WK Qatar 2022

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
7
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

'Hoe Bobo Messi het dan eindelijk lukte, tegen wil en dank'

Alternatieve suggesties zijn welkom.
  • Citaat
  • Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

De obsessie van die keeper met Mbappe begint wel heel erg sneue vormen aan te nemen:

Je hebt grootse verliezers maar blijkbaar ook kleine winnaars...
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Wat een sneu figuur zeg. Kleine winnaar, hij kan het niet loslaten he dat Mbappe 4x bij hem heeft gescoord.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ook jammer dat zijn teamgenoten hem daar niet op aanspreken of in elk geval niet succesvol. Als Messi is het toch beschamend dat je teamgenoot zo infantiel wordt behandeld door dat keepertje?
  • Citaat
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    7
    Oude naam: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Die pop zal een argentijn naar hem toe hebben gegooid. Of denken jullie echt dat hij dat zelf heeft gemaakt?

Zo kun je ook zeggen dat Depay een ajax obsessie heeft.

Afbeelding
  • Citaat
  • Near a tree by a river there's a hole in the ground
    Where an old man of Aran goes around and around
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Is die foto wel echt? Lijkt fotoshop. Die van dat keepertje.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Mr. Spock schreef: 20 dec 2022, 20:43 Die pop zal een argentijn naar hem toe hebben gegooid. Of denken jullie echt dat hij dat zelf heeft gemaakt?
    Maakt toch niet uit of hij het zelf heeft gemaakt? Als iemand het naar hem toegegooid heeft kon ie het ook weer weggooien.

Ik weet dat je alles goed praat wat met Argentinië te maken heeft, maar dit is toch gewoon een beetje sneu? Je wereldtitel vieren is toch veel leuker dan iemand voor de gek houden die er wel vier bij je ingelegd heeft. Beetje misplaatst.
  • Citaat
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    7

Grasmat schreef: 20 dec 2022, 20:52
    Mr. Spock schreef: 20 dec 2022, 20:43 Die pop zal een argentijn naar hem toe hebben gegooid. Of denken jullie echt dat hij dat zelf heeft gemaakt?
    Maakt toch niet uit of hij het zelf heeft gemaakt? Als iemand het naar hem toegegooid heeft kon ie het ook weer weggooien.

Ik weet dat je alles goed praat wat met Argentinië te maken heeft, maar dit is toch gewoon een beetje sneu?
    Depay kan die sjaal ook weggooien. Dat is dan niet sneu?

En kijk die Hendrix hier eens zeg. Net kampioen en direct bezig met ajax in plaats van de titel te vieren.
    https://www.psvfans.nl/video-hendrix-ga ... amsterdam/

Ik herinner me ook Mauro die Tadic voor de gek hield in de bus na de bekerfinale.

Voor de goede orde: ik vind dat allemaal wel kunnen. Maar ga niet het ene dik in orde vinden en als een ander het doet er grote schande van spreken.
  • Citaat
    29.04.2007
    Nationale topspeler
    4
    Seizoenkaart: Vak YY

Awards:

Mr. Spock schreef: 20 dec 2022, 20:54
    Grasmat schreef: 20 dec 2022, 20:52

Ik weet dat je alles goed praat wat met Argentinië te maken heeft, maar dit is toch gewoon een beetje sneu?
    Depay kan die sjaal ook weggooien. Dat is dan niet sneu?

En kijk die Hendrix hier eens zeg. Net kampioen en direct bezig met ajax in plaats van de titel te vieren.
    https://www.psvfans.nl/video-hendrix-ga ... amsterdam/

Ik herinner me ook Mauro die Tadic voor de gek hield in de bus na de bekerfinale.

Voor de goede orde: ik vind dat allemaal wel kunnen. Maar ga niet het ene dik in orde vinden en als een ander het doet er grote schande van spreken.
    Wellicht is dat ook sneu, maar is dat lastig te zien door onze subjectieve PSV-bril. Zoals jij alles door een blauw-wit gestreept brilletje lijkt te zien.

Al vind ik het zelfs nog anders als je elkaars eeuwige concurrent/rivaal bent. Wat heeft hij met/tegen Mbappe?
  • Citaat
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Heb 't nog ff opgezocht maar de grotemensen profcarriére van Messi begon zo rond 2005...

Die 17 jaar dat er geen woord uit kwam leek ie best sympathiek.
  • Citaat
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    7

• Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

psvgouda schreef: 20 dec 2022, 09:43 Ken dit topic niet dihicht?
    Nee volgende week horen we hier nog dat de geest van Pogba in die keeper van Argentinië zat. Het blijkt allemaal toch waar te zijn van die witch doctor die hij een voodoo spreuk over Mbappe uit had laten spreken. Bleek Mathias Pogba al die tijd gewoon gelijk te hebben.
  • Citaat
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7

Awards:

De week daarna komt de kantinedame van Independiente in het nieuws met de onthulling dat ie écht een lul met vingers is heeft

Mr. Spock schreef: 20 dec 2022, 20:54Voor de goede orde: ik vind dat allemaal wel kunnen. Maar ga niet het ene dik in orde vinden en als een ander het doet er grote schande van spreken.
    Is toch totaal anders... Ajax & PSV zijn al honderdduizend jaar rivalen, die relatie is nu eenmaal zo en wel van beide kanten.
    Wat heeft Mbappé gedaan richting die aansteller? (misschien heb ik wat gemist hoor)
  • Citaat
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

Mooie kerel die keeper. Overal schijt aan.
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

ziege maar ook zagge schreef: 20 dec 2022, 21:21 Heb 't nog ff opgezocht maar de grotemensen profcarriére van Messi begon zo rond 2005...

Toen was ie nog in beeld bij PSV om hier tijdelijk te worden geparkeerd, tja, geen wonder
  • Citaat
    Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 20 dec 2022, 21:21 Heb 't nog ff opgezocht maar de grotemensen profcarriére van Messi begon zo rond 2005...

Ik ben waarschijnlijk gewoon te Nederlands nuchter voor deze shit, maar voor mij ben je pas écht een grote meneer als je er niet zo mee te koop loopt. Het is nu wel echt Messi die het WK wint met 1 supporting actor en 9 gastrollen. Gewoon die kleine dingetjes, laat eens een keer een ander als eerste het vliegtuig uitstappen met die beter o.i.d.
  • Citaat
  • Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Ren Höek
    Vedette
    6

Josef Dettelbacher schreef: 21 dec 2022, 09:30 Ik ben waarschijnlijk gewoon te Nederlands nuchter voor deze shit, maar voor mij ben je pas écht een grote meneer als je er niet zo mee te koop loopt.
    Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
    Dat werkt in het buitenland meestal anders ja. Voor allebei valt wat te zeggen.
  • Citaat
  • “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: Ja

psvgouda schreef: 20 dec 2022, 22:42

Toen was ie nog in beeld bij PSV om hier tijdelijk te worden geparkeerd, tja, geen wonder
    Klopt ja, maar toen moest hij zo nodig excelleren op dat jeugd WK, nota benen in Nederland.
  • Citaat
    Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

Ren Höek schreef: 21 dec 2022, 09:45
    Josef Dettelbacher schreef: 21 dec 2022, 09:30 Ik ben waarschijnlijk gewoon te Nederlands nuchter voor deze shit, maar voor mij ben je pas écht een grote meneer als je er niet zo mee te koop loopt.
    Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
    Dat werkt in het buitenland meestal anders ja. Voor allebei valt wat te zeggen.
    Je hoeft van mij niet altijd normaal te doen, maar in een teamsport hoeft het niet altijd om één persoon te draaien vind ik.
  • Citaat
  • Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Ren Höek
    Vedette
    6

Josef Dettelbacher schreef: 21 dec 2022, 09:48 Je hoeft van mij niet altijd normaal te doen, maar in een teamsport hoeft het niet altijd om één persoon te draaien vind ik.
    Messi is dè vedette van Argentinië, heel het team en heel het spel was volledig op hem afgestemd. Dat is geen geheim en dat vond iedereen daar ook helemaal prima.
    Zoals Frankrijk dit overigens ook deed voor Mbappé.

Beide spelers maakte dit vertrouwen ook volledig waar. Niet voor niets stonden ze allebei in de finale.
  • Citaat
  • “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    RPSV94
    Meervoudig international
    2
    Seizoenkaart: Vak TT

Als je als 30-jarige vent jezelf zo laat gaan tegen een 24-jarige speler die tijdens zijn 2e WK finale, nadat hij de eerste al won, 4 keer tegen je scoort en daardoor al bijna WK topscoorder aller tijden is, dan ben je niets anders dan een sneu figuur. Een keer de draak steken, oké. Maar een beetje respect kan er wel vanaf toch.
  • Citaat
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Ik heb totaal geen moeite met egocentrische, opschepperige en/of flamboyante figuren in de sport zolang ze maar een beetje klasse uit blijven stralen. Maar ja we weten allemaal wat voor persoon de Argentijnse voetbalgod was: de lat ligt daar wat dat betreft extreem laag. Misschien geloven ze intussen zelfs dat het erbij hoort?
  • Citaat
    VeresRivne
    Vedette
    6

Ah ook PSV, ik weet dat in diezelfde tijd gesprekken zijn geweest tussen Ajax en Barcelona.

Speler van het toernooi is voor mij trouwens Wout Weghorst. Ooit las ik op Feyenoordfora wel eens de naam Giovanca van Kontworst, een creativiteit die ik zelden zag. Tot Wouts start van het toernooi. Bokworst, Kontkorst, Boudhorst, Boudworst tot zelfs semi intellectuele als Fout Els Borst. Zelfs de goat was te gepikeerd om hem na de wedstrijd te woord te staan, dan ben je een hele grote!
  • Citaat
  • It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Brael
    Vedette
    5

Josef Dettelbacher schreef: 21 dec 2022, 09:30 Ik ben waarschijnlijk gewoon te Nederlands nuchter voor deze shit, maar voor mij ben je pas écht een grote meneer als je er niet zo mee te koop loopt. Het is nu wel echt Messi die het WK wint met 1 supporting actor en 9 gastrollen. Gewoon die kleine dingetjes, laat eens een keer een ander als eerste het vliegtuig uitstappen met die beter o.i.d.
    Nog even los van dat Messi natuurlijk hét boegbeeld is van dit Argentinië, is het wel normaal dat de aanvoerder als eerste naar buiten stapt.
    Voetbalinhoudelijk was het ook gewoon Messi die het WK heeft gewonnen, ondersteund door 10 adjudanten. Maar volgens mij geeft Messi desondanks genoeg vertrouwen en credits aan andere spelers, en is dat ook best te zien, als je je daarin wil verdiepen.
  • Citaat
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

VeresRivne schreef: 21 dec 2022, 12:40
    Ah ook PSV, ik weet dat in diezelfde tijd gesprekken zijn geweest tussen Ajax en Barcelona.

Speler van het toernooi is voor mij trouwens Wout Weghorst. Ooit las ik op Feyenoordfora wel eens de naam Giovanca van Kontworst, een creativiteit die ik zelden zag. Tot Wouts start van het toernooi. Bokworst, Kontkorst, Boudhorst, Boudworst tot zelfs semi intellectuele als Fout Els Borst. Zelfs de goat was te gepikeerd om hem na de wedstrijd te woord te staan, dan ben je een hele grote!
    Nee
  • Citaat
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    7

VeresRivne schreef: 21 dec 2022, 12:40 Ooit las ik op Feyenoordfora wel eens de naam Giovanca van Kontworst, een creativiteit die ik zelden zag.
    Dat was Prem.
    Hij was ook verantwoordelijk voor Martin van Geil (achter zijn eikelhouten buro) en Sex Rimmers.
  • Citaat
    Plaats reactie