Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Ook jammer dat zijn teamgenoten hem daar niet op aanspreken of in elk geval niet succesvol. Als Messi is het toch beschamend dat je teamgenoot zo infantiel wordt behandeld door dat keepertje?
Mr. Spock schreef: 20 dec 2022, 20:43
Die pop zal een argentijn naar hem toe hebben gegooid. Of denken jullie echt dat hij dat zelf heeft gemaakt?
Maakt toch niet uit of hij het zelf heeft gemaakt? Als iemand het naar hem toegegooid heeft kon ie het ook weer weggooien.
Ik weet dat je alles goed praat wat met Argentinië te maken heeft, maar dit is toch gewoon een beetje sneu? Je wereldtitel vieren is toch veel leuker dan iemand voor de gek houden die er wel vier bij je ingelegd heeft. Beetje misplaatst.
Ik herinner me ook Mauro die Tadic voor de gek hield in de bus na de bekerfinale.
Voor de goede orde: ik vind dat allemaal wel kunnen. Maar ga niet het ene dik in orde vinden en als een ander het doet er grote schande van spreken.
Wellicht is dat ook sneu, maar is dat lastig te zien door onze subjectieve PSV-bril. Zoals jij alles door een blauw-wit gestreept brilletje lijkt te zien.
Al vind ik het zelfs nog anders als je elkaars eeuwige concurrent/rivaal bent. Wat heeft hij met/tegen Mbappe?
psvgouda schreef: 20 dec 2022, 09:43
Ken dit topic niet dihicht?
Nee volgende week horen we hier nog dat de geest van Pogba in die keeper van Argentinië zat. Het blijkt allemaal toch waar te zijn van die witch doctor die hij een voodoo spreuk over Mbappe uit had laten spreken. Bleek Mathias Pogba al die tijd gewoon gelijk te hebben.
De week daarna komt de kantinedame van Independiente in het nieuws met de onthulling dat ie écht een lul met vingers is heeft
Mr. Spock schreef: 20 dec 2022, 20:54Voor de goede orde: ik vind dat allemaal wel kunnen. Maar ga niet het ene dik in orde vinden en als een ander het doet er grote schande van spreken.
Is toch totaal anders... Ajax & PSV zijn al honderdduizend jaar rivalen, die relatie is nu eenmaal zo en wel van beide kanten.
Wat heeft Mbappé gedaan richting die aansteller? (misschien heb ik wat gemist hoor)
ziege maar ook zagge schreef: 20 dec 2022, 21:21
Heb 't nog ff opgezocht maar de grotemensen profcarriére van Messi begon zo rond 2005...
Die 17 jaar dat er geen woord uit kwam leek ie best sympathiek.
Ik ben waarschijnlijk gewoon te Nederlands nuchter voor deze shit, maar voor mij ben je pas écht een grote meneer als je er niet zo mee te koop loopt. Het is nu wel echt Messi die het WK wint met 1 supporting actor en 9 gastrollen. Gewoon die kleine dingetjes, laat eens een keer een ander als eerste het vliegtuig uitstappen met die beter o.i.d.
Josef Dettelbacher schreef: 21 dec 2022, 09:30
Ik ben waarschijnlijk gewoon te Nederlands nuchter voor deze shit, maar voor mij ben je pas écht een grote meneer als je er niet zo mee te koop loopt.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Dat werkt in het buitenland meestal anders ja. Voor allebei valt wat te zeggen.
Ik ben waarschijnlijk gewoon te Nederlands nuchter voor deze shit, maar voor mij ben je pas écht een grote meneer als je er niet zo mee te koop loopt.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Dat werkt in het buitenland meestal anders ja. Voor allebei valt wat te zeggen.
Je hoeft van mij niet altijd normaal te doen, maar in een teamsport hoeft het niet altijd om één persoon te draaien vind ik.
Josef Dettelbacher schreef: 21 dec 2022, 09:48
Je hoeft van mij niet altijd normaal te doen, maar in een teamsport hoeft het niet altijd om één persoon te draaien vind ik.
Messi is dè vedette van Argentinië, heel het team en heel het spel was volledig op hem afgestemd. Dat is geen geheim en dat vond iedereen daar ook helemaal prima.
Zoals Frankrijk dit overigens ook deed voor Mbappé.
Beide spelers maakte dit vertrouwen ook volledig waar. Niet voor niets stonden ze allebei in de finale.
Als je als 30-jarige vent jezelf zo laat gaan tegen een 24-jarige speler die tijdens zijn 2e WK finale, nadat hij de eerste al won, 4 keer tegen je scoort en daardoor al bijna WK topscoorder aller tijden is, dan ben je niets anders dan een sneu figuur. Een keer de draak steken, oké. Maar een beetje respect kan er wel vanaf toch.
Ik heb totaal geen moeite met egocentrische, opschepperige en/of flamboyante figuren in de sport zolang ze maar een beetje klasse uit blijven stralen. Maar ja we weten allemaal wat voor persoon de Argentijnse voetbalgod was: de lat ligt daar wat dat betreft extreem laag. Misschien geloven ze intussen zelfs dat het erbij hoort?
ziege maar ook zagge schreef: 20 dec 2022, 21:21
Heb 't nog ff opgezocht maar de grotemensen profcarriére van Messi begon zo rond 2005...
Die 17 jaar dat er geen woord uit kwam leek ie best sympathiek.
Toen was ie nog in beeld bij PSV om hier tijdelijk te worden geparkeerd, tja, geen wonder
Ah ook PSV, ik weet dat in diezelfde tijd gesprekken zijn geweest tussen Ajax en Barcelona.
Speler van het toernooi is voor mij trouwens Wout Weghorst. Ooit las ik op Feyenoordfora wel eens de naam Giovanca van Kontworst, een creativiteit die ik zelden zag. Tot Wouts start van het toernooi. Bokworst, Kontkorst, Boudhorst, Boudworst tot zelfs semi intellectuele als Fout Els Borst. Zelfs de goat was te gepikeerd om hem na de wedstrijd te woord te staan, dan ben je een hele grote!
Ik ben waarschijnlijk gewoon te Nederlands nuchter voor deze shit, maar voor mij ben je pas écht een grote meneer als je er niet zo mee te koop loopt. Het is nu wel echt Messi die het WK wint met 1 supporting actor en 9 gastrollen. Gewoon die kleine dingetjes, laat eens een keer een ander als eerste het vliegtuig uitstappen met die beter o.i.d.
Nog even los van dat Messi natuurlijk hét boegbeeld is van dit Argentinië, is het wel normaal dat de aanvoerder als eerste naar buiten stapt.
Voetbalinhoudelijk was het ook gewoon Messi die het WK heeft gewonnen, ondersteund door 10 adjudanten. Maar volgens mij geeft Messi desondanks genoeg vertrouwen en credits aan andere spelers, en is dat ook best te zien, als je je daarin wil verdiepen.
psvgouda schreef: 20 dec 2022, 22:42
Toen was ie nog in beeld bij PSV om hier tijdelijk te worden geparkeerd, tja, geen wonder
Ah ook PSV, ik weet dat in diezelfde tijd gesprekken zijn geweest tussen Ajax en Barcelona.
Speler van het toernooi is voor mij trouwens Wout Weghorst. Ooit las ik op Feyenoordfora wel eens de naam Giovanca van Kontworst, een creativiteit die ik zelden zag. Tot Wouts start van het toernooi. Bokworst, Kontkorst, Boudhorst, Boudworst tot zelfs semi intellectuele als Fout Els Borst. Zelfs de goat was te gepikeerd om hem na de wedstrijd te woord te staan, dan ben je een hele grote!