa 5 PL titels, EL, een zwik bekers, 2x jeugd WK, Olympisch goud, PL record aantal hattricks, Copa America etc). We gaan zien wat die camavigna aan zijn palmares gaat toevoegen.
Ben jij Argentijns ofzo continu de argentijnen lopen verdedigen bij ieder kritiekpunt wat iedereen heeft op dat zielige volk :lol:
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Als dit je argument is.. "van ja hij deed maar 4 minuten mee'', dan heb je er ook geen kaas van gegeten he. Check de feiten, Camavinga heeft genoeg gespeeld afgelopen CL om daar z'n steentje aan bij te hebben gedragen. Speelde geweldig voor Real in de Champions League. En heeft een geweldige prijzenlijsr voor een 20-jarige: 1x Champions League, 1x La Liga, 1x UEFA SuperCup, 1x Nations League, 1x Franse beker, 1x Spaanse supercup. Hoe je het went of keert, het blijft gewoon sneu gedrag van Aguero. Maar niet alleen hij, groot gedeelte van de Argentijnse selectie toonden zich kleine winnaars.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Mr. Spock schreef: 19 dec 2022, 13:03
DeEintovenaar schreef: 19 dec 2022, 13:01

Maar het is toch gewoon enorm respectloos? Ja dat is het juichen natuurlijk ook maar je krijgt van iemand een trofee voor je prestaties. Dat is een soort eretitel die je krijgt omdat je verkozen bent tot beste keeper van de wereld op dat toernooi en vervolgens hou je zo'n prijs voor een plek wat gewoon bijzonder is. Ik vraag me af hoe je dat als humor kan bestempelen maar goed. Ik veeg toch ook niet met mijn diploma langs mijn kont...
Zoals Koeman dat met een duits shirt deed bedoel je?
Afbeelding
Ook een belachelijke actie van Koeman maar wel 35 jaar geleden, minder obsceen en niet op het grote podium terwijl alle schijnwerpers en camera's en dus de ogen van miljarden op dat moment op jou alleen gericht zijn. En ook Koeman heeft daar de nodige kritiek op gekregen.

Die Martinez zou gewoon die troffee in moeten leveren en een schorsing aan z'n broek moeten krijgen. Een schorsing had Koeman destijds m.i. ook verdiend btw. In alle emotie kun je domme dingen doen maar die mogen wel consequenties hebben.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

ziege maar ook zagge schreef: 19 dec 2022, 14:02
Mr. Spock schreef: 19 dec 2022, 13:03
Zoals Koeman dat met een duits shirt deed bedoel je?
Afbeelding
Ook een belachelijke actie van Koeman maar wel 35 jaar geleden, minder obsceen en niet op het grote podium terwijl alle schijnwerpers en camera's en dus de ogen van miljarden op dat moment op jou alleen gericht zijn. En ook Koeman heeft daar de nodige kritiek op gekregen.

Die Martinez zou gewoon die troffee in moeten leveren en een schorsing aan z'n broek moeten krijgen. Een schorsing had Koeman destijds m.i. ook verdiend btw. In alle emotie kun je domme dingen doen maar die mogen wel consequenties hebben.
100% met je eens.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

koetje schreef: 19 dec 2022, 13:07Die Argentijnen zijn heel goed in uitdelen maar het tegenovergestelde bij incasseren. Jammer daarom dat ze die titel gewonnen hebben.
Idd... her en der nu het verhaal alsof het extreem onsportieve gedrag na de wedstrijd allemaal te wijten zou zijn aan eerdere Nederlandse onsportiviteit terwijl ze dat spelletje zelf ook gespeeld hebben.

Het getuigt m.i. allemaal van bijzonder weinig klasse. Messi's carrière heeft het verdiend, dat wel, en ze hebben er ook het hardst voor gevochten dus het is een terechte wereldkampioen, maar een mooie wereldkampioen kan ik 't ook niet noemen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

ziege maar ook zagge schreef: 19 dec 2022, 15:02
koetje schreef: 19 dec 2022, 13:07Die Argentijnen zijn heel goed in uitdelen maar het tegenovergestelde bij incasseren. Jammer daarom dat ze die titel gewonnen hebben.
Idd... her en der nu het verhaal alsof het extreem onsportieve gedrag na de wedstrijd allemaal te wijten zou zijn aan eerdere Nederlandse onsportiviteit terwijl ze dat spelletje zelf ook gespeeld hebben.

Het getuigt m.i. allemaal van bijzonder weinig klasse. Messi's carrière heeft het verdiend, dat wel, en ze hebben er ook het hardst voor gevochten dus het is een terechte wereldkampioen, maar een mooie wereldkampioen kan ik 't ook niet noemen.
Je verwoord het goed. Ze hebben bijzonder weinig klasse en kunnen met alleen maar uitdelen. Samen met Ajax en een aantal Portugese teams een grote onsportieve bende.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ik respecteer alleen harde spelers die ook kunnen incasseren. Dat zelf er keihard in gaan, maar bij elk half tikkie theatraal gaan liggen rollen vind ik echt om te kotsen.
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

Johnnie Walker schreef: 19 dec 2022, 15:28 Ik respecteer alleen harde spelers die ook kunnen incasseren. Dat zelf er keihard in gaan, maar bij elk half tikkie theatraal gaan liggen rollen vind ik echt om te kotsen.
Zoals Pepe. Die idioot zou ik voor elke wedstrijd direct rood geven als ik scheids was.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

koetje schreef: 19 dec 2022, 13:07 Die keeper was goed maar ook heel irritant. Gunde hem wel een beslissend blundertje in de finale. Wat een vervelende dwaas. Dat obscene gedoe met die prijs was door het uitfluiten van de Fransen zei hij achteraf.

Die Argentijnen zijn heel goed in uitdelen maar het tegenovergestelde bij incasseren. Jammer daarom dat ze die titel gewonnen hebben.
Mwah, ik vind het allemaal wel prima. Wij hebben Walter, ook een Argentijn en dat is een prima vent.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Is de uitslag van de dopingcontrole al openbaar?
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Thoresen schreef: 19 dec 2022, 16:19 Is de uitslag van de dopingcontrole al openbaar?
https://www.dopingautoriteit.nl/nieuws/anp/10286
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Het viel me gister bij de 3-2 van Argentinië op dat er al wisselspelers in het veld stonden voordat de bal over de lijn was. Ik las net dat het nu ook door L'Equipe is opgepikt.
Natuurlijk het is een Franse krant maar ik vind het wel slecht van de VAR dat daarop niet is ingegaan tijdens de wedstrijd.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Ok slotje erop. Terug naar clubvoetbal❤️
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Was echt een leuk WK. Misschien nog wel leuker als 2014. De tijd zal het leren.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Neeeee beter he
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

WK Top (vanaf 1986, eerste WK dat ik bewust heb meegemaakt)
1-1986
2-2022
3-2002
4-1994
5-1998
6-2006
7-1990
8-2014
9-2010
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Feitjes die het leven net even ietsjes mooier maken:

Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ken dit topic niet dihicht?
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

psvgouda schreef: 20 dec 2022, 09:43 Ken dit topic niet dihicht?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Voor iedereen die het gemist heeft (of nog wil nagenieten):
https://nos.nl/video/2456927-terugkijke ... -frankrijk
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

'Hoe Bobo Messi het dan eindelijk lukte, tegen wil en dank'


Alternatieve suggesties zijn welkom.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

WK Qatar 2022