Ritsu Doan

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Kezza75!
Bankzitter
3
Berichten: 265
Lid geworden op: 26 okt 2020
Oude naam: Kezza75!
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romário de Souza Faria

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Fijne speler die na zijn eerste verhuurperiode duidelijk beter is teruggekomen. Een waardige Noni-vervanger gebleken afgelopen seizoen. Prettig persoon ook.

Ben bang dat we hem meer gaan missen dan we denken. Niettemin is hem zijn stap gegund. 8,5mln is een goede prijs. Een jaar geleden hadden we een bod van de helft ook geaccepteerd waarschijnlijk.

Succes Doan!
Champions are not born. Champions are made during practice.
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ben niet rouwig om zijn vertrek. Zonder meer heeft die jongen wat, maar het komt er gewoon niet stelselmatig uit. Naar mijn mening moet een speler die voor €8M er tijdens zijn eerste seizoen bij PSV gewoon staan. Daar kon je al twijfels bij hebben toen hij binnenkwam, want zelfs voor FC Groningen was hij in zijn laatste seizoen daar niet stelselmatig een speler die het verschil maakte. Hoewel het een pluim voor Schmidt is dat hij behoorlijk opleefde, kon je ook afgelopen seizoen niet spreken van een reeks wedstrijden waarin hij verder kwam dan op het niveau meehobbelen. Soms liet-ie zich even zien, maar meestal zakte hij dan ook weer terug en werd pendelen tussen bank en basis zijn lot. Kom je na drie jaar niet verder dan een status als 'gewaardeerd wisselspeler' zonder opmerkelijk rendement, dan is het gewoon klaar bij een club als PSV. De paralellen met Gaston Pereiro zijn overigens talrijk bij deze jongen.

Wens hem het beste toe, maar ben vooral blij met de kwaliteiten waar we straks uit kunnen putten in de breedte.
Geissbock
Lid 2e elftal
2
Berichten: 188
Lid geworden op: 2 mei 2021
Seizoenkaart: Vak LL
Clubvoorkeur: PSV

Het juiste moment om afscheid te nemen voor beide partijen. Nog twee jaar contract en na drie jaar in Eindhovens bezit nog altijd niet zeker van een basisplaats. Het valt ook te betwijfelen of hij in de zomer van 2023 meer van waarde geworden zou zijn, zowel qua voetbal als financieel. Ik kan me ook voorstellen dat hij met het oog op het WK weer terug ergens elke wedstrijd belangrijk wil zijn.

Bedankt, Ritsu!
ArdaMattaveld
Bankzitter
2
Berichten: 214
Lid geworden op: 30 aug 2021
Seizoenkaart: Vak G
Clubvoorkeur: PSV

Goede stap voor alle drie de betrokken partijen, lijkt me. Prima bedrag, jammer voor hem dat hij z’n ‘CL-ambitie’ niet tot uitvoering kan brengen.
Bombel500
Lid 2e elftal
1
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Typische speler die je na een jaar al bent vergeten. Geen speler die in je geheugen gegrift blijft. Bedankt voor alles en succes bij Freiburg.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Kreeg m.i. nooit het vertrouwen wat ie verdiende - speelde ie een aantal wedstrijden achter elkaar dan zag je de klasse snel toenemen.

Adieukes!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Voor Doan persoonlijk ook goed. Bundesliga wordt in Japan heel goed bekeken, en er spelen ook nergens anders zoveel Japanners in het buitenland als daar.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Robson de Souza schreef: 05 jul 2022, 08:46 hopelijk ook Danjuma. Dan komt er zomaar misschien tussen de 10 en 15 bij (afhankelijk van die Scamacca deal).
Daar kunnen we op zijn minst nog een hele goede centrale verdediger van halen.
Vergeet Piroe niet. Ik begreep dat [mention]MJPSV[/mention] meldde dat er een prima doorverkoop was gefixt en hij weet het echt wel rond Piroe :)

Is hij al verkocht?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Piroe is speler van het jaar geworden bij Swansea City in de Championship, volgens transfermarkt nu acht miljoen waard en staat in de belangstelling van Premier League clubs. Dat komt helemaal goed voor ons.
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Aangezien Bergwijn te veel aandacht krijgt, even speciaal voor jullie nog een bericht over iemand die ook niet meer bij PSV speelt, maar wat mij betreft nog even aandacht verdient.

Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Mooie boodschap. Ik ga hem missen. Er word vaak beweerd dat hij geen basismateriaal zou zijn, maar ik zie hem echt nog wel een hoger niveau aantikken. Hij heeft niet alleen de kwaliteiten, maar ook de mentaliteit om altijd beter te willen worden en werkt er ook hard voor. Komt wel goed met hem.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Heeft alweer twee keer gescoord in de Bundesliga in vijf wedstrijden. Ook al goal gescoord in de Europa League en kan zo indien het van Gladbach wint de koppositie pakken in de Bundesliga met Freiburg.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Doet het erg goed bij Freiburg, assist van vorige week:



Afgelopen weekend even flink op de broek gekregen van Bayern wel: 5-0.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ritsu Doan